Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Na het zoveelste glas zeker. Heb je een berichtje gestuurd.
Jaaa! SFO heeft me gebeld . Mijn eerste gefeliciteerdmetjeverjaardag-telefoontje en dan ook nog helemaal vanuit Amerika!!
Nog 5 minuten en dan is Ine jarig...............
En Sfo speelt vals, hij mag je helemaal nog niet feliciteren.
Kom je helpen aftellen?
Bijna.......................
Nog 3 minuten..

Goed he? Dat hij belde. Jij had natuurlijk geen tijd, jij moest weer heel hard en heul veul werken :P.
Via youtube ben ik nu langs Celine Dion, Blof en nu bij Nightwish belandt. Best wel leuk zo, aftellen tot mijn 30e!
Wie? Ik?
Ja........komttie................ Ine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke kus
Dank je wel lieve Lapin!! Dit is echt best wel een beetje bijzonder zo. Wordt stiekem zelfs een beetje emotioneel.. dat is stom zeg.
Ine, dat komt door de whisky

En hierna volgt :puke:

Nee, joh.. jullie doen weer net alsof ik 10 flessen whisky zat te drinken. Gewoon 1 lullig glaasje met ongeveer 2 cm whisky en een beetje water (want geen ijs).

Ik ben niet dronken, ik ben JARIG!!!
En nou lekker slapen want morgen moet je feesten.

*zet die whiskyfles weg, nu, meteen en geen smoesjes meer *
En schudt je zoon wakker zodat hij zijn moeder kan feliciteren
Oja, ik vergeet voor het gemak die witte wijn, bedenk ik me nu net .

Nee, zoon slaapt zo lief. Zal ik de buurman wakker maken? Ik ben in een sms-mood. Maar smsen is dan nooit een slim plan. Miss toch maar slapen.
Ook goed plan, dan schudt bel je buurman maar wakker

Ik rook nu mijn allerlaatste sigaret voor vanavond en dan ga ik naar bed.

Truste Ine en tot morgen.
Truste Lapin! Ik ga ook lekker slapen. Ik word oud en red het niet meer om zo lang op te blijven ;).
Als ik zeker wist dat hij nu al alleen sliep, zou ik het doen ook. Maar ik weet het niet zeker.

En ik baal er dan ook wel weer van, want dat was leuk geweest. Meteen je 30e verjaardag beginnen met n**ken. Maar het zit er weer eens niet in. Jammerdebammer.

Dus luister ik dan nog maar 1 keer Celine Dion en ga dan slapen .
~ah hier schreef je het antwoord. Jammer dat het er niet in zit. Maar je hebt toch twee werkende handen??~

Dames, hier van een ontbijtje:

Ine gefeliciteerd ook vanuit Aruba!
Ine, hier ook even , van harte gefeliciteerd!!!!!

Het is zo leuk 30 te worden, (vond ik tenminste)

heb je het leuk gehad???
@Lapin misschien speelde ik vals echter ik moest rond 0.00uur Europese tijd bij de familie zijn. Daarnaast werd het mij te ingewikkeld om morgen te bellen aangezien ik vanaf 5.30uur hier in de weer ben om naar het werk te komen.

Moet er wel bij zeggen dat Ine voor een negenentwintig jarige beste wel een lekkere, spontane, sexy stem had. En dat kwam niet door de whisky want er was geen dubbele tong val te bekennen.

@Ine straks heel veel plezier en maak er een geweldige dag van.

Iemand geintereseerd in deze convention, het is volgend weekend iets ten zuiden van San Francisco.
mogguh!!

@ ine nogmaals gefeliciteerd!! happy birthday 2 youuuuuu!! hoe was het nou om je rookmelder-installateur aan de phoon te hebben ;)

@ SFO wat ontieglijk attent... succes met naar SF komen...

bleghh wat een nacht, had net zo goed ff naar tirol kunnen rijden had ik net zoveel slaap gehad... brak brak brak

@ ainne succes met je 1e werkdag na de vakantie..!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven