M '06
maandag 10 augustus 2009 om 09:02
Pips, vaak doet ze dat wel, ze is vaak om 7 uur ofzo wakker, maar is dan eigenlijk nog niet uitgeslapen. Omdat ze moet blijven liggen valt ze vaak weer in slaap en is ze een stuk uitgeruster.
Vannacht heeft Lynn nog een half uur zitten hoesten en gaf ook weer heel veel slijm, zo sneu. Vanmorgen ook weer even, maar toen viel het mee. Beetje verhoging, maar wel praatjes, we doen wel rustig aan vandaag.
Vannacht heeft Lynn nog een half uur zitten hoesten en gaf ook weer heel veel slijm, zo sneu. Vanmorgen ook weer even, maar toen viel het mee. Beetje verhoging, maar wel praatjes, we doen wel rustig aan vandaag.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
maandag 10 augustus 2009 om 10:20
9 uur redt Jasper nog wel eens. 8 uur, half 9.
Dit weekend was het 2x 8.45 uur. Mooie tijd vind ik.
Maar heb ook wel 7.30 gehad, wat ik dan weer erg vroeg vind (en anderen waarschijnlijk een droom vinden )
Dit weekend lekker naar de dierentuin geweest, flink stuk gefietst, naar de grote speeltuin geweest, ijsje gegeten etc. Oftewel, qualitytime. Echt genoten van dit weekend.
Indian, mooie foto's van D.
Dit weekend was het 2x 8.45 uur. Mooie tijd vind ik.
Maar heb ook wel 7.30 gehad, wat ik dan weer erg vroeg vind (en anderen waarschijnlijk een droom vinden )
Dit weekend lekker naar de dierentuin geweest, flink stuk gefietst, naar de grote speeltuin geweest, ijsje gegeten etc. Oftewel, qualitytime. Echt genoten van dit weekend.
Indian, mooie foto's van D.
koffie, zwart graag...
maandag 10 augustus 2009 om 22:46
Hier ook kindjes die niet langer slapen als ze laat op bed gaan. Afgelopen maanden een paar keer mee geexperimenteerd en het hielp niet. OP vakantie lieten we Pipsie standaard tussen 19.30 en 20.00 op bed gaan zonder het gewenste resultaat .Op de terugreis naar huis was het pas 23.00 uur (het mormel vond het veuls te interessant in de auto en ging dus niet slapen, volgende weer hetzelfde liedje). Wel leuk trouwens, P en P kregen op de achterbank na 21.00 uur om de klip klap een soort van slappe lach. Zaten ze daar maar te ouwehoeren met zijn twee-en, het was zo supergezellig in de auto, ik had wel tot Denemarken door willen rijden Maar goed, volgende dag dus weer gewoon om 7.00 uur wakker.
Juultje, had Lynn dat hoesten en slijm ook al niet eerder dit jaar? Het verhaal komt me zo bekend voor... Of was dat een ander kindje hier?
Xop, ik ben heftig on the road de laatste weken
Zullen we weer eens een poging doen? Afspraak voor eind september of zo proberen? Eerst even rust voor Pipsie omdat volgende week alles weer begint, maar nadien gaan we er weer voor. Ik rijd nu ook goed auto dus kan overal heen
Juultje, had Lynn dat hoesten en slijm ook al niet eerder dit jaar? Het verhaal komt me zo bekend voor... Of was dat een ander kindje hier?
Xop, ik ben heftig on the road de laatste weken
maandag 10 augustus 2009 om 23:00
dinsdag 11 augustus 2009 om 09:32
quote:Pips schreef op 10 augustus 2009 @ 23:00:
Indian, jij was altijd zo positief over een vakantiepark aanbieder met zo'n äparte naam. Hoe heet die club ook weer? Wegens de verregende vakantie afgleopen zomer zoek ik nog een leuke bestemming voor een midweek begin september. Ik weet dat ik destijds wel twee leuke parken zag door jouw genoemd.
Onze favoriet: vakantiebundel.info
Daar kun je nu door middel van een veiling bieden op een huisje/stacaravan/kampeerplaats. Heb het een beetje in de gaten gehouden en eigenlijk gaat alles weg onder de 100,00. Allemaal voor een week, wel goed naar de datum kijken van de week die aangeboden wordt.
cambiance.nl
Anders kijk ik ook vaak op: http://camping-nederland.startpagina.nl/
Ook leuk in jullie regio: sprookjescamping, de kleine wolf, en er is nog zoiets als de sprookjescamping, heet natuurlijk wel anders, maar ligt er vlak bij. Bij deze nog nooit geweest, maar wel hele positieve verhalen over gehoord. Qua prijs weet ik niet wat ze doen, geloof dat sprookjescamping best prijzig is.
Indian, jij was altijd zo positief over een vakantiepark aanbieder met zo'n äparte naam. Hoe heet die club ook weer? Wegens de verregende vakantie afgleopen zomer zoek ik nog een leuke bestemming voor een midweek begin september. Ik weet dat ik destijds wel twee leuke parken zag door jouw genoemd.
Onze favoriet: vakantiebundel.info
Daar kun je nu door middel van een veiling bieden op een huisje/stacaravan/kampeerplaats. Heb het een beetje in de gaten gehouden en eigenlijk gaat alles weg onder de 100,00. Allemaal voor een week, wel goed naar de datum kijken van de week die aangeboden wordt.
cambiance.nl
Anders kijk ik ook vaak op: http://camping-nederland.startpagina.nl/
Ook leuk in jullie regio: sprookjescamping, de kleine wolf, en er is nog zoiets als de sprookjescamping, heet natuurlijk wel anders, maar ligt er vlak bij. Bij deze nog nooit geweest, maar wel hele positieve verhalen over gehoord. Qua prijs weet ik niet wat ze doen, geloof dat sprookjescamping best prijzig is.
dinsdag 11 augustus 2009 om 15:07
Indian, dat zal inderdaad niet helpen denk ik, met een huilende D op de arm! Hoe gaat het met de bv, loopt het allemaal goed?
Ik hou daar ook niet van hoor, als er iemand in mijn huis bezig is, voel me dan niet op mijn gemakt.
Wij zijn met internet net overgestapt op upc, doet het (tot nu toe) goed.
Vanmorgen actief gepoetst in huis, het was hard nodig... gevolg is helaas dat ik dan niet echt meer energie over heb voor Lynn. Ze gaat morgenmiddag een paar dagen uit logeren, mijn ouders staan hier in de buurt op een camping, daar gaat ze tot zaterdag heen.
Ik hou daar ook niet van hoor, als er iemand in mijn huis bezig is, voel me dan niet op mijn gemakt.
Wij zijn met internet net overgestapt op upc, doet het (tot nu toe) goed.
Vanmorgen actief gepoetst in huis, het was hard nodig... gevolg is helaas dat ik dan niet echt meer energie over heb voor Lynn. Ze gaat morgenmiddag een paar dagen uit logeren, mijn ouders staan hier in de buurt op een camping, daar gaat ze tot zaterdag heen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
dinsdag 11 augustus 2009 om 20:04
Indian, volgens mij was het een organisatie met meerdere parken vnl. in zuiden en belgie. Maar misschien was jij het niet? WEllicht iemand anders hier op de lijst.
MOrgen gaan we zwemmen met de kids. Naar subtr. zwembad. Leuk.
Wat betreft internet. Wij hebben xs4all. Duur maar wel goed (ikgeloof dat ze steeds als beste provider uit de testen komen al jarenlang). Manlief is een internetsnob, vandaar
Hmm... schilderen zit in de lucht zeker. Wij hebben morgen een gesprekje met de schilder die ons huis gaat doen.
Ik ga nu even op dat linkje van jouw kijken Indian.
MOrgen gaan we zwemmen met de kids. Naar subtr. zwembad. Leuk.
Wat betreft internet. Wij hebben xs4all. Duur maar wel goed (ikgeloof dat ze steeds als beste provider uit de testen komen al jarenlang). Manlief is een internetsnob, vandaar
Hmm... schilderen zit in de lucht zeker. Wij hebben morgen een gesprekje met de schilder die ons huis gaat doen.
Ik ga nu even op dat linkje van jouw kijken Indian.
dinsdag 11 augustus 2009 om 21:25
ja hij heette eerst oostappengroep. Tikte dat eerst ook in voor je, maar toen bedacht ik mij, dat hij hem anders genoemd opent.
Maar we bedoelen dus dezelfde!!
Ja had op de consumentenbond gekeken en daar staat idd xs4all bovenaan. Ook staat er dat ze al zoveel keer op nr 1 staan.
Leuk zwemmen, willen wij binnenkort ook doen!
Maar we bedoelen dus dezelfde!!
Ja had op de consumentenbond gekeken en daar staat idd xs4all bovenaan. Ook staat er dat ze al zoveel keer op nr 1 staan.
Leuk zwemmen, willen wij binnenkort ook doen!
donderdag 13 augustus 2009 om 09:49
donderdag 13 augustus 2009 om 14:14
Grijnz, ik snapte dat ook niet Indian. Dat ww, en nog niet
Syl is wat computervaardiger dan wij dat zijn geloof ik.
Pffffft.... ik wil zooooo graag een paar dagen naar de zon maar we hebben geen zongeld. Wel chalet-in-NEderland-geld maar ik ben zo bang dat het weer dan weer slecht wordt en dan zit ik net zo lief thuis. IEmand nog 10000 Euro over? Grijnz
Sta in zeurmodus, zal er vlug mee ophouden.
GIster nog veel leuke kleertjes gescoord bij de HEMA voor de kids. Alles onder de 4 Euro. Helemaal blij mee.
Pffffft.... ik wil zooooo graag een paar dagen naar de zon maar we hebben geen zongeld. Wel chalet-in-NEderland-geld maar ik ben zo bang dat het weer dan weer slecht wordt en dan zit ik net zo lief thuis. IEmand nog 10000 Euro over? Grijnz
Sta in zeurmodus, zal er vlug mee ophouden.
GIster nog veel leuke kleertjes gescoord bij de HEMA voor de kids. Alles onder de 4 Euro. Helemaal blij mee.