Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 13 augustus 2009 om 23:30
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 23:26:
Sum hoe kan het dat je ineens aan je ex zit te denken? Hoe lang geleden is dat?
Is niet zo gek hoor,ben de afgelopen dagen best wel actief bezig geweest op verschillende liefdesverdriet topics, sommige niet zo serieus maar een aantal wel
En ineens voelde ik dat verdriet weer even, weer ffies die pijnscheut door mijn hart...en ja dan ga je mijmeren
Ben er niet verdrietig van hoor, maar hij zat vandaag weer vol in mijn hoofd.
Misschien heeft dat er ook wel mee te maken dat ik even geen zin heb in die date of zo.
Is ruim een jaar geleden, maar was nogal een intense relatie van 3 jaar wat heel veel energie gekost heeft.
Sum hoe kan het dat je ineens aan je ex zit te denken? Hoe lang geleden is dat?
Is niet zo gek hoor,ben de afgelopen dagen best wel actief bezig geweest op verschillende liefdesverdriet topics, sommige niet zo serieus maar een aantal wel
En ineens voelde ik dat verdriet weer even, weer ffies die pijnscheut door mijn hart...en ja dan ga je mijmeren
Misschien heeft dat er ook wel mee te maken dat ik even geen zin heb in die date of zo.
Is ruim een jaar geleden, maar was nogal een intense relatie van 3 jaar wat heel veel energie gekost heeft.
donderdag 13 augustus 2009 om 23:33
hahahahaha.....tis een compleet niet noemenswaardige crush...
Kan je je nog herinneren dat ik een tijd geleden met vrienden in de kroeg was, dat we daarna een afzakkertje zijn gaan drinken bij een vriend en dat ik toen DACHT dat ik 1 van de mannen gezoend had?
(ik moet echt stoppen met alcohol)
Nou die dus!
Woont nog samen met zijn ex en is zo ongeveer 20 cm kleiner dan ik!
Compleet kansloos dus!
Kan je je nog herinneren dat ik een tijd geleden met vrienden in de kroeg was, dat we daarna een afzakkertje zijn gaan drinken bij een vriend en dat ik toen DACHT dat ik 1 van de mannen gezoend had?
(ik moet echt stoppen met alcohol)
Nou die dus!
Woont nog samen met zijn ex en is zo ongeveer 20 cm kleiner dan ik!
Compleet kansloos dus!
donderdag 13 augustus 2009 om 23:40
quote:Summerdance schreef op 13 augustus 2009 @ 23:30:
[...]
Hmmm ja dat snap ik wel. Merk ook dat het forum soms een beetje invloed heeft op mijn gemoedstoestand. Al dat meeleven en inleven maakt dingen los.
Als je geen zin hebt in die date gewoon niet doen. Je kan je toch makkelijk op een andere manier vermaken?
[...]
Hmmm ja dat snap ik wel. Merk ook dat het forum soms een beetje invloed heeft op mijn gemoedstoestand. Al dat meeleven en inleven maakt dingen los.
Als je geen zin hebt in die date gewoon niet doen. Je kan je toch makkelijk op een andere manier vermaken?
donderdag 13 augustus 2009 om 23:42
quote:Kym schreef op 13 augustus 2009 @ 23:36:
Oh, die kleine! Zeg dat dan meteen!
Hahah, hilarisch! 20 (twintig!!) centimeter Sum!
Wat had je op?
Paar liter rose
Grappige is, we komen elkaar sindsdien bijna elke week tegen
Enals het "meisjes plagen zoentjes vragen"gebeuren nog steeds opgaat...dan vindt tie me vast leuk (check Haaaives)
Ik weet niet wat het is...we schijnen altijd te moeten donderjagen samen...
Maar moet je je voorstellen....
Als ik hem zoen moet hij op zijn tenen en ik door mijn knieën
en erger nog.....als we liggen te sexen kunnen we niet eens tegelijk zoenen....zijn neus zit dan tegen mijn kin...
*is erg visueel ingesteld vanavond*
En mijn pukkel doet ook echt ZEER, maar dit terzijde
Oh, die kleine! Zeg dat dan meteen!
Hahah, hilarisch! 20 (twintig!!) centimeter Sum!
Wat had je op?
Paar liter rose
Grappige is, we komen elkaar sindsdien bijna elke week tegen
Enals het "meisjes plagen zoentjes vragen"gebeuren nog steeds opgaat...dan vindt tie me vast leuk (check Haaaives)
Ik weet niet wat het is...we schijnen altijd te moeten donderjagen samen...
Maar moet je je voorstellen....
Als ik hem zoen moet hij op zijn tenen en ik door mijn knieën
en erger nog.....als we liggen te sexen kunnen we niet eens tegelijk zoenen....zijn neus zit dan tegen mijn kin...
*is erg visueel ingesteld vanavond*
En mijn pukkel doet ook echt ZEER, maar dit terzijde
donderdag 13 augustus 2009 om 23:44
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 23:41:
Whahahahhahahahahhaa je DACHT dat je em had gezoend? Das een mooie zeg...
Sterker nog ik weet het nog steeds niet..
Opeens stonden we ergens samen in een kamertje want ik moest heel dringend iets googelen (trekje van me als ik dronken ven ga ik op zoek naar weetjes)
Hij kwam ff helpen want die letters zijn best moeilijk te vinden en volgens mij hebben we toen gezoend......denk ik...
Whahahahhahahahahhaa je DACHT dat je em had gezoend? Das een mooie zeg...
Opeens stonden we ergens samen in een kamertje want ik moest heel dringend iets googelen (trekje van me als ik dronken ven ga ik op zoek naar weetjes)
Hij kwam ff helpen want die letters zijn best moeilijk te vinden en volgens mij hebben we toen gezoend......denk ik...
donderdag 13 augustus 2009 om 23:46
quote:Summerdance schreef op 13 augustus 2009 @ 23:44:
[...]
Hij kwam ff helpen want die letters zijn best moeilijk te vinden en volgens mij hebben we toen gezoend......denk ik...*veegt tranen weg van het lachen en stapt weer op stoel*
[...]
Hij kwam ff helpen want die letters zijn best moeilijk te vinden en volgens mij hebben we toen gezoend......denk ik...*veegt tranen weg van het lachen en stapt weer op stoel*
donderdag 13 augustus 2009 om 23:53
donderdag 13 augustus 2009 om 23:57
Wat een glimhoofd heeft die Shorty van jou Sum. Hij ziet er wel uit alsof ie je heel graag zou WILLEN zoenen.
Hoe lang ben jij dan Kym? Ik ben 1.75, en idealiter is een man voor mij echt 1.85 hoor...
THANK GOD dat ik zijn nummer heb gewist, want ik heb een dip van hier tot Tokio. Anders had ik em zéker gestalkt en hysterisch gedaan. Nu hoop ik dat HIJ niks laat horen, anders gaat het hartstikke mis (alhoewel ik stiekem natuurlijk óók hoop dat ie wel iets laat horen, maar das top secret, jullie weten dus van niks).
Hoe lang ben jij dan Kym? Ik ben 1.75, en idealiter is een man voor mij echt 1.85 hoor...
THANK GOD dat ik zijn nummer heb gewist, want ik heb een dip van hier tot Tokio. Anders had ik em zéker gestalkt en hysterisch gedaan. Nu hoop ik dat HIJ niks laat horen, anders gaat het hartstikke mis (alhoewel ik stiekem natuurlijk óók hoop dat ie wel iets laat horen, maar das top secret, jullie weten dus van niks).
donderdag 13 augustus 2009 om 23:58
quote:Summerdance schreef op 13 augustus 2009 @ 23:55:
Dus
TM (Tafel Model)
MB (Meneer Bagage)
X (euhhh....X dus)
zijn niet de juiste mannen.....te klein!
Nou, als dat geen relativeren is!
Das een héél goede reden om hem uit mijn leven te bannen. Bedankt, voor het relativeren.
*zoekt haar eigen relativeer-modus*
Dus
TM (Tafel Model)
MB (Meneer Bagage)
X (euhhh....X dus)
zijn niet de juiste mannen.....te klein!
Nou, als dat geen relativeren is!
Das een héél goede reden om hem uit mijn leven te bannen. Bedankt, voor het relativeren.
*zoekt haar eigen relativeer-modus*