Hij stelt nooit vragen

07-08-2009 12:31 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kort geleden een leuke man ontmoet. We kunnen goed met elkaar overweg, maar het valt mij op dat hij me nooit wat vraagt. Ik vertel en vraag en hij reageert. Als ik iets vraag krijg ik gewoon een antwoord. En als ik iets vertel dan gaat hij er wel op in, maar nooit stelt hij een vraag.

Toch heb ik wel het gevoel dat hij het leuk vindt om met me te praten. Ik snap er niets van. Hij zegt zelf dat als men iets over hem wil weten, ze dat gewoon moeten vragen en als je iets wil vertellen dat je dat gewoon moet vertellen (en niet wachten totdat hij er naar vraagt, want dat doet hij niet).
Nammma, hij vraagt nog net wel hoe het gaat gelukkig. Anders zou het een echt autist zijn.
Oioioi Frizzy en Summer, vriendinnetje Madhe is er weer bij en Chardonnay, jullie zijn weer compleet om je als behoorlijk kinderachtige stoorzenders te gaan gedragen.

Dit soort gedrag vindt ik een volwassen vrouw niet echt waardig (sterker nog, het hoort thuis op de basisschool) en is bovendien storend voor iedereen die wel serieus topics leest en volgt. Open je eigen topic om je onzekerheid te gaan tentoonspreiden en de rest van het forum te laten zien dat je echt geen ander leven hebt dan dit forum.
quote:Summerdance schreef op 07 augustus 2009 @ 17:56:

[...]

ja maar, ja maar, die vriend/vriendin is toch nog hier, die is toch niet naar het buitenland..

*helemaal in de war nu*

En ik ben grote smurf, en jij bent calimero.

Natuurlijk gaat dit om dezelfde. Je kent het typetje toch wel? Welk typetje? Dat typetje
quote:Phiep schreef op 07 augustus 2009 @ 19:56:

Oioioi Frizzy en Summer, vriendinnetje Madhe is er weer bij en Chardonnay, jullie zijn weer compleet om je als behoorlijk kinderachtige stoorzenders te gaan gedragen.

Dit soort gedrag vindt ik een volwassen vrouw niet echt waardig (sterker nog, het hoort thuis op de basisschool) en is bovendien storend voor iedereen die wel serieus topics leest en volgt. Open je eigen topic om je onzekerheid te gaan tentoonspreiden en de rest van het forum te laten zien dat je echt geen ander leven hebt dan dit forum.

Wij passen ons aan aan het niveau Phiep. Ik persoonlijk kan er niets aan doen dat ik zo sociaal ben. Het zit in me.

Kinderachtig vind ik het niet, het lijkt me kinderachtiger om te drammen en stampvoeterig te roepen dat het niet eerlijk is, wij het niet snappen en jij toch wel lekker doet wat je zelluf wil. Maar dat is mijn mening.

Op serieuze topics zijn wij allemaal, stuk voor stuk, zeer serieus. Maar als de TO tóch niet wil luisteren, en zichzelf al niet serieus neemt.. waarom moet er dan serieus gereageerd worden vraag ik me af.
Ow, ik hoor net dat ik onzeker ben...

*overweegt een topic te openen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 07 augustus 2009 @ 20:07:

Ow, ik hoor net dat ik onzeker ben...

*overweegt een topic te openen*

En verder ben ik het zo ontzettend eens met de posting van Madhe.

Want echt Phiep, ik heb het je al 4x gevraagd nu, maar een antwoord geven doe je niet

WAT wil je met die persoon verder?

Een vriendschap?

Sex?

Praten?

Rummicuppen?

Zwemmen?

Filosoferen?

Heeft niets met onzekerheid te maken hoor,durf (zelf zonder psychologische achtergrond) te zeggen dat ik verre van onzeker ben.

Ik wil gewoon een serieus antwoord op een serieuze vraag.
Cool....ik qoute mezelf, denk dat dat betekend dat ik mezelf graag hoor praten!
quote:Phiep schreef op 07 augustus 2009 @ 19:47:

Nammma, hij vraagt nog net wel hoe het gaat gelukkig. Anders zou het een echt autist zijn.

En dit vind ik persoonlijk wel een hele erge kort door de bocht beschuldiging.

ZEKER voor iemand die meent wel die psychologische achtergrond te hebben!
quote:Phiep schreef op 07 augustus 2009 @ 19:56:

Tja ik snap gewoon niet wat je nou wil met die topics van je... Het wordt een dolle boel, omdat jij zit te draaikonten. En dan mag er volgens mij best een beetje humor aan te pas komen. Het is niet eens bedoeld als storend gedrag, maar om je de ogen een beetje te openen. Met een knipoog!

Om me nou te gaan beschuldigen van onzekerheid en het niet hebben van een leven... Tsss Phiep!

*schrijft snel wat op haar bloknote*
Phiep, als jij nou eens zelf serieus wordt, dan worden wij (zijn we nou een groepje?) dat ook. Ik lees SD en Madhe al heel lang, en zij geven altijd hele goede adviezen. En weet je, ik ben zelf ook al een aantal keer gecomplimenteerd door mede forumsters *steekt veer in eigen kont*. *En ach, ook 1 bij SD en Madhe*

Friz, ken ik nog niet zolang, maar ik vermoed dat ook zij binnenkort een veer in haar bevallige kontje kan verwachten
quote:Summerdance schreef op 07 augustus 2009 @ 20:11:

Cool....ik qoute mezelf, denk dat dat betekend dat ik mezelf graag hoor praten! Hallo halloooooo! Wil jij je weleens even héél gauw onzeker gaan gedragen!
Maar goed, wat was nou ook al weer het probleem van Phiep. Uhmmmm, oja, een manspersoon stelt geen vragen.

Even nadenken.....

... uhhhh....

.... stelt deze persoon alleen geen vragen aan jou of stelt hij sowieso geen vragen? Of zie je hem alleen 1 op 1 en weet je dat niet?
quote:Chardonnay schreef op 07 augustus 2009 @ 20:14:

Friz, ken ik nog niet zolang, maar ik vermoed dat ook zij binnenkort een veer in haar bevallige kontje kan verwachten

Aaaahhhh ik heb een bevallig kontje!!! Joehoeeeee!

*overweegt dit topic even te negeren... straks denkt Phiep nog dat ik geen leven heb*
quote:Summerdance schreef op 07 augustus 2009 @ 20:10:

WAT wil je met die persoon verder?

Een vriendschap?

Sex?

Praten?

Rummicuppen?

Zwemmen?

Filosoferen?World of Warcraft spelen?
World of Warcraft: Legion
quote:Summerdance schreef op 07 augustus 2009 @ 20:11:

Cool....ik qoute mezelf, denk dat dat betekend dat ik mezelf graag hoor praten!

Geeft niet...

Zeg Hans66, hoe is het ermee? Last van de hitte gehad?
quote:hans66 schreef op 07 augustus 2009 @ 20:23:

Zeg Hans66, hoe is het ermee? Last van de hitte gehad?Ja, dat klopt, Hans66, het was bere-warm!
Hans Ouwe grapjas!
De hitte zal wel naar mijn hoofd zijn gestegen.
Hans...

*trekt veer uit kont*

anders kan ikzo mijn skinny niet aan...moet als onzeker mutsje natuurlijk wel een beetje leuk voor de dag komen als ik vanavond ga man hunten...

En zo'n veer staat wel ontzetten Copa Cabana maar toch...

*neuriet zachtjes...her name was Lola, she was a showgirl*
Summer!!!! Skinny's zijn allang uit hoor. Tssss, met een skinny kan je negeren tot je een ons weegt, maar een man krijg je er echt niet mee hoor.

Voordeel is wel dat een skinny beter staat bij iemand die een ons weegt dan bij iemand die een ton weegt. Elk voordeel hep ze nadeel, zullewemazegge.
MAAR WAT MOET IK DAN AAN????

*vraagt zich af of er ergens een klets topic is waar ze "haar"groepje kan vinden voor het stellen van dit soort cruciale vraagstukken*
Hoort Hans nu ook bij het groepje?

Char skinnies zijn IN! Hoor! Mits goed gecombineerd dan. Zoals ik het doe natuurlijk... Allerbeste nu is een jeans legging. Succes gegarandeerd!

Sum, wat nou als zo'n man je niks vraagt? Wat doe je dan?
Zijn skinny's nou wel of niet in???

Dames ik raak ZO in de war van jullie.

*leuk ook een man in het groepje*

Maare Hans, hoe goed kan jij negeren?

Of misschien wordt je wel hysterisch?

Ja Duhhh....als een man mij niets vraagt ga ik hysterisch aan mijn haar trekken, dat spreekt voor zich toch?
quote:Summerdance schreef op 07 augustus 2009 @ 20:38:

Ja Duhhh....als een man mij niets vraagt ga ik hysterisch aan mijn haar trekken, dat spreekt voor zich toch?O jee... dus als ik een kale vrouw zie, heb ik te weinig aan haar gevraagd?
Wél in. Tenzij je boven de 80 kg weegt. En dus beetje goed gecombineerd.

Een man kan een hele goeie aanvulling zijn. Hans vertel eens!

Hysterisch aan je haar trekken? Heeft iemand dat advies ookal aan Phiep gegeven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven