Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Oh, ik heb denk ik van iedereen hier de meeste ervaring met getrouwde mannen. En ze komen nogal overeen: van zeuren dat wijf niet wil neuken tot 'we blijven bijeen voor de kids' maar allemaal hebben ze 2 dingen gemeen: lafheid en een gebrek aan zelfinzicht.
quote:Digitalis schreef op 29 juli 2009 @ 16:21:

Eh Bianca, hij is wel een klootzak want anders had 'ie A) bij z'n vrouw weggegaan voor z'n ware liefde B) niet van die lulverhalen opgehangen en C) z'n vrouw een leven zonder kwal en met haar leuke zelf +kans op toffe partner gegund.

Enne waarom gaan mannen vreemd? Omdat het moest van de stemmen in hun hoofd?

Ervan uitgaande dat je reageert op mijn beschreven situatie...

A. Heeft ie ook gedaan, maar hoe weet je in het begin of het je ware liefde is? Verliefdheid wordt vaak verward met het gevoel de ware liefde gevonde te hebben.

B. welke lulverhalen

C. Heeft ie ook gedaan, alleen blijkt het in de praktijk zo´n zeikerd te zijn dat ze nog steeds geen partner heeft en nog altijd gefrustreerd rond loopt.
quote:Digitalis schreef op 29 juli 2009 @ 16:23:

Oh, ik heb denk ik van iedereen hier de meeste ervaring met getrouwde mannen. En ze komen nogal overeen: van zeuren dat wijf niet wil neuken tot 'we blijven bijeen voor de kids' maar allemaal hebben ze 2 dingen gemeen: lafheid en een gebrek aan zelfinzicht.Mannen die hun (ex)vrouw openlijk afzeiken vind ik ook klootzakken. Ooit hebben ze van elkaar gehouden en dat moet nooit vergeten worden. Want dat was ook niet voor niks. Maar dat het na jaren overgaat kan ik wel begrijpen. Dat mensen vreemdgaan kan ik ook begrijpen. Maar kom op dames, wij weten als geen ander hoe vrouwen in elkaar zitten. Als ik een man was, zou ik echt homo worden, ik zou niet met een vrouw in 1 huis kunnen leven.
Dat schatje bedondert wel zijn vrouw en houdt jou aan het lijntje. Ondanks de pijn en het verdriet dat hij daarmee veroorzaakt vindt hij zichzelf belangrijker. De zak.
Je argumenten worden er niet beter op......quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2009 @ 09:24:

Waarom wordt steeds als criterium genomen dat het met een vrijgezel wel mag, daar mag je je gevoel toelaten. Ook als die man vrijgezel is kan het heel verstandig zijn na te blijven denken en niet als een kip zonder kop je te laten lijden door je gevoel.. Zodra het om een getrouwde man gaat dan moet ik de verantwoordingen nemen om zijn huwelijk te redden? Nee, dat is zijn verantwoordelijkheid, en jij hebt het de jouwe, als jij een vrouw wil zijn de rommelt met bezette mannen omdat ze zichzelf en haar gevoel niet in de hand heeft en jij hebt daar vrede mee waarom meng je dan nog in de discussie? Als jij zo wilt zijn... maar kom niet elke keer met je shit excuus gevoel aan, verliefde gevoelens betekenen niet dat je niet meer kunt nadenken,

1. Hoogstwaarschijnlijk is zijn huwelijk al niet meer te redden, anders was hij niet zo ver gegaan.

2. Het is nooit mijn verantwoording hoe zijn huwelijk zou zijn gelopen of gaat lopen als ik mijn gevoel en/of handelingen onder controle zou houden.

3. Ik ben alleen verantwoordelijk voor mijn eigen huwelijk of relatie. Als ik daarbinnen vreemd wil gaan dan is dat puur mijn probleem, want ook daar is vaak een reden voor.

We blijven mensen hoor, en ik denk dat de meeste mensen niet gemaakt zijn om hun leven met 1 persoon te slijten. Bovendien is bijna ieder mens heel zn leven toch op zoek naar een bepaald soort spanning, het voelen dat je leeft. De een gaat bergen beklimmen, de ander gaat vreemd (al kost het allebei evenveel energie geloof ik)quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2009 @ 15:40:

Misschien omdat een man ook gevoel heeft? Verliefd kan worden? Behoefte heeft aan intimiteit (niet alleen aan sex). Volgens mij lul ik tegen een enorme chinese muur met een dikte van ongeveer 70 cm gemiddeld.Vrouwen mogen zeuren, zeiken, geen zin hebben in sex, afwijzen, bepalen wanneer er sex is, zich niet mooi voelen enz. enz. enz.... En man moet altijd ja, nee en amen zeggen. Gek he dat ie dan verliefd kan worden op een ander?? vanwaar deze frustratie? ben jezelf zo? of was de ex van je huidige man zo of heeft hij je dat wijs gemaakt? zijn allemannen wel heilige boontjes?

Gevoel en verliefheid zijn beide geen excusen om je handelen goed te praten.

Het zijn kutexcussen en je weet er steeds meer op te lepelen, ik heb toch ook sterk de indruk dat je dat doet, zoals eerder geopperd, vanwege je eigen straatje... en misschien moet je daar eens over na denken in plaats van nog meer bagger excussen aan te dragen waarom het wel okay is.
quote:minny schreef op 29 juli 2009 @ 16:30:

Dat schatje bedondert wel zijn vrouw en houdt jou aan het lijntje. Ondanks de pijn en het verdriet dat hij daarmee veroorzaakt vindt hij zichzelf belangrijker. De zak.Het veroorzaakt voor de man zelf ook verdriet en pijn hoor. Het is nogal niet een stap om je kinderen en je huwelijk achter je te laten. In de hoop dat ex-vrouw-lief je niet zal belemmeren in het contact met de kinderen. Vrouwen hebben zo verschrikkelijk veels te veel macht. En om dan te zeggen... ga dan niet vreemd... is te makkelijk. Het is niet zwart-wit, en elke situati heeft zn eigen verhaal
quote:liselore schreef op 29 juli 2009 @ 16:33:

Je argumenten worden er niet beter op......

[...]

[...]

Gevoel en verliefheid zijn beide geen excusen om je handelen goed te praten.

Het zijn kutexcussen en je weet er steeds meer op te lepelen, ik heb toch ook sterk de indruk dat je dat doet, zoals eerder geopperd, vanwege je eigen straatje... en misschien moet je daar eens over na denken in plaats van nog meer bagger excussen aan te dragen waarom het wel okay is.Zoals gezegd.. mijn straatje is schoon! Wat jij ziet als excuses zijn voor mij de realistische gevoelens en problemen. En nogmaals... het is niet oke!!! En het is nooit oke geweest!!! Maar geef niet altijd de man de schuld, ook hij kan er oorzaken (echte oorzaken, geen smoezen!) voor hebben die begrijpelijk zijn.
quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2009 @ 16:26:

[...]

C. Heeft ie ook gedaan, alleen blijkt het in de praktijk zo´n zeikerd te zijn dat ze nog steeds geen partner heeft en nog altijd gefrustreerd rond loopt.Vertaling: Door het gedrag van meneer schatje heeft haar (zelf)vertrouwen zo'n gigantische deuk gehad dat relaties voor haar wat moeilijker zijn dan voor anderen.

En bedankt meneer schatje.
quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2009 @ 16:40:

[...]

Zoals gezegd.. mijn straatje is schoon! Wat jij ziet als excuses zijn voor mij de realistische gevoelens en problemen. En nogmaals... het is niet oke!!! En het is nooit oke geweest!!! Maar geef niet altijd de man de schuld, ook hij kan er oorzaken (echte oorzaken, geen smoezen!) voor hebben die begrijpelijk zijn.

Realistisch gevoelens die zorgen dat je niet meer na kunt nadenken? Ben je lekker mee, maar niet heus

Ik geef niemand de schuld, jij bent verantwoordelijk voor jou aandeel, en m.i. is jou straatje niet schoon te vegen en daar zul jij mee moeten leven
Bianca, ik heb -meer dan eens- het overweldigende gevoel met een AK-47 iedereen om me neer te maaien en een paar in het bijzonder te voorzien van 40 messteken. Maar ik doe het niet, beheersing enzo.

Die mannen die ik beschreef vind ik zeer slap. Lafbekken. Gewoon huis en haard niet willen verlaten omdat het echte leven hen afschrikt. En dan gaan ze naar jonge meiskes (betaald of onbetaald) die hen hun vrijheidsgedachten schenken, maar ze willen geen echte vrijheid maar gewoon die maaltijdsoep om 18u op tafel hebben van moeder de vrouw. Slappelingen, ze kunnen beter een rode Ferrari kopen als ze in hun midlife-crisis komen.
quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2009 @ 16:34:

[...]

Het veroorzaakt voor de man zelf ook verdriet en pijn hoor. Het is nogal niet een stap om je kinderen en je huwelijk achter je te laten. In de hoop dat ex-vrouw-lief je niet zal belemmeren in het contact met de kinderen. Vrouwen hebben zo verschrikkelijk veels te veel macht. En om dan te zeggen... ga dan niet vreemd... is te makkelijk. Het is niet zwart-wit, en elke situati heeft zn eigen verhaalJuist ja. Maar ondertussen vond ie het nodig om te wachten met weggaan tot ie naar een ander kon. Haar alleen achterlatend, onteredderd en met verdriet. Wat een schatje...

Overigens heeft hij zelf voor die pijn gekozen. Dat is nogal een verschil.
Bianca, als je huwelijk niet goed zit moet je eerst zien wat er nog te redden valt, vooral als je kids hebt. Heb je alles gedaan, is je gevoel weg, ga dan scheiden. Voor jezelf, en voor je vrouw, en soms zelfs nog voor de kinderen (als er veel ruzie is met een hoop verbaal geweld). Niet voor die leuke meid drie huizen verderop. Als ik zo een man tref, dan vind ik dat prima. Maar een vent die allerlei kutsmoesjes ophangt en van twee walletjes wil eten (en z'n vrouw door 't slijk haalt, al doen niet alle mannen dat die vreemdgaan). Die bedriegt niet enkel z'n vrouw, maar ook z'n minnares.
quote:minny schreef op 29 juli 2009 @ 16:45:

[...]

Haar alleen achterlatend, onteredderd en met verdriet.

Overigens heeft hij zelf voor die pijn gekozen. Dat is nogal een verschil.Wat een medelijden weer voor de dame in kwestie. Alsof alle vrouwen breekbare vogeltjes zijn die thuis zitten te wachten tot manlief terug komt. Nou.. ik het geval bij mij... zat ze thuis te wachten tot hij thuis kwam zodat ze kon gaan zeiken over van alles en nog wat (en dat was al voordat hij vreemdging). Omdat ik haar erg goed kende in die tijd dacht ik echt dat haar man de grootste klootzak was die er op aarde rondliep. en wat blijkt... het is een lieverd van de bovenste plank. Alleen kon hij nooit wat goed doen en werd hij verliefd op mij een ander. Ik vind dat heel begrijpelijk hoor. Gelukkig zien zijn kinderen nu ook hoe hun moeder is en geven ze papa gelijk. Ze vragen zelfs aan hem hoe hij het zo lang met haar uit heeft gehouden.
quote:Digitalis schreef op 29 juli 2009 @ 16:52:

Heb je alles gedaan, is je gevoel weg, ga dan scheiden. Voor jezelf, en voor je vrouw, en soms zelfs nog voor de kinderen (als er veel ruzie is met een hoop verbaal geweld). .En dat is denk ik het moeilijke. Want je gevoel is nooit helemaal weg voor de moeder (of vader) van je kinderen. En natuurlijk is vreemdgaan geen oplossing, maar soms wel begrijpelijk.
quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2009 @ 15:21:

tsja... zo dapper was ik niet.. en velen met mij niet. Omdat nou eenmaal niet iedereen ruimdenkend is. Zo dapper zou ik trouwens een eventuele volgende keer wel proberen te zijn. Als ik zou voelen dat ik verliefd wordt of teveel interesse heb in een ander dan zou ik dit tegen mijn partner zeggen en als het zo zou blijven uit elkaar gaan. Zeg ik nu... maar of ik dat dan durf?Je vindt vreemdgaan minder eng dan een goed gesprek over monogamie? Omdat je bang bent dat de ander het niet zal accepteren en jij het dan voortaan zonder bijslaap moet stellen? Dus lieg je liever. Jájaááhh....
quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2009 @ 16:55:

[...]

Wat een medelijden weer voor de dame in kwestie. Alsof alle vrouwen breekbare vogeltjes zijn die thuis zitten te wachten tot manlief terug komt. Nou.. ik het geval bij mij... zat ze thuis te wachten tot hij thuis kwam zodat ze kon gaan zeiken over van alles en nog wat (en dat was al voordat hij vreemdging). Omdat ik haar erg goed kende in die tijd dacht ik echt dat haar man de grootste klootzak was die er op aarde rondliep. en wat blijkt... het is een lieverd van de bovenste plank. Alleen kon hij nooit wat goed doen en werd hij verliefd op mij een ander. Ik vind dat heel begrijpelijk hoor. Gelukkig zien zijn kinderen nu ook hoe hun moeder is en geven ze papa gelijk. Ze vragen zelfs aan hem hoe hij het zo lang met haar uit heeft gehouden.Ach je kende haar ook nog? En goed genoeg om te weten van haar relatieproblemen? Nou, in dat geval verdienen meneer schatje en jij elkaar. Alleen niet gaan piepen als hij hetzelfde bij jou flikt he?

[...]

Wat een medelijden weer voor de dame in kwestie. Alsof alle vrouwen breekbare vogeltjes zijn die thuis zitten te wachten tot manlief terug komt. Nou.. ik het geval bij mij... zat ze thuis te wachten tot hij thuis kwam zodat ze kon gaan zeiken over van alles en nog wat (en dat was al voordat hij vreemdging). Omdat ik haar erg goed kende in die tijd dacht ik echt dat haar man de grootste klootzak was die er op aarde rondliep. en wat blijkt... het is een lieverd van de bovenste plank. Alleen kon hij nooit wat goed doen en werd hij verliefd op mij een ander. Ik vind dat heel begrijpelijk hoor. Gelukkig zien zijn kinderen nu ook hoe hun moeder is en geven ze papa gelijk. Ze vragen zelfs aan hem hoe hij het zo lang met haar uit heeft gehouden.Gelukkig? Dit is niet in het belang van die kinderen hoor.
Die lijst!
Je neukt niet alleen dr vent, maar haalt dr ook nog eens door het slijk en verkneukelt je als de kinderen tegen haar opgezet zijn.

Wat ben jij een naar persoon.
quote:wuiles schreef op 29 juli 2009 @ 17:02:

[...]

Gelukkig? Dit is niet in het belang van die kinderen hoor.Geloof me... dat was het wel. Daar kun je niet over oordelen als je de situatie niet hebt meegemaakt.
quote:minny schreef op 29 juli 2009 @ 17:01:

[...]

Ach je kende haar ook nog? En goed genoeg om te weten van haar relatieproblemen? Nou, in dat geval verdienen meneer schatje en jij elkaar. Alleen niet gaan piepen als hij hetzelfde bij jou flikt he?Ik kende haar nadat ik met hem naar bed was gegaan. Te ingewikkeld en lang verhaal. En nee... ik zal niet piepen. En hij ook niet, als ik bij hem hetzelfde flik. (want dat zou ook kunnen he!!! Niet alleen mannen gaan vreemd hoor !!!)
Als karma een beetje in vorm is dan flikken jullie het elkaar.

[...]

Wat een medelijden weer voor de dame in kwestie. Alsof alle vrouwen breekbare vogeltjes zijn die thuis zitten te wachten tot manlief terug komt. Nou.. ik het geval bij mij... zat ze thuis te wachten tot hij thuis kwam zodat ze kon gaan zeiken over van alles en nog wat (en dat was al voordat hij vreemdging). Omdat ik haar erg goed kende in die tijd dacht ik echt dat haar man de grootste klootzak was die er op aarde rondliep. en wat blijkt... het is een lieverd van de bovenste plank. Alleen kon hij nooit wat goed doen en werd hij verliefd op mij een ander. Ik vind dat heel begrijpelijk hoor. Gelukkig zien zijn kinderen nu ook hoe hun moeder is en geven ze papa gelijk. Ze vragen zelfs aan hem hoe hij het zo lang met haar uit heeft gehouden.en jouw excuus, dat van hem doe je hier uit de doeken... en waarom kon jij jezelf niet meer beheersen?
quote:minny schreef op 29 juli 2009 @ 17:04:

Je neukt niet alleen dr vent, maar haalt dr ook nog eens door het slijk en verkneukelt je als de kinderen tegen haar opgezet zijn.

Wat ben jij een naar persoon.De kinderen tegen haar opgezet zijn??? Kinderen zijn over het algemeen niet achterlijk en zien zelf ook bepaalde dingen nu ze wat ouder worden. Ik haal haar door het slijk omdat niemand mij en haar hier kent. En ja... ik ben een naar persoon. Sorry, maar ik ben in elk geval geen zeikerd, zeg wat ik denk en probeer me niet beter voor te doen dan ik ben.
quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2009 @ 17:05:

[...]

Geloof me... dat was het wel. Daar kun je niet over oordelen als je de situatie niet hebt meegemaakt.Jawel hoor. Ik hoef tenslotte ook niet aanwezig te zijn bij een kernproef om daar een oordeel over te hebben. Het is niet in het belang van kinderen om te kiezen voor de ene ouder ten koste van de andere ouder. Het is al helemaal geen situatie die door de minnares van pa verwelkomt moet worden met "gelukkig".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven