Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Ow Zwieb, 10 kilo aangekomen, frustrerend.

Leuk dat je het leuk hebt gehad.

Hier is de vakantie voorbij. Nou ja, jongste begint pas dinsdag en oudste krijgt thuis les, dus ik merk er verder weinig van.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Hey Zwieb!! Goed dat je er weer bent. (en dankjewel!)

Hotpip, succes morgen he.. kick some ass!!

We hebben hier net TBS gekeken (film), en zijn licht in shock.. haha. Nu ga ik nog maar even de Holiday kijken want anders slaap ik straks niet.
Zwieperdepiep, het komt echt goed!

Nik, raar hoor van je pc.

Ik ga dus echt niet in de Anybody staan hoor, dat vind ik wel zo'n sneu rubriekje. Zo van 'kijk mij eens vooruitstrevend met m'n blote reet in de Viva staan' maar ondertussen staat je gezicht er niet op.

Het was ooit baanbrekend, nu is vind ik het een beetje sneu. Zelfde als de vivavieb.

Luonto, aan je blote niksie in de Kalverstraat? Wat doe jij voor werk?

Proefexamens gingen vandaag redelijk, ben 3 keer achter elkaar geslaagd, dus dat is een goed vooruitzicht!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
HPL, wat voor examen ga je doen?
Goedeavond dames,

Goed weekend gehad allemaal?

Welkom Solo (en nog iemand geloof ik, sorry ff vergeten)

@Lola: beterschap

@Zwiep: Zo te lezen was het een top vakantie. Wil Zwiepje nu een hond voor zijn verjaardag?

Zal m'n gewicht nu wel netjes posten: Ik zat vrijdag op 75,5 kg (BMI 24,4) . Morgen heb ik geen tijd, denk ik.

In mijn mailbox had ik een mailtje van de dietheek. Deze week moet ik een eetdagboek bij gaan houden en een bewegingsplan maken. (zou een uur geconcentreerd staan ook tellen als beweging??)

Van het weekend ging het wel oké op vrijdag nacht na want we waren echt dronken toen we uit de kroeg kwamen stuiteren. Heb niet bijgehouden hoeveel biertjes het waren. Ik ben benieuwd of de weegschaal het ook merkt. Hoop van niet.

Ik ga nu eerst lekker slapen.

Weltruste allemaal.
Suz, Zwiepje wil al heel lang een hondje maar

A) een kind is al uitputtend genoeg

B) klein flatje, dan stuitert de hond door het dak (samen met kind)

C) Ik ben allergisch voor honden

D) We werken beiden full-time.

Oh en voor mensen die over het hoogtepunt van mijn vakantie willen lezen: Een nieuwe kant van je partner ontdekken

HPL: theorie voor de auto, toch?

Tuuk Pip, jij slaagt voor je theorie!!
HotPip, heel erg veel succes met je theorie examen vandaag! Zet hem op je kunt het!

En ik steek qua gewicht even mijn kop in het zand maar qua opletten gaan we weer overnieuw beginnen en nu echt.. Het moet gewoon... Misschien haal ik morgen mijn kop wel weer uit het zand.. Maar dat laat ik dan nog wel weten voor de tabel....

Zwieb, welkom back!
Iejoor kom op, niet die kop in het zand steken maar er gewoon voor gaan, het zijn je eigen woorden, gewoon verder gaan ook al wilde het even niet.

Niet de lat te hoog leggen, maar met kleine stapjes, weet je nog??
Ik ga er weer voor!!

De weegschaal was vanmorgen hartstikke lief voor me!!

135 kilo, dus 2 kilo er af!!

Het wordt nog wel wat!!

91.4

Ik heb de boel lekker laten versloffen. Maar goed, het is zo. Kan ik over gaan zeuren alleen schiet ik daar niks mee op.

Straks eerst dat examen gaan doen (theorie inderdaad) en dan een plannetje maken om m'n lijf weer in de gewenste vorm te krijgen

Succes op de weegschaal allemaal!!!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hoe is het Lola?

Voel je je al wat beter?

Succes met werken vandaag
Ik ben begonnen met een kop koffie (met 1 suiker bleghh), ik moet nog boodschappen halen dus nog geen zoetjes.

Ontbijten ga ik zo doen.

Manlief even medegedeeld dat we, dus hij ook, vanaf vandaag gaan lijnen, nou ja niet meer gaan snoepen en wat minder calorierijk avondeten.

Nu nog even wakker worden.

Nogmaals succes HPL.

Lola beterschap.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

vanmorgen 86,5 kg

totaal 15 kg eraf nu (joepie)

bmi 29.76

gisteravond teveel wijn gehad, pfffffff

iedereen succes vandaag !!
Gewicht: 103,6

Deze week eraf: 0,6

Totaal eraf: 33,9

BMI: 37,4

Ik heb deze week weinig geschreven hier dus vanmiddag ga ik even terug lezen en reageren haha

Fijne dag iedereen
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Nou doe je best Maeijken, het zijn maar een 30 pagina's
Ja ongelofelijk!! :P

Even een paar dagen niet aanwezig

Ik ga solliciteren bij Viva voor een fulltime 100+ leesbaan haha
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
78 kilo

Dus + 0,5

Ben al blij dat 't niet meer is na wat ik de afgelopen week allemaal gevreten heb. Heb duidelijk 'n verkeerde inschatting gemaakt. De dagen dat ik weg was, mocht ik natuurlijk gewoon lekker eten en dat hebben we ook zeker gedaan en daarbij werden lekkere broodjes, pizza, chips en burgerking niet geschuwd. Maar mijn foute inschatting zat bij de dagen erna. Omdat ik van 'n ongesteldheid altijd lekker afval, had ik die ingepland de dag na thuiskomst. Maar om 'n ongesteldheid in te gaan op zo'n hoge calorie-inname was dus hartstikke fout. Niet alleen heb ik 4 dagen krom gelopen van de buikpijn (dus niet sporten) maar kreeg ik er ook onverzadigbare vreetbuien van. Pas gisteren was het over en had ik weer energie mijzelf 'n schop onder m'n hol te geven en weer 1,5 uur fanatiek te gaan powerwalken. Ook heb ik gisteren weer keurig onder de 1200 kcal gegeten zonder dat ik gek werd. Ik ga er dus weer voor, want die laatste ca. 10 moeten er natuurlijk ook nog af.
Vanmorgen 132,1 kilo, dus dat is -0,2 kilo. BMI 46,8 Dat is errug weinig, maar eraf is eraf. Vandaag een druk dagje weg, dus veel bewegen. Succes weer meiden!
Hier 114 vanochtend. Voor de tabel is dat 2 kilo erbij maar dat klopt eigenlijk niet. Maar goed.
110,3 Daarom ga ik dus elke dag op de weegschaal. Vanochtend 7 ons lichter dan gisteren, das absurd natuurlijk.

BMI 30,6

14,7 kilo eraf
HotPip succes met examens vandaag! Toitoitoi!
Solomio, ik sta ook iedere dag op de weegschaal en het scheelt echt soms meer dan een kilo tussen twee dagen. Heel wazig. Al merk ik wel dat ik met heet weer vocht vasthoud als een gek. Gisteravond dikke enkels en nu koelt het vandaag af, dus morgen weeg ik weer minder. En van sporten kom ik aan. Hoe meer ik beweeg, hoe meer ik aankom. Ook wazig.
HPL, succes!

*grijpt een paar cheerleaders bij elkaar om HPL aan te moedigen*
quote:HotCherryPoptart schreef op 17 augustus 2009 @ 09:06:

Solomio, ik sta ook iedere dag op de weegschaal en het scheelt echt soms meer dan een kilo tussen twee dagen. Heel wazig. Al merk ik wel dat ik met heet weer vocht vasthoud als een gek. Gisteravond dikke enkels en nu koelt het vandaag af, dus morgen weeg ik weer minder. En van sporten kom ik aan. Hoe meer ik beweeg, hoe meer ik aankom. Ook wazig.

Ik sta ook elke ochtend op de weegschaal en mijn gewicht wisselt elke dag. Kilo erbij, kilo eraf etc

Dan denk je dat je de dag ervoor heel goed en gezond hebt gegeten en gedronken en dan weeg je de dag erna een ilo zwaarder :-S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven