Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over vannacht: ik durf het bijna niet op te schrijven, maar hij sliep om half 8 (heb hem om 11 uur niet wakker gemaakt voor voeding) en ik hoorde hem vanmorgen om half 7 pas weer.... Gekke gewaarwording, om na bijna een jaar bv nog met stuwing wakker te worden. Maar ik durf niet te veel hoop te hebben; dit heeft hij heel incidenteel wel eens eerder gedaan. Ik ben bang dat hij gewoon moe was van de nacht ervoor. Hij slaapt nu, en viel best snel in slaap zonder mij (paar minuten huilen denk ik). Speen moet er hier ook nog vanaf, maar eerst maar eens gewoon slapen.
Nippo, positief blijven denken. Hij is ouder en wijzer en slaapt vanaf nu gewoon door!
quote:nippo schreef op 12 augustus 2009 @ 10:10:

Sok, ik wil ook gecremeerd worden (en dan uitgestrooid en niet in een urn), maar Nipman wil begraven worden. Mocht hij overlijden, dan laat ik hem toch stiekem cremeren. Op dat moment maakt hem dat toch niets meer uit, en mij wel. Zou je vader daartoe over te halen zijn?

gaat ook gebeuren, met dezelfde gedachtengang als jij. ik durfde dat alleen niet op te schrijven.

en mijn moeder wil helemaal niet dat mijn vader iets leuks doet met dat geld, was het maar waar. dus daarom maakt me het ook niet uit.

succes met je enge toeren. Ik vind het eerlijk gezegd eigenlijk errug eng. doe je ajb voorzichtig?
Hoera, een Vrolijke baby erbij!

Voorzichtig Nip, klinkt niet al te stabiel. Gelukkig ben je bijna klaar.
Je en de naam is helemaal goed (zo had oudste geheten als hij een meisje was geweest)
Wil je me de naam ff smsen Remma? Ik kwam er niet helemaal uit maar ik kom ook niet meer alle namen (word steeds duffer).

Thnx
Kweetutal, zag het net op Hyves.
Godsgloeiende, Mini is weer aan het huilen boven Stom gedoe. De hele vakantie gaat ze gewoon slapen en we zijn weer thuis en het gedonder begint van voren af aan. Ondanks dat ik met haar een afspraak had gemaakt hierover. Grmbl.
Nou, ik heb de onderhandelingstechniek uit het boek toegepast. We hebben een lijst gemaakt van dingen die haar zouden kunnen helpen om niet meer bang te zijn en alleen te gaan slapen. De oplossing was met een leuk muziekje dus ze ligt nu met de mp3-speler op haar hoofd in bed. Ben benieuwd of het lukt.

Pamman ligt ook al in bed. Hij voelt zich grieperig en nu denkt hij dat hij de Mexicaanse griep heeft. Ik voel me ook niet erg oké. Maar goed, vanavond op tijd naar bed en dan zien we morgen wel weer.

Mannie was vreselijk verdrietig vandaag omdat ik er niet was. Hij kreeg er tranen van. Toen ik thuis was kwam hij met een dramatische snik en een trillende onderlip op me klimmen, sloeg zijn armpjes om me heen, stak zijn neusje in mijn nek en piepte dat hij me zo gemist had

Sok, hebben je ouders al thuiszorg?

Citro, hoe is het met man?
Wat leuk, ik wist helemaal niet dat Elyane al zo ver was. Geeft toch altijd een feestelijk gevoel.

Ben benieuwd of je oplossing bij mini werkt Pammie. Waren jullie in een land waar veel Mexicaanse griep heerste? Weet je wat helpt: het gewoon over griep hebben (dat is het ook natuurlijk). Dan klinkt het meteen een stuk normaler.

Ik heb de enge balken af, en ben nu halverwege de enge muren. Na morgen is het echte enge werk wel gedaan denk ik. Lastig is ook dat het witte latex op wit stucwerk is, dus je ziet het heel slecht. Maar het wordt heel mooi, en we hebben na heel lang zoeken een geweldige lamp gevonden, gewoon bij IKEA en helemaal niet duur. Ik zal eens even een plaatje zoeken.
Wat heerlijk Nip dat het zo opgeschoten is. En een lamp bij Ikea scoren klinkt ook goed. Had je daar ook nog tijd voor vandaag?

Ik hoop niet dat je door een bezoek aan Frankrijk een enorm gevaar op besmetting loopt want dan liggen er over een paar weken half Nederland plat

Mini slaapt nog niet maar ze is wel stil. Dat is ook al wat.
Mannie heeft trouwens een enorm harde ronde plek op zijn arm. Dat heb ik nog nooit gezien na een vaccinatie.
Goh, hij staat helemaal niet op de site. Maar met enig googelen toch gevonden:

In het echt mooier, en ik ben niet bang dat heel Nederland hem heeft want hij is enorm groot. En als hij aan is, staan er allemaal schaduwbloemen in het trapgat.
Die lamp hadden we al eerder gekocht Pammie. Het is volgens mij gemodelleerd naar een uitgebloeide paardenbloem (hij bestaat uit heel veel dunne metalen staafjes met papieren bloem aan het uiteinde).

Die harde ronde plek komt volgens mij vrij veel voor na vaccinatie; trekt vanzelf weg.
He, wat leuk Nippo, ik zag die lamp laatst ook en had ook al bedacht om hem bij ons in het trapgat te hangen. Maar ik twijfelde dus inderdaad of hij niet net te groot is .
Ik ben zo dol op mijn nieuwe lamp dat ik er gewoon een kwartetje van maak
Dat dacht ik tenminste

Morrie, hij is echt geweldig. Ik zou je eigenlijk een foto van ons trapgat met lamp moeten sturen als het klaar is, dan koop je hem ook (moet wel eerlijk bekennen dat ons trapgat erg groot is en wel gemaakt lijkt voor deze lamp, ik wed dat IKEA die foto ook zou willen hebben).
Ik vind die lamp heel gaaf Nip! Maar ik heb niet zo'n trapgat dus dan houdt het op.

Mini vroeg net of de mp3 af mocht en verder was het weer stil. Nick & Simon (don't ask) zijn voldoende om haar blij in slaap te laten vallen
Ons trapgat is heel hoog, maar niet heel breed, dat is een beetje het probleem. Het trapgat nodigt uit voor een bijzondere lamp. Nu hangt er een soort kroonluchter maar ik zou er weleens wat anders willen.
Oe Nippo, das ook een mooie voor in ons videgat.
Ha Remma! Wat ben jij aan het doen met al die tupperwarebakjes?
Hadden jullie dat stukje ook gelezen waarin ik schreef dat ik niet bang was dat heel Nederland hem straks had?
ziet er leuk uit, Nippo en ben blij blij dat de enge stukken zo goed als af zijn.

Mexicaanse griep? vast ook digitaal besmettelijk

Mijn ouders hebben inmiddels thuiszorg en vandaagf ging het een stuk beter met mijn moeder, vertelde mijn zus. ze had haar jongste zus op bezoek gehad (afscheidsbezoek; brrrr) en dat was heel gezellig geweest en ze had ook in de stoel gezeten. Ze hoorde weer iets meer en ze had vanavond ook weer kunnen lezen.(ze was nu nog op)

morgen gaan we naar het Dolfinarium en op de terugweg gaan we bij ze langs.
Dat klinkt al een stuk beter Sok. Ik hoop dat ze morgen ook zo'n goede dag heeft. Is de huisarts nog langsgeweest?

Als het Mexicaanse griep is kun je het maar beter nu gehad hebben. Dan ben je er vanaf Ik ga ook naar bed, ik heb pijn in mijn nek en mijn huid doet zeer.

Tot morgen meisjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven