Mutsen II
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:31
Zo, vakantie is geboekt, was nog niet gevouwen, man heeft een Lost dvd aanstaan en al hoewel ik me voor had genomen me er niet in te verdiepen, ik hou niet van dingen die je moet volgen om het te kunnen volgen, ben ik toch aan het kijken geraakt. En nog niet bijgelezen, vrees dat het nog wel even duurt voor ik weer bij ben.
Ben wel heel erg benieuwd hoe het met de moeder van Sok gaat ondertussen.
Met de datumprikker moet het toch lukken?
Ben wel heel erg benieuwd hoe het met de moeder van Sok gaat ondertussen.
Met de datumprikker moet het toch lukken?
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:39
heb gleuf ik even niet gereageerd he? schoonmoeders was er gisteravond en vandaag (heeft Poek vandaag naar school gebracht en gehaald) dus nog niet veel tijd gehad.
weekend weg lijkt me ook leuk (hof van Saksen zie ik wel zitten, hoor!) maar ik durf nog echt niks te plannen.
Zus was vandaag bij mijn moeder geweest en die was niet heel optimistisch en mijn vader ook niet. Buik van mijn moeder was weer dikker en ze wordt steeds zwakker. Ze ligt nu ook in een speciaal bed, omdat ze niet/nauwelijks meer zelf op kan staan en dat dan van de thuiszorg moet. TV is nu ook in de slaapkamer, zodat ze wat afleiding heeft.
Mijn moeder had ook wat dingen tegen mijn zus en zwager gezegd, waaruit bleek dat ze echt aan het afscheid nemen was
weekend weg lijkt me ook leuk (hof van Saksen zie ik wel zitten, hoor!) maar ik durf nog echt niks te plannen.
Zus was vandaag bij mijn moeder geweest en die was niet heel optimistisch en mijn vader ook niet. Buik van mijn moeder was weer dikker en ze wordt steeds zwakker. Ze ligt nu ook in een speciaal bed, omdat ze niet/nauwelijks meer zelf op kan staan en dat dan van de thuiszorg moet. TV is nu ook in de slaapkamer, zodat ze wat afleiding heeft.
Mijn moeder had ook wat dingen tegen mijn zus en zwager gezegd, waaruit bleek dat ze echt aan het afscheid nemen was
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:57
woensdag 26 augustus 2009 om 09:32