Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook voor een weekendje. Mensen die dat niet per se hoeven, kunnen dan 1 dag komen.
Zitten we straks met z'n twee Remma
Zo, vakantie is geboekt, was nog niet gevouwen, man heeft een Lost dvd aanstaan en al hoewel ik me voor had genomen me er niet in te verdiepen, ik hou niet van dingen die je moet volgen om het te kunnen volgen, ben ik toch aan het kijken geraakt. En nog niet bijgelezen, vrees dat het nog wel even duurt voor ik weer bij ben.

Ben wel heel erg benieuwd hoe het met de moeder van Sok gaat ondertussen.

Met de datumprikker moet het toch lukken?
heb gleuf ik even niet gereageerd he? schoonmoeders was er gisteravond en vandaag (heeft Poek vandaag naar school gebracht en gehaald) dus nog niet veel tijd gehad.

weekend weg lijkt me ook leuk (hof van Saksen zie ik wel zitten, hoor!) maar ik durf nog echt niks te plannen.

Zus was vandaag bij mijn moeder geweest en die was niet heel optimistisch en mijn vader ook niet. Buik van mijn moeder was weer dikker en ze wordt steeds zwakker. Ze ligt nu ook in een speciaal bed, omdat ze niet/nauwelijks meer zelf op kan staan en dat dan van de thuiszorg moet. TV is nu ook in de slaapkamer, zodat ze wat afleiding heeft.

Mijn moeder had ook wat dingen tegen mijn zus en zwager gezegd, waaruit bleek dat ze echt aan het afscheid nemen was
Sok dikke meis!
Ik doe met je mee Citro, ik heb de strijkbout net weer uitgezet en de was teruggekieperd in de wasmand. Ik heb geen zin en ik ga het ook niet doen ook.

Ik heb net voor Mannie een colle winterjas besteld op kleertjes.com. Met 50% korting hiephoi.
winterjas. check. poek moet er iig nog 1.

maar ik wil nog helemaal niet aan winterjassen denken! tis zomer!

zus gaat haar verblijf in vakantiepark met een week verlengen. als dat lukt willen wij zaterdag er een dagje naar toe.

mits uiteraard.
Sok, wat verdrietig

Kan me voorstellen dat je even wat anders aan je hoofd hebt dan hier reageren.
blijft een beetje dubbel; ben er niet de hele dag mee bezig, maar telefoontje van zus hakter er wel weer even in.
Och Sokje. Weet niet goed wat te zeggen maar
Same here Sok
Waar was je ineens Pammie?
Waar ben jij? Ik zit op jou te wachten
Bij ons! Die nieuwsgierige Muts was rete-nieuwsgierig naar onze recente meeschrijver bij Vrolijk

Sok, wat klote allemaal.

HvS is leuk!
Dasnie Wind! Remma en ik waren aan het kwekken.
thanx Wind!

pam en Remma lekker gekwekt?

kga zo maar eens slapen; morgen weer vroeg op
quote:Pammie schreef op 25 augustus 2009 @ 22:39:

Dasnie Wind! Remma en ik waren aan het kwekken.

Maar nieuwsgierig was je wel!
Ja, dat wel.

Remma en ik kwekken nog even verder.
Weltrusten Sok.
En weltrusten overige mutsjes.

nightynight
Goedemorgen!

Goedemorgen! Lekker geslapen allemaal?

Ik ga het fotodoekenbedrijf bellen. Gisteravond werden de nieuwe doeken bezorgd maar op allebei zit een zwart vlekje. Niet groot maar wel opvallend. Ga maar eensch vragen wat we daar aan gaan doen.
Citro, iemand heeft jouw onrustig drinken topic naar boven gehaald met een vraag. Misschien kun je even kijken als je het ziet.
Ik mag nieuwe doeken bestellen. Wat een superservice heeft dat bedrijf zeg.
Is dat Herinneringoplinnen? Die zijn echt geweldig. Mijn broer had laatst ook een akkefietje; hup bestel maar opnieuw en houd de oude maar.

Toevallig ga ik voor mijn slaapkamer ook weer iets bestellen en dat ga ik ook zeker weer daar doen.

Lekker koffie!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven