Februari 2010!!!

30-05-2009 07:51 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_86605 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 09:30
Reden: :)
% gewijzigd
Wow: weet je dat nu al? Wat leuk. Hoe ver ben je ook al weer (is zo zoeken naar de tabel).

Hoe vond je man het trouwens (die was toch voor het eerst mee?

Hier klerenkast opgeruimd: ineens is mijn buik aan het groeien en ik pas nu nog maar 30 % van mijn garderobe... Wel alle t-shirts met lange mouwen, maar nog maar heel weinig broeken, bloezen en jasjes. Ik heb meteen mijn winterkleren (die nog op zolder hingen) gecheckt om te kijken wat daarvan nog bruikbaar is: net zo weinig. Ik heb nog nooit zo veel kleren voor lange tijd hoeven opbergen: is echt even zoeken naar een plekje. Klerenkast is voor het eerst in jaren trouwens lekker overzichtelijk Moet volgende week wel ff broeken gaan regelen...
Ik ga vrijdag mn 17e week in......ofwel mn 5e maand.

M'n man vond het leuk, keek er natuurlijk van op dat het al zo groot was en zo goed te zien. 11 cm als ik het goed heb onthouden.

Ik heb trouwens ook steeds maar 1 of 2 broeken aan, de rest past ook niet meer en voor die broeken met van dat grote elastiek van voor daar is het nu nog te vroeg voor.

Er waren toch al meer meiden die weten wat het wordt?
Nope, geen idee nog wat het gaat worden. Vanaf 21 september hopelijk wel, want dan hebben we de 20 weken echo.

Ik draag met zijn 16 weken al wel gewoon mn zwangerschapsbroeken, met elastieken buik. Zit toch lekkerder. Een aantal van mijn reguliere rokjes pas ik nog wel.
Marij08: Wat leuk dat je weet wat het wordt!! Een meisje, en 2meisjes nog wel, is ook wel stiekem mijn droom. Een jongen maakt ook niet uit, maar 2meiden is toch wel heel leuk.

Hoe komt het dat jij nu al met 17wkn een echo hebt gehad?

Ik moet wachten tot de 20e week, snik snik. Ik ben ZOOO nieuwsgierig!

Ga morgen even kijken voor kleding, gelukkig mag ik kleding van mijn schoonzus lenen,en zij heeft zulke leuke dingen dat ik daar echt blij mee ben! Zo duur!!!

Verder heb ik ook gewoon van die korte vestjes of tuniekjes...Basic shirt eronder en klaar... Besteld bij de H&M, erg makkelijk!

Maar sommige broeken zit mijn elastiek ook nog te wijd hoor...

Iemandanders: Lekker yoh die fruitshakes, maak ik ook vaak hoor! Heerlijk en dochter vindt het ook lekker.

Over bewegen van de baby, ook ik heb soms het gevoel dat ik iets voel, maar houdt mezelf maar voor dat het gewoon mn darmen zijn, denk dat ik de baby nog niet kan voelen???

Met hoeveel weken is dat ong? En bij een tweede zwangerschap?

Wie willen jullie bij de bevalling? Alleen man of ook moeder/schoonmoeder???
Bij mijn bevalling echt alleen mijn man (ok, en de verloskundige dan). Ik moet er niet aan denken om er mijn moeder of schoonmoeder bij te hebben, hoe lief ze beide ook zijn.

Ik vind het zo'n intiem moment, dat is echt voor ons tweetjes.

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik mijn zoontje zo rond de 18e/19e week. Nu denk ik dus af en toe wat te voelen (16 weken) , maar mijn placenta ligt deze keer vooraan dus ik weet niet in hoeverre het wishful thinking is....
Marij, leuk zeg nog een meisje !

Ik ben al helemaal aan de positiebroeken. Ik vind het heel vervelend als er iets strak zit rond mijn buik, maar de positiebroeken zijn nog wat groot.

Ik ga even de tabel bijwerken en zal ik dan maar een nieuw topic openen met de tabel bovenin ?
marij gefeliciteerd met je toekomstige dochter. mijn lichte voorkeur is een meisje. ik wil het liefst minimaal van beide eentje, maar zeker wel een meisje. denk zelf dat ik een jongen krijg. Weet niet precies, maar zoveel monsen om me heen hebben een meisje gekregen dan dit mijn gevoel nu is. We zullen zien

Jammie: misschien is een nieuw topic met tabel bovenaan wel prettig. heb ik bij een ander topic ook en dat werkt toch wel prettig.

Iemand: wij hebben ook een blender, is idd handig al moet ik zeggen dat ik nu meer van het "slechte" eten ben dan van goed. Maar toch, ik doe mijn best met joghurt, melk, fruit en groente

Kaboinkie: bij ons ook alleen VK en vriend. wil me ook wel kunnen concentreren op de bevalling en niet op allerlei mensen om je heen.

Pluimke: jullie willen weten wat het wordt? ik zit ook met spanning te wachten op 14 sept zodat ik de kleine weer kan zien, maar ik wil niet weten wat het wordt. Wil verast worden.

MIjn kleding past ook bijna niet meer, mijn buik is opeens een echte zwangerschapsbuik aan t worden .
Ik heb een nieuw topic geopend onder de naam Februari 2010 !! (met tabel). Ik hoop dat iedereen ons daar weer kan vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven