Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:nippo schreef op 12 augustus 2009 @ 21:38:

Hadden jullie dat stukje ook gelezen waarin ik schreef dat ik niet bang was dat heel Nederland hem straks had?

Ach, jij woont zoooooo ver bij mij vandaan. Remma daarentegen.....;-).

Ik kan de lamp niet eens vinden op de IKEA site. Ik wil de maten weten.
Je hoeft geen griep te krijgen; geen griep is nog beter toch?

Afscheidsbezoek begrijp ik niet zo heel goed; woont zus zo ver weg dat ze moeilijk kan komen? Ik hoop net als Pammie dat ze morgen weer een goede dag heeft als jullie er zijn. Ik voelde mij trouwens ook een beetje ontaard dat ik Nipman stiekem zou laten cremeren, dus je hebt mij ook gerust gesteld.
De lamp staat niet op de Nederlandse IKEA-site, maar uit mijn google-afbeedlingen-search vermoed ik dat deze wel op de Zweedse site staat. In mijn gebruiksaanwijzing staan de afmetingen niet.
Er staat ook - als - Nip, ik ga er even vanuit dat hij gewoon wat oververmoeid is van 3 volle dagen huisman spelen

Bye!
En hier vindt Remman hem maar zózó.

Hmm, dat met die crematie, daar heb ik heel wijs maar niet op gereageerd Nippo. Tot nu dan he.

Ik heb tupperwarebakjes verplaatst Pammie. Van het ene kastje naar het andere
quote:nippo schreef op 12 augustus 2009 @ 21:49:

Afscheidsbezoek begrijp ik niet zo heel goed; woont zus zo ver weg dat ze moeilijk kan komen? Ik hoop net als Pammie dat ze morgen weer een goede dag heeft als jullie er zijn. Ik voelde mij trouwens ook een beetje ontaard dat ik Nipman stiekem zou laten cremeren, dus je hebt mij ook gerust gesteld.zus woont idd ver weg (meer bij jou in de buurt) en reist ook niet zo makkelijk.
Wat raar dat die lamp niet op de site staat. Hij hing wel in de Amsterdamse IKEA. En dat moet al maanden geleden zijn want zo vaak kom ik niet bij IKEA.
Ik kan hem niet vinden op de Zweedse IKEA site
Op de Deense site ook niet. Volgens mij zijn die sites allemaal hetzelfde, op de taal na.
Al googelend is het enigdat ik vind iemand op een ander forum die beweert dat hij 80 cm in doorsnede is. Zoiets zal het inderdaad wel zijn; hier hadden wij hem in de woonkamer in elkaar gezet (een therapeutisch klusje) en bleek hij bijna niet door de deur te kunnen.
Door googelend vind ik die 80 cm vaker. In advertenties van mensen die hem meteen weer door willen verkopen omdat hij toch niet paste.
das dan wel weer humor.

bij ons op kantoor zijn ze ook al met de Mexicaanse griep bezig. Op zich is het wel goed dat er nagedacht wordt, hoe te handelen bij een acute situatie met menstekort, maar mijn collega merkte op dat er in vakantietijd minder mensen werken dan op het hoogtepunt van de griep wordt verwacht. en zelfs de Engels drop zit niet meer in een pot, maar ligt op een schoteltje humor.

anyway, ik ga slapen.

trusten!
quote:nippo schreef op 12 augustus 2009 @ 22:08:

Door googelend vind ik die 80 cm vaker. In advertenties van mensen die hem meteen weer door willen verkopen omdat hij toch niet paste.

O, dus als ik hem echt wil kan ik beter op Marktplaats kijken .

Nu nog kijken hoe breed ons trapgat is. Ik heb gemeten dat het een beenlengte is. Maar ja, hoe lang is mijn been......
Mooie lamp Nippo!

Pammie, gezien de regio (en het tv programma dat ik net gezien heb) is het waarschijnlijker dat ie Qkoorts heeft (pamman dan he) overigens lijkt me dat ook een stuk gevaarlijker dan mexicaanse griep.. begin het een beetje eng te vinden, die Qkoorts, ben nogal huiverig voor alles wat op hartkleppen gaat zitten..

Ben ook al hele avond aan het googlen op medische protocollen. Ik vind het zacht gezegd een beetje vreemd dat man zo ongeveer dood lag te bloeden na het inbrengen van een drain zonder dat iemand eht in de gaten had. Ben er inmiddels wel achter dat er na het inbrengen van die drain op zijn minst een foto gemaakt moet worden en dat de patient iedere 2 uur gecontroleerd dient te worden op een aantal punten. En ik heb sterke twijfels of dat allemaal wel of wel goed is gebeurd, ik ga zijn dossier ook maar opvragen denk ik.

Verder gaat het wel goed met hem. Drains mogen er morgen uit. Daarna nog een paar dagen, ik hoop dat ie vlak voor of na het weekend naar huis mag. De nasleep is alleen wel een beetje vervelend, hij mag blijkbaar wekenlang weinig. Niet tillen, niet bukken, niet zwemmen, geen huishoudelijk werk, niet autorijden enzovoort. Ook niet meer roken, maar dat vind ik (gek he?) niet erg.

Ik heb volgende week vakantie en dat komt op zich wel goed uit, maar we zouden ook gaan kamperen en dat zit er uiteraard niet in, en nou boeit het mij persoonlijk niet zo maar Limoen is er van overtuigd dat we op vakantie gaan, dat had ik al verteld, en iedereen gaat op vakantie en zij wil ook op vakantie en leuke dingen doen, strand, pretpark enzo (ze is niet veeleisend hoor ) een weekje lastminute huisje moet hopelijk wel haalbaar zijn maar ik zie er wel tegenop als man de komende 6 weken niks mag.
Ik hoop voor je dat Nipman niet meeleest, Nippo.

Sok, fijn dat thuiszorg geregeld is. Wat klinkt dat heftig, zeg, zus langs om afscheid te nemen.
Goedemorgen,

Citro, dat klinkt toch als een behoorlijke herstelperiode zeg. En wat jammer dat jullie vakantie daarmee in het water valt. Zou je alleen met de kinderen wegkunnen of kan man niet alleen gelaten worden? Is het misschien een optie om je vakantie wat naar achteren te zetten?

Pamman is ziek thuis, hij heeft wat verhoging, heeft de hele nacht liggen zweten. Ik denk dat hij maar gewoon ff de huisarts moet bellen voor advies.

Mannie was om 6 uur al wakker. We zijn na een half uur naar beneden gegaan en daar heb ik nog een tijdje liggen slapen. Mini is pas een half uurtje wakker. Lekker zeg, dat ze zo goed geslapen heeft.

Nip, ik ben nog aan het nadenken over je crematieverhaal. Persoonlijk zou ik het niet waarderen als Pamman zo aan mijn wens voorbij zou gaan.

Ik ga met de kinderen even thee maken en een boterhammetje voor de patient.
De huisarts maakt zich niet zo druk. De kinderen wel zo te horen dus ik ga maar eens ingrijpen boven.
Zo, hier weer de zwemles achter de rug. Tijdens en na de zwemles met Maby en Ot gezwommen. Gelukkig was het niet al te druk in het zwembad, want 3 kinderen in de gaten houden is best vermoeiend.

Ik droomde vannacht dat ik griep had. Ging gisteren na een dag van ongelooflijke hoofdpijn ook met hoofdpijn en rillerig naar bed, dus daar zal het wel door gekomen zijn. Droomde dat we allemaal tegelijk ziek waren en dat was niet handig realiseerde ik me ook in mijn dromen. Gelukkig vanmorgen alleen nog maar lichte hoofdpijn.

Nippo, ik zou een dergelijke actie toch niet echt waarderen. Zo wil ik heel graag gecremeerd worden (ik vind het idee van een grafkist vreselijk) en ik zou het een naar idee vinden als ik niet zeker zou weten of ik op A-man zou kunnen vertrouwen.

Pammie, beterschap voor Pamman.

Citronella, wat ongelooflijk balen van jullie vakantie. Misschien is het een optie om uitstapjes te maken, desnoods gewoon zonder man als hij dat nog niet aankan? Dagje zwemmen, dagje dierentuin, dagje speeltuin. Dan heb je toch een vakantie-idee voor Limoen.
Ik heb ook ongelooflijke hoofdpijn.

Ben me net ook rotgeschrokken. Was bij vriendin, de kinderen speelden buiten. Komt zoon van vriendin in paniek naar huis rennen dat Mannie 'heel erg veel bloed heeft'. Ik ga naar buiten gerend, was het kereltje op de punt van de zandbak gevallen. En hij zat inderdaad onder het bloed. Nu heeft hij een diepe deuk op zijn voorhoofd.

Pamman is weer naar bed. Ik heb er nu al weer genoeg van, een zieke man.
Oef, hoeft deuk niet geplakt te worden Pammeke? Dat deukje een scheurtje is?

Hoe gaat het vandaag Citro? Echt balen hoor van jullie vakantie. En ik zou er ook enorm tegen opzien, man 6 weken thuis niks te doen.
Ik zou A-man ook niet graag 6 weken thuis hebben hoor, ook omdat hij er zelf ook niet vrolijk van zou worden (alhoewel herstel van ernstig auto-ongeluk met jaren geleden erg meeval, alhoewel ik daar enorm tegenop zag, maar ja, toen hadden we nog geen kinderen).

Bah Pammie, wat een schrik van bloederige Mannie. Was hij zelf nog erg geschrokken van al dat bloed?

Bah, de wespen zijn hier nu ook gearriveerd: ik moet ze continu hier binnenshuis vangen. Gelukkig nog niemand gestoken, wat in geval van Maby een wonder is.

A-man zou vanmorgen "even" op het werk zijn email checken en de rest van de dag vrijnemen. Zijn mailbox zat vast vrij vol, want hij is nog niet thuis. Gelukkig zijn de kinderen wel erg zoet aan het spelen met de Lego (ze zijn nog steeds een beetje moe van logerende nichtjes denk ik).

Wauw, ze hebben nu zelfs alle Lego uit zichzelf opgeruimd met zijn tweeën! WAUW!
heftig, Citro, van dat man 6 weken zo goed als niks mag doen. was er al een beetje bang voor. en zonde dat jullie vakantie in het water valt daardoor, maar wie weet kom je in een huisje nog een heel eind.

en schrikken, Pammie, van die deuk in mannies hoofd. heeft hij er last van?

wij zijn vandaag naar het Dolfinariunm geweest. Loeidruk, maar ze regelen het daar wel zo goed, dat je weliswaar lang moet wachten, maar dat de doorstroom goed is. En we waren als eerste naar het bassin geweest waar je de dolfijnen onder water kon bekijken en toen was het daar erg rustig. Weet trouwens niet wie het nu mooier vond; wij of de kinderen babydolfijntjes waren ook überschattig.

Dolfijnenshow was ook erg leuk om te zien.

daarna zijn we doorgereden naar mijn ouders. Moeders lag op bed, maar kwam er uit om in de stoel te gaan zitten. (nu wel in pyjama, maakte vandaag blijkbaar niks uit) ze vond het wel erg leuk om de kinderen te zien en ze genoot ervan. was weer mooi meegenomen.

thuis hebben we patat gehaald en nu zit het spul uitgeput op de bank. Slof weigerde in de auto te slapen en heeft alleen in de buggy 5 minuten geslapen. dus die is af, maar ik vind dat-ie het wel goed doet.

we zijn z'n doekie onderweg twee keer kwijt geraakt; gelukkig beide keren weer gevonden
Hier ook friet.

Remma, ik heb vanmiddag een bezoekje huisarts overwogen maar zowel vriendin als ik hadden het idee dat die er niet veel aan zou doen. Het bloeden stopte ook snel.

Ik ga het spul in bed gooien.
vakantie opschuiven wordt lastig, we zijn nu op het werk officieel een paar weken dicht, er is wel wat werk nog, maar ook gastouder is nu op vakantie, dus deze periode was echt het handigst. September is verder weer een hele drukke maand op het werk. Nou goed, misschien nog een weekje Landal ofzo (of ander park). En uitstapjes zal ik ook wel doen met de kinderen denk ik, of nog een paar nachtjes bij mijn ouders logeren en van daar uit naar het strand, ofzo.. ik zie wel... heb geen zin om helemaal niets te doen in ieder geval. En naar het kampeerweekend van mijn zus zou ik in principe ook alleen gaan, met de kindjes, man zou niet mee gaan, maar ik hoop maar wel dat ie zichzelf kan redden dan, anders valt het zonder man weg gaan ook af. Of hij moet zijn moeder maar bellen om voor hem te zorgen

Jeetje Pammie, wat een schrik, bloed en deuk.

Ik heb geloof ik niet echt een voorkeur voor begraven of cremeren dus het maakt mij niet uit wat ze met me doen, mogen ze zelf beslissen, lekker makkelijk.

Fijn dat je moeder van jullie bezoek genoten heeft Sok. En dat Dolfinarium ook leuk was.

Mandarijn had ook niet geslapen vanmiddag, heb ze meegenomen naar bezoekuur, in de auto nog 10 minuten, maar dat was niet genoeg. Hij was de rest van de middag totaal opgefokt en bijna niet meer te handhaven. Bijten, slaan, alleen maar stoute dingen doen. En op zijn tijd ook wel weer lief hoor, en lachen, maar alles alleen maar wild wilder wildst. Was erg blij toen ie om 19 uur in bed lag.
Ja, ik kon vanmiddag ook merken dat ik een jongetje had: als Poek moe was, werd ze hangerig; hij wordt idd drukker dan druk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven