Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Zo, JJ heeft ook een cursus assertiviteit gevolgd
Bedankt Biebel en Chicha ! Ik ga eens even vragen bij de plaatselijke drogist of ze die noviderm verkopen, al ben ik bang dat het moeilijk wordt. Die tip van de dianepil had ik nog niet gehoord, maar ik slik wel de pil, dus ik ga het maar eens proberen. Is de Diane qua sterkte vergelijkbaar met microgynon30?

Oja, het resultaat van de leugendetector is binnen: er is geen schuldige gevonden. Dus nu moeten een paar vertrouwelingen van de baas (waaronder ik) op onderzoek uit....

Je verveelt je ook nooit hier.... zucht.

@ Cara, ik ken de hele geschiedenis niet, maar dit is natuurlijk een moeilijke beslissing. Ik hoop dat je eruit komt.
Alle reacties Link kopieren
JJ, I HATE NEON and I will never change my mind!

Zo... is dat duidelijk, assertief chicky?
@JJ80, Stradivarius en Zara, die hebben we hier dan weer wel!

Maar die hebben nu alleen maar winterkleding (of in iedergeval winterkleuren) in de rekken hangen en het is hier 34 graden ...

Bovendien sturen zie hier alle restkleding uit de rest van de wereld heen, waardoor ik bijna niks pas.

Het is ook nooit goed met mij.
vergeten:

Lapin: Dat ijs enzo er weer uitkomt bij je is niet zo raar.

Kheb spastische darmen al jaren (en ben er eens voor bij een acupunturist geweest, wist ook erg veel oosterse geneeswijze enzo). Zuivel is slecht voor een mens, zeker met gevoelige darmen, zuivel legt een laagje op je darmen (dat slijmerige wat in je mond achterblijft na een hap yoghurt oid), waardoor ze hun werk niet goed kunnen doen. Koud en zuivel is heulemaal een foute combi, omdat je lichaam dan heel hard moet werken om dat op lichaamstemperatuur te krijgen. Ik was toen nogal fan van Ben&Jerry maar dat is me afgeraden door hem. Voor mij weinig zuivel en koude producten dus.

Het uiteten gaan probleem ken ik maar al te goed. Maar die versheid waag ik te betwijfelen, eerder de vetten/olien en combis. Alcohol ook een killer.
@ JJ80: ik dacht dat er in yoghurt juist zoveel ´goede´ bacterien zaten, vandaar ook de vifit yoghurts enzo, voor betere darmwerking.

ikniesnapnie?
Keranet: Zarah ga ik nooit heen, dat zijn echt minimaatjes, en die broeken, nou ja moet je echt stokkebenen hebben. en ook niet echt mn stijl. Stradivarius is echt leuk daar heb ik leuke dingen vandaan, maar ook die maten zijn een beetje krapjes, Ik heb een bikini maat L he.... nou euh, met mijn mieretietjes en smalle boven lichaam weet ik niet wie in m of s past.

(over dat mn vet tussen mn navel en knieen zit hebben we t niet) of van die tshirtjes met van die LEUKE FELLE prints erop.

Anais: PFFF saai, gewoon omdat het je niet staat he! Nee ik moet eerlijk zeggen die felgekleurde sneakers hype laat ik ook ff links liggen, je ziet combis voorbij komen, mijn god.

Maar ik vind roze en paarse shirtjes echt heel leuk, in combi met zwart of grijs en een jeans he, geen poppenkast.

dit vest is leukkk! met een jeans en mn grijze gympies bijvoorbeeld.

een beetje deze kledingstijl

Kera: Ja dat heb ik me ook vaak afgevraagd eigenlijk, en ik weet het antwoord ook niet precies om heel eerlijk te zijn. Ik merk dat een shake van de mac of heerlijke chocomel, de echte, buikpijn enz creeren bij mij (neem ik dan ook meestal als ik toch al last heb, maakt t ook niet meer uit)
Aaaaaah ik heb zin in shoppen!!!!
JJ, ja je hebt helemaal gelijk. Moet je eens een keer bij McDonald gaan eten inderdaad. Die hele combi hamburger, frietjes, milkshake is helemaal verkeerd. Ik heb in Amerika een keer echt moeten rennen om bij het dichtsbijzijnde toilet te komen. En toen kwam ik daar eindelijk en toen moest ik bij de kassa eerst een sleutel gaan vragen. Man, wat had ik het benauwd.

Hou jij er altijd rekening mee met wat je eet? Of heb je ook vaak zo iets van 'laat maar, ik zie het na het eten wel en ik eet waar ik trek in heb'.

Anais, ik kan dat artikel over je dochter niet openen.

Lapinlief komt zo weer thuis. Als het goed is landt hij nu. Dus ik moet zo even snel wat tosti's en sandwiches voor hem in elkaar flansen want hij lust geen spruitjes en kippelever
Oh ja, over neonkleuren. Vreselijk vind ik dat. Hoewel ik moet toegeven dat ik het wel droeg toen ik 18 was.

Paars vind ik wel mooi, maar altijd in combinatie met zwart.

En voor de rest kan je mij uittekenen in zwarte kleding. Zwart is altijd goed (en sexy)
quote:Rubis schreef op 03 september 2009 @ 20:51:

Aaaaaah ik heb zin in shoppen!!!!Ik ook Rubis. Maar ik wacht nog 3 weken, dan zit ik in New York
zuivel in combinatie met eten is SLECHT!! zuivel an sich kan niet zoveel kwaad maar het is de combinatie van zuivel met ander (vast-vet voedsel)

@ lapin, welcome to my life. Ik ga nooit ergens rustig zitten als ik niet weet waar de wc is en wat de snelste route ernaartoe is.

ik durf in een restaurant geen chinees, indisch, thais of ander soortig spicy food te eten omdat ik dan halverwege/aan het einde moet rennen naar de plee. thuis kan het wel, beetje rekening mee houden...

overigens spreek ik dus absoluut niet goed frans... vandaar de cursus... hahaha, maar ben wel vooruitgegaan in 3 dagen ben alleen benieuwd of ik het allemaal volgende week nog weet als ik een ongeduldige fransman met een vet moeilijk accent aan de telefoon heb....

@ anais, ik meende het serieus, maar als je dat per se op mail wilt hebben.....
Mail ontvangen, Disco, maar de rest mailt niet zo snel als jij en Lapin en Ine. Grrrrr.... Of zou ik te weinig geduld hebben?
*zwaai* haai lapin! alles goed?

*grin*
@ disco: maar ik ontbijt wel eens yoghurt + allbran + fruit.

Is dat dan ook slecht of geld het alleen in combinatie met vet eten?

@ anais, ik zal zo even mailen dan.
Dutchie, alles gaat prima hier. Loop je nog steeds fanatiek?

Ga je trouwens hier ook meeschrijven? Doe maar, gezellig
Ik ben benieuwd hoe het met Orbit gaat....

Hé Aussie! Heb je al een auto gekocht? Nog steeds met z'n 3en?
Ik heb iemand genomineerd bij Anais .

En verder gaan jullie veuls te snel, dus heb ik geen idee wat het dagonderwerp is :P.

SFO, je kaartje kwam vandaag!! Dat is lief!! Het is dat jij al bezet bent, anders kwam ik gewoon bij jou wonen.

En nu moet ik dringend iets vertalen voor het VVV.
Ik kan hier echt niet op reageren..te veel.

Ik heb tot 12 uur in mijn pyma gezetten...echt schandalig.

jj80, ik weet zeker dat dat vest je geweldig zult staan.

Ik baal nog steeds dat ik de leren jas niet hebt gekocht in Mammoth lakes, ik was er zo van overtuigd dat ik nog zoveel mooi winkels zou tegenkomen maar dat viel dus vies tegen.

Het zelfde telt voor de laarzen die ik in Nederland zag en te duur vond. Zo gaat het meestal met mij, niet kopen en vervolgens spijt krijgen..
paars en zwart is mooi!! Zelfs mn huis was zo ingericht.

Lapin: Over eten bij de mac heb ik nog een leuke: mn toendertijd beste vriendinnetje had dezelfde klachten, dus we planden schransen bij de mac altijd in, zovan hoe ver van huis zijn we, half uurtje rijden nog? oke bij de grote gele M snelweg af, vreten en daarna schnelll naar huis. Ik hou wel rekening met het eten, maar ook niet altijd bewust, het is er al ingesleten denk. Net als dat ik niet snap dat er mensen zijn die nooit buikpijn hebben, die gewoon voelen dat ze moeten poepen 1 x per dag, naar de wc gaan en klaar. Lijkt me heerlijk.

Disco: Herkenning hoor: van chinees standaard buikpijn, gelukkig vind ik t ook niet lekker. Dus ik eet dat al jaren niet meer. (af en toe wel jammer, als je een restaurant zoekt, waar dan ook ter wereld, vind je altijd chinezen, mooi makkelijk is dat) Indisch en Thais enzo vink ECHT lekker, maar de ene keer gaat het spicy eten goed en soms ook niet. Soms gaat het fout met het meest degelijke voedsel, er is nog steeds geen peil op te trekken. Maar jij hebt echt een ziekte dus dat moet nog veel erger zijn qua klachten en is niet te vergelijken met mijn ze kunnen niets vinden dus we noemen het spastische darm.

Vind IEDEREEN mijn vest dus gewoon lelijk? (staat me echt heel leuk hoor)
raccoon..... als je een YES gevoel heb gewoon doen! dat is mijn shopping motto hahahaha..

Lapin, het gaa thier wel erg snel hoor... 2 uurtjes neit geweest en 2 pagina's door lezen hahaha... ben het andere topic niet vergeten hoor...maar het gaat goed met me... dus dat wil ik zo houden het rouwtopic de verhalen zijn te confronterend...maar rond de kerst kom is zeker weer langs..

SFo is naar Ohio gekomen om me aan te moedigen voor de marathon.... en het schijnt zo te zijn dat ie volgend jaar mee gaat doen hihihi
Och Raccoon, dat was op t zelfde moment... THNXXXX!

(was al bang stiekem toch een hele slechte kledingsmaak te hebben )

En tot 12 uur in je PJ is toch heerlijk!

nu ga k douchen en heerlijk slapen.
De tussenstand tot nu toe van de (r)emigratieforummer van de maand:

1. Ine

2. Anais

3. Raccoon

4. Sfo
Anais, goed plan. Wij hebben een eigen FvdM! Nu moet ik echt maffen, morgen weer vroeg op. Trusten allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven