Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

quote:Star schreef op 02 september 2009 @ 21:48:

Nesta is grappig Haha vind je. Ik probeer een charmeur van hem te maken maar dat werkt niet op deze manier
Moet je 'm naar Shallow Hal laten kijken (staat nu aan hier).
He mmomo , fijn dat je er weer bent.

Nala ; hier ook jeuk ergens na 30 weken. Ik had natuurlijk ook last van spataderen (ja , ook daar aan 1 kant) en dat zorgt voor extra doorbloeding en extra jeuk. Heb eerst met dat spul waarmee je je onderkant kunt douchen (ben de naam even kwijt) geprobeerd. Zeker met dat warme warme weer had ik veel last. Het is toen vanzelf weer snel weggegaan, maar ik zou als ik jou was toch even de ha raadplegen.
Die heb ik ooit eens gezien ja! Hij ziet slanke vrouw maar ze is heel dik toch? Ik zal het proberen over te brengen ghi.

Heb jij je goede nacht thee al op (volgens mij werkt het hier he?)? Ik ga zo bed opzoeken, hoop dat ik slaap direct kan vatten duurt de laatste dagen weer 2 uur voordat ik slaap.
Ja die inderdaad Dier.

Goedenachtthee doe ik niet meer aan, helpt niet en vind het echt smerig.

Irritant hè, als het zo lang duurt voor je in slaapt valt? En dan ligt die kerel binnen vijf minuten te snurken.
Nala, zou zeker even naar huisarts gaan, want als het schimmelinfectie is, is dat niet handig.

Had ik met Zeefje (bleek achteraf) dus ook, waardoor we beiden spruw kregen. Dat is niet leuk in je kraamweek!

Aapje, heel erg gefeliciteerd!!!

En Momo, fijn dat je weer thuis bent, heb vanavond even bijgelezen en schrok best even. Dikke kus!

Verder ben ik er weinig. Lees soms overdag even bij, maar het ontbreekt me aan de tijd om te reageren,door de drukte hier in huis Houd wel het babynieuws in de gaten hoor!

Met Zemmie gaat alles super, ze drinkt wel heel veel, dus dat is best vermoeiend. Heb ook al een week hoofdpijn, dat i ook funest voor mijn energiepeil.

Hoop op betere tijden en dan kom ik jullie weer vervelen

Succes en sterkte zwangere dames!
Klopt Rebbel, heb er de ene dag wel last van en de andere dag niet.

Erg irri iig.

Ik vraag me ook af of die Goedenachtthee wel helpt. Slaap ook zonder dat ik het drink.

Alleen het in slaap komen is hier idd ook een ramp.

Moet nu ook echt naar bed. Maar wil gewoon bijna niet. Lig 's middags op de bank veel lekkerder te slapen.

Hopelijk wordt dit een goede nacht voor iedereen, met misschien eindelijk wel weer eens een beeb erbij. Of 2.

Slaap lekker allemaal!
Iritant Nala, die jeuk. Zou inderdaad even langs de HA gaan, zeker gezien de ervarig van Ely met Zeefje!

Inad, Nathan vind ik ook een hele mooie naam. Maar ook mijn vent vindt het ook maar niets . Misschien zijn sommige namen meer vrouwennamen ofzo . Ik vind Fionán ook mooi, dwz, als die goed wordt uitgesproken: als Fje-NAWN . Maar ja, ook wat lastig in NL waarschijnlijk. Man vindt die naam overigens ook niets .

Momo, hoop dat lagere temperatuur van je dochter verder niet erg is en dat alles snel back to normal is.

Man en ik zijn vanavond lekker uit eten geweest in de stad, Indiaas. Dat is iig een voordeel van overtijd zijn, je kunt heel vaak 'voor de laatste keer' nog lekker samen uit eten . Het was super lekker en gezellig.

Jammer genoeg eindigde de avond minder gezellig. Thuisgekomen zette ik thee en brak spontaan de hengsel van de theepot. Kreeg een volle lading kokend water over mijn voet . Heb hem 20 minuten onder de koude kraan gehouden, maar hij is toch pijnlijk. Hoop dat ik vanacht toch een beetje kan slapen. En dat dit voorlopig even het laatste ongeluk is.

Morgen om 9.00 weer een afspraak bij de gyn. Denk dat we dan meteen een afspraak gaan maken over de datum dat ik wordt ingeleid, indien de baby niet spontaan komt de komende dagen.
Goedemorgen, ik kwam even spieken hier

Ik las overigens een stukje over een verhoogde bloeddruk.

Gisteren was ik bij de VK en ook mijn bloeddruk was iets verhoogd (normaal veel te laag 90/55) en nu was hij 110/75. Zij zei tegen mij dat het meestal een teken is dat er iets gaat gebeuren. Harttonen van de baby waren ook veel sneller. Normaal rond de 135 nu 170. Nou moet ik maandag weer terug (binnen 5 dagen). En had ook zoiets van: huh.... waarom zo snel. Maar goed.. dat dacht ik pas thuis, anders had ik het kunnen vragen aan de VK (duh!)

Succes meiden.... ik blijf spieken hier
He Vis; Heb je een beetje geslapen en hoe is het nu met je voet? Kokend heet water over je voet, das geen pretje.

Ik wil ook uit eten...!!

Zal nog wel even duren of we moeten Moppie gewoon meenemen. Ik heb echt geen zin in kolven of ploftiet.. Het is nu eindelijk goed op gang en heb overdag geen koffiepads meer nodig. 's Nachts nog wel, maar dat is ook een goed teken.. Moppie slaapt lekker lang.
Wat een pechvogel ben jij de laatste tijd Vis! Hoe is het met je voet nu?

Gewoon lekker gaan eten Pauwie, Moppie slaapt maar lekker in de wagen
Wat een heerlijke stormachtige donkere dag. Hier wil ik wel op bevallen.

Vis, auw!!! Geen blaren?

Hebben jullie dat ook dat je veel meer knoeit en laat vallen en shirts kan ik maar één dag aan want gegarandeerd dat er vlekken op mijn buik zitten aan het end van de dag.

Lieselotje. Hier ook altijd een lage bloeddruk van 90/55 en vorige week was deze 130/80 Nu druk ik de bloeddruk pret vast
Schiet niet op he bij jou Vis. Je moet wel een beetje voorzichtig zijn hoor!

Hoor was het bij de gyn?

Thx Liselotje. Bij mij zei ze alleen niets over de harttonen, dus zal ws nog wel ff geduld moeten hebben.

Das wel prettig Pauwie, dat Moppie zo lang slaapt 's nachts.

Net de ha ff gebeld en krijg een cremetje. Capsules is ws niet nodig en ook niet handig, omdat ik ieder moment kan bevallen.

De assistente denkt dat ik het met een cremetje ook kan verhelpen. Hoef dus gelukkig niet langs te komen.

Ik heb gewoon eens een leuk dagje voor de boeg! Ga zo naar mijn werk, gezellie ff mee eten.

Daarna door naar mijn schoonzus, samen filmpie kijken.
Pauwie, wat lekker dat je geen koffiepads meer nodig hebt! Wat een stomme dingen zijn dat he?! Je kunt moppie toch gewoon mee uit eten nemen? Baby's slapen toch veel, en een bijkomend voordeel nu is dat er toch ook nergens meer gerookt mag worden. Dat laatste was de reden dat wij bij Alissa weinig uit eten zijn geweest, puur om het roken, verder gaat dat prima met een baby tot een maand of 9.

Vis; auw..dat doet zeer zeg. Trekt de pijn vandaag een beetje weg? Je gaat dus een uiterste datum te horen krijgen vandaag, spannend!

Nala; ook ik sluit me aan bij de rest, ff huisarts/vk contacten. Ook ik bleek vlak voor mijn bevalling een schimmel te hebben die nog even weggewerkt moest worden (wat overigens met 1 pil zo gebeurd was). Het komt heel vaak voor tijdens zwangerschappen zei mijn gyn heel netjes, "door een veranderend 'milieu' "

Best raar eigenlijk dat we allemaal ongeveer op dezelfde datum uitgerekend zijn en dat mijn babydochter (weet iemand een leuke nick??) vandaag alweer 2 weken oud is en we elkaar inmiddels ook een beetje beginnen te kennen. Bij Alissa wist ik nooit waarom ze huilde, maar bij deze baby is het wel duidelijk hoorbaar wanneer het honger is, of een boertje of gewoon aandacht willen. De nachten gaan hier gelukkig goed het is eten, slapen, eten, poepen, nog meer poepen, slapen, poepen, eten, poepen en slapen gemiddeld genomen. Want wat een klein poepkontje hier zeg, de score van afgelopen avond en nacht zijn 5! poepluiers. Ik moet echt leren bij haar niet te snel te gaan verschonen want ze is zo'n 30 min bezig met haar poepluiers, en ik ben gewent er direct een nieuwe om te doen.

Hoe hebben de zwangeren geslapen? Nog nieuws op het gebied van gebroken vliezen of weeen?????
Ik bedacht me dat ook al Aruba. Ik ben helemaal blij met dit weer! Gebeurd niet vaak.

En dat knoeien, word er helemaal gek van! Is hier echt niet normaal.
Hier trouwens een goede nacht hoor Lala, alleen het in slaap komen was weer ruk.

Gelukkig had Vent ook moeite, das dan nog wel gezellie.
En ik was weer mosterd voor nala......
En nu ga ik even uitgebreid douchen...want dat kwam er gisteren dus niet van...Alissa is met oma mee, en baby ligt nog lekker te slapen, dus ME-time!!!
Lekker zeg, wat ga je doen Lala?
Voor degenen die hun eerste kindje verwachten nog niet herkenbaar denk ik...maar mijn me-time besteed ik in dit geval aan een heerlijke douche, met scrub en muziekje op de achtergrond...iets wat er nog zelden van komt, want altijd haasten of kind wat om je heen staat te dansen of samen met je onder de douche staat. (Wij kunnen na kinderbedtijd niet douchen omdat dochter daar wakker van word ).

Star ik zag dat je een eigen bevallingstopic hebt gekregen .
Verveel me!!!

Heb geen zin om de deur uit te gaan met dit hondenweer.

De was draait en ik heb al gestofzuigd.

Strijkgoed heeft mijn moeder nog eenmaal gedaan eergisteren..

Moppie slaapt.

Uit eten kan inderdaad met Moppie erbij. Maar dan moeten we wel even oppas regelen voor de andere twee.

Nala ; Fijn dat je een middeltje hebt gekregen. Je kan er maar beter van af zijn.

Lala; hier ook heel veel poep. Ook alweer rode billetjes..
Star een bevallingstopic? Waaaaaaar?
Ow daar. Best aardig van mij dat ik die associatie niet metéén maakte.
-
quote:Aruba schreef op 03 september 2009 @ 10:33:

Ow daar. Best aardig van mij dat ik die associatie niet metéén maakte.

Ja en ik voel me heel erg schuldig nu tegenover de tribune dat er niks gebeurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven