Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Kan nergens vinden of de marie claire daarna doorloopt of dat je het meteen kunt stoppen?

Het abonnement geldt tot wederopzegging.

staat er?
quote:Flashy schreef op 27 juli 2009 @ 14:38:

Kan nergens vinden of de marie claire daarna doorloopt of dat je het meteen kunt stoppen?

Het abonnement geldt tot wederopzegging.

staat er?Ja dan moet je dus wanneer je niet wilt dat het abonnement verlengd wordt na 2 of 3 tijdschriften het abonnement weer opzeggen en dat niet vergeten.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:jasmine schreef op 27 juli 2009 @ 14:41:

[...]

Ja dan moet je dus wanneer je niet wilt dat het abonnement verlengd wordt na 2 of 3 tijdschriften het abonnement weer opzeggen en dat niet vergeten.Eigenlijk meteen opzeggen dus zodra de 1e op de mat ligt.
Op welke lichaamsdelen gebruiken jullie de dream cream?

Bij mij prikt ie een beetje op mijn droge/lichte exceem huid.
Ik gebruik dreamcream altijd op mijn bovenarmen omdat ik daar rode schilferende plekken heb na het douchen. Sinds ik daarmee begonnen ben heb ik daar al veel minder last van. Ook soms op mijn gezicht als dat erg droog is.
My own business always bores me to death; I prefer other people\'s.
Ik ben ook helemaal weg van de dream cream. Ik gebruik hem overal, smeer me er van top tot teen mee in na elke douchebeurt. Heerlijk, ik heb echt een superdroge huid (als ik niet smeer barst mn huid open) en de dream cream helpt echt goed.

Toen ik vanmorgen op mn kantoor kwam rook het er heerlijk zoet. Collega was in Haarlem in de Lush winkel geweest en had een proefje voor me meegenomen en op mn bureau gelegd. Lief!!!

Het was Rockstar zeep, mierzoet maar wel lekker.
Ik gebruik DreamCream ook op mijn gezicht (is erg droog) en dat bevalt prima! Een matte creme, wat ik van de meeste dagcremes voor een vochtarme huid niet kan zeggen trouwens... Verder vind ik 'm op mijn benen ook heerlijk!

En die tip van het abonnement meteen opzeggen had ik ook al gekregen! Hihi!
Ik vind die dreamcream trouwens echt smerig ruiken!
Vind Dream Cream ook tegenvallen..

Niemand herkent het doucheprobleem??
quote:Nikki1973 schreef op 28 juli 2009 @ 12:56:

Vind Dream Cream ook tegenvallen..

Niemand herkent het doucheprobleem??Buffy maakt de vloer van mijn douche spekglad. Heb dus altijd een schuursponsje en wat schoonmaakmiddel in zo'n spuitfles in de badkamer staan om te voorkomen dat iemand na mij een flink onderuitgaat in de douche.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik zal hier ook eens een keer posten, lees vaak alleen maar mee

Heb ook het abonnement bij de MC afgesloten, ik ga hem opzeggen zodra hij op de mat valt.

Hopelijk heb ik deze week het Lush pakket binnen.

Vind Dreamcream ook niet zo lekker ruiken, maar het is wel een weldaad voor mijn droge benen. Cocolotion rook helaas nergens naar, en die heb ik opgeleukt met Fragrance Oil, speciaal voor het lichaam (dus niet voor op geurbranders !)

Dat ga ik ook met de Dreamcream doen.
Wat een fijn toeval!

Vandaag de hele dag met bleekwater in de weer geweest bij een vriendin met nieuw huis....dus zwaar geirriteerde handen.

En bij thuiskomst mijn MC-Lush pakket ontvangen, met "helping hands" erin.....heerlijk, handjes weer superzacht!
Ik heb gister ook het pakket ontvangen, heerlijk allemaal !

Ik had Helping Hands nog nooit geprobeerd, maar ik vind hem heel goed werken, gelukkig niet te vet en het trekt goed in.
quote:Flashy schreef op 27 juli 2009 @ 18:56:

Ik vind die dreamcream trouwens echt smerig ruiken!Ik gebruik DC dan ook als nachtcreme... als dagcreme gaat niet omdat ik de geur 's ochtends echt niet verdraag.
Vind de Dream Cream ook niks eigenlijk.

Maar ik ben te ongeduldig met alles eigenlijk, ik wil direct resultaat zien!

Zoals de cremes van Lush, ik heb ze er uitgegooid.

Ik heb ze allemaal geprobeerd maar vind niet dat ze goed genoeg werken.

Maar later denk ik dan weer, ik heb het te kort geprobeerd.

Had een tube Vichy gekocht, maar heb ook het 3 stappen pakket gekocht van Clinique.

Dus nu smeer ik 3 soorten cremes door elkaar wat ook vast niet werkt
Mogguh!

Elle, vertel vertel vertel, wat heb je bij de Lush gescoord????
quote:lola68 schreef op 01 augustus 2009 @ 08:30:

Mogguh!

Elle, vertel vertel vertel, wat heb je bij de Lush gescoord????

Smorgens!!

Ik ben dus bij 2 Lushwinkels geweest

Ik heb gekocht:

Each Peach massagebar

Happy Hippy showergel

I Love Juicy shampoo

The Big Calm Jellie

Creamy Candy bubbelbar

Blackberry Bath Bomb

Die laatste 2 omdat we een bad in onze hotelkamer hadden

Heb nog een paar proefjes gekregen:

I Should Coco

Sweetie Pie

Fever

Hard

Maar eigenlijk wel zonde, het is zoveel duurder dan in de UK.

Maar goed, we hadden vakantie en ik kon de winkels niet uitgaan zonder iets te kopen
Lekker!

De big calm was er toch uit?

Ik heb er nog een beetje van, lekker he!

Waren die bubble dingen ook de moeite waard?
quote:lola68 schreef op 01 augustus 2009 @ 09:34:

Lekker!

De big calm was er toch uit?

Ik heb er nog een beetje van, lekker he!

Waren die bubble dingen ook de moeite waard?Jep, de Big Calm gaat is eruit, maar in Berlijn hadden ze nog een bak staan!

Ziet er raar uit zo in een grote bak

Die Blackberry BB ruikt heerlijk, maar schuimt helemaal niet.

Die andere viel ook een beetje tegen qua schuim maar ruikt heeeeeeeeeeerlijk!!

Hoe is het bij jullie?
Ik gebruik nu ongeveer 6wkn de imperialis maar ben er niet tevreden over. Ben maar weer aan de kruitvat dagcreme begonnen, veel beter. Ook heb ik de enchanted oogcreme, die maak ik wel op. Maar ook die is niets bijzonders. Jammer want ze waren best duur. Ik geloof niet dat ik nog een keer iets bestel..
Ik heb het pakket vandaag ontvangen.

Welke Lush expert kan mij helpen? Wat is de naam van die roze zeep links op het plaatje?
quote:twentythree schreef op 02 augustus 2009 @ 13:53:

[afbeelding]

Welke Lush expert kan mij helpen? Wat is de naam van die roze zeep links op het plaatje? I should coco
quote:Daaromniet schreef op 01 augustus 2009 @ 11:55:

Ik gebruik nu ongeveer 6wkn de imperialis maar ben er niet tevreden over. Ben maar weer aan de kruitvat dagcreme begonnen, veel beter. Ook heb ik de enchanted oogcreme, die maak ik wel op. Maar ook die is niets bijzonders. Jammer want ze waren best duur. Ik geloof niet dat ik nog een keer iets bestel..Ik heb ook imperialis gebruikt maar was ook niet erg tevreden. Ook Celestial vond ik niks. Ben nu heel tevreden met Cosmetic Lad. De rest vind ik eigenlijk gewoon te duur worden. Misschien wat andere producten uitproberen? Ik ben echt heel tevrden over de Lush
[quote]Kletsmajoor schreef op 02 augustus 2009 @ 13:55:

[...]

I should coco

Ik was gistereen bij iemand die een zeepje had liggen wat daar op lijkt, heb er even aan gesnuffeld maar ik rook geen kokos volgens mij.... is er nog een zeep wat daar op lijkt? Ook beetje oudroze van kleur en er zaten ook frutseltjes op de zijkant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven