Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Dat klinkt heel gezellig Sok.

Ik ga nu echt douchen. Strakjes naar de garage voor nieuwe banden, gaan we wat boodschapjes voor de buren die vanavond thuiskomen.
Alle reacties Link kopieren
'de 'ouwe' zit weer op school, de 'nieuwe' ligt in bed en ik heb een uur voor MEZELF! ik zit nog te dubben tussen krant lezen en slapen, maar met een beetje mazzel wordt het allebei
gelukt!
Knap dat jij kan krantlezen terwijl je slaapt Sok.

Ik heb al zoveel gedaan vandaag, het is gewoon eng. En opeens merkte ik dat het warm was dus heb ik mijn spijkerbroek maar verruild voor iets korters.

Het was goedgegaan op school. Liz heeft wel drie keer gezegd dat ze het zo leuk vind in groep III. Ze hadden zin maar waren wel gespannen Pam, dat merkte ik wel. En ze zijn moe nu want ik moest ze uit bed sleuren. Moet zo ook nog naar zwemles met Bel dus ze zullen wel kapot zijn vanavond.

Ga ff een half uurtje zitten. Heb ik wel verdiend.
Pfff, moet er niet aan denken om in mijn spijkerbroek te lopen met dit weer. Hoe gaat het met het slapen van Liz Es?

Ik heb net het boek weer eens toegepast; in de Marskramer kreeg ik Mannie niet mee, hij zeurde om een cadeau. Ik zeg tegen hem dat hij nu geen cadeautje krijgt maar dat ik zou opschrijven wat hij wil hebben. Werkte als een tierelier. In de winkel kregen ze nog ergens bonje over en dat moesten ze zelf oplossen.

Ik ben blij dat ik vandaag vrij heb, ze zijn wat lam na gister dus vandaag lummelen we gewoon een beetje.

Ik heb trouwens nieuwe banden, wat een verschil. Schijnbaar had ik een soort van Roemeense derderangs banden eronder. Ik kreeg altijd een gratis powerplate workout boven de 100 km., zo hard trilde het
ach: ik loop nu ook in mijn spijkerbroek en het gaat best; je went eraan.

Moest arme Slof uit zijn bed sleuren om Poek tehalen; mannetje was duidelijk nog niet uitgeslapen, maar hij moest toch echt mee.
quote:Pammie schreef op 24 augustus 2009 @ 15:33:

Ik heb trouwens nieuwe banden, wat een verschil. Schijnbaar had ik een soort van Roemeense derderangs banden eronder. Ik kreeg altijd een gratis powerplate workout boven de 100 km., zo hard trilde het

moet je nu weer gewoon naar de sportschool.

er zit er hier eentje in z'n blootje en de ander met kleren aan, naar de kleine zeemeermin te kijken.
Ik vind ook dat alles zo snel gaat. En je herinnert je meestal alleen de leuke dingen en niet de dagelijkse belasting en vermoeidheid die bij een baby hoort. Nipje is ook al niet echt een baby meer; het enige baby-achtige aan hem is dat hij maar geen afscheid kan nemen van de borst (waar hij as we speak weer eens aan ligt te lurken na volhardend aandringen van zijn kant). Dat mannie dat nog weet trouwens, van die bv.

Hoe was het Remma?
Mannie is een borstenman, hij doet regelmatig pogingen. Misschien iets te lang borstvoeding gehad, pas maar op Nip

Ik heb net eten voor morgen en de saus voor overmorgen, gemaakt en 3 verdiepingen gezogen en gedweild. Applaus voor mezelf. Ik had het grut naar buiten gegooid en ze hebben heel lief gespeeld. Toen ik beneden kwam zaten ze samen in een grote handdoek gewikkeld op de loungechair foto's te kijken

Nu koken voor vanavond, lekker makkelijk broodjes shoarma met slaai.
onze kleine zwijntje liep een half uurtje zonder luier. Resultaat: plas op de bank en een grote drol in de keuken; Gatver!
Jakkes!

Ik ga die 2 druktemakers naar bed brengen. Ze hebben een nogal druk spelletje bedacht met een ballon.
Jakkes, Sok!
Pff. Dat was nog een uitdaging. Maar het ligt. Mini weliswaar in ons bed en ze wilde nog jurken kijken in de Jan. Pamman is nog niet thuis, laat aan het werk.
Remma, hoe was je eerste dag weer?

En Es, hadden de kletsen het leuk gehad?
Haaaai,

Eerste dag was goed, leuk. Maar toch jammer dat de vakantie is afgelopen. Dubbel allemaal dus, maar het ging goed, en viel mee.

En Es ook kindloos las ik, ik vind het heeerlijk, zulke grote kinderen. Hoef echt geen baby meer.

Oef, lekker dan van Slof.
Sorry, ik heb gewoon geen tijd meer om te forummen, ik vind het best druk, in mijn eentje. Man helpt inmiddels wel weer een beetje mee met de kindjes, maar de rest doe ik nog steeds alleen. We willen ook nog een een lastminute vakantietje boeken voor aankomende week, moeten we ook nog uitzoeken want ons kampeerplan gaat definitief niet door.

Weekend weg was heel leuk, de kinderen hebben zich erg vermaakt, ik ook, maar ook nu weer, best druk, in je eentje, kamperen. Maar in ieder geval super weer, en toch een beetje vakantiegevoel. Groot veld, veel andere kindjes, en het slapen ging zelfs beter, op 1 nacht na toen ik bij Limoen op het luchtbed plofte (2 persoons) en ze wakker werd. Mandarijn werd ook wakker van haar geschreeuw, en toen we eindelijk weer lagen, moest ze hoesten, toen moest ze een slokje water, en moest ze daarna ook nog plassen, en toen nog een keer. En toen ben ik haar bij opa en oma in de caravan gaan afleveren en heb ik met Mandarijn samen nog tot 8 uur geslapen.

Ik heb nog niet gelezen wat ik allemaal gemist heb afgelopen weekend.
Maar jij hebt er al 3 Remma

Citro Je doet het toch allemaal maar, in je eentje. Fijn dat opa en oma mee waren.

Mini was weer aan het roepen dat ze bang was, dat ze buikpijn had, dat er een hele grote spin op de kamer zat. Ik heb weer gezegd dat ze gewoon moest gaan slapen en er verder geen aandacht aan besteed en verrek, het was weer snel stil.
Geen sorry vanwege geen tijd hoor Citro. Je draait daar de hele toko alleen zeg.

Ja maar 4 schijnt nu de mode te zijn Pammeke
Wie weet scoort Pamman een tweeling, gewitooitnooitnie

Mijn zus belt nu dat we eens moeten praten...
Oef. Hef fun met je twins..........

En met sis
Het was vanwege verjaardag van zus, dus opa en oma moesten verplicht mee

Ik denk dat we een midweek Beekse Bergen gaan boeken, zou dat ook leuk zijn met kleine kinderen? Iemand daar al eens geweest? Je kunt er wel leuke huisjes en stacaravan huren.

Alleen al het idee van een tweeling, krijg ik de bibbers van.

Praat ze Pammie, en wat actief ben je.

En Remma succes met weer aan het werk zijn.
En, had zus nog wat intressants te melden{

Citro, je weekendje weg klinkt toch wel goed hoor, ondanks drukte in je eentje. Lekker!

Ik had 't zelfde als Remma, lekker dat kletsen naar school zijn maar toch ook wel balen dat vakantie is afgelopen. Ze hadden het leuk gehad. Beiden erg enthousiast. Bel vanochtend toen ik wegging even een moppertje maar mocht bij juf op schoot. Liz vond het vooral leuk geloof ik. Daarna ook nog zwemles voor Bel, die arme klets was echt kapot. En Liz sliep ook lekker snel. Enige nadeel is dat Liz ticjes erger zijn geworden (mn weer met die nek trekken, waar ze zo'n last van had) hoop dat dat in de loop van de week weer afneemt.

En ik moet ook wennen maar vond het ook lekker. Ga wel op tijd naar bed, ben d'r moe van.
Beekse Bergen heeft volgens mij ook een grote speeltuin die leuk is. Mijn buren gaan er regelmatig heen met hun kindjes (net zo oud als Mannie).

Zus had het idee dat er wat uit te praten was. En dat was ook zo Dus, lucht geklaard. Ik hang net op.

Ik ga nu wel naar bed, morgen weer werken.

Tjuus
Welterusten Pammie
Welterusten Esther.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven