Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Bonjour Ro!
Salut shining, ça roule?
Je ne sais pas Robo!
Of alles goed gaat, Shining

Ik zal 'm wegsleuren nu van het forum, hij vindt het ineens maar wat interessant

Wij gaan een hapje feesteten nu (zalmpje op de BBQ) en tot later dus!

A + tard les filles
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 19:11:

[...]

Ah oui oui. j'm apelle Shining!

Mijn schoolfrans komt naar boven

Voila Pierre! Ou est Pierre? Pierre lance un ballon.

Ben blij voor je, Robo. En vind dit een prachtig topic.
Ah oui, ca va bien Robo!
Tot later Robo!
quote:Jaffa schreef op 12 augustus 2009 @ 19:15:

[...]

Mijn schoolfrans komt naar boven

Voila Pierre! Ou est Pierre? Pierre lance un ballon.

Ben blij voor je, Robo. En vind dit een prachtig topic.Ik ken ook maar drie zinnen Frans hoor
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 19:16:

[...]

Ik ken ook maar drie zinnen Frans hoor Moi aussi
Robo en veel leesplezier!

en Bor jij bent toch eigenlijk een kei lieverd!

wil je niet eens een daggie duinrellen? hebbie wel verdiend!
Ik zie dit topic nu pas. Wat goed van jullie!!

Zonder alles gelezen te hebben: ik heb weinig tot geen tijdschriften, maar worden er nog andersoortige zaken aangeboden? Dan ga ik graag even kijken wat ik bij kan dragen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik ga een dagje duinrellen, van Marels gekregen

Lief he :-)
quote:zusje78 schreef op 12 augustus 2009 @ 19:22:

Ik zie dit topic nu pas. Wat goed van jullie!!

Zonder alles gelezen te hebben: ik heb weinig tot geen tijdschriften, maar worden er nog andersoortige zaken aangeboden? Dan ga ik graag even kijken wat ik bij kan dragen. Mail ons maar naar het adres in de OP, er zijn nog wat meer ideeen, en met alles gaan we een leuk plan maken voor Robo.
quote:borodini schreef op 12 augustus 2009 @ 19:22:

Ik ga een dagje duinrellen, van Marels gekregen

Lief he :-)van Marels?
Marels is ook liehiefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ik ga nu mailen!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Marels schrijft bij de Nietjes, is een waardevolle vriendin geworden van mij ( Samen met bijv. Itsme ) ze hebben al zo veel lieve dingen gedaan voor mij en mijn gezin.

Zo kreeg ik bijv. een tijd geleden een "Jesus action figure" van Its, omdat ze het zag en aan mij moest denken .

Mijn frans gaat niet verder dan dit :

Voulez-vous coucher avec moi (ce soir)?

Maar ja, om dat nou tegen Ro van Bo te zeggen is ook weer zowat he
Wat goed!!!! Een heel jaar viva lezen, lekker hoor. Nu moeten we allemaal leuke stukjes inzenden en om de week iemand van ons in de Any Body. Wie eerst?

Robo ik vind de reactie van Ro zo lief.

En heb heel lang naar je foto gekeken, je bent echt mooi! Kijk dan naar die lach?! En wat een haar alweer.
quote:borodini schreef op 12 augustus 2009 @ 19:26:

Marels schrijft bij de Nietjes, is een waardevolle vriendin geworden van mij ( Samen met bijv. Itsme ) ze hebben al zo veel lieve dingen gedaan voor mij en mijn gezin.

Zo kreeg ik bijv. een tijd geleden een "Jesus action figure" van Its, omdat ze het zag en aan mij moest denken .

Mijn frans gaat niet verder dan dit :

Voulez-vous coucher avec moi (ce soir)?

Maar ja, om dat nou tegen Ro van Bo te zeggen is ook weer zowat he wat benne je tog een lekker gek maf wijf hahahhahaaa

Bij dit soort conversaties moet ik altijd denken aan de onsterfelijke strip "Dick Bosch en den keelenschnijder van den Place Pigalle".

Ik citeer:

Commissaris Maigret: Mais! Nom d'une pipe!! Oui - non - oui - non! Vous êtes complètement tiré du lavabo, non?!!

Stupide tête de fromage! Merde!

Dick Bosch: Oewie, maar eh... mèè

(okee, je moet erbij geweest zijn zeker?)
Wat zijn jullie lief! Wat is dat toch met die Vivaforummers de laatste tijd? En heel oppervlakkig, maar wat ben je leuk om naar te kijken, Robo, een plaatje*!...

*Post-it, kan ik beter zeggen, haha!
Zullen we nu gaan lobby-en voor Robo op het omslag van de Viva?
meissies joef kot meel
quote:korenwolf schreef op 12 augustus 2009 @ 19:38:

Zullen we nu gaan lobby-en voor Robo op het omslag van de Viva?Zou je niet eerst vragen of ze dat wel wil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven