Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

quote:Dierewier schreef op 05 september 2009 @ 22:28:

Haha die is ook errug ja! Uiteraard probeer ik nu door mijn vagina te ademen maar geloof dat ik een koudje heb opgelopen........want het lukt niet

Ik fiets me suf, loop me suf maar schiet niet op. Geen10 km overigens misschien is dat het verschil haha.

Na die weeen denk ik ook niet dat jouw chic lang blijft zitten.Chic? Hmmmm, doe dat nou niet, nou zijn ze bijna uit de namen, ga jij er nog even een meisje van maken
Bij mij zit ook alles verstopt, inclusief neus
Oh dan wordt het juist makkelijker denk ik, als het toch een chick blijkt. 4 letter naam dan, dus hopelijk niet zelfde als Star

En nu echt bed in.

Oja, slalommen, was ik nog vergeten zelfs
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Star schreef op 05 september 2009 @ 22:29:

[...]

Chic? Hmmmm, doe dat nou niet, nou zijn ze bijna uit de namen, ga jij er nog even een meisje van maken dat is niet de bedoeling natuurlijk. Wilde de spanning er nog inhouden wordt het een chicO of een chicA
Morgen is de trouwdag van mijn ouders. Zal ik ze een leuk kadootje gaan bezorgen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Buik doet weer raar, maar zal wel weer naar de wc moeten
We zijn trouwens precies halverwege zie ik in het schema. 7 geboren, 7 in buik
Hoera, Aruba, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat heerlijk dat ie er nu is. Reed net nog door Zeeland rond bevaltijd, want we waren bij schoonouders en moest wel aan je denken. En wat een flink jochie, zeg! Geniet van je wondertje.

Star en Dier, ben wel jaloers op jullie kids, zijn al lekker voorzien van mooie nieuwe schoenen. Ik geloof dat ik ook wel moet opschieten, want hoor van iedereen al verhalen over nieuwe schoenen. Wil toch wel mooie, dus ook maar gauw een keuze maken en inslaan. Winterjas is gelukkig al wel gelukt, bij drie hema's langs gegaan, maar heb nu de roze-geruite jas uit de folder.

Nou, was ff kort berichtje, nu tijd voor man en mij.
Heb trouwens het gevoel dat er dit weekend meer te gebeuren staat. Nog even voelen bij wie...
Veel plezier Rebbel

Winterjas heb ik dan nog weer niet. En de rest van haar garderobe. En die van mezelf. En laarzen voor ons allebei. En vent. Dus, staat me nog flink wat te wachten
quote:rebbel schreef op 05 september 2009 @ 22:52:

Heb trouwens het gevoel dat er dit weekend meer te gebeuren staat. Nog even voelen bij wie... ;-PNou vooruit Jomanda, kom op
quote:Star schreef op 05 september 2009 @ 22:52:

Veel plezier Rebbel

Winterjas heb ik dan nog weer niet. En de rest van haar garderobe. En die van mezelf. En laarzen voor ons allebei. En vent. Dus, staat me nog flink wat te wachten

Ja, lekker is dat hè. Ik heb ook veel zin om voor mezelf lekker in te slaan. Maar moet even kijken of het slim is dat voor de vakantie te doen of daarna...

Ik vind het wel een mooi idee, cadeautje op de trouwdag van je ouders. Deed mijn zus ook zo twee jaar geleden.
Wanneer gaan jullie op vakantie? Lekker vooruitzicht!
Niet volgende week, maar die week daarna. Zooo lekker ja, hadden nog niks gepland, maar hadden allebei erg veel zin. Gaan lekker dichtbij ouders (kwartiertje rijden bij ze vandaan) die in Drenthe wonen, dus oppas in de buurt zodat we ook echt samen weg kunnen 's avonds.
Aruba gefeliciteerd !
Jaa Aruba heeft inmiddels een zoon. Gefeliciteerd. Ga lekker van hem genieten!

Hier gisteren nog lekker even een hapje wezen eten en naar ribelle siciliana geweest. Indrukwekkende film trouwens.
Krampen weer helemaal verdwenen Inad?

Star, hoe is het met je buik? Doet 'ie nog raar?

Hier ook een buik die raar doet. Heb nu gistermiddag en vannacht een kramp gehad, die 20 min duurde.

Was echt een ongesteldheidskramp in buik en rug.

Soms denk ik dat het alleen maar komt dat ik moet poepen, maar dan voelt het toch niet aan als ongesteldheiskramp?

Blijf het raar vinden. Want oefenweeen heb ik gister gelezen duren een halve minuut tot een minuut. En het echte werk komt en gaat ook.

Dit is 1 lange kramp die zo'n 20 min duurt en dan stopt het weer voor een halve dag.

Hier gaat het buiten die kramp om goed. Wel vroeg wakker, maar dat geeft niet.

Vandaag open huis bij mijn schoonouders. Maar das gelukkig pas eind van de dag.
quote:Nala24 schreef op 06 September 2009 @ 09:40:

Krampen weer helemaal verdwenen Inad?

Star, hoe is het met je buik? Doet 'ie nog raar?

Hier ook een buik die raar doet. Heb nu gistermiddag en vannacht een kramp gehad, die 20 min duurde.

Was echt een ongesteldheidskramp in buik en rug.

Soms denk ik dat het alleen maar komt dat ik moet poepen, maar dan voelt het toch niet aan als ongesteldheiskramp?

Blijf het raar vinden. Want oefenweeen heb ik gister gelezen duren een halve minuut tot een minuut. En het echte werk komt en gaat ook.

Dit is 1 lange kramp die zo'n 20 min duurt en dan stopt het weer voor een halve dag.

Hier gaat het buiten die kramp om goed. Wel vroeg wakker, maar dat geeft niet.

Vandaag open huis bij mijn schoonouders. Maar das gelukkig pas eind van de dag.

Die lange krampen, die ken ik van een paar weken geleden.... Bij mij duurden ze soms wel een uurtje of 2. In mijn geval had het waarschijnlijk met indalen te maken. (hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk, misschien lig je vanavond gewoon lekker te bevallen )

Inad - Heb je nog een beetje lekker kunnen slapen vanacht?
Meld
Wow Aruba, een 9-ponder! Gefeliciteerd!!
Vis, volgens de vlos was de kleine meid al helemaal ingedaald. Dus weet het niet.

Ga het woe gewoon ff vragen aan de vlos. Maar volgens Vent ga ik dat niet halen, dan is ze er al.
quote:Nala24 schreef op 06 September 2009 @ 14:21:

Vis, volgens de vlos was de kleine meid al helemaal ingedaald. Dus weet het niet.

Ga het woe gewoon ff vragen aan de vlos. Maar volgens Vent ga ik dat niet halen, dan is ze er al.

Oh, wie weet ga je dan gewoon heel snel bevallen! Hoop het voor je

Waar zou Dier uithangen?
Jaaaaaa, ik kwam ook kijken of Dier zich al gemeld had. Heb namelijk vannacht gedroomd dat ze vandaag zou aankondigen dat de bevalling begonnen is. Maar misschien is ze al zo hard aan het puffen dat melden niet meer lukt?
Loretta is De Mol. Punt.
Geruite roze winterjas van de hema was inderdaad erg leuk.

Ik ga morgemiddag maar eens even op jacht.

in ieder geval even checken of en waar ze iets leuks hebben, dan kan ik evt woensdagmiddag even met de kids gericht naar een paar winkels.

Vandaag naar een verjaardag van een nichtje. Daar waren mijn opa en oma ook. Zij hadden moppie nog niet gezien.

Altijd leuk van die oude mensen met zo'n heel jong mensje.

Rebbel ; hof van saksen is erg mooi!! Ga je daar heen?

Nala ; vrienden van ons wonen een paar tuinen bij jullie vandaan. Net buiten de zone van de tor... De wereld is klein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven