Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, ik ben er niet blij mee. Mijn ego is gekwetst. Ik heb tegen haar gezegd dat ze moet doen wat haar gevoel ingeeft. Ik neem het haar niets kwalijk. Misschien werkt het wel tussen hen. Maar hij heeft haar toendertijd gedumpt voor mij. (Toen waren we niet zulke dikke vriendinnen). Dus ze ziet hem ook niet zitten.

Ik vind het alleen erg moeilijk. Ik ben door hem uitgenodigd voor volgende week bij hem thuis, een vriendenavond. Hij vertelde mij steeds dat hij mij zooooo graag mocht. Dat hij dolgraag vrienden met mij wilde zijn. Zelf voelde ik dat niet zo. En nu...ja..ik denk dat ik het afzeg. Ik heb er niets aan maar nee zeggen of het afzeggen vind ik heel moeilijk, gek genoeg. Ach, ik kijk er nog even tegen aan.

SD, ik stuur je wel een berichtje over hyves. Ben daar met mijn echte naam.
I am Spaaartaaacus.
quote:Sam1973 schreef op 16 augustus 2009 @ 22:16:

Kym, dat is inderdaad een onverwachte wending. Hm, eigenlijk had ik het ook wel verwacht. Bij jou is het nooit stil of saai.

Haha.

Een tijdje maakte ik me er zorgen om. Analyseerde ik mijn leven veel en probeerde ik dingen te veranderen. Maar inmiddels weet ik dat ik dit ben. Ik heb het gewoon nodig. Constante uitdaging. Anders ben ik niet tevreden denk ik...
Sam, ik vind het niet raar dat je gekwetst bent.

Hoe reageerde je vriendin erop?

Wil ze erop ingaan of wil ze het hierbij laten omdat ze weet dat jij het er moeilijk mee hebt?

Ga je nog wel naar dat feestje van die man?

of laat je het hier gewoon maar even bij?

*edit*

zie ondertussen dat vriendin ook niets wil met deze meneer.

Rare mannen heb je toch
Jeetje Sam, zulke dingen maken het leven ook echt onnodig ingewikkeld... Ik heb eigenlijk altijd mannen gehad die mijn vriendinnen niet kenden. Scheelt wel besef ik nu.

Mannen zijn daar inderdaad anders in, maar weten best dat het niet netjes is! Ik zou het contact ook ff afkappen...

Sam, hoe zou MX dan moeten reageren, in jouw ogen?

Kym, wat heeft zo'n boom te bieden dan?

*kijkt geinteresseerd naar de boom in de tuin*
Ja, Kym..wat eet je nu? Koeienogen? Stierenballen? Ach nee, ik plaag je maar. Straks in oktober ga ik met een andere vriendin naar Marokko en ik ben heel benieuwd wat wij daar voorgeschoteld krijgen.

Ja, vriendin van vandaag wilt hem een lesje leren. Ze negeert hem en wilt niets met hem. Ben ik er ook wel blij om. Hij is niets voor ons.

Nou, als ik over een weekje er best wel zin in heb, ga ik er wel naar toe, hele kekke kleren aan en hoge hakken. Big smile. Er is bij mij compleet geen gevoel dus dat kan ik gemakkelijk aan. Maar aan andere kant als er wat anders leuks in voor valt, zeg ik het wel af.

Inderdaad...rare mannen zijn er en ik ben zelf raarder dat ik op ze val.
I am Spaaartaaacus.
quote:frizzy schreef op 16 augustus 2009 @ 22:30:

Sam, hoe zou MX dan moeten reageren, in jouw ogen?

Goede vraag.

Ik weet het niet.
I am Spaaartaaacus.
oei, leuke RP meneren update.

Ik had een mailtje gestuurd met iets van deze strekking

Met het risico nu uitgemaakt te worden hierbij mijn gewone mailadres daar ik vanaf 00.00 geen lid meer ben hier.

*vind zichzelf stoer en ontzettend kneuzig tegelijk want wie geeft er nou na een paar uur al zijn mailadres*

X

Krijg ik terug:

gelukkig vind mijn TBS behandelaar dat het goed met me gaat.

En omdat ik het zielig vind dat je jezelf zo'n kneus vind zal ik je overtreffen in kneuzigheid en hup daar was een mailadres EN telefoonnummer.

Zou het leuk vinden je beter te leren kennen en mijn hond wil de jouwe zien

X

Nou das toch leuk!
Dat glaasje wijn stijgt naar mijn hoofd, ik taai af.

Slaap lekker en droom zacht.
I am Spaaartaaacus.
Ach... Rare mannen kun je het beste geen tijd aan besteden, vind ik. Zonde van je energie.

Ik snap wel dat MX het erg grappig vindt. Niemand daar weet wat gaande is (was!) tussen hem en mij, dus hij laat dat verder ook aan niemand blijken. Maar weten dat andere mannen de vrouw willen terwijl zij JOU leuk vindt... Egostrelend natuurlijk.
Sam, wat je kan eten in Marokko kan je ook aan Kym vragen
Trusten Sam...slaap lekker meissie
Das HARTSTIKKE leuk Sum.

*voelt zich nu opperkneus want neemt altijd direct emailadressen aan want geen fullmember*
Slaap lekker Sam!
hahahahaa...ik durf dat dan weer niet

je kent het wel grote mond op RP maar als het er op aan komt...toch afwachtend

Deze meneer is echt leuk!

(denk ik)
Durf het niet? Eén klik en ze zijn weer verdwenen uit je mail. Doehoeiiiii!

Ik moet eerlijk zeggen... Toen ik vandaag met MBF was... Als hij mijn vriendje was geweest zou het eigenlijk heel leuk zijn. Ik kijk altijd een beetje een beetje afgunstig naar die stelletjes, samen op een kleedje, beetje romantisch doen. Iedereen dacht natuurlijk dat we vriendje-vriendinnetje waren. En het was eigenlijk heel ontspannen...
Frizz, wat mankeert er dan aan deze meneer?

Te lief?

Te zoet?

Te schattig?

Want eigenlijk het klinkt wel heel goed eigenlijk
Te lief, niet intelligent genoeg, te klein, te smal, te makkelijk te krijgen, teveel schulden (vanuit mijn werk heb daar een beetje mee geholpen), teveel een goede vriend van MX.

Maar wat zou het leuk zijn als ik met iemand die wat beter bij mij paste daar had gelegen zeg...
Zucht...heb eigenlijk niks te melden. Maar wel alle berichtjes gelezen en wil jullie laten weten dat ik geniet van jullie conversaties. Wat betreft mijn potentiële liefde....zucht ik denk dat ik toch wel een beetje verliefd ga worden, maar probeer nog steeds sceptisch te blijven. Voor de rest vandaag de badkamer schoongemaakt (alles is opnieuw betegeld)....wat een klerewerk om dat voegenspul af te boenen!! Maar hé zowaar de toiletrolhouder zelf aan de muur opgehangen!! Alleen jammer dat ik pas erna achter kwam dat ik ook een klopboorstand had op mijn machine en niet enkel een schroeftoestand .
Is verliefd worden heul erg Pompidou?

Goed man, die badkamer! Is het mooi geworden?

*raakt in de war van al die kluswoorden*
*geeft zich op voor LOI klus cursus,om wat minder uit de toon te vallen hier*

Pom, zou je het kunnen?

Toegeven aan je verliefdheid maar wel blijven relativeren?

het zou zonde zijn dat als dit echt de goeie kant op gaat je hem nu weg zou duwen omdat je zelf niet goed durft....toch?
quote:frizzy schreef op 16 augustus 2009 @ 23:07:

Is verliefd worden heul erg Pompidou?

Goed man, die badkamer! Is het mooi geworden?

*raakt in de war van al die kluswoorden*

Badkamer is een plaatje geworden!! Ben er erg blij mee. Grote witte tegels aan de muur en grote zwarte op de vloer; lekker strak en fris. En toiletspulletjes zijn antraciet (badmat, zeeppompje, etc.) en meubilair (toiletrolhouder, plankje, etc.) allemaal rvs. Zit er erg goed uit al zeg ik het zelf . Kan ik logés (lees potentiële liefdes) met een gerust hart er naar sturen.

Tja verliefd zijn...ik snak om weer verliefd te zijn, alleen is dit exemplaar niet echt materiaal voor. Ik ben bang dat hij zijn ex nog niet helemaal heeft losgelaten en ik wil ga daar niet mee concurreren heb ik al besloten, vandaar...
Haaaaalooooo.

Hoi.

Nou, het eten hier is wel aardig, hoor. Veel kip en vis en af en toe zogenaamd 'bush-vlees'. Van allerlei rare beestjes uit de jungle.

Marokko's eten is best lekker trouwens! Alleen ik vond het op den duur een beetje eentonig worden.
quote:frizzy schreef op 16 augustus 2009 @ 22:56:

Te lief, niet intelligent genoeg, te klein, te smal, te makkelijk te krijgen, teveel schulden (vanuit mijn werk heb daar een beetje mee geholpen), teveel een goede vriend van MX.

Maar wat zou het leuk zijn als ik met iemand die wat beter bij mij paste daar had gelegen zeg...

herkenbaar meis, herkenbaar....

Maar gaat goed komen met ons...

Bush eten kym?

*ziet gebakken spinnen, geroosterde slangen en gefrituurde kikkers op het menu staan*
Ik moet jullie wat bekennen...de reden dat ik nu afwachtend ben is, dat ik al een tijdje met deze heerschap aan het kloten ben. Maar tot nu toe houdt hij de boel steeds een beetje af met als gevolg dat mijn verliefde gevoelens wat getemperd zijn. De ene keer gaat hij er vol voor en dan stopt hij ineens?!? Dus vandaar dat ik zoiets heb van dat hij zich nu maar moet bewijzen en houd ik de boot af... Ik moet zeggen dat hij nu een stuk actiever is. Ik vind dat leuk, maar houd ook in mijn achterhoofd dat doordat ik geen initiatief neem hij daardoor getriggerd is.
Pom ik kan niet anders zeggen dan dat ik je super verstandig vind

MAAR.............als het dan toch geen relatie materiaal is, waarom dan contact blijven houden?

Of vraag ik nu weer iets heel raars?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven