HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Niet om het organisatiecomité te willen bekritiseren ofseau (veels te leuk initiatief) maar omdat de vraag opborrelt:

Waarom is als locatie gekozen voor die mooie stad achteh de duine ? Ligt niet wat je noemt heel centraal, toch ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Zo te lezen gaat het een erg leuke groep mensen worden. Dus een dolle boel met heel veel gezelligheid.
Het wisselt Sun. De een apart, de ander niet. De verdeling is denk ik 50/50 Ik heb het zelf wel gedaan want je weet maar nooit.
quote:Donkeyshot schreef op 31 juli 2009 @ 11:23:

Niet om het organisatiecomité te willen bekritiseren ofseau (veels te leuk initiatief) maar omdat de vraag opborrelt:

Waarom is als locatie gekozen voor die mooie stad achteh de duine ? Ligt niet wat je noemt heel centraal, toch ?Omdat ik me opwerp om alle praktische zaken te regelen en het bij mij in de buurt was. Ik ga niet tig keer op en neer pendelen naar bijvoorbeeld Utrecht. En anders gebeurt het niet. Min en ik waren het wachten zat.
Misschien maak ik er wel een weekendje van. ff Hotelletje boeken en zondag's lekker een strandwandeling maken.
quote:juniper8 schreef op 31 juli 2009 @ 11:26:

Misschien maak ik er wel een weekendje van. ff Hotelletje boeken en zondag's lekker een strandwandeling maken.das een goed plan, ga ik dan ook maar doen.
Oh als heel veel mensen dat gaan doen, kunnen jullie misschien massakorting bedingen bij een hotel. Lijkt me wel het bespreken waard op de hyves.

*is inmiddels de hele ochtend al plekken aan het checken op internet*
Ahhh geweldig dit. Lijkt me echt helemaal te gek om al die lieve meelevende meiden in het echie te zien. En zeg ik ga doodgeknuffeld worden daar.... Dus een apart knuffelhoekie zal wel handig zijn. Zwieb, heb je ook nog een snoozelruimte in de aanbieding. Kan ik daar weer bijkomen van de knuffelhoek.

Oh zeg, en ik stel voor om iedereen bij de nickname te blijven noemen. Anders is de verwarring zoooo groot dat ik helemaal de kluts kwijt raak.

Geweldig initiatief zeg, meiden helemaal gaaf gewoonweg
quote:Zwieber schreef op 31 juli 2009 @ 11:25:

[...]

Omdat ik me opwerp om alle praktische zaken te regelen en het bij mij in de buurt was. Ik ga niet tig keer op en neer pendelen naar bijvoorbeeld Utrecht. En anders gebeurt het niet. Min en ik waren het wachten zat.

Lijkt me een uitstekende reden Zwieber !

[/nieuwsgierigheid modus uit]
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Knuffelhoek én snoozelruimte? Je komt maar gewoon bij op de plee hoor!
Oh oh, gaat het gebeuren! Ik lees de verhalen graag achteraf

Veel plezier allemaal
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Donkeyshot schreef op 31 juli 2009 @ 11:36:

[...]

Lijkt me een uitstekende reden Zwieber !

[/nieuwsgierigheid modus uit]Je komt wel, he Don?
Zwieb, kun jij mij die Hyves mailen since Minski haar kater aan het uitkotsen is waarschijnlijk?
quote:Demoiselle schreef op 31 juli 2009 @ 11:37:

Oh oh, gaat het gebeuren! Ik lees de verhalen graag achteraf

Veel plezier allemaal

ja nee, gewoon komen hoor!

een hotelletje daar lijkt me ook wel leuk, als we met een heel stel zijn, moet er vast wel groepskorting uit te slepen zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Digitalis schreef op 31 juli 2009 @ 11:41:

Zwieb, kun jij mij die Hyves mailen since Minski haar kater aan het uitkotsen is waarschijnlijk?Komt eraan!
Gemaild
quote:Digitalis schreef op 31 juli 2009 @ 11:41:

Zwieb, kun jij mij die Hyves mailen since Minski haar kater aan het uitkotsen is waarschijnlijk?En kun jij m mij dan weer doorsturen Dieg?
Ik heb op de hyves een apart hotelonderwerp aangemaakt voor wie er behoefte aan heeft.
quote:mamalief schreef op 31 juli 2009 @ 11:43:

[...]

En kun jij m mij dan weer doorsturen Dieg?Je mot wel alsnog ff minny meelen i.v.m. met het mailadressenoverzicht.
quote:Zwieber schreef op 31 juli 2009 @ 11:45:

[...]

Je mot wel alsnog ff minny meelen i.v.m. met het mailadressenoverzicht.Had ik al gedaan!
Ok, prima. Dan zit Min idd nog in haar roes
quote:Zwieber schreef op 31 juli 2009 @ 11:44:

Ik heb op de hyves een apart hotelonderwerp aangemaakt voor wie er behoefte aan heeft.

Thanx!

(schiet me net te binnen dak nog een leuke kennis heb in The Haque.....zal es horen of ik daar mag pitten)
Overigens kan je er nog steeds niet op zonder toestemming van almachtige Min hoor.
Ow wat leuk, als ik kan zou ik ook wel graag komen....
Leuk! Hou gewoon die dag vrij. Het is een zaterdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven