Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

Hoorn, net wat onweer, grote druppels en heeeel donker.. nu weer wat lichter en droog! gek toch! wel nog heeeeel warm!
Het is hier alweer droog,10 minuten regen that's it?
Rotterdam, nog geen regen maar wel veel wind, het is aan het afkoelen en de lucht wordt steeds donkerder...en op buienradar zie ik flinke buien deze kant op komen. Ben heel tevreden dat ik vandaag de deur niet meer uithoef!
In Vlaardingen regent het...niet hard
hier in leiderdorp wat druppels maar geen onweer
Kunnen we morgen een topic starten over hoe zo'n hekel we hebben aan regen en hagel
quote:Perel schreef op 20 augustus 2009 @ 18:04:

Xaloy, even off/topic: ik was in (je) Zwitserland afgelopen week!

Ik heb een superweek gehad, wát een mooi land..Heerlijk he? Leuk. Ben er zelf ook nog helemaal wild van. Waar was je?
quote:poohbear schreef op 20 augustus 2009 @ 17:42:

[...]

Hier Amsterdam Westerpark. Paar drupjes regen gezien, nu weer droog. Het gieten in Amsterdam was dus wel heel plaatselijk....Heel heel plaatselijk, want ik mijn stukje Westerpark is het gewoon droog gebleven.
Regio franeker:

Hele harde wind en een pikzwarte lucht. Het dondert en de eerste bliksemflits is ook al geweest.

Dochterlief roept net: Daar komt de regen eindelijk!
Jaaah,eindelijk ook in Overijssel water uit de lucht!
Aaaaah, dan komt het richting Drenthe. Jaaaah eindelijk!
Zon is weg.
Hier hoost het nu.
Wat zeg ik? Het is ineens grijs. Brabant dus.
voor iedereen die erop zit te wachten

Xaloy, ik was in Interlaken en Lauterbrunnen. Omhoog geweest naar Mürren, dat was geweldig! Ieder bochtje dat ik omging weer een ander fantastisch uitzicht....
Drenthe , hier nog steeds erg warm, af en toe verdwijnt de zon, harde wind, maar nog steeds geen regen en gedonder.
Hier in Leiden eerst een paar voorzichtige drupjes, toen wat harder, maar het lijkt nu wel weer gestopt te zijn. Het is wel weer harder gaan waaien......Laat maar ff komen met dat geknetter!

~Danseresje
Voor werkelijk waar 1 minuut..............
Jaaaa, het komt met bakken naar beneê......
Hier in Alphen (zh) wat regen gehad, nu droog en grijs.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
mayday, mayday, Groningen is calling. Zeer dreigende lucht en het koelt al behoorlijk af! kom maar op.
Volgens de buienradar zit ik over een uur in een plensbui. Het is hier wel al heerlijk koel
quote:zusenzo schreef op 20 augustus 2009 @ 18:25:

Voor werkelijk waar 1 minuut..............Precies, ik hoor het héél hard regenen. Snel de keukendeur dicht, naar boven om de deur van het dakterras dicht te doen, ben ik weer beneden is het al weer droog!
HPL woon je in AadR en werk je Adam?

Fijn dat reizen.......met deze hitte.....
Ik zie dat ik niet had moeten verhuizen... Ik woonde tussen Leiden en Alphen. Maar hier in Den Haag lijkt het wel op te klaren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven