De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:59
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:00
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:52:
oh nee!! het is besmettelijk!!!
IK WIL BABYDANCEN!!!Snap dat allemaal niet hoor, heb nog nooit gebabydanced voor een beeb, ook niet geneukt trouwens. Vind ik zooooooooo 1999.
oh nee!! het is besmettelijk!!!
IK WIL BABYDANCEN!!!Snap dat allemaal niet hoor, heb nog nooit gebabydanced voor een beeb, ook niet geneukt trouwens. Vind ik zooooooooo 1999.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:48:
Oh en ik zal nog eens aantonen hoe ontaard ik ben.. vanwege mijn cariere zal ik waarschijnlijk fulltime blijven werken, en moet de 'beeb' naar de creche..
wat zal de maffia daar wel niet van vinden..Als het ook nog eens 5 dagen is, dan mag je je bij mij aansluiten.
Oh en ik zal nog eens aantonen hoe ontaard ik ben.. vanwege mijn cariere zal ik waarschijnlijk fulltime blijven werken, en moet de 'beeb' naar de creche..
wat zal de maffia daar wel niet van vinden..Als het ook nog eens 5 dagen is, dan mag je je bij mij aansluiten.
quote:Zwieber schreef op 25 augustus 2009 @ 21:59:
[...]
Ik kreeg net telefoon en hup 4 pagina's verder.Ik dacht al dat je gevlucht was. Dat je het allemaal niet meer bij kon houden.
[...]
Ik kreeg net telefoon en hup 4 pagina's verder.Ik dacht al dat je gevlucht was. Dat je het allemaal niet meer bij kon houden.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:02
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:04
Zo gestemd.
Bij kopje forum staat een stukje fvdm. Daar kan je zien hoe je kunt stemmen.
Bij kopje forum staat een stukje fvdm. Daar kan je zien hoe je kunt stemmen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:05
Ow ja wilde nog lezen hoe het gisteren gegaan was met je schoonmaakster. Ga zo even je topic lezen.
Livre, was wel van plan op tijd naar bed te gaan idd. Ben nu al moe.
Livre, was wel van plan op tijd naar bed te gaan idd. Ben nu al moe.