Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Alle reacties Link kopieren
Wie is die Damaru?

Ik vind het wel grappig hoe verzinnen ze die naam ook: Ik heb een tuintje in mn hart?!? Vind de video wel grappig

(zo we zijn lekker bezig Denk niet dat iedereen al onze liedjes gaat luisteren haha)
Ik heb geen icoontje maar ik ga even het adres overschrijven (kopieren kan niet), moment.

Van Jan Smit heet Tuintje in mijn hart (Mi Rowsu) echt té geinig nummer.
Dat soort gekke shit vind ik ook leuk Lekker deuntje ook! Ik heb nog eens ergens per ongeluk zo'n CD van mn broertje op mn MP3 gezet. ff kijken of ik een nr ervan kan vinden.
Video?? ?die heb ik nog niet gezien!!! toen ik het zocht op youtube was het alleen een plaatje van de single. Ik kende Damaru ook niet maar heb nu wel meer van hem gekeken op youtube, beetje meer van hetzelfde, wel geinig.

Nu ga ik echt de foto's kijken.
Lange Frans en Baas B vond ik ook altijd wel leuk, zoals deze

Van die CD van mn broertje weet ik ff niet meer, maar was wel grappig.

Oh heb een ingeving moppie ik dip je ik strik je Is trouwens ook van lange Frans en Baas B. Heel die CD van mn broertje stond vol me dat soort dingen. Heel grappig!

Heel wat anders, dit vind ik ook mooi: Ami na ma Oh en deze groep vind ik ook erg leuk: Melendi Maar die man heeft een hele aparte stem en sommige vinden er echt geen bal aan. Ik wel
Ja die link die ik er net op heb gezet, mn tuintje nog wat, is de lnk naar de video!
ik zie maar één foto klopt dat van een mevrouwtje? Wel een heel mooie foto trouwens!
Die andere twee nummers komen uit Spanje klopt dat? Mijn computer is ze nog aan het laden hoor... ik heb ze nog niet kunnen luisteren, maar aangezien ééntje Asturias heet. Als je daarvan houdt kan ik denk ik nog wel wat tips geven.

Even luisteren.
ja, allebei spaans.

Gek dat je maar 1 foto ziet. Ik ga het morgen nog weleens proberen. Heb hier snel internetdus dat is fijn.

Ga nu slapen het is 23u. Ik lees morgenochtend (als jullie liggen te slapen) wel weer verder. En dan probeer ik ook de fotos nog een keer...

Trusten!
Ok slaap lekker!

Jan Smit en Damaru gingen trouwens samen die cover doen (want het is eigenlijk een bestaand liedje van Damaru) voor SOS Kinderdorpen. Damaru wordt blijkbaar de Surinaamse Jan Smit genoemd, en bij Giel Belen had Jan gezegd dat hij graag een duet met hem wilde doen, wat Giel toen geregeld heeft. Echt supercool vind ik!

Wie is er weleens naar Suriname geweest? Het staat superhoog op mijn verlanglijstje. Een vriendin gaat met een Surinaamse vriend en ze heeft mij ook meegevraagd maar ze gaan meteen in het nieuwe jaar en ik kan het nog niet betalen, maar ik wil er zeker naartoe ooit! Ik heb een tijd terug nog een meisje uit Florida leren kennen dat dat daar geweest was en ze zei dat het de mooiste plek was waar ze ooit geweest was.

Ken je Nynke Laverman? Die zingt fado maar dan in het Fries, ook heel erg leuk! (ik luister graag naar fado maar normaal gesproken dus Portugees natuurlijk). Ze heeft ook Halleluja (van Leonard Cohen) vertaald in het Fries, echt een liedje om kippenvel van te krijgen.

Melendi is voor mij Super Spaans, maar dat betekent (voor mij) ook dertien in een dozijn, dit soort liedjes hoor je hier de hele dag op elk radiostation, en in elke bar, discotheek, uit elke auto en op elke straathoek. Wel leuk hoor maar voor mij een beetje een overkill. Als je meer van dit soort muziek wilt hebben hoor ik het wel dan geef ik tips.

A mi na' ma' van el Arrebato: PRACHTIG!!!! De tekst is ook echt heel erg mooi. Ik ben fan!
Nemo, ik zie ook alleen maar 1 foto, maar die vind ik wel heel mooi.

Jullie zijn goed op dreef met jullie muziek Ik ben eigenlijk niet zo van de hiphop, daar kan je mij niet echt blij mee maken. Dat nummer van Jan Smit kende ik ook nog niet, is wel aardig. Ik ben zelf meer van de alternative/rock/punk/nu-metal etc, waarbij Incubus al jaren favoriet is Deze is redelijk rustig, maar ze kunnen ook wat ruiger

Volgens mij hebben we allemaal een verschillende smaak wb muziek
Nemo, ik zie ook 3x de foto van de vrouw. Wel een hele mooie foto trouwens. Hoeveel mag je insturen? Of vraag ik dan iets stoms.. Ben wel heel benieuwd naar de andere foto's. Volgens mij heb jij echt een enorme hoeveelheid prachtige foto's inmiddels. Sla je die op op een externe harde schijf?

Herinneren jullie je nog De Buurman? Die hier aan de overkant woont en die een vriendin had, maar die mij de hele tijd belde en smste aan het eind van de winter?

Vanmiddag vertelde de buurvrouw dat de vriendin van de buurman aan iemand verderop uit de straat verteld had dat de buurman hun relatie heeft beeindigd (ja, en dan denk ik nog dat ik geheimen heb voor de rest van het dorp - nou, vergeet het maar.. iedereen weet alles over mij, dat kan niet anders).

Het lijkt er dus op dat zijn verhalen over hoe slecht hun relatie enzo was, toch een grote kern van waarheid hebben gehad.

Vlak voor het begin van het echt drukke zomerseizoen (voor Cadi zou komen) heeft hij nog een keer gebeld en toen vroeg hij of ik een keer in de bank langs wilde komen, daar kunnen we ongestoord kletsen op zijn kantoor nl. Dat heb ik bewust niet gedaan, wilde afstand houden. Dus ik ben nu wel nieuwsgierig of hij iets laat horen.

Zou wel fijn zijn, een beetje 'liefde' in mijn bed huis, de laatste keer is al weer een maand of 5 geleden..
Hier misschien nog wat leuks: Pitingo Dit staat op zijn CD Soulería (een grapje, bulería is het ritme van de flamenco en dit is een cd met Soul invloeden maar nog steeds heel erg zigeuner), die heb ik van vriend gekregen, superleuk!

Nou nog leren dansen haha vanwege het ritme vind ik dat supermoeilijk, het ritme is één-twee-DRIE-vier-vijf-ZES-zeven-ACHT-negen-TIEN-elf-TWAALF of één-twee-DRIE-vier-vijf-zes-ZEVEN-ACHT-negen-TIEN-elf-TWAALF, luister maar.

Wie wil er trouwens niet zo'n huwelijk??
quote:findingnemo schreef op 22 augustus 2009 @ 17:33:

Wie is die Damaru?

Ik vind het wel grappig hoe verzinnen ze die naam ook: Ik heb een tuintje in mn hart?!? Vind de video wel grappig

(zo we zijn lekker bezig Denk niet dat iedereen al onze liedjes gaat luisteren haha)Uh nee, ga ze niet allemaal luisteren, vind je toch niet erg? Jan Smit gaan mijn haren recht van overeind staan, kan er niets aan doen maar vind zijn stem al niet in min straatje passen dus....
Halleeluja, wat hebben hullie veel geschreven! Lig ik eens 'n dagje op het strand. Ien, hierkomen, het is echt heeerlijk!

Marg, de muziek klinkt lekker maar niet dat ik denk, wowie. Maar goed, ik ben ook van een andere generatie Eigenlijk luister ik alleen maar muziek in de auto en dan gaat ie harder met Dire Straits, Supertramp. Met The Dreamer moest ik gelijk aan 'n mooi nummer denken dreamweaver dat vind ik echt een heerlijk nummer (alleen jammer dat mijn ex eraan vastgeplakt zit haha)

Wat betreft vrienden, 2 is echt niet slecht maar je zoekt naar "je eigen soort". Hebben ze bij jou niet zoiets als Viva? Wie weet waar je mee in aanraking komt. Ik ben er nu wel achter dat internet ook echte goede vrienden kan "opleveren".

Nemo, klopt het dat ik 3x dezelfde vrouw zie? Doe anders ff de link in de AK.

RP, heb je nu al de link van de AK? En dat verhaal van jou, wat nou saai??? Brrr, ik zou er de bibbers van hebben.

Nemo, toch de muziek maar even beluistert en klinkt wel heerlijk (zeker om hard op te lopen), Ik loop ook echt lichtjaren achter met muziek maar ik heb 'n excuus, ik ben over de 40
Marg, Nynke Laverman is niet helemaal mijn cup of tea maar ze heeft wel een mooie stem. Suriname nog nooit geweest, schijnt idd erg mooi te zijn. Mijn collega is Surinaams, nog wat navragen?

Jooles, dat eerste nr van Inc vind ik wel lekker maar bij de tweede haak ik af En ja, wat denk je, we zijn allemaal van verschillende leeftijd en soort dus ik denk dat we allemaal wel van verschillende muziek houden.

Ine, de buurman, het zal toch niet????? Neee toch? En wat super dat je met R gaat hardlopen. Ik ga van de week er eens voor zitten om websites te bekijken. Oh ja, meten! Niet wegen! Du moment dat je gaat sporten gaat je vet zich omzetten in spieren en als je veel sport kan je dat in gewicht 'n disaster bezorgen, dus meten! Ik moet er nog 10 kwijt Het is hard gegaan de laatste tijd.

En nu ga ik naar bed. Morgen word ik in Noord Holland verwacht op kraamvisite maar daarvoor dien ik wel 2 kindjes afgeleverd te hebben, allebei aan elke kan van de stad, wat 'n lol. Ben wel blij met de opvang want de eerste opvang ging ineens niet door en mijn zus en liefste vriendinnetje doen de oppas. Na de kraam ga ik met twee vriendinnen naar de sauna, ondanks (of door?) de vakantie ben ik even toe aan "eigen tijd". Morgen dus even relaxen en duimen voor mooi weer bij de sauna.
Isiss ik heb de link van de AK van je ontvangen!! gracias!! Nu geen tijd voor verder iets, maar wilde het toch even laten weten!

zwaai zwaai doeidoei
Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier. En geloof dat dit een vaste topic is voor mensen met verre vriendjes, daar kan ik mezelf toe rekenen! Ik ben in januari op stage gegaan in Mexico en heb daar mijn vriend leren kennen. Ik zou in juni teruggaan maar ben langer gebleven om met hem het hele land door te reizen op de bonnefooi en mooie plannen te realiseren.

Ik heb de tijd van mijn leven gehad met de jongen/man van mijn leven, en het plan was dat hij in december voor 3 maanden (maar liefst een jaar....) hierheen zou komen, maar nu zit ik sinds gister weer in Nederland (met een flinke jetlag en gat in mijn hart) en het lijkt onmogelijk dat hij hierheen komt door alle regelgeving die er is, we zijn jong (ik 20 hij 24) en hebben alletwee geen vaste vorm van inkomen of zekerheid, het vliegticket is niet echt het probleem, maar het verblijf...

Heeft iemand van jullie (als echte experts..) ervaring met hoe niet-EU inwoners hierheen halen, want als ik lees waar je allemaal al niet aan moet doen voor een visum lijkt het onmogelijk..

Ik hoop op tips, trucs en meer!
Hi Todo, welkom.

Er zijn vast wel wat mensen met tips! Inmiddels heeft hier bijna niemand meer een LDR We hadden het er laatst over dat we de titel maar eens moesten veranderen. Rianne woont in Mexico en heeft daar ook een vriendje.

Leuk zeg al die verschillende muziek. Ik hou van best veel hooor. Zit nu naar Incubus te luisteren Jooles en dat vind ik ook best leuk. Welk liedje zit achter de "ruiger" link? Heb je de naam. want die specifieke video kan ik hier weer niet kijken (maar ik weet nu wel dat hetzelfde liedje maar dan een andere video meestal wel te vinden is)

Pitingo vind ik leuk! Ga ik nog eens wat meer van zoeken.

En die bruiloft is gaaf! En dat ritme: heb je daar ook liedjes van? Heeeerlijk!

Ine: natuurlijk herinneren we de buurman nog! Als hij nu niks laat horen, ga jij dat doen? Weet je ook hoe lang het "al" over is?? Voor die fotowedstrijd mag je 2 foto's per categorie insturen. Ik heb dus 3 foto's waarvan ik denk dat ze mss kans kunnen maken (maar daar wil ik ook even jullie mening over). Er moet er dus 1 afvallen. Ik heb idd een externe harde schijf, maar ik ben ook heel kieskeurig ik wis ook veel als ik het niks vind. Vroeger deed ik dat niet maar als het nu niet goed is moet er wel wat bijzonders op staan wil ik het niet wissen.

Nu even naar Dreamweaver luisteren. Lekker zo wakker worden met wat liedjes ik hou er van als ik wifi op de kamer heb! Oh dat liedje ken ik natuurlijk. Zo 1 blijft altijd lekker. Maar dan wel als ik slaperig in de bus lig Ik ben eigenlijk ook anti Jan Smit, maar dit is echt een grappig liedje, vooral die clip erbij, je ziet echt dat ze lol hebben en zo hé wat valt een neger op in Volendam!!

Ik ga de foto's nog een keer proberen had net een ingeving (toen jullie zeiden dat je 3x hetzelfde ziet) wat er fout gegaan kan zijn.
Deze is van een oude vrouw in het Noorden van Thailand. In haar eigen huis waar ze gewoon heel de dag binnen op een plank c.q. bed zat naar buiten te kijken. Geen flits gebruikt, het is het licht van buiten wat op haar gezicht schijnt.

Dit is, zoals je ziet, oud meneertje. In Marokko. In een verlate kasbah waar bijna nooit toeristen komen. Alleen hij, blind, en zijn vrouw, slecht ter been, woonden daar nog...

Deze foto is van deze reis. Op een schooltje waar de kinderen verwoede pogingen deden om op de foto te komen en dan het liefst met 2 vingertjes gespreid in de lucht. Ze verdrukken elkaar helemaal. Ik sta hier op een stoel omdat ze me helemaal belaagde. Dat gezicht van de jongetje illustreert ten koste van wat ze op de foto willen.

Dus wat denken jullie:

hebben ze uberhaupt kans en welke 2 zal ik dan insturen?

Vorig jaar hebben deze foto's gewonnen. Ik vind de foto van de categorie dier echt heel gaaf. In de categorie landschap vind ik de foto niks.Als ik die foto had gemaakt had ik hem wss weer gewist, haha.
Todo, welkom! Er zijn hier zeker een aantal dames, die je kunnen voorzien van advies, tips en trucs. Ik helaas niet, mijn LDR-en waren met een jongen uit Londen en daarna een Nederlander in China. Is al een tijdje uit trouwens, maar ben hier gezellig blijven hangen.

Nemo, ik vind je foto's heel mooi. Kon de link niet openen van de afgelopen winnaars, maar heb even gegoogled. Die van dier (met die pinguins, toch?) is idd errug gaaf. Ik zou de foto van de man en de kinderen insturen. Die van die kinderen vind ik namelijk heel schattig. Maar ik ben geen fotograaf, dus misschien is die van dat vrouwtje "beter" ivm het mooie licht en zo? Succes iig!

Dat andere nummer van Incubus heet "A certain shade of green". Komt van een van hun eerdere albums. Dat eerste nummer is van hun 'nieuwste' album (is al sinds 2006 uit en ze zijn nu druk met een nieuwe). Ik vind hun evolutie heel leuk: ze zijn echt als metalbandje begonnen en werden daarna wat softer, maar de laatste twee albums hebben ook weer wat stevigere nummers. Ik kan hier echt uren over praten...

Cadi, je hebt natuurlijk gelijk, we hebben allemaal een andere leeftijd, maar bv Nemo en ik schelen niet zo heel veel (een jaartje geloof ik).

Cadi, veel plezier in NH. Ik ben nooit zo dol op kraamvisite. Krijg die baby's dan ook altijd in m'n armenn geduwd zonder erom te vragen...Kan gewoon niet zo goed met hele kleine baby's. Geef mij maar een kind, dat al iets kan zeggen, zelf kan zitten en zo
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 24-08-2009 09:07
Reden: stom
% gewijzigd
Hé er is iemand wakker

(hoe oud ben jij dan Jooles?)

Ik zit me de pleures te vervelen! Was van plan om een hotel in te gaan om bij het zwembad te liggen. Dus ik nonchalant een 5 sterren hotel in gelopen (vond echt dat ik met mn backpack kleding tótaal uit toom viel) en niemand zei wat. Snel naar de 16e verdiepeing (de hoogste) is er gewoon géén zwembad! Welk 5* hoe heeft er nou geen zwembad???

Toen naar een ander hotel gelopen, kwam ik ook zo binnen, kom ik boven staat er een bordje: swimmingpool under construction. Pfff.. en had ook geen zin om voor 2 uurtjes zwembad allerlei andere hotels verder weg te gaan zoeken. Dus nu zit ik al de hele ochtend uit mn neus te eten Een boek uitgelezen en nu weer achter de computer omdat ik dacht mss wordt NL nu langzaam wakker

Zal wel klaarwakker zijn op de nachttrein straks. En dat is minder want hij komt al om 5u aan. zou dus fijn zijn als ik eigenlijk moe was, maar ja.

Nog 10 nachtjes... dan ben ik thuis

Is er trouwens iemand hier die de VIVA weleens leest? Zat ik van de week opeens aan te denken.
Ha Nemo, ja, ben wakker Ga zo naar de voorpremière van My Sister's Keeper, heb ik via Viva kaartjes voor gewonnen. Dus ja, ik lees de Viva wel regelmatig. Ik word over 1,5 maand 29.

Wat stom dat je niet naar een zwembad kan!! Waar zit je nu eigenlijk precies en waar ga je met de nachttrein naartoe? Voor jou is het aftellen dus ook begonnen. Wanneer begint je studie eigenlijk precies?
Wat leuk zeg kaartjes gewonnen! Maar die voorpremière is dan toch wel vroeg?

Ik wordt bijna 30.. (over een maand en 2 dagen :( ) dus we schelen dan idd een jaar.

Ik zit nu in Hué, centraal Vietnam en we gaan straks (over 3 uurtjes) met de nachttrein naar Hanoi. daar zijn helemaal geen zwembaden meer, dus helaas pindakaas. Ach in NL is het straks wss toch te koud (of mss kan ik met een beetje geluk daar nog in de zon)

14 september is de grote-startdag-van-de-studie.. Heb er zin in!

(denk ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven