Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Heel herkenbaar: Ot was vanmiddag ook moe (een paar dagen pas na 22 uur slapen door het logeren) en dan duwt hij in tijdsbestek van een paar minuten eerst Sien om, om vervolgens Maby te molesteren door op haar hoofd te gaan zitten en haar benen om te buigen en daarna krijg ik nog een mep en dan gaat hij weer verder met Sien. Zodra zijn leeftijd het toestaat gaat hij op peuterjudo .
Alle reacties Link kopieren
boksbal, Anky?
Mannie wordt ook hangerig.

Sok, fijn dat je moeder zo goed aanspreekbaar was.

Zijn hoofd was uitgedeukt vanavond en het was gewoon een wondje. Ik heb vanmiddag nog ruim een uur liggen slapen. Ik had zo'n hoofdpijn dat ik mijn ogen niet eens open kon doen.
ook apart, Pammie, van die hoofdpijn. Gaat het nu weer wat beter? en fijn dat je even kon slapen.
Nu nog steeds hoofdpijn maar niet zo erg. Ik heb de laatste weken sowieso veel hoofdpijn. Weet ook niet waarom.
Gistermiddag heb ik in een vlaag van ontzettende snoepzin Princekoeken, chocolatechipscookies en M&M's gehaald maar ik voel me al 2 avonden niet lekker en heb er helemaal geen zin in.
Het heerst vast Pammie, hier ook nog steeds barstende koppijn (en ik heb echt zelden hoofdpijn).

Sokje, leuk he, dat onderwaterscherm bij de dolfijnen en de walrussen. Wij waren er helemaal eind van de dag en toen was het ook heerlijk rustig en hebben de (moeie) kinderen eindeloos zitten kijken (en wij vonden het ook geweldig). Alleen toen helaas nog geen jonge dolfijntjes, alleen zwangere mamadolfijnen.
Ik vond het Dolfinarium ook heel leuk (vooral de zeeleeuwen- en dolfijnenshow) maar jezus was is dat duur zeg.
Ik lig helemaal niet rustig, ik heb een groot groenig sprinkhanig ding op het plafond een klap gegeven, toen stortte ie op mijn bed, maar nu ben ik hem kwijt iek, ik hou niet van insecten en zeker niet als ik niet weet waar ze precies uithangen in mijn slaapkamer.

Balen van hoofdpijn Pammie en Anky.
Oh jakkie Citronella, ik hoop dat groot groenig sprinkhanig ding je nog een beetje nachtrust heeft gegund.
Goeiesmorgens.

Sprinkhaan nog gevonden Citro?

Ik ben een activiteit aan het bedenken maar heb weinig inspiratie. Pamman is nog steeds ziek.
En hoe voel jij je Pammie?

Ie, heb je em nog wel gevonden dan Citro??
nee begrijp niet waar ie gebleven kan zijn, en weet ook niet zeker of ie dood was, hij zat boven het bed dus ik heb mijn bed zo ongeveer binnenstebuitengekeerd voordat ik wilde gaan slapen
Oef. Nou hij is vast gevlucht
In je dekbed?

Vanmorgen wakker met hoofdpijn maar paracetamol helpt nu wel. Ik heb Pamman in bad geschopt. Die viespeuk blijft ondanks continu gezweet steeds in hetzelfde lopen. Gadver.

Oi, weer ingrijpen boven. Ik denk dat we gaan zwemmen.
quote:Pammie schreef op 14 augustus 2009 @ 11:15:

In je dekbed?

Boefje
Mannie en ik hebben gezwommen, Mini heeft de badmeester versierd
Rustig hier.

Vanmiddag met meis en mini naar de stad geweest om nieuwe schooltasjes te kopen. Kunnen ze er weer een jaar tegenaan. Verder nog balletjes voor meis ivm schoolgym. Jaja, ze moeten maandag weer heen. Moeders niet, zij heeft nog een week
moeders heeft mazzel!
Zo, man is weer thuis, heb nu 3 kinderen, ik ga gauw weer verder
Sterkte Citro. Wel heel fijn dat hij weer thuis is trouwens, gezondheidtechnisch gezien dan
Sterkte Citro! Hoe gaat het met hem? Kindjes blij dat hij er weer is?

Hier ook 2,5 kind Ik heb het toch gepresteerd om na het zwemmen 2 wassen te draaien, de badkamer schoon te maken, boodschappen te doen, naar de bieb te gaan om een boek op te halen, te koken, keuken op te ruimen, thee te zetten voor zieke man, kinderen naar bed gebracht, gezogen op de 1e, de kat, de planten en de tuin van de buren gedaan (incluis kattenkots ruimen gmbl). En nu zit ik. Welverdiend.

Lekker Remma, dat jij nog een week hebt. Gaat Mini maandag ook meteen?
ps: waarom moet ik verplicht naar die neuktegeltjes kijken?
Fijn dat Citroman weer thuis is Citronella. Jij heel veel sterkte met je 3 kinderen (ik hoop voor je dat 2 ervan al op 1 oor liggen).

Hier een ware off-day op het werk. Ik kom maar niet op gang na de vakantie (mijn hemel, wat waren die 2 weken heeeeeerlijk), zit alleen op de kamer (niets aan) en ben vanmiddag 4 uur bezig geweest met een klus die ik uiteindelijk in februari al gedaan bleek te hebben (kwam ik om 16 uur achter Grrrrrrrr).
En het was nog een supersaaie klus ook, dat was het erge (en ik zat alleen op de kamer en kon dus ook alleen mezelf maar de schuld geven).

Nippo, leef je nog na je enge avonturen in het trapgat? Je hebt nu natuurlijk wel meldplicht .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven