VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Een natuursetje van de HEMA is denk ik ook een heel goed idee. Buitenspelen met vriendjes doet Schorrie namelijk nog niet hier thuis, daarvoor moet hij nog wat groter zijn.

Lego ook. Joh, kijk maar. Iets wat KW leuk vindt vindt Schorrie vast ook leuk.

By the way, heb je dat draken boek al voorgelezen? (Schaam je niet als het antwoord nee is hoor )
LLL, je kunt mij mailen op info@huisjeboompjekaartje.nl en dan kunnen we vrienden worden op Hyves. Durf je dat? Grote kans dat iedereen je dan op gaat zoeken hoor!
nee, geen foto's maar beelden van hier en NU.

Is grappig, hoef je zelf geen webcam te hebben, maar je kunt mij dan wel zien!
Ja, hoe kunnen we LLL nou vinden op hyves.

Die stad weet ik wel, want het is niet echt de stad waar Dropje woont toch? Want Dropje woont niet in die stad maar er vlakbij.
En via Wind mag je dan vrienden met mij worden, als je dat wilt. Is dat geen goede deal?

Die Ely, zit gewoon met een minibabytje op schoot!
quote:Morrie schreef op 25 augustus 2009 @ 21:54:

By the way, heb je dat draken boek al voorgelezen? (Schaam je niet als het antwoord nee is hoor )

Hij staat hier in de boekenkast. Het is geen excuus (ik had ook ja kunnen zeggen ), maar lezen 's avonds niet voor. hebben hier geen slaaprituelen. Ja in bad, tanden poetsen en naar bed. Werkt prima! In de zomer wordt hier veel buiten gespeeld dus ook weinig in boeken gekeken. Ik dnek dat het in de winter/herfst zeker de kast uit komt en dan zal ik je zeggen wat hij er van vindt.

Nu denk je vast; waar heb ik al die moeite voor gedaan?
quote:Wind schreef op 25 augustus 2009 @ 21:54:

LLL, je kunt mij mailen op info@huisjeboompjekaartje.nl en dan kunnen we vrienden worden op Hyves. Durf je dat? Grote kans dat iedereen je dan op gaat zoeken hoor! Ze zijn namelijk helemaaaaaaal niet nieuwsgierig hier...
quote:Elyane schreef op 25 augustus 2009 @ 21:55:

nee, geen foto's maar beelden van hier en NU.

Is grappig, hoef je zelf geen webcam te hebben, maar je kunt mij dan wel zien!

Dat is klote!

Ben in staat het nu weer te installeren, maar wil die troep eigenlijk niet op mijn laptop.
Ja dat durf ik wel, je hebt mail .
quote:Pammie schreef op 25 augustus 2009 @ 21:58:

[...]

Ze zijn namelijk helemaaaaaaal niet nieuwsgierig hier... Zelfs de buren zijn nieuwsgierig!
Who..me?? Komjedurbij!
quote:lilalore schreef op 25 augustus 2009 @ 21:59:

Ja dat durf ik wel, je hebt mail .

Waarschijnlijk ben jij ook rete-nieuwsgierig hoe wij er uit zien!

Ik ga even naar boven om die mail door te zetten naar de laptop.

Weet eh sek!
quote:Pammie schreef op 25 augustus 2009 @ 21:58:

[...]

Ze zijn namelijk helemaaaaaaal niet nieuwsgierig hier... Ik ook helemaaaaaaaaaaaal niet, vandaar deze schaamteloze opgave van anonimiteit. Niet allemaal gaan krabbelen hoor, geen zin in hier meelezende hyvesvrienden!
quote:Wind schreef op 25 augustus 2009 @ 21:57:

[...]

Hij staat hier in de boekenkast. Het is geen excuus (ik had ook ja kunnen zeggen ), maar lezen 's avonds niet voor. hebben hier geen slaaprituelen. Ja in bad, tanden poetsen en naar bed. Werkt prima! In de zomer wordt hier veel buiten gespeeld dus ook weinig in boeken gekeken. Ik dnek dat het in de winter/herfst zeker de kast uit komt en dan zal ik je zeggen wat hij er van vindt.

Nu denk je vast; waar heb ik al die moeite voor gedaan?

Waar heb ik mijn geld aan uitgegeven!

Nee hoor, ik wist niet dat jullie 'nooit' voorlazen. Ik hoop dat het er nog van komt want het is echt een heel leuk boek, vindt Schorrie. Ik heb hem, of had ik dat al verteld, ook gelijk voor Schorrie gekocht omdat ik bang was dat hij anders boos zou worden als we hem weggaven (hij kende hem al uit de bieb).
We krabbelen heel neutraal allemaal, er zijn er meer die geen zin hebben in meelezende vrienden.

Ik zal eens kijken met wie Wind straks vriendjes wordt. En dan kijk je naar welke vrienden jullie delen en dan heb je ons ook allemaal
We gaan allemaal krabbelen: He LLL van het viva-forum. Kom je nog op ons Vrolijke topic schrijven?

Hahaha
quote:Morrie schreef op 25 augustus 2009 @ 22:02:

We gaan allemaal krabbelen: He LLL van het viva-forum. Kom je nog op ons Vrolijke topic schrijven?

HahahaHahaha, nou precies, dat ja.
Wind is nog geeneens online!

En ik wil naar bed!
Ja Wind, ik zei toch al dat ik een rare naam had .
Gespot
Nu moet je mij zoeken bij Wind
LLL, je ziet er echt heel leuk uit!

En opeens zijn Remma, Pammie en Morrie bij mijn vrienden op Hyves online! Stelletje...
Remma en Pammie waren allang aan het kwekken. Dat heeft niets met jullie te maken. Toevallig
Hahaha, erg grappig dit. Wind je ziet er heel anders uit dan ik dacht , ik weet niet waarom maar ik had altijd die blonde van K3 in mijn hoofd bij jou. Raar eigenlijk he, géén idee hoe ik daarbij kwam!

Ok, even verder zoeken.
Op de 7e foto stan ik met een blauw shirt, dat shirt had ik dus aan afgelopen zaterdag icm linnen broek en wit sjaaltje. Dat is wat je wilde weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven