Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alle vertrouwen in je Tila.

Ik zit hier keurig in het gareel op werk.

Alleen een beetje domme actie. Bedacht me net dat mijn vib nog in mijn bed ligt en de poets komt straks. . "even heen en weer is geen optie.Nou ja maar doen alsof er niets aan de hand is denk ik.
Suup, dat is ondertussen toch wel redelijk geaccepteerd? Misschien maakt ze je bed niet op...

Ik ben in het Gareel, geloof ik. Achtertuin is onkruidvrij arm, woonkamer is grotendeels opgeruimd - maar dan ook echt netjes, dus niet alle kleine meuk in de boekenkast sodemieteren maar netjes op de bestemde plek enzo, en afgestoft en gesopt.

Moet ik vaker doen. Dan is het niet zo'n kutklus

MK's school bestaat dit jaar 10 jaar en ik zag allemaal leuke tassies liggen. Heb het vermoeden dat ik het gymtasje voor niks gemaakt heb
( 1.

...

)

( 2. Zijn julie al bij de 3000posts? Kan er dan een normaal chique en volwassen vrouwe-kasteel komen, deze is zoooo lellek.)
Nog 872 posts, Kjong

Wat is er mis met een sprookjeskasteel? We blijven toch allemaal in sprookjes geloven?
Ze maakt altijd mijn bed op en verschoont ook. Nou ja het glijmiddel (van toen ik nog een seksleven had ooit) heeft ze ook wel eens op mijn nachtkastje zien staan.) Maar ja ze kan niet lezen.

Kjong, niet zo hard lachen
(Hahaha, ze heeft vast na het poetsen haar handen ingevet met dat flesje.

Ik denk dat ze je bed opmaakt, viepje afstoft, en 'm op je schone kussen teruglegt. Omdat ze niet weet wat het is.

En als ze wel weet wat het is, dan laat ze voor straf de deuren open om het kwaad naar buiten te laten.)
Daar heb ik toch het oog van Fatima voor? Voor het kwaad.

Ik heb haar net even gebeld dat de slaapkamer niet hoeft, omdat ze waarschijnlijk al heel veel tijd kwijt is met de koelkast

Oh ja Kjong ze was heel blij met de kleren.
Whoehahahahahahahahahahahahahaha.

En oeps.

Maar vooral whoehaahahahaah.

Sorry suup, het is gewoon te grappig (zolang het jezelf niet overkomt ).

En de award mag door naar Tila en d'r Gareel. I'm impressed!
*lacht mee als boer met kiespijn*

Ik zie de humor er ook wel van in hoor. Geloof ik. En later vast wel.
quote:supra schreef op 17 augustus 2009 @ 11:40:

Daar heb ik toch het oog van Fatima voor? Voor het kwaad.

Ik heb haar net even gebeld dat de slaapkamer niet hoeft, omdat ze waarschijnlijk al heel veel tijd kwijt is met de koelkast

.
Wedden dat ze toch die kamer doet?

Dat oog heb je TEGEN het kwaad. En het hangt nog niet. In de slaapkamer.
Ghegheghe

**stoft award netjes af en zet em op haar -nu nog lege - rommeltjesplankje boven de tv**

Heb gisteravond ook al leuk gegareeld. Braaf rekeningen betaald, maar ook vergrotingen, foto's en supermooie zonsondergang op canvas besteld. 60x 90 cm. Als het goed is komt dat deze week allemaal binnen Jippie!
quote:kjong schreef op 17 augustus 2009 @ 11:53:

Wedden dat ze toch die kamer doet?

Dat oog heb je TEGEN het kwaad. En het hangt nog niet. In de slaapkamer.Moet zo'n oog per se hangen? ik heb er eentje liggen in het kastje bij de voordeur. Werkt ie dan ook?
Het is wel de bedoeling dat ie gaat hangen. Hij ligt nu ook nog mooi te wezen, naast een deur. Ik zal het vanavond gelijk doen Kjong

En je hebt gelijk tis tegen het kwaad.

En ja grote kans dat ze slaapkamer toch gaat doen.

Nou ja ach. Soit. Ik zal er voortaan beter om denken.
Is het dat kastje waar je electriciteitsmeter is zit?

En? Helpt het?

Want dan laat ik nog even snel een voorraadje aanrukken.

Kman is nl nú onderweg (met omweggetje) naar abassade.
Holy Crap. Spannend Kjong
quote:kjong schreef op 17 augustus 2009 @ 12:02:

Is het dat kastje waar je electriciteitsmeter is zit?

En? Helpt het?

Want dan laat ik nog even snel een voorraadje aanrukken.

Kman is nl nú onderweg (met omweggetje) naar abassade.

Gewoon een ladekastje. Electriciteitskastje helpt ook wel hoor, denk ik.

**duimt voor Kman en Kjong**
Sorry voor de dames wiens vakantie teneinde is, maar ik geniet van de eerste dag van een zeer welverdiende vakantie! Helaas is het niet zulk mooi weer als afgelopen weekend, maar dat mag de pret niet drukken.

De Freule is gestoken door een of ander beest en heeft nu een heftig allergische reactie op haar been, zielderig. Overigens kwam ze net aan met een "boodschappenlijstje" met daarop suggesties haar garderobe aan te vullen, grijns. Lekker, zo'n tuttebol.

Wat zal ik eens gaan doen? Nog even forummen? Boek lezen? Rommelhok opruimen? Deurtje schilderen? Keuzes, keuzes, keuzes.
.
Huisarts bellen voor anti-allergisch middeltje voor freule-been?

Verder zou ik zeggen: boekje lezen in de tuin. Ik ben nuttig genoeg voor het hele kasteel, geloof ik. Ik verdien die Award van Toet volledig

(Het is hier netjes, joh, bijna eng!)
Oooooo, maar in mijn huis is het ook bijna altijd netjes hoor, Tila, ik heb de oude Marie achtergelaten in het oude huis en the new and improved version meegenomen naar ons nieuwe paleis. Ik heb zo lang in een te klein huis gewoond waar het altijd een takkebende was, dat wil ik niet meer. Ik wil een huis waar het gezellig is en ik wil geen troep meer. Dus als ik nu zeg dat het hier een troep is, betekent dat hooguit dat ik de keuken moet opruimen. Het is hier gewoon altijd netjes en dat komt vooral omdat ik simpelweg al mijn spullen weggegooid heb. Er is nog 1 dicht rommelhok met spullen erin die uitgezocht moeten worden, en als dat gedaan is, is er niets overbodigs meer in huis. Heerlijk.

Huisarts gebeld, gewoon koelen en even aankijken. Dus nu zit ze pontificaal op de bank met een cold pack. Vraagt ze of ze Ali G. mag kijken. Eeeehhhhhhh......... nee.
.
*kijkt op van achter haar werkcomputer waar ze zich door meer dan 500 emails probeert heen te worstelen*

Over 49 weken heb ik ook gewoon weer vakantie hoor!
Lief en ik zijn erachter dat we in onze kern eigenlijk gewoon Luie KutStudenten zijn. We zouden het liefst onze sokken laten liggen waar ze vallen, en zijn nogal van de vershillende hotspots in huis: van die plekhjes waar je altijd en eeuwig iets neerlegt.

En tja, als je dat een paar weken laat sloppen, is je huis vanzelf rommelig. Ook in Hotel;Tila in Belgie, ook hier, maar ook vroeger op onze postzegelappartementjes.

En eigenlijk wil ik dat niet. Maar het valt niet mee.

Darly, dan pas weer?
Het sleutelwoord is weggooien, Tila :-). In alle voorgaande huizen was het ook altijd een troep, omdat ik gewoon Heel Veel spullen had en nooit eens iets weggooide. Toen we gingen verhuizen naar een veel groter huis, hebben we ALLE dingen die we niet meer gebruikten of niet meer mooi vonden, gewoonweg weggegooid/weggegeven. Ik héb dus gewoon geen troep meer. En dat wil ik zo houden, dus ik ben tegenwoordig van de weggooierige.

Verder heb ik wat zaken ingevoerd die helpen de rommel te bestrijden: alle kinderen hebben een wasmand op hun kamer, in de woonkamer staat 1 schaal waar de dagelijkse troepjes (sleutels, zonnebrillen, IPods, kleurpotloden etc.) ingegooid worden en die leeg ik regelmatig, reclamefolders en andere papiertroep worden gewoon direct weggegooid. De kamers van de 2 oudsten zijn dusdanig puberrommelig dat ik de deuren gewoon dichthoud (heb ik er ook geen last van) enz. Ik ben geen dwangmatige opruimert, integendeel zelfs: zowel Man als ik zijn sloddervossen, maar in mijn hoofd is het altijd zo druk dat ik een rustige omgeving nodig heb om Geestelijk Gezond te blijven. En als het een troep wordt, dan word ik onrustig van binnen en lamgeslagen; dan weet ik niet meer waar ik moet beginnen, weet ik alleen dat ik er ongelukkig van word.
.
Ik heb vorig jaar heel veel weggegooid. Helaas heb ik nu weer net zoveel, geloof ik. Of, nou ja, ik... de kinderen verzamelen de meeste zooi...
quote:supra schreef op 17 augustus 2009 @ 11:16:

Ik heb alle vertrouwen in je Tila.

Ik zit hier keurig in het gareel op werk.

Alleen een beetje domme actie. Bedacht me net dat mijn vib nog in mijn bed ligt en de poets komt straks. . "even heen en weer is geen optie.Nou ja maar doen alsof er niets aan de hand is denk ik.

Whahahahahah! Oh sorry......

Lees ik 5 (!) pagina's bij, pis ik bijna in mijn broek.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven