Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zondag 16 augustus 2009 om 23:42
http://eatliver.com/img/2009/4619.jpg
weer een deeplink, sorry
weer een deeplink, sorry
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 17 augustus 2009 om 09:02
Jeetje wat had je het saai druk vannacht Lys, eerst die jas bestellen en daarna druk bezig een goede link te plaatsen. Tussendoor ook nog Shawshank kijken, vind ik ook zo'n saaie film, heb m'n hier in de collectie staan. Nou 'k ga zo maar eens aan het werk. Tot straks.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 17 augustus 2009 om 13:25
maandag 17 augustus 2009 om 18:43
maandag 17 augustus 2009 om 18:45
maandag 17 augustus 2009 om 19:46
maandag 17 augustus 2009 om 20:03
quote:Dushi74 schreef op 17 augustus 2009 @ 18:46:
Ik heb geen facebook, vind het net niet zeg maar.
Ben er ook nog maar net mee begonnen hoor. Ik heb alleen "nietszeggende" info erom staan hoor. Ga geen blog bijhouden.
Ik ben van het weekend naar het tuincentrum geweest en heb nu m'n balkon eindelijk eens gepimpt. Was ook wel hard nodig.Ben er erg blij mee.
Ik heb geen facebook, vind het net niet zeg maar.
Ben er ook nog maar net mee begonnen hoor. Ik heb alleen "nietszeggende" info erom staan hoor. Ga geen blog bijhouden.
Ik ben van het weekend naar het tuincentrum geweest en heb nu m'n balkon eindelijk eens gepimpt. Was ook wel hard nodig.Ben er erg blij mee.
maandag 17 augustus 2009 om 20:04
quote:desteny schreef op 17 augustus 2009 @ 19:46:
jemig de dag is al weer bijna om,vanmiddag na ut poetsen ff om boodschapje geweest en bakkie bij kennissen gedaan.toen weer eten gemaakt,lekker saai spinaziestampot met worstjes.honden verzrogd,en ff rondje dijk gedaan.nu ga ik fijn internetten en straks een wijntje pakkenIk eet vanavond ook spinazie (verborgen in de tomatensaus van de lasagna. Nog een half uurtje en dan kan ik eten.
jemig de dag is al weer bijna om,vanmiddag na ut poetsen ff om boodschapje geweest en bakkie bij kennissen gedaan.toen weer eten gemaakt,lekker saai spinaziestampot met worstjes.honden verzrogd,en ff rondje dijk gedaan.nu ga ik fijn internetten en straks een wijntje pakkenIk eet vanavond ook spinazie (verborgen in de tomatensaus van de lasagna. Nog een half uurtje en dan kan ik eten.