Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ann Liv, hier nog een liefhebber van de Blvd. Jammer dat die gestopt is.
quote:borodini schreef op 12 augustus 2009 @ 18:01:

Juistum, luisteren zal je , jij eleonora kreng. ( Sorry, sorry sorry, )Lachen juist, kon ik eindelijk mijn 'seur jesssssss seur' van stal halen!
quote:Ann Liv schreef op 12 augustus 2009 @ 18:05:

[...]

Ja, dat dacht ik dus ook eerlijk gezeet en gezweguh. Met kortingsbonnen voor de V&D en zomerboekjes van Heleen van Rooyen enzo.

Kijk, met jou kan ik praten! ** vette knipoog**

Sorry dat ik je post niet eerder gelezen had! De flow is leuk! Het blad op zich is al mooi vind ik.
quote:Livre schreef op 12 augustus 2009 @ 18:09:

Ann Liv, hier nog een liefhebber van de Blvd. Jammer dat die gestopt is.Er is ook niks wat er qua onderwerpen en humor bij in de buurt komt hè?
quote:[message=3709347,noline]

Ik ken de flow wel Shining, ik vind het een heel mooi blad!!Ja, mooi blad hè?
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 18:01:

[...]

Hahaha Aailaaajonoooaaraaa!!!

De Linda is zo.....zo....zo'n dertigersblad zeg maar. Voor van die dertigers die allemaal zo'n pandora-armband hebben, allemaal een opgeknipte bob en allemaal eennette ''kleine tweede auto voor erbij''.

Maar voor de rest vind ik je wel leuk hoor Leo!

Ik heb geen idee wat een Pandora armband is, de bob heb ik ook niet en ik heb nog steeds geen rijbewijs terwijl ik bijna 41 ben hahahahaaaaaa....

Heerlijk dat beeld wat jij er bij hebt.

Zo heb ik ook allerlei meningen over bepaalde bladenlezeressendoelgroepen hoor, of het nou klopt of niet.
quote:eleonora schreef op 12 augustus 2009 @ 18:13:

[...]

Ik heb geen idee wat een Pandora armband is, de bob heb ik ook niet en ik heb nog steeds geen rijbewijs terwijl ik bijna 41 ben hahahahaaaaaa....

Heerlijk dat beeld wat jij er bij hebt.

Zo heb ik ook allerlei meningen over bepaalde bladenlezeressendoelgroepen hoor, of het nou klopt of niet.Vertel vertel vertel!
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 18:12:

[...]

Sorry dat ik je post niet eerder gelezen had! Joh, geen probleem natuurlijk! Het blad is inderdaad prachtig, een van de redenenen waarom ik het af en toe koop. Niet elke keer, eens in het half jaar is geloof ik meer dan voldoende voor me. Als je hem herleest heb ik telkens het idee dat de tekst helemaal nieuw voor me is.
quote:eleonora schreef op 12 augustus 2009 @ 18:05:

Het mailadres voor de bladenactie is: bladen-voor-robo@live.nl

Zet jij het in de OP Boro?

Ik mail jou even het wachtwoord e.d.Done :-)
Ann Liv, dat doe ik ook. Ik bewaar tijdschrijften, lees ze dan een half jaar later ofzo nog eens en dan is het blad inderdaad weer nieuw.
quote:borodini schreef op 12 augustus 2009 @ 17:58:

Leo, als jij een robo mail aanmaakt, zeg ik die in de op, zodat mensen jou (ons) gewoon kunnen mailen om te kijken wat ze kunnen betekenen voor robo. Is dat een goed idee ?

( Dit nav thee.s posting, Thee je bent een uberschat

Graag gedaan lieve boro en blij dat er mensen mee willen doen.

Lol, aan C1000 zegels heeft ze vast niks? Jij nog wel trouwens? Ik had ze al gemeld in dat topic, maar nog geen reactie. Heb er 9.

Leo, ik heb je gemaild op het speciale account!!
Ff eten en gelijk 4 pagina's bij te lezen.

Maar........... kep wel de belangrijkste post gelezen, die van Naomi.

Overigens kan dit topic nu toch gewoon op slot? Abo voor Robo is geregeld.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:itsme26 schreef op 12 augustus 2009 @ 18:03:

dames mag ik even wat kwijt, dat ik hier zo blij van kan worden zoals het in dit topic gaat. Dit zijn nou dingen die mij gelukkig maken (ook al ken ik jullie niet allemaal live)Je bent niet de enige itsme
Wat zijn jullie snel met mailen!

Ik ga met Boro even plannen smeden en dan komen we bij jullie terug ok?

Mochten er mensen met geweldige plannen/suggesties zijn, mail die dan even.
Ik ben er tot 20.00 uur, daarna ga ik The Hills have Eye's kijken , en weer daarna zal ik proberen nog te reageren
Ik ben er denk ik niet lang meer, of pas later vanavond.

Maar goed, het hoeft niet gisteren.

We mailen Boro, goed? Intussen komen de mails binnen en dan kunnen we inventariseren wat men aanbiedt en zo.
Ow, ik word trouwens ook heel erg blij van dit topic.
quote:eleonora schreef op 12 augustus 2009 @ 18:22:

Ik ben er denk ik niet lang meer, Klinkt vrij dramatisch.
Viva, heel tof dat het toch doorgaat!
quote:Solomio schreef op 12 augustus 2009 @ 18:23:

[...]

Klinkt vrij dramatisch.
quote:borodini schreef op 12 augustus 2009 @ 18:20:

Ik ben er tot 20.00 uur, daarna ga ik The Hills have Eye's kijken , en weer daarna zal ik proberen nog te reageren Komt ie op tv?
quote:eleonora schreef op 12 augustus 2009 @ 18:22:

Ik ben er denk ik niet lang meer, of pas later vanavond.

Maar goed, het hoeft niet gisteren.

We mailen Boro, goed? Intussen komen de mails binnen en dan kunnen we inventariseren wat men aanbiedt en zo.Is prima, tis maar dat men niet verwacht dat we vanavond al gelijk een heel plan klaar hebben liggen :-)
quote:Leaf schreef op 12 augustus 2009 @ 18:26:

[...]

Komt ie op tv?Nee, ik heb hem een tijdje terug van Vriend gehad, en wil hem graag nogmaals zien .
quote:borodini schreef op 12 augustus 2009 @ 18:31:

[...]

Is prima, tis maar dat men niet verwacht dat we vanavond al gelijk een heel plan klaar hebben liggen :-)Niet? Tssskkkk.
werken is echt killing voor je ''forumleven'' he... godver he... ik mis ook alles!

toch eens op zoek naar een baan met nachtdiensten, volg ik misschien alles wat meer en sneller

iig fijn dat het met viva ondanks hun eerdere horkigheid toch opgelost is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven