Mutsen II
donderdag 13 augustus 2009 om 21:16
Heel herkenbaar: Ot was vanmiddag ook moe (een paar dagen pas na 22 uur slapen door het logeren) en dan duwt hij in tijdsbestek van een paar minuten eerst Sien om, om vervolgens Maby te molesteren door op haar hoofd te gaan zitten en haar benen om te buigen en daarna krijg ik nog een mep en dan gaat hij weer verder met Sien. Zodra zijn leeftijd het toestaat gaat hij op peuterjudo .
donderdag 13 augustus 2009 om 22:07
Het heerst vast Pammie, hier ook nog steeds barstende koppijn (en ik heb echt zelden hoofdpijn).
Sokje, leuk he, dat onderwaterscherm bij de dolfijnen en de walrussen. Wij waren er helemaal eind van de dag en toen was het ook heerlijk rustig en hebben de (moeie) kinderen eindeloos zitten kijken (en wij vonden het ook geweldig). Alleen toen helaas nog geen jonge dolfijntjes, alleen zwangere mamadolfijnen.
Sokje, leuk he, dat onderwaterscherm bij de dolfijnen en de walrussen. Wij waren er helemaal eind van de dag en toen was het ook heerlijk rustig en hebben de (moeie) kinderen eindeloos zitten kijken (en wij vonden het ook geweldig). Alleen toen helaas nog geen jonge dolfijntjes, alleen zwangere mamadolfijnen.
vrijdag 14 augustus 2009 om 00:14
Ik lig helemaal niet rustig, ik heb een groot groenig sprinkhanig ding op het plafond een klap gegeven, toen stortte ie op mijn bed, maar nu ben ik hem kwijt iek, ik hou niet van insecten en zeker niet als ik niet weet waar ze precies uithangen in mijn slaapkamer.
Balen van hoofdpijn Pammie en Anky.
Balen van hoofdpijn Pammie en Anky.
vrijdag 14 augustus 2009 om 19:05
vrijdag 14 augustus 2009 om 20:41
Sterkte Citro! Hoe gaat het met hem? Kindjes blij dat hij er weer is?
Hier ook 2,5 kind Ik heb het toch gepresteerd om na het zwemmen 2 wassen te draaien, de badkamer schoon te maken, boodschappen te doen, naar de bieb te gaan om een boek op te halen, te koken, keuken op te ruimen, thee te zetten voor zieke man, kinderen naar bed gebracht, gezogen op de 1e, de kat, de planten en de tuin van de buren gedaan (incluis kattenkots ruimen gmbl). En nu zit ik. Welverdiend.
Lekker Remma, dat jij nog een week hebt. Gaat Mini maandag ook meteen?
Hier ook 2,5 kind Ik heb het toch gepresteerd om na het zwemmen 2 wassen te draaien, de badkamer schoon te maken, boodschappen te doen, naar de bieb te gaan om een boek op te halen, te koken, keuken op te ruimen, thee te zetten voor zieke man, kinderen naar bed gebracht, gezogen op de 1e, de kat, de planten en de tuin van de buren gedaan (incluis kattenkots ruimen gmbl). En nu zit ik. Welverdiend.
Lekker Remma, dat jij nog een week hebt. Gaat Mini maandag ook meteen?
vrijdag 14 augustus 2009 om 20:53
Fijn dat Citroman weer thuis is Citronella. Jij heel veel sterkte met je 3 kinderen (ik hoop voor je dat 2 ervan al op 1 oor liggen).
Hier een ware off-day op het werk. Ik kom maar niet op gang na de vakantie (mijn hemel, wat waren die 2 weken heeeeeerlijk), zit alleen op de kamer (niets aan) en ben vanmiddag 4 uur bezig geweest met een klus die ik uiteindelijk in februari al gedaan bleek te hebben (kwam ik om 16 uur achter Grrrrrrrr).
Hier een ware off-day op het werk. Ik kom maar niet op gang na de vakantie (mijn hemel, wat waren die 2 weken heeeeeerlijk), zit alleen op de kamer (niets aan) en ben vanmiddag 4 uur bezig geweest met een klus die ik uiteindelijk in februari al gedaan bleek te hebben (kwam ik om 16 uur achter Grrrrrrrr).