M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
[
ff uppen, fijne dag allemaal
He Indian, een lekker regeldagje dus.

Slaapt hij wel lekker door? Dus dat hij alleen overdags veel wilt drinken?

Q, ik moest wel erg lachen om je zwembad verhaal. Aan de ene kant snap ik jou feilloos, je wilt gewoon lekker in het badje. Maar als onderbuuf zou ik denk ik ook niet heel gecharmeerd zijn van steeds een fikse zwembadlading

Idd scheutje spiritus voor schone ramen?

Moet nog een beetje wakker worden. gaaaap

Lekker weekend gehad. Vrijdagavond een super gezellig feest gehad. zaterdag uitgeslapen, Jasper opgehaald, boodschappen gedaan en s avonds lekker gebbq. Gisteren hele dag niet zo lekker geweest dus weinig gedaan. Beetje tv kijken, lezen en tussen de middag nog geslapen.

Gisterenavond gewandeld met man en zoon.
koffie, zwart graag...
[
wisselend. De off days duren korter. Toevallig nu een paar dagen minder, maar denk dat t snel weer goed gaat.

Tis ook niet meer zo hevig als voorheen.

Tijdje geleden zat ik terug te lezen in mn dagboek. Jasper sliep echt gewoon met 5 weken al door. Eerste week 7 uur en daarna al 8 tot 9 uur. Echt zn moeder
koffie, zwart graag...
[
Ah, Zumba. Dat wordt hip, volgens mij!

Even zo tussendoor.... wat vinden jullie van de naam Maas? Voor een jongetje, dus.
[
stroomt moet met een T denk ik.
Hmm, Maas, ik zou het zelf niet kiezen. Ken je iemand die zo heet? Lekker Indian, dat Yuma nu even een speelkameraadje heeft. Heb jij ook even de handen vrij.

Ik heb vorige week bloed laten prikken vanwege mijn rusteloze benen en vandaag de uitslag gehad. Mijn ferritinegehalte is 11, die moet tussen de 10 en 200 zijn. Op zich net goed dus, maar toch laag genoeg om ijzertabletten voor te schrijven, die kan ik morgen ophalen. In de loop van een maand moet ik verbetering merken en als dat zo is, moet ik totaal 3 maanden slikken om mijn hele ijzervoorraad aan te vullen. Ik ben benieuwd!

Lynn is de laatste tijd de hele tijd aan het zingen. Dat begint al als ze 's ochtends wakker wordt, ze weet nu dat ze er pas uit mag als de ogen van de wekker open gaan en dan gaat ze liggen zingen en verhaaltjes vertellen. In de auto zong ze uit volle borst mee met K3 en Mega Mindy, erg leuk en gezellig.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Wat een rust hier!

Hmm, ik heb Maas al vaker gehoord als naam, maar ik zou hem zelf niet kiezen. Ik denk altijd maar zo, kies een naam waar een kindje later niet mee gepest kan worden. Tis raar, maar waar.

Ik heb expres nog een derde naam gekozen voor Emdin, anders had hij als voorletters E.I. gehad en nu is het E.Q.I. (Emdin Quincy Idabo)

Tis gebruikelijk in de Afrikaanse cultuur dat een kind de familienaam van de vader van de vader krijgt. Dus de familienaam van de opa. Idabo is dus een Nigeriaanse naam. Ik weet helaas niet wat het betekent. Zal het eens vragen als de papa hier is.

De papa komt trouwens het weekend van 14/15/16 aug.

Indian: leuk dat Yuma een speelkameraadje heeft. Ookal is deze ouder, vaak klikt dat beter dan jongere kinderen.

Tis logisch dat D meer wilt drinken. Wij drinken toch ook meer als het warmer is, niet waar?!

En ja, stroomt is met een T.

Juul: zo, al liedjes meezingen van K3 en Mega Mindy. Die laatste vindt Emdin ook wel leuk. Evenals een nummer dat Sweet Honey heet en daar maakt hij Zieza va. Dat is een soort van zouknummer.

Jij gaat IJZER-sterk worden, das duidelijk !

Indian: zumba is spetterend en schijnt knap vermoeiend te zijn. Tis een combinatie van allerlei Zuid-Amerikaanse dansen gecombineerd met aerobic.

Emdin ligt al lekker te slapen. Na de KDV nog even gespeeld in de speeltuin, thuis gegeten, nog even naar buiten toe, daarna gedoucht en naar Shrek 2 gekeken. Halverwege viel hij in slaap. Inmiddels ligt hij lekker te snurken in zijn bedje.

Gelijk alle spulletjes klaargelegd voor morgen. Morgen moet ik de hele dag werken en mijn zus en haar vriendin gaan op Emdin passen. Mijn zus komt morgenochtend hierheen en zal Emdin onder haar hoede nemen. Dan kan hij gewoon uitslapen. Haar planning is om op mijn fiets naar een waterspeeltuin te gaan. Inmiddels zijn de zwemverboden daar weer opgeheven.

Het zal voor mij wel tegenvallen om de gehele dag te werken. Maar ja, ik krijg er in ieder geval vrije uren voor terug. Altijd handig. Afhankelijk of ik volgende week alleen zit, zal ik woensdag 12-08 eventueel ook nog een ochtend werken.

Zo, ga nog even surfen, en dan mijn vaatwasser leeghalen, was afhalen en een nieuwe ophangen. Druk, druk, druk.

Fijne avond allemaal!
[
Hi di Hi,

Ben er weer. Er moesten hier zulke grote knopen doorgehakt worden dat ik er even tussenuit gepiept was. Als iemand mij een privemailtje stuurt zal ik morgenmiddag een korte samenvatting schrijven van de afgelopen maanden hier. Grin, hebben jullie wel een soort van recht op (geen drama's verawachten hoor!).

Ik kan niet meer op hyves en ga de moeite ook niet meer nemen maar als een van jullie het er dan opzet dan kunnen jullie het allemaal lezen, wel zo gemakkelijk.

Ben bijna bijgelezen, fijn dat het met iedereen min of meer goed gaat!

Pips
Hey Pips, leuk dat je er weer bent.

Zal je even mailen.....dan zet ik het wel op onze hyves.
heb je gemaild Pips!
1x is genoeg
Ga neefje zo meteen naar huis brengen.

Wel fijn, want Yuma leert minder prettige dingen van hem.

fijne hot day allemaal
Ah, heeft ouder neefje een niet erg fijne invloed op Yuma? Vervelend is dat.

Lieke gaat 2 dgn naar de BSO (tijdens schoolweken) en komt daar natuurlijk in aanraking met de oudere kinderen. En komt dus ook af en toe thuis met dingen.....pfff... dat vind ik dan weer niet erg fijn!

Ben fijn aan het werk vandaag, lekker in de airco. Vind ik niksnie erg! 23 a 24 graden met een lekker zonnetje; da's mijn weer. Dit niet! Veeeeel te heet!

Oehh Pips, ik ben zo benieuwd. Maar ik kan ook niet op Hyves....
Fijn je weer te lezen, trouwens!!
zandbakmaatjes@live.nl

Deze heb ik aangemaakt. Als iedereen daar even een mailtje naar toe stuurt, zal ik het wachtwoord mailen.

Dan kan iedereen altijd daar privedingen mailen, omdat niet iedereen op hyves kan.
koffie, zwart graag...
ja vind 25graden ook meeeeerrrr als genoeg. Als je lekker in korte broek / rok kunt lopen, dan vind ik t warm genoeg.

zal je mailen syl.

Xop, ik stuur je het mailtje wel door hoor, had dat al bedacht.
ja t zijn vooral woorden enzo
dat is zeker vervelend als ze zulke trekjes of taal kopieren.
koffie, zwart graag...
ja best wel. hopelijk doet hij het nu niet meer nu neefje weg is.
Had een berichtje van Pips gekregen, heb het op hyves gezet (en naar jou gemaild Xop)

Doei, ga nu eten maken......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven