Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
hier ook nog steeds..
bij mij deed ie het net niet, nu weer wel! das snel!
supersnel.....
hier doet ie het ook weer

maar nu heb ik nog steeds niet gedoucht.....
ieeeeuw. stink gw! :puke:
he momo, heb jij die nieuwe versie van het forum met geuren! Tja, ik als zwangere met mijn gevoelige neus wilde daar niet aan.
hi-tech he?
ben weer fris!
Ach, wat lullig voor Ils. Ik mag dan wel vaak zitten te mopperen dat zij met haar gezeur wel binnen 2 maanden zwanger is geworden, maar dit gun ik haar echt niet!

Heb vandaag man naar schiphol gebracht voor z'n Guatemala reis. Snik. Ik heb al bedacht dat ik deze week in ieder geval een keer ongegeneerd ga shoppen omdat ik zielig ben. Heb ik nu al zin in!

Verder lichte maag-/darmproblematiek hier. Sorry voor de mensen met de high-tech geur-versie van het forum .

Verder eigenlijk niks te melden. Ben ook erg benieuwd naar het verhaal van Mexx. Bij het LGZW-topic ook weer 2 nieuwe baby's de afgelopen 2 dagen. Hier laat de geboortegolf ook niet meer al te lang op zich wachten!!
Hé allemaal,

Hier een snelle meld! Ga vanavond lekker tas inpakken en morgen de hort op! Ik heb geen mobiel bij me, dus ik lees t allemaal wel als ik terugkom (of misschien een keer in een internetcafe ofzo)..

Als t goed is bevalt er in de tussentijd niemand, en ben ik mooi op tijd terug voor de volgende geboortegolf en de duo-pies-sessie van Erine en Rain!

En ik ga eens kijken of mijn lichaam het nog aankan dat op-en-neren met de pil. Ik zal mijn best doen nog een klein aziaatje mee terug te nemen, maar reken er maar niet op!

Ik denk aan jullie, dikke hug voor iedereen die het moeilijk heeft! En natuurlijk heel veel gezondheid en fitheid toegewenst aan onze zwangerboeg!
Veel plezier kath! En go for jullie kleine aziaatje!

Specu, vast eenzaam zo alleen thuis, je hebt zeker recht op een vette shop sessie! En het zou helemaal leuk zijn als je hem volgende week een sms-je kunt sturen met positief nieuws!
Goeie reis Kath en ik hoop ook op een klein aziaatje!

Psies, GW, ik hoop dat ik hem maandag kan sms-en dat ie vader gaat worden. Voel nu weer helemaal niets aan steken en krampen (of het wordt overschaduwd door het gerommel van mijn darmen die niet helemaal blij zijn op't moment).

Nog reacties gehad op je marktplaats-biedingen?
Nope, zit nog midden in de biedstrijd.

Bij de ene weer overboden maar daar hebben we nog even 5 euro extra geboden en bij de andere ben ik nog steeds de hoogste bieder.

Dus we wachten nog maar weer af (en checken ondertussen tig keer per dag hoe het er mee staat).
specu je hebt helemaal gelijk hoor, alle recht om uitgebreid te gaan shoppen!

kath veel plezier en kom weer veilig terug! (als het kan met z'n 3en!)

hihi gw, nu ben je hartstikke zwanger, moet je weeeer zo veel geduld hebben, ook al is het nu wachten op een reactie op je bod, da's iets minder frustrerend mag ik hopen.
haha husky, dit geduld kan ik beter opbrengen hoor! Maar ik vind het soms wel schandalig wat ze nog voor een kinderkamer vragen. Ik zag er vandaag een voor 1200 euro! Voor een 2-hands vind ik dat echt veel te veel hoor, er waren dan ook nog geen biedingen. (gek he? Voor dat bedrag koop je ook nieuw iets van best redelijke kwaliteit).

Maar ik hou het gewoon goed in de gaten en ik heb gelukkig nog even...
ja daar kun je inderdaad makkelijk een nieuwe van kopen toch!

ik heb trouwens de jongen die met de vrachtwagen voor kwam rijden om de meubeltjes (ongemonteerd) af te leveren alles alleen naar boven laten sjouwen, was me veel te zwaar om te helpen. en toen manlief samen met mijn broertje de kast in elkaar had gezet, konden ze die met z'n 2en haast niet verschuiven! dus ze hadden toen wel medelijden met die jongen dat ik zomaar had gezegd dat 'ie 't naar boven moest brengen ipv in de gang zetten...
Kath, hele fijne vakantie! Geniet er van en kom inderdaad maar terug met een mini aziaatje. Is toch hardstikke leuk!!!

Hahahaha Husky, ik moet wel even grinniken om je verhaal. Ik zie het helemaal voor je. Zo'n jong jongetje die meubeltjes komt leveren en dan staat daar zo'n zwangere dame die wel even zegt dat het naar boven moet hihihihi. Nou ja, goed geregeld in ieder geval.

Enne GW, waarom stuur je niet een mail naar de adverteerder. Als ik iets graag zou willen dan zou ik dat doen, maak je denk ik iets meer kans en hoef je niet steeds in de stress te schieten bij een hoger bod.

Meiden, fijne avond allemaal!
rain het was inderdaad een "jochie" van als ik schatten moet een jaar of 20. hij kwam net boven het stuur uit denk ik nou ja, waarom kwam hij dan ook niet met z'n 2en.

dat doen wij trouwens ook vaak, meteen effe een mail sturen naar die adverteerder, van wat wil je er voor hebben en dan weet je meteen waar je mee af bent.
rain, de setjes waar ik nu op gebied heb staat een vraagprijs bij waar ik nog ruim onder zit. Dus vind het dan ook zo lullig om een mailtje te sturen van jij wil 600 ervoor hebben, ik bied je 300.

En ik schiet niet in de stress bij een hoger bod hoor, zo erg is het gelukkig niet.

Kijk als er nu een setje voorbij komt waarvan ik zeg dat is hem helemaal en de prijs klopt ook dan zou ik wel mailen of bellen, maar tot nu toe bied ik nog steeds ruim onder de vraagprijs en ik kan me niet voorstellen dat de verkoper dan zegt ja is goed mag je hebben, die wacht denk ik ook nog even liever af. En ach, ik heb de tijd!

Haha husky, ik deed dat al toen ze hier mijn keuken kwamen leveren (3 hoog....) en ik was niet eens zwanger maar ik had er echt geen zin in mee te gaan helpen slepen. Bovendien waren ze toen ook met zijn 2-en....
Hus, jij had hem toch ook bij de babydump besteld?? Je hoeft je niet te schamen hoor dat je hem naar boven hebt laten brengen. Tegen ons zeiden ze dat het bij de service hoort dat ze hem neerzetten in de kamer waar het moet gaan staan...
Hihi, groot gelijk Husky!

Ik vind "babydump" wel een hele stomme naam voor een winkel trouwens....
Bij Babyplanet zetten ze het zelfs gratis inmekaar voor je :P
Hoi Meiden!!

Zo hier aan het werk en zit nu ff in mijn uppie. Nog geen gesprek gehad met mijn chef. Die is nog druk bezig dus dat zal in de loop van de nacht wel komen. Ik hou jullie op de hoogte.

Jeetje van Ils schrok ik ook wel een beetje. Je gunt zoiets inderdaad niemand. Zelfs haar niet.

Husky. 20 jaar en net boven het stuur uitkomen dat doen ze bijna allemaal. Dat komt over het algemeen doordat ze een deel van hun ribbenkast missen aan de linker/ of rechterkant. (hahahah) Maar ja dat is de jeugd he. Ik zie ze dagelijks met die handicap.

Verder vandaag niet veel gedaan. Een beetje van de zon genoten en al het behang op de toekomstige kinderkamer is er nu af. Dus we kunnen gaan beginnen.

1200 EURO!!! voor een tweede hands? Dan ben ik wel benieuwd wat ie nieuw gekost heeft.

Ik was voor 900 en nog wat klaar. En dat is nieuw.

Kath fijne vakantie meid! Geniet ervan!! en kom gezond weer terug. (hopelijk met zijn 3en)

Ik ga weer wat doen. Ik hou jullie op de hoogte van het gesprek.

Weltrusten jullie en slaap zacht
Kath, je bent vast al weg, maar niettemin veine fakantie! hopelijk nemen jullie een leuk souvenir mee. waar ging de reis eigenlijk heen?

GW, die paar keren dat ik iets van MP af heb gehaald, heb ik ook gewoon direct de verkoper gebeld/gemaild. volgens mij zijn de biedingen op MP ook niet bindend (voor de verkoper). niet zoals op ebay. dus je kan net zo goed voor niets zitten te wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven