Mode & Beauty alle pijlers

exclusief positief svp

18-08-2009 22:40 64 berichten
Misschien val ik in herhaling en bestaat een soortgelijk topic al, maar zou het leuk vinden wanneer hier wordt beschreven, en uitsluitend dat, wat je WEL geweldig vindt aan je lijf. Dus niet "ik heb mooie tenen maar kromme voeten" nope, alleen je mooie tenen.

Waar ben je wél blij mee zonder het te verkleinen door er minder mooie dingen over je zelf achteraan te roepen. Gewoon exclusief positieve punten van je lijf, dat er altijd wat te klagen valt zal wel waar wezen maar daar ben ik niet in geïnteresseerd

Trap ik af:

Ben nou eens lekker wél blij met mijn neus, geen nosejob voor mij want hij is prima zo. Met mijn kuiten, niet te dik/dun maar precies goed. Mijn borsten ben ik eigenlijk ook blij mee, BH's passen in de standaard winkels niet zo goed dus ben wel duurder uit maar mooi vind ik ze wel. Niet hangen, niet te groot/klein.

Ehmmm even denken ja dat was het wel geloof ik. Misschien niet heel veel maar ben er wel heul blij mee

Wie kan de verleiding weerstaan tóch iets negatiefs te benoemen en komt hier schrijven wat er wel helemaal mooi is aan jou lijf!
Alle reacties Link kopieren
Wat een héérlijk topic! Goed verzonnen Twompie..

Ok. Ik heb: een mooie haarkleur, mooie ogen, een mooie mond (incl. mooi gebit, netjes recht), veel sproeten die ik ondertussen wel weet te waarderen (een enkel puistje dat ik heb zie je niet).. Ehhmmm.. Mooie handen. En ook best een mooie kont :P

Edit; oeh ik vergeet mn neus, die vind ik grappig :P

En vinyl, ik heb precies dezelfde kleur ogen als jou, de kleur wenkbrauwen en de sproeten!
anoniem_64244 wijzigde dit bericht op 20-08-2009 16:15
Reden: Toevoegen..
% gewijzigd
xx
Dat ik super lekker in ijn vel zit.

En dat mijn borsten super mooi zijn geworden

Ben super gelukkig
quote:naomi87 schreef op 20 augustus 2009 @ 16:13:

En vinyl, ik heb precies dezelfde kleur ogen als jou, de kleur wenkbrauwen en de sproeten!

Verloren zus!

Ik heb expressieve lichte blauwgrijsgroene ogen, mijn haar glanst altijd en krult lichtjes, ik heb een zuivere huid die goed geconserveerd is voor mijn leeftijd (41), ik hou van mijn rechte en goed geproportioneerde schouders, mijn borsten zijn niet klein en niet groot maar heel rond en stevig (werden al met appels vergeleken), mijn vingers en polsen zijn heel slank net als mijn andere gewrichten, ik ben niet groot en niet klein, ik heb slanke heupen, mijn nagels zijn quasi onbreekbaar en groeien snel, sommige mensen zeggen dat ik een mooie mond heb, en ik vind mijn slanke voeten in schoenen met hakken en fijne riempjes elegant. (De lijst met de dingen waar ik niet zo blij mee ben is minstens even lang;-)
quote:Vinyl schreef op 20 augustus 2009 @ 17:45:

[...]

Verloren zus!

Haha who knows :P Zal mn ouders s ondervragen ;)
Keek net in de spiegel en dacht "wow lekker wijf wel". Of ligt dat aan het tijdstip..???
Ik ben blij met:

- figuur: goed geproportioneerd, slank, gespierd, vooral mijn billen zijn mooi hoog en rond

- handen: lange vingers met goede nagels

- mijn lach: gezonde, redelijk witte tanden

- voeten: recht, gezonde teennagels

- huidskleur: lichtgeel/goud (heb Indonesisch bloed)

- mond (volle lippen)

-
Ik ben blij met m'n figuur, ogen en haar.
Het is echt leuk om te lezen dat mensen altijd wel íets mooi vinden aan hun lichaam. Heb bedacht dat ik ook wel vind dat ik mooie tanden heb. Hahaha de lijst wordt steeds langer
* haar

* ogen

* borsten

*taille
-mooi haar

- mooi gezicht

-prachtig!! gebit (zo'n prodent million dollar smile)

- lengte is ok goed

- zandloperfiguur

- geen overgwicht (5 a 6 kg eraf) en ik zou de perfectie zelf zijn --> om toch maar positief te blijven)
Ik heb mooie borsten. En leuke sproeten, en mooie ogen. Mensen vragen vaak of ik kleurlenzen in heb, wat niet het geval is. Of of ik Indonesisch bloed in me heb, wat ook al niet zo is, veel hollandser kan het niet maar blijkbaar zie ik er toch een beetje exotisch uit ^_^

En mooie tanden.
Haha, Mocy, dat heb ik ook soms.

Ligt ook aan de spiegel. Die bij mij op de slaapkamer maakt me slanker dan ik in werkelijkheid ben. Ben ik achter gekomen. Sindsdien kijk ik alleen nog maar in die spiegel.

Verder in spiegel in de lift op mijn werk zie ik er ook altijd goed uit. Het zal de belichting wel zijn. Anyways, ik kom altijd goed gemutst de lift uit, klaar om ass te kicken.
anoniem_10101 wijzigde dit bericht op 25-08-2009 22:44
Reden: als je dan engels gaat schrijven, moet je het wel goed doen.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven