Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

In Zeist dus, denk het niet maar had gekund.
Ze controleren ook elke keer op eiwitten, maar dat was tot op heden steeds goed, dus vandaar dat ik nog niet naar het ziekenhuis hoef voor een extra controle. Bloeddruk is namelijk steeds op het randje met een onderdruk van 90.

De verloskundige gaf vandaag aan dat de baby wel geboren mocht worden. Volgens mij lopen er hier in de stad een heleboel hoogzwangere vrouwen rond en ze zijn maar wat blij als er nu een paar geboren worden zodat er weer wat meer ruimte in hun agenda komt... Maar ja, ik heb het niet voor het zeggen en de verloskundige ook niet. Voor alsnog heb ik nog helemaal geen voorgevoel dat hij op korte termijn komt...
Gympy, wat ik me dan afvraag als zo'n vk dat zegt. Zouden ze dan ook eerder gaan stimuleren? Eerder strippen ofzo? En wat nou als jouw baby ook een agenda heeft? Fijn dat je elke keer geen eiwitten in je urine hebt!
Ah op die fiets...nou maar hopen dat het gewoon zo blijft dus. Ach en wat vaker naar de vk, het houdt ons zwangeren van de straat he
Volgens mij doen ze verder niets hoor om de bevalling op gang te brengen. Ze roepen alleen maar, maar begrijpen ook wel dat de baby niet op comando komt. Strippen heeft toch ook alleen maar zin als er al enig teken van een naderende bevalling is???? Ik heb er geen verstand van, want het is voor mij de eerste keer, maar volgens mij heb ik dat ergens gelezen.
Ja klopt, alleen als er al iets van onsluiting is.
Zou het gek vinden als ze gaan strippen als je nog helemaal niet of niet ver overtijd bent. Kan nooit goed zijn.

Star, beterschap voor C! Hoop dat ze je niet aansteekt.

Pauwie, fijn dat Kaatje het leuk vond en de juf leuk was. En lekker, dagje alleen met babymeisje.

Wij zijn voor een half dagje gegaan. Vooral omdat kdv-vriendinnetje ook halve dag ging en het dankzij haar aanwezigheid, in elk geval deels denk ik - ze vonden het beide erg fijn dat er een bekend vriendinnetje was, heel goed ging. Chica vond het hardstikke leuk. Hier ook een hele lieve juf en meteen goede klik. Ze heeft geverfd en gestempeld en gepuzzeld en lekker buiten gespeeld. Zelf beker dicht draaien en openmaken en broodtrommel dicht/open ging goed. Merk alleen dat die bekers dan toch beetje lekken, omdat zij hem nooit zo strak dicht kan krijgen als een volwassenen. Gelukkig alleen water mee.

Nala, hoop dat snotterigheid snel overgaat.

En ik word al iets minder actief hoor

Wilde namelijk net vandaag gaan schrijven dat ik me herken in Pipi's woorden - dat hele verre wandelen houdt een beetje op en fietsen gaat al minder rap Vandaag wel 20 km gefietst zo heen & weer naar school, want ze gaat al in dorp waar we in december naar toe verhuizen.

Dier, spannend hoor, slijm en zo

Morrie

lijkt me toch erg aapjeskijkerig, zo naast de kinderboerderie. Ben blij dat ik het niet was
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Die vrouw kwam uit Bilthoven, dus als Mmomo uit Bilthoven komt weten we genoeg .

(Nee hoor, er stond bij dat de baby iets te vroeg was)
Heb ff berichtje geplaatst op Hyves, ivm herkenbaarheid.

Aruba, ik word door dat gerommel in mijn buik alleen maar meer ongeduldig.

Voelde me rustiger toen ik niets voelde.

Kan best wel zijn dat ik nog 4 weken moet en die gedachte vind ik nu iets minder leuk...

En dat had ik helemaal niet.

Dier, hier wordt het slijmverlies ook steeds meer. Dus wie weet gaan we straks wel met z'n 3en tegelijk.

Zegt ze dat ze minder actief wordt en dan toch nog 20 km fietsen! Dat noem ik toch nog behoorlijk actief Inad.
*is nu heel nieuwsgierig.. Nala is vandaag bevallen in Zeist? *

Morrie

Enne, ja dat is ook best actief, het ging alleen heel heeeeeel erg langzaam
Nou, bij mij was meer slijm wel een teken, want had ik sinds een paar dagen voor de bevalling. Dus wie weet Dier. Ik wil gewoon weer een baby erbij!

Inad, fijn dat het bij Chica ook goed ging. Wel toevallig dat kdv-dinnetje ook in dat dorp naar school gaat dan of niet? In ieder geval fijn voor de meisjes.

En maar 20 km fietsen, dat is idd niet echt actief te noemen hè?

Hier staat een supermooie box te pronken in de woonkamer. Man heeft hem helemaal geschuurd en gelakt, was een pokkewerk, want had wel vier lagen nodig voor het dekkend was! Maar hij is echt enorm vooruit gegaan. 't Is de box waar ik zelf in heb gelegen, maar ziet er nu echt als nieuw uit.

Dus als zoon straks wat meer wakker gaat zijn, kan ie daar heerlijk in liggen. Nu is het eigenlijk alleen nog maar slapen - drinken - slapen -drinken - enz. Wat Ely ook al schreef, van de 24u is hij er misschien 2 wakker per dag.

Best raar dat iedereen er gewoon bij is staan kijken, die kinderboerderijbevalling. Ik zou ze toch wel duidelijk hebben gemaakt dat ze mochten OPROTTEN, denk ik.

Zou Mmomo eigenlijk aan het bevallen zijn? Ik vind het er echt zo'n avond voor. Hier is het nog heel warm en ook heel stil buiten met bij het ondergaan van de zon een heel rode lucht. Goede avond om te bevallen.
quote:rebbel schreef op 24 augustus 2009 @ 21:55:

Nou, bij mij was meer slijm wel een teken, want had ik sinds een paar dagen voor de bevalling. Dus wie weet Dier. Ik wil gewoon weer een baby erbij!

Jaaaa, slijm is babies, denk ik ook

Inad, fijn dat het bij Chica ook goed ging. Wel toevallig dat kdv-dinnetje ook in dat dorp naar school gaat dan of niet? In ieder geval fijn voor de meisjes.

En maar 20 km fietsen, dat is idd niet echt actief te noemen hè?

Nee, helemaal niet toevallig. Zij woont namelijk al in dat dorp. En kdv is van werkgever (grote onderwijsinstelling), waar haar moeder (waarmee ik ook bevriend ben) ook werkt en dat zij heeft mij ook die school aangeraden. Straks wonen we dus vlak bij elkaar en gaan we ook elkaars kinderen opvangen en zo. Ik heb wel vaker over haar geschreven. Ze is net bevallen van heel mooi lief en gelukkig gezond jongetje. Tweede keer zwanger worden was heel moeilijk.

Hier staat een supermooie box te pronken in de woonkamer. Man heeft hem helemaal geschuurd en gelakt, was een pokkewerk, want had wel vier lagen nodig voor het dekkend was! Maar hij is echt enorm vooruit gegaan. 't Is de box waar ik zelf in heb gelegen, maar ziet er nu echt als nieuw uit.

Wat goed!!! Wij hebben gisteren de box opgezet, hij komt van mijn zus en t was echt een IKEAklus, daar komt hij dus ook vandaan. Die imbussleutels moeten echt verboden worden

Dus als zoon straks wat meer wakker gaat zijn, kan ie daar heerlijk in liggen. Nu is het eigenlijk alleen nog maar slapen - drinken - slapen -drinken - enz. Wat Ely ook al schreef, van de 24u is hij er misschien 2 wakker per dag.

Oh, wat lekker. Chica was volgens mij veel meer wakker. Ik houd van slapende babies

Best raar dat iedereen er gewoon bij is staan kijken, die kinderboerderijbevalling. Ik zou ze toch wel duidelijk hebben gemaakt dat ze mochten OPROTTEN, denk ik.

Ja, ik ook! Wel leuk voor die koeien trouwens, meestal is het andersom

Zou Mmomo eigenlijk aan het bevallen zijn? Ik vind het er echt zo'n avond voor. Hier is het nog heel warm en ook heel stil buiten met bij het ondergaan van de zon een heel rode lucht. Goede avond om te bevallen.

En nu ga ik slapen

Ja, vannacht mag wel weer iemand
Haha Inad. Zo spectaculair is het ook niet hoor. :-)
Leuk, die verhalen over de eerste schooldag . Wat zullen ze zich groot voelen .

Heb je Eris uitleg gelezen op Hyves Dier! Supergoed gevonden . Misschien moet je naast medium ook forumnamenbedenker worden.

Ben ook benieuwd wie de volgende gaat zijn. Hier inmiddels al een week of 2 regelmatig 'menstruatiekrampen', maar dat zegt dus maar weinig .

Doe de laatste dagen aan 'comawandelen' en 'comazwemmen'. Als ik 's ochtends ga wandelen of zwemmen, val ik na de lunch in een hele diepe slaap van een uurtje of 2. Heel bizar... .

Was nu wakker geworden door honger.. ga weer lekker even slapen.
quote:Nala24 schreef op 24 augustus 2009 @ 22:13:

Haha Inad. Zo spectaculair is het ook niet hoor. :-)Ik heb het gisteravond gelezen en gereageerd op Hyves. Zal even kijken of je nog wat geschreven hebt.
Comawandelen

Ik mag lekker thuisblijven en beetje aantutten vanmorgen, want Ier brengt Chica naar school. Ik haal haar straks om 12.00 op en dan gaan we lunchen bij kdv-vriendinnetje en de verse baby aldaar weer bewonderen, zo'n schattig jongetje. Als ik niet al zwanger was zou ik het willen worden

Zullen we weddenschapje doen? Ik ga voor Dier als eerste, op haar uitgerekende datum
Joehoe hier een meld. Ik ben ook voorrr slijm is gewoon baby's. Vandaag is Nesta precies 2,5 jaar dus mooie dag . Ik ga mijn best doen. Straks naar vk. Heb vannacht veel harde buiken en onrust gehad maar goed we weten inmiddels dat dat niets uitmaakt toch ben ik benieuwd of er al wat veranderd is bij mijn onderkantje

Inad ik kom net aan bij de kinderboerderij en jij lekker 20 km, super zeg. Ben jaloers! Leuk dat Chica het zo leuk heeft gehad. Vandaag dus weer....

Nala heb verhaal gelezen op Hyves gisteren. Ben benieuwd en hopelijk valt het mee.

Het is wel rustig rondom Mmomo het zal vast gebeurd zijn! Was inderdaad mooie avond.

Rebbel heerlijk dat Eris ook zo goed slaapt en mooi van de box. Gooi je er een foto tegenaan op Hyves, krijgt je kerel nog meer dank voor zijn werk.

Hier zo langzaamaan maar aankleden, we zijn erg sloom dus het kan zo half elf zijn voordat we echt klaar zijn.

Vis spannend he die voortekenen! Heerlijk zo'n diepe slaap..lekker genieten!
Oh lekker INad gewoon aankeutelen thuis. Enne ik ben voor, ik ben voor jouw weddenschap
Dat dacht ik al Dier, dat ik je daar een plezier mee deed

Sloom is ook goed voorteken? Sloom en slijm

Hup vandaag bevallen dus
Mijn dag kan niet meer stuk haha. Sloom vind ik ook een voorteken van een naderende bevalling net zoals een bad hairday
Oh maar ik had natuurlijk gewed op de 29e. Hmmpff. Nou, dan pas ik dat aan: 25e it is
29ste is ook prima, kan met allebei heel goed leven
Ik vind de bad-hair-day doorslaggevend. Dussss.. Dier: hoe zit je haar vandaag?

Sloom-slijm-bad-hair : baby vandaag!
Meld!

Vandaag naar VK, ben benieuwd wat ze gaan zeggen....

Ciao (peuterpuber-alert)
Ah, geen Mmomobaby dus nog

En dan gaan we gewoon voor een van beide Dier, dan moet de rest maar even wachten

Star nog niet gesignaleerd trouwens.. zou het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven