Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:14
quote:Visotsky schreef op 25 augustus 2009 @ 20:12:
Helaas helaas, ondanks het goede gesprek van vanmorgen nog geen tekenen van een naderende bevalling, of weeën om het kwartier vanaf 8 uur. Wel de hele dag krampen en vanmiddag oefenweeën, maar die zwakten weer af in bad . Ik krijg natuurlijk een Ierse baby.. en afspraken over tijd zijn zeer rekkelijk hier... Had kunnen weten dat hij/zij zich er niet aan zou houden . Man en ik gaan na het eten lekker pubben. Ook heel Iers .
Whahahaha, Cormac of Siobhan doet lekker haar eigen zin
Pubben klinkt goed.
Helaas helaas, ondanks het goede gesprek van vanmorgen nog geen tekenen van een naderende bevalling, of weeën om het kwartier vanaf 8 uur. Wel de hele dag krampen en vanmiddag oefenweeën, maar die zwakten weer af in bad . Ik krijg natuurlijk een Ierse baby.. en afspraken over tijd zijn zeer rekkelijk hier... Had kunnen weten dat hij/zij zich er niet aan zou houden . Man en ik gaan na het eten lekker pubben. Ook heel Iers .
Whahahaha, Cormac of Siobhan doet lekker haar eigen zin
Pubben klinkt goed.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:16
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:31
Hmmm, schiet niet op hier hè? Misschien moeten jullie de weerberichten gaan luisteren met radio tegen buik aan, zodat beeb snapt dat het nu echt een gunstige tijd is om te komen!
Langdraagsters moeten verboden worden! Straks is zoon hier al een maand oud en komen jullie kindjes nog eens om de hoek kijken...
Nala, fijn dat meisje is ingedaald. En idd, wat vk zegt, das nou net het vervelende van voor-/oefenweeën, kan idd weken duren. Valt me trouwens op dat er hier veel meiden zijn met gerommel en krampen/voorweeën bij de eerste. Daar had ik toen helemaal geen last van. Begon toen echt out of the blue met een plens vruchtwater bij het opstaan.
Dier, ben benieuwd naar je verhaal. Waarom werkt hyves niet mee bij jou?
Inad, leuk, babyjongetje vasthouden. Babyjongetjes zijn zoooo lief! Ben erg benieuwd naar jullie oplossing voor babyjongetjesnaam trouwens. Dochter heeft toch een A****e naam? (doe het maar zo, ivm evt. herkenbaarheid, snap je wel?) Wil je dat ook voor zoontje?
Star, een dalende bloeddruk.... Schiet niet op. Zak drop in huis???
Nou, ga lekker 'visie kijke' (om met de woorden van Rebbeldochter te spreken) op uitz.gemist!
Ps. Voor ons HSP'tje: hier een link
Langdraagsters moeten verboden worden! Straks is zoon hier al een maand oud en komen jullie kindjes nog eens om de hoek kijken...
Nala, fijn dat meisje is ingedaald. En idd, wat vk zegt, das nou net het vervelende van voor-/oefenweeën, kan idd weken duren. Valt me trouwens op dat er hier veel meiden zijn met gerommel en krampen/voorweeën bij de eerste. Daar had ik toen helemaal geen last van. Begon toen echt out of the blue met een plens vruchtwater bij het opstaan.
Dier, ben benieuwd naar je verhaal. Waarom werkt hyves niet mee bij jou?
Inad, leuk, babyjongetje vasthouden. Babyjongetjes zijn zoooo lief! Ben erg benieuwd naar jullie oplossing voor babyjongetjesnaam trouwens. Dochter heeft toch een A****e naam? (doe het maar zo, ivm evt. herkenbaarheid, snap je wel?) Wil je dat ook voor zoontje?
Star, een dalende bloeddruk.... Schiet niet op. Zak drop in huis???
Nou, ga lekker 'visie kijke' (om met de woorden van Rebbeldochter te spreken) op uitz.gemist!
Ps. Voor ons HSP'tje: hier een link
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:57
Haha Inad, ik moet gewoon wat te zeiken hebben dusssss....vind nu al dat ik de titel verdien, niet je mooie olifant
Compu doet hier sowieso raar Rebbel. Moet helemaal leeggehaald worden etc. Diereman is wat lui omdat te regelen en ik vind dat dit zijn taak is. Als ik hier typ zie ik het pas een half uur later zucht. Hyves kom ik regelmatig niet opof dan zit ik erop en gooit hyves mij er weer af. Zeer frusti. Ga link eens checken!
Compu doet hier sowieso raar Rebbel. Moet helemaal leeggehaald worden etc. Diereman is wat lui omdat te regelen en ik vind dat dit zijn taak is. Als ik hier typ zie ik het pas een half uur later zucht. Hyves kom ik regelmatig niet opof dan zit ik erop en gooit hyves mij er weer af. Zeer frusti. Ga link eens checken!
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:43
Meiden, ik heb met jullie te doen hoor, dat wachten is zo irritant!
Ik had de mazzel dat ik me gewoon heel erg goed voelde en nog gewoon van alles kon en wilde ondernemen.
Hoop echt voor jullie (en voor ons al toeschouwers) dat die baby's snel op aarde geknald gaan worden door jullie!
Lala, zat ik op jouw hyve helemaal vertederd naar de babyfoto's te kijken, kwam ik er halverwege achter dat het gewoon de foto's van je oudste zijn . Lekker suf
Maar ook heel lief dus
Rebbel, goed man, dat het zo goed gaat.
En heel herkenbaar. Hier een dame, die keurig geslaagd is voor de gehoortest, gisteren gewogen is en alweer boven haar geboortegewicht zit, vandaag voor het eerst uit een flesje heeft gedronken (gekolfde melk) en dat super deed.
Vond alleen dat ze zo snel dronk. Bleek is als ontaarde moeder een 2 speen er op gezet te hebben ipv een 1 speen.
dus nu is ze wat kramperig
Ach, daar moet ik natuurlijk niet om lachen, shame on me.
Vandaag lekker geshopt!!
Ga nu mijn dochter even vertroetelen.
Ik had de mazzel dat ik me gewoon heel erg goed voelde en nog gewoon van alles kon en wilde ondernemen.
Hoop echt voor jullie (en voor ons al toeschouwers) dat die baby's snel op aarde geknald gaan worden door jullie!
Lala, zat ik op jouw hyve helemaal vertederd naar de babyfoto's te kijken, kwam ik er halverwege achter dat het gewoon de foto's van je oudste zijn . Lekker suf
Maar ook heel lief dus
Rebbel, goed man, dat het zo goed gaat.
En heel herkenbaar. Hier een dame, die keurig geslaagd is voor de gehoortest, gisteren gewogen is en alweer boven haar geboortegewicht zit, vandaag voor het eerst uit een flesje heeft gedronken (gekolfde melk) en dat super deed.
Vond alleen dat ze zo snel dronk. Bleek is als ontaarde moeder een 2 speen er op gezet te hebben ipv een 1 speen.
dus nu is ze wat kramperig
Ach, daar moet ik natuurlijk niet om lachen, shame on me.
Vandaag lekker geshopt!!
Ga nu mijn dochter even vertroetelen.
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:39
Ben benieuwd hoe het met Momo gaat!!!
Dier, weet niet wat er dan aan de hand kan zijn, maar moest aan de bel trekken als mijn vingers de hele dag tintelen en als ik misselijk/duizelig ben.
Dus we houden het maar in de gaten.
Super Ely, Zemmie geslaagd voor d'r gehoortest!
Haha, Vent had het verkeerd, BNN stond niet op de stoep, maar BNR, nieuwsradio.
Zag alleen op nu.nl een berichtje staan.
Ga zo lekker naar bed, beetje koppijn en zo.
Dier, weet niet wat er dan aan de hand kan zijn, maar moest aan de bel trekken als mijn vingers de hele dag tintelen en als ik misselijk/duizelig ben.
Dus we houden het maar in de gaten.
Super Ely, Zemmie geslaagd voor d'r gehoortest!
Haha, Vent had het verkeerd, BNN stond niet op de stoep, maar BNR, nieuwsradio.
Zag alleen op nu.nl een berichtje staan.
Ga zo lekker naar bed, beetje koppijn en zo.
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:32
quote:Kess schreef op 25 augustus 2009 @ 19:50:
[...]
Dat was omdat ik al sinds week 16 harde buiken had, vanaf week 29 bloedverlies en vanaf week 34 nachtenlang voorweeën. Ik was dus bekaf en bevallen was alleen maar fijn. Wat jij laatst al zei: om de drie uur voeden zou echt de hemel op aarde zijn in vergelijking met die zwangere nachten, toen.
Ik wist toen alleen nog niet dat Vito 3 maanden lang om de 2 uur wilde drinken....Die laatste zin.... ik hoop dat dat alleen voor kleine Vitootjes geldt en niet voor kleine Chuckies
[...]
Dat was omdat ik al sinds week 16 harde buiken had, vanaf week 29 bloedverlies en vanaf week 34 nachtenlang voorweeën. Ik was dus bekaf en bevallen was alleen maar fijn. Wat jij laatst al zei: om de drie uur voeden zou echt de hemel op aarde zijn in vergelijking met die zwangere nachten, toen.
Ik wist toen alleen nog niet dat Vito 3 maanden lang om de 2 uur wilde drinken....Die laatste zin.... ik hoop dat dat alleen voor kleine Vitootjes geldt en niet voor kleine Chuckies
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:34
woensdag 26 augustus 2009 om 08:50
woensdag 26 augustus 2009 om 09:57
Mmomo van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Wie zal de volgende zijn die gaat bevallen????? Conform schema is Aruba nu aan de beurt, aangezien Rebbel al bevallen is. 3 dagen voor de uitgerekende datum is toch een mooi tijd om te bevallen... Het wordt de komende dagen ook koeler (in ieder geval vanaf vrijdag) dus geen reden voor de baby om nog langer te blijven zitten.
Wie zal de volgende zijn die gaat bevallen????? Conform schema is Aruba nu aan de beurt, aangezien Rebbel al bevallen is. 3 dagen voor de uitgerekende datum is toch een mooi tijd om te bevallen... Het wordt de komende dagen ook koeler (in ieder geval vanaf vrijdag) dus geen reden voor de baby om nog langer te blijven zitten.
woensdag 26 augustus 2009 om 10:29
woensdag 26 augustus 2009 om 10:36