Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hey dames.. wat is het stil hier.. kymm zit vast al gezellig met WS in de kerk.. sum is ..?? op de bank aan het hangen frizzy heeft net heerlijk gegeten...

Ik ga nu ook even eten ( ja nu pas )

wel gezond gelukkig ! tot vanavond dames!
Oh goddelijk! Ik drink nu vers vruchtensap uit een blender, blauwe bessen, kiwi, sinaasappels, aardbeien. Frambrozen waren helaas beschimmeld. Heerlijk!

Ja, rustig hier. Op zich een goed teken. Nee, Sum hangt niet op de bank. Die is ergens een dansklas aan het opjagen met haar combatpasjes!

Tot later!
I am Spaaartaaacus.
Even iets grappigs.

Ik zit even te chatten met Mo. Hij klikte mij aan en vroeg wat ik aan het doen was.

Vertelde ik dat ik vogels brood aan het voeren was en net terug was.

Zegt hij

Jaaa, daar hou ik ook van. Op mijn leeftijd.

Hij is tien jaar jonger dan ik!
I am Spaaartaaacus.
@ sam hahahahha ... toen jaar jonger dan jij ..:P even een vraagje he sam.. wat is het verhaal achter MO??

Sorry als ik dat niet heb mee gekregen
Tuurlijk hoor, niets bijzonders. Gewoon een paar x samen gezellig gehad. Is wat mij betreft voorbij. Af en toe chatten blijft wel voor de leuke tijdverdrijf.
I am Spaaartaaacus.
enneh sam ! wat een heerlijke fruitshake jammie jammie..

inderdaad jammer van de frambozen maar al dat andere fruit is ook heerlijk !

Ik heb net verse sperzieboontjes op , salade, stukje vlees.. en yogurt.. nu heerlijk aan de koffie :D
aha.. maarre t was toch niet zo je type ? Nouja alsie leuk is voor tijdverdrijf heb je er iniedergeval nog wat aan gehad..
Nee, toch niet. Hij wil een moslimmeisje. En dat ben ik niet. Wat ga je straks doen?

Ik ga the deeper secret van Annemarie Postma lezen. Ja ja, laatste tijd van die boeken hoe ik mezelf kan ontplooien en het geluk uit mezelf kan halen.
I am Spaaartaaacus.
er is niets mis met die boeken hoor sam ...

Je moet niet alles te zwaar nemen, maar soms heb je er echt wel wat aan.

Boeken van eckhart tolle.. zijn ook goed..

vind ik tenminste.. het heeft zeker mijn gedachten ten positieve verandert...

Blijf verders wel lekker op mijn beentjes staan hoor

Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik ga sowieso even heerlijk douchen en tuttelen.. even lekker ontspannen:)

Ben je al ver in het boek ? of begin je net ?
Ik begin nu!

Prettig avond. Dag Boempje, vond ik leuk bedacht van Frizzy. Boemen vind ik zo klinken als boeman.

Doe iii
I am Spaaartaaacus.
ja boempje *gniffel*...

Ik vind boempje ook eigenlijk wel leuker klinken!

Veel succes met lezen :-D
Boem, op de een of andere manier voelt het een beetje raar. Een beetje onzuiver ofzo, de situatie waar je in zit. Maar misschien komt het ook doordat ik zelf in 'het vak' zit en er kritischer tegenaan kijk. Ik weet 't niet.

Frizz: wat leuk allemaal klinkt dat zeg op je werk! En lekker samen eten..Ik hou ervan!

Met WS liep het wat anders dan gepland, want dat kwam doordat ik aan de praat raakte met witte mensen en hij ondertussen ging basketballen. Naja en ineens was het tijd om terug te gaan en ineens kreeg ik ook nog een sms van MB tussendoor... En ineens, ineens was ik weer dolverliefd op MB.
ben je er niet stiekem blij om?
I am Spaaartaaacus.
Of kwam het niet zo gelegen, op dat moment daar, nu jij met andere dingen bezig bent?
I am Spaaartaaacus.
Waarom zou ik blij moeten zijn?
Hoe ken je MB eigenlijk? Dat heb ik niet mee gekregen.
I am Spaaartaaacus.
Dat hij je sms't en jij merkt dat je verliefd bent. Het zou mij een blij gevoel geven, denk ik.
I am Spaaartaaacus.
Hm. Mwah, het maakt weer van alles los wat eigenlijk langzaam aan het dichten was. Hij was mijn collega, jarenlang en vlak voor mijn vertrek waren we samen.
Was het een leuke smsje, trouwens? Dat maakt ook het verschil.

Ja, je collega. Heb ik er nog over gelezen op dat kersttopic.
I am Spaaartaaacus.
Nee, denk niet dat je erover hebt gelezen in de kersttopic. Was namelijk echt erg kort voor vertrek. En ja, hartstikke leuk smsje, was ik blij om, maar ja, maakt het ook ingewikkeld.
Sum en Madhe You are the best.

(korte uitleg: ik heb vandaag mijn relatie van 3 jaar beëindigd, en ondanks dat het beter is, doe het heel veel verdriet, want ik had een heel lief vriendje. Maar o.a. Sum en Madhe hebben me er doorheen gesleept vandaag)
Heee meissie, gaat het een beetje. Je mag mailen he! Of msn, of bellen maar dan moet je mijn nummer nog hebben. Sterk ben je, heel sterk. En bij deze reik ik je een hele grote stapel zakdoekjes aan.. want het is effe kut he, je komt er wel lieverd.
He bah Madhe, nou moet ik weer huilen.

Maar dat is goed. Heb nu lekker een rood wijntje, pure chocola, en het vivaforum. Ik kom er wel
Ah, da's klote Chardonnay, maar wel een erg dapper besluit!
Dat zei mijn moeder ook Kym. En mijn moeder heeft hem heel hoog zitten. Hij is namelijk degene geweest die mijn vader tijdens zijn sterfbed nog heeft verzorgd. En dat maakt het ook weer zo moeilijk Hij was en is zooooo lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven