M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
up ook maar.

Ja Pips, ben t vergeten waar het voor was
Was 't zomerkleertjes uitverkoop, Pips? Das lekker scoren dan

Indian, ik ben van Lynn wel in het ziekenhuis bevallen, maar inderdaad in een ander ziekenhuis.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Geen wonder dat je last van je rug hebt. Wie gaat er nou ook met grindtegels lopen sjouwen !

Hangmoeders.nl heb ik echt nog nooit van gehoord. Ga strakjes nog even neuzen aldaar.

Juul: altijd fijn om te weten waar je eventueel terecht komt tijdens je bevalling in een ziekenhuis. Verstandig dat je direct gaat voor een ziekenhuisbevalling. Daar hebben ze toch vrijwel alles direct bij de hand mochten er complicaties optreden. Hopelijk is het niet zo, maar mocht het wel zo zijn, dan ben je op de goede plek.

Pips: geen leuke prijs in de Staatsloterij gewonnen? Jammer, ik ook niet. Had geeneens eigen geld terug. Elke keer zeg ik, ik zeg hem op, maar als je nergens aan meedoet, is er nooit een kans dat je iets wint. Dus blijf ik braaf elke maand meespelen.

Morgen komt de papa van Emdin op bezoek. Hij neemt zijn vriendin uit Engeland mee en ze gaan logeren in een hotel (ik heb geen logeerkamer). Wel jammer dat Emdin's papa niet hier is, voor Emdin dan, maar het is aan de andere kant ook beter. Want Emdin vindt het meestal toch wel een beetje eng als zijn papa er daadwerkelijk is. En de papa kennende, zal hij toch niet veel ondernemen met zijn zoon. En ik laat mijn zoon ook niet alleen op pad gaan met zijn papa, die totaal niet weet hoe Emdin reageert of niet reageert. Nee, als hij met zijn zoon op pad wilt, ga ik mee. Morgenavond komen ze sowiezo hierheen. Ben benieuwd naar zijn huidige vriendin.

Momenteel heb ik wel zoiets van, ik ben er geloof ik aan toe, om ook weer eens een vriendje te hebben. Zal binnenkort eens met mijn mobiele telefoonnummer gaan strooien. Er zijn gegaardigden, dus wie weet..............

Zo, ga nog heel even surfen en dan lekker slapen, want ik ben doodop. Slaap lekker allemaal!
[
Gmorgen,

Q, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment er weer aan toe bent om te "settelen" met een vastere partner. Zit er een serieuze gegaadigde bij (voor lange termijn?) of zijn het meer pleisters (leuk en behulpzaam voor tijdelijk)?

IK heb hangmoeders even bekeken. Is niet erg actief geloof ik. Maar het maakt mij niet uit hoor waar we zitten :-) Ben zelf nog altijd gecharmeerd van yahoogroups. Simpel en effectief.

Zo, vandaag poetsdag. De hele boven en benedenverdieping staan op het program. NIet zo'n probleem maar met P en P duurt alles zo laaaaaaaaaanggggggggggggggg.

Tot later!
Gaat het al wat beter met je rug, Indian?

Poets ze vandaag, Pips! Helpen P & P mee?

Q, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment wel weer een partner wil. Heb je een leuke op het oog?

Veel plezier dit weekend!

Merel, hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje vol? Hoe veel weken ben je nu?
zucht....hele diepe zucht.

Pips en Xop baalden dat ze niet op hyves konden en zodoende ook geen priveberichten konden lezen. Ik opperde op een mailadres te openen waar iedereen het wachtwoord van heeft. Dan plaats je daar via een mail je privebericht en kan iedereen inloggen om het te lezen.

Ik gooi de mail erweer uit, dus vergeet die maar.

aanvulling;mega sjachie
koffie, zwart graag...
Het is vast al eens uitgelegd/gevraagd, maar waarom kunnen Pips en Xop niet op hyves komen? Pips heeft wel een account toch?

Ik denk dat het wel erg omslachtig wordt om ook nog eens een emailadres te openen om berichten te plaatsen, dan moeten we op 3 plekken gaan kijken voor alle updates. We kunnen dan beter een ak zoeken waar iedereen in kan, of misschien helemaal privé gaan, zodat op één plek alles gepost kan worden.
sluit me bij juul aan. ik geef de voorkeur voor 1 plek. Met jullie goedkeuren sluit ik ook de hyvesgroep?

nogmaals: ik ben erg sjachie, dus stoor je niet aan mij
koffie, zwart graag...
[
Volgens mij kan iedereen op hyves met uitzondering van Xop.. Zij mocht vanaf haar werk niet op hyves. De rest is inmiddels wel actief op hyves, ik zag dat pips haar login weer gevonden had

De vraag ik dan ook: kan Xop wel op HM anders heeft de wissel geen nut.

Ik zal de hyvesgroep sluiten.
koffie, zwart graag...
HOi Syl, Ik zou nog even wachten met sluiten van Hyves tot de vakantiegangers weer terug zijn. ZO akelig als wij dingen doen terwijl zij er niet zijn.

En idd. ik kan weer op Hyves maar Hyves enik gaan niet goed samen. Daarnaast ben ik er opgespoord door een oud collega (eerder ook al eens).

Ik wil hier wel blijven met een ak maar ik vind het ook goed dat we helemaal verkassen (ooit).
pips, als je in je hyves aangelogd bent, klik je op jouw pagina vlak boven je naam e.d. op profiel.

Daarna op zie instellingen.die blauw opgelicht zijn.

Daar kan je instellen bij krabbels e.d. : voor iedereen zichtbaar, voor vrienden of vrienden van vrienden, of niemand.

als je deze alle opties op vrienden zet, kunnen alleen mensen op jouw site kijken die jij als vriend hebt toegevoegd en kan dus ook die persoon niet meer op jouw pagina kijken.
koffie, zwart graag...
;p
Dat weet ik Syl. En ik ben ook alleen onder een nick ingeschreven, maar toch is ie erachter gekomen. Dat was gelijk in het begin van onze AK en nu meldde hij zich weer. Vandaar dat ik er soms tijden niet ben want ja angstig en dan vergeet ik weer hoe het allemaal werkt, want ja... bijna 40 ;)
Dat weet ik Syl. En ik ben ook alleen onder een nick ingeschreven, maar toch is ie erachter gekomen. Dat was gelijk in het begin van onze AK en nu meldde hij zich weer. Vandaar dat ik er soms tijden niet ben want ja angstig en dan vergeet ik weer hoe het allemaal werkt, want ja... bijna 40 ;)
arme pips
koffie, zwart graag...
[
Raar dat hij je dan toch gevonden heeft, Pips. Ook raar dat hij steeds weer naar je op zoek gaat.

Op zich vind ik hangmoeders.nl prima, enige bezwaar dat er zou kunnen zijn is dat het forum zo te zien nauwelijks loopt en er dus het risico is dat de site ophoudt te bestaan.
Ja, ik snap het ook niet Juul hoe dat kan. En het is gewoon een "ziekte". Ontzettend nieuwsgierig en geen grenzen daarin hebben.

Ik heb onverwacht een vergadering vanavond (feestje hier in de buurt) dus ik ga me even omkleden. Weg met het huishoudpakje

Goed weekend allemaal!
huishoudpakje.....syl ziet een beeld van een velours donkerblauw/bordeaurood huispak voor zich, grijns.

Met konijnensloffen

*duikt weg voor de konijnenslof die naar mn hoofd gegooid gaat worden*

Juul, had nog helemaal niet op jou gereageerd.

Begint allemaal echt te worden he. In het zh een rondleiding.

Was die vorige niet zo'n succes?

Enne pips, heel herkenbaar van je hyves verhaal. Daarom ben ik ook zo'n afschermexpert geworden.
koffie, zwart graag...
vergeet nog veel meer:

Q, ik hoop dat je zwarte prins op het witte paard binnenkort aan komt draven. Samen is het inderdaad leuk en soms ook even makkelijker om de zorg samen te delen.

Ondanks dat je een sterke vrouw bent en het alleen ook prima redt.

Indian, wat ben je toch ook een muts he. Gaat ze gewoon grindtegels sjouwen.

ha ha ha, en oooh zo herkenbaar want ik ben net zo. Al ben ik inmiddels wel iets minder eigenwijs.
koffie, zwart graag...
[
';
Kon je niet slapen, Indian, dat je om 4 uur de was ging ophangen? Ik doe het de laatste tijd af en toe ook, heb ik mijn slapeloze uren in ieder geval nog nuttig besteed.

Manlief ligt voor pampus op de bank, die heeft een kater. Lynn is uit logeren, dus we zijn gisteren samen op stap geweest, hij is het niet meer gewend geloof ik Ik ga zo even de deur uit boodschappen doen en dan straks samen Lynn ophalen. Als ze mee wil tenminste, ze heeft het erg goed naar haar zin op de camping, mijn ouders hebben geen kind aan haar.

Was het gisteren leuk, Pips?

Het vorige ziekenhuis of de vorige bevalling niet zo'n succes, Syl? De bevalling was in ieder geval niet zo'n succes, ik zie enorm op tegen deze bevalling. Hoewel iedereen roept dat een tweede veeeeeeel makkelijker is.

Gelukkig dat Yuma geen bloedneus meer heeft gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven