Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Whoehahahaha......ik zie helegaar nog steeds noppes....

Tis geen deurpost, geen telefoon...is het misschien een uberhippe zwangerschapstest of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je ziet niets? Wat is dat nou weer voor stom gedoe
Zo dan? Ik zie um namelijk wel!

NU zie ik hem wel! (ook de eerste keer trouwens)

Hij is wel ubercool zeg, ik zie heel duidelijk de symboliek tussen negeren en stalken....heb je hem daarop uitgezocht?

Ik vind jou avatars altijd zo mooi bij de weg...

Ik ga eens een tukje doen.

Weltrusten lieve hysterica's
Tis de engel die het kwaad vermorzelt

Slaap lekker. En denk er om, hem veel smsjes versturen vannacht!
Ik ben er wel een beetje klaar mee Sheer. Elke keer schrijf je twee regels en dan verwacht je steun te ontvangen. Zonder uit te leggen hoe of wat. Ik snap er geen sikkepit meer van en kan je dus geen advies geven.
Nou Emaille, niet zo flauw doen hoor. Sheera doet enorm haar best. Jammer dat je dat niet ziet.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 juli 2009 @ 23:37:

Maar Sheera, wat is er nu precies gebeurd tussen het bericht dat je geflipt was en het bericht dat jullie weer gingen afspreken?

Gokje hoor.

Hij mag niet meer op zijn vriendin (vrij logisch, ik zou ook niet meer van mijn vriend gecharmeerd zijn als er hier een hysterisch geval voor de deur zou staan) , dus die vent begint langzaamaan vol te lopen. Die wil zijn zooi nog even kwijt voordat zijn vriendin begint te ontdooien en hij daar weer op mag en Sheera biedt zich aan.
Dames wat zijn jullie weer hard tegen Sheer,

Dat meiske is gewoon hartstikke druk.

Ontharen,make-uppen, kleding setjes klaar hangen,

sms-sen,bellen,langs zijn huis rijden,brieven schrijven,haar hoge hysterische stem oefenen....kortom die heeft helemaal geen tijd om hier te komen posten
Daar is ze zo klaar mee SD, die is gewoon ontzettend druk om hem nog te stalken, smsen, mailen, bellen, faxen, pakketjes te laten bezorgen zodat hij zeker weet met wie hij gaat daten.

Ivy mooie nieuwe avatar!
Trouwens was het niet zo dat bij 500 postings een topic dicht ging? Want er is al meer dan 500x gepost.
Nee, niet bij 500 postings. Volgens mij eerder 5000 postings. Er zijn toch topics van meer dan 38 pagina's
Ja dat weet ik Char, maar er is toch iets ingesteld waardoor topics niet meer zo lang lopen omdat dit een oorzaak zou kunnen zijn voor traagheid?

Ik vind het wel fijn hoor dat dingen doorlopen. Vooral als hysterica
Ow nee hoor, dit topic mag ABSOLUUT niet dicht.

Dit is mijn bijbel geworden.

"hoe vind en hou ik een man"

Beter dan the Secret!
Absoluut beter dan the Secret! Ben ik helemaal met je eens SD. Briljante tips, trucs en dergelijke kun je niet hebben. Zou uitgebracht moeten worden in boekvorm. Dan hebben nog meer vrouwen er wat aan.
Zo even dit topic uppen hoor,zou toch zonde zijn als het helemaal wegzakt en sheera het straks niet meer kan vinden om ons op de hoogte te houden van haar lovestory
Goed van je Super, want we willen wel verslag van aanstaande zaterdag.
Sheer, ben je al nerveus voor morgen?
quote:Chardonnay schreef op 31 juli 2009 @ 15:11:

Sheer, ben je al nerveus voor morgen?

Char ben jij net zo ongeduldig als ik?

Ik wil toch zo graag weten hoe de date van sheer morgen zal verlopen..
Misschien wordt ie wel vervroegd naar vanavond omdat ze niet meer zo lang kunnen wachten!

P.S. Afgelopen week heb ik mijn vriend een hele avond genegeerd, was niet moeilijk want het forum hielp me er wel bij. Hij ging die avond (volgens mij was dat die avond, maar dan moet ik mijn dagboek erbij opslaan) vroeg naar bed, ik zat nog beneden (vreemd, zou hij een ander hebben???).

Gisteren was ik naar hem toe gegaan, hele avond samen gezeten/gelegen/gehangen en vanmorgen kroop ik pas van hem af. En nu is hij alweer onderweg naar mij. Dus. Conclusie; Stalken werkt echt beter dan negeren.
quote:Madhe schreef op 31 juli 2009 @ 15:41:

Misschien wordt ie wel vervroegd naar vanavond omdat ze niet meer zo lang kunnen wachten!

P.S. Afgelopen week heb ik mijn vriend een hele avond genegeerd, was niet moeilijk want het forum hielp me er wel bij. Hij ging die avond (volgens mij was dat die avond, maar dan moet ik mijn dagboek erbij opslaan) vroeg naar bed, ik zat nog beneden (vreemd, zou hij een ander hebben???).

Gisteren was ik naar hem toe gegaan, hele avond samen gezeten/gelegen/gehangen en vanmorgen kroop ik pas van hem af. En nu is hij alweer onderweg naar mij. Dus. Conclusie; Stalken werkt echt beter dan negeren.

Oeh Madhe,weet je zeker dat je vriend naar bed ging en niet stiekem weg?

Heb je geen hysterisch meisje met zwangerschapstest aan de deur gehad die jou kwam vertellen dat het háár vriend is en jij dus exit bent?

Waar is je vriend morgenavond bijvoorbeeld?

Heeft je vriend een bos rozen door een "onbekende" gestuurd gekregen?
quote:superstar_2 schreef op 31 juli 2009 @ 15:48:

[...]

Oeh Madhe,weet je zeker dat je vriend naar bed ging en niet stiekem weg?

Heb je geen hysterisch meisje met zwangerschapstest aan de deur gehad die jou kwam vertellen dat het háár vriend is en jij dus exit bent?

Waar is je vriend morgenavond bijvoorbeeld?

Heeft je vriend een bos rozen door een "onbekende" gestuurd gekregen?

Dagelijks, maar hij is ook zo leuk en lekker!

En of hij stiekem weg ging? Ik weet het niet, ik ben errug goed in negeren dus misschien lag hij inderdaad helemaal niet in bed. Ik zal dadelijk even hysterisch om uitleg gaan vragen hoor..en claimen en verlatingsangst in de strijd gooien. Bevestiging vragen.

Dat stalken werkt goed. Of zou hij mijn huis aan het leegroven zijn? Dat moet wel. Eerst gooide hij steeds meer spullen van hem bij mij, die zijn hier nu bijna allemaal wel weg. En iedere dag gaan er weer spullen van mij naar zijn huis, morgen mijn bed. Mijn god, dit gaat zo verkeerd. Ik ben hem kwijt aan het raken he?
O Madhe dat klinkt helemaal niet goed hoor.

Heb je hem al gevraagd waar hij morgenavond is?

Als hij morgenavond een vage afspraak heeft dan weet je genoeg en dan is het helaas pindakaas voor jou maar van sheer kun jij nooit winnen.

Maar goed dat snap je natuurlijk zelf ook wel..
Jongens, ik zag het topic boven aan verschijnen en dacht...YES, Sheer heeft een update

Lees ik alleen dat lief van Made een ander heeft (want echt hoor Madhe, doe die oogkleppen maar af...als hij naar bed gaat terwijl jij nog in de woonkamer bent weet je het wel)

Oja Suup, kom je ook naar de meeting?

Misschien kunnen we daar een groepje vormen, de hysterica's of zo

Sheer kom je ook?
We moeten Phiep ook niet vergeten uit te nodigen voor de meeting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven