Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey MB (en dan ook vooral MB gebruiken hihi)

Zin om een drankje te komen doen, je bagage heb je al ingepakt

(hmmm.....nee das gemeen)
Waar heb jij het over?
quote:Madhe schreef op 14 augustus 2009 @ 21:23:

[...]

Jij hoeft niet meer naar het plein zie ik. Bezopen genoeg Je lalt een beetje hehehe

Voorkeur spelling dear....voorkeurspelling

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Was een sms tekst voor Kym, maar bedenk me dat hij echt heel onaardig is...

sorry Kym
Zo er wordt weer volop geschreven hier.

@ Sam hier nog een Bossche bol, ga zo nog even met vriendinnetjes naar de parade, kijken of er nog iets leuks te beleven valt. Jullie nog plannen voor de avond?
Hah! Sum! Ik vind het GE-WEL-DIG!

Ga nu mijn telefoon zoeken!
Zo, gesmst. Wel de tekst wat aangepast. Meteen reactie.

Als dat geen liefde is..!
Vertel...wat heb je nu uiteindelijk gesmst?
"Zucht. Hoe gaat het?".

Tsja, het is vrijdagavond en ik ben inspiratieloos!

Maar ja, hij reageerde wel. Hij gaat me morgen mailen zegt ie. Dus dat wordt a. slecht nieuws b. goed nieuws.

En ik ga ook niet meer dansen trouwens vanavond!
Ik ga ook niet meer dansen trouwens

Even geen zin in hopeloos dronken mannen en een aangeschoten Summer die dan pygmeetjes wel of niet zoent.

Goeie tekst Kym, lekker kort ook....

Hmm...mailen, heb je enig idee wat?
Ook niet dansen nee? Gelijk heb je. Word je ook niet geconfronteerd met al die dwergen.

Geen idee wat ie gaat mailen. Waarschijnlijk gewoon hoe zijn dagen waren. Maar weet je, dan maar dat. Beter dan niks. En ik wil 't warm houden, want ik ga natuurlijk ook tussendoor nog eventjes een keer naar huis toe
Ow echt???

Kom je eventjes terug?

Ik zat me dat toevallig gister af te vragen....

Weet MB dat ook al?

*ziet wederom MB met een witte zakdoek zijn Kym weer uitzwaaien op Schiphol*
Ja joh! Dat weet ie ook!

Ik zou het wel leuk vinden als ie me jankend uitzwaait, hah, net goed! Nee hoor. Maar zou wel leuk zijn als we gewoon best wel verliefder worden enzo.

(even een vraagje tussendoor: ik ben in Word bezig en als ik nu op enter druk daar, springt ie een regel te ver naar beneden. Wil ik helemaal niet. Ik wil het zo, kijk (enter)

en dan hier weer verder

niet hier.

Hoe los ik dat op???)
En dat vraag je aan mij?

Ik heb geen idee meis..

Topic-je openen?

het zou zo leuk zijn hè Kym als jullie helemaal verliefderder raken in die tijd.

Reële kans of niet?

Ik bedoel hij heeft tijd genoeg nu om zijn issues op te ruimen toch?

Meis, ik duik mijn bed in, ik zit te knikkebollen op de bank

Morgen naar het strand....jeuh
Mwah, nog een topic openen vind ik ook weer zoiets. Even zelf puzzelen dan maar..

Tja, geen idee of het reëel is, Sum. Ik hoop het maar. En zo niet dan niet (we houden eer aan de topicnaam uiteraard:)).

Jij lekker slapen en veel plezier morgen!
Kym, doe in Word even shift + enter tegelijk.
quote:jessy schreef op 15 augustus 2009 @ 00:28:

Kym, doe in Word even shift + enter tegelijk.

Yes!! Kijk, aan jou heb ik wat!

Veel dank!!
quote:Kym schreef op 15 augustus 2009 @ 00:35:

[...]

Yes!! Kijk, aan jou heb ik wat!

Veel dank!!Geen dank hoor lieverd
Ahhh, ze noemt me lieverd..
Hé meiden, wat een hoop alweer geschreven. Ik zal het morgen allemaal lezen. Zojuist eerder thuis gekomen van een avondje dansen. Ontdekte op het toilet mijn eerste GRIJZE haar (nouja spierwit). Ga dat ding nu maar uittrekken en veeel chocolade eten. Ben helemaal van slag en wil het nog niet relativeren .
Help een grijze haar!! Ik was ook zo gefrustreerd toen ik een grijze haar ontdekte.... Heb er zo'n ophef over gemaakt dat ik vervolgens rond sinterklaastijd van mijn zus een suprisehoofd kreeg met alleen maar grijze haren. Pfff daar kon ik de humor dan toch wel weer van in zien.

Ik ben vanavond, na een paar maanden noodgedwongen thuis zitten, eindelijk weer eens op pad geweest. Fijn!
LADIES!

- Dronken smsjes sturen: nee. Ben niet heel vaak dronken, en als ik het ben doe ik niet gekker dan wanneer ik nuchter ben.

- Smsen heb ik vandaag onder controle gehouden, maarrrrrr verdere uitleg hieronder.

- Meiden wat een heerlijk relativerend geklets om even te lezen als je thuis komt.

- Kym, tóch maar wel gesmst? Hoe lang blijf je nog daar eigenlijk?

Nou... Ik heb dus niet gesmst (had in mijn hoofd Mr X voor het gemak ook even omgetoverd tot Meneer Klootzak, dat hielp nogal), maar ben hem wel tegengekomen. Dat risico was ook vrij groot gezien de plek waar ik heen ging. Daarna ben ik ingegaan op zijn vraag even samen wat te gaan eten. Meneer heeft mij daarna naar huis gebracht, en we hebben héél lang in de auto zitten praten. Ein-de-lijk heb ik eens alles gezegd wat ik voelde en dacht. Had echt behoefte eens even alles eruit te gooien. Uitkomst is niets verwonderlijks, maar brengt mij hopelijk iets dichter bij de acceptatie. Ik heb hém maar gezegd dat het niets gaat worden, want als hij NU geen relatie wil, is hij Just Not That Into Me. Hij houdt zich in emotioneel opzicht ontzettend op de vlakte, en gaf ergens ook wel toe niet zo handig te zijn met vrouwen. Het voelt nu voor mij alsof het heel goed is geweest voor me dit te doen. Stapje in het afkickproces. Hopelijk denk ik er morgen ook nog zo over...
Wacht ff, nou lees ik weer iets wat ik net over het hoofd heb gezien. En ik heb niet eens gedronken!

Pompidou, het is er maar eentje! Eén! En gelukkig is het (nog) niet je schaamhaar. Wie kent die aflevering met het grijze schaamhaar van Samantha? Die was wel écht lachen...

Sneeze was het leuk? Zag je er sexy uit?
quote:frizzy schreef op 15 augustus 2009 @ 04:09:

Wacht ff, nou lees ik weer iets wat ik net over het hoofd heb gezien. En ik heb niet eens gedronken!

Pompidou, het is er maar eentje! Eén! En gelukkig is het (nog) niet je schaamhaar. Wie kent die aflevering met het grijze schaamhaar van Samantha? Die was wel écht lachen...

Sneeze was het leuk? Zag je er sexy uit?

Jaja, het gaat om dat het verval van mijn jeugdigheid nu officieel mijn leven is ingetreden; ik kan het niet meer ontkennen;-). Ik besef nu dat ik gedoemd ben om elke dag als een arend op mijn hoofd te turen op zoek naar de grijze haren. En ik heb het al zo druk met de standaarddingen voor lichaamsverzorging . Ok het is niet het einde van de wereld, maar de eerste grijze haar...het is wel ff slikken hoor En wat een rare haar was het ook, gewoon visdraad! Maar goed, dat ding is snel weggegooid en daarmee uit mijn systeem.

*houdt zich vast aan het idee dat ze net als haar moeder ook rond haar dertigste 2 grijze haren per jaar had en dat de echte transformatie van haar weelderige lokken pas na het 40e levensjaar startte*.

Ik ga nu on my way voor een Brazilian en inderdaad gelukkig heb ik daar nog geen grijze haar gespot. Die aflevering was trouwens hilarisch!
Ha, relativeren, ik doe mee!!

Pukkels komen en gaan,

daar de je niets aan.

En ach, een eerste grijze haar...

maar waarom nou dáár?

Verder: de zon schijnt en ik heb m'n gezondheid. En vrienden. En ik ga naar Lowlands.

Met m'n ex. Die nu voor de 10e keer belooft dat het nu écht écht écht anders zal zijn en dat hij in therapie gaat voor z'n twijfels. Right.

Gisteravond zouden we hierover verder praten, maar in plaats daarvan heb ik me laten fêteren bij hem thuis.

Als buffer, annex relativeer-element heb ik tegenwoordig een kapper die ik ook buiten de salon zie.

Ik steven natuurlijk af op een hopeloos op m'n bek gaan, maar geniet er nu maar gewoon van, tussen het piekeren door.

Als échte nooduitgang en veiligheidsriem heb ik mijn schilderwerk opgepakt. Dat voelt pas echt goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven