Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
zaterdag 5 september 2009 om 22:29
quote:Dierewier schreef op 05 september 2009 @ 22:28:
Haha die is ook errug ja! Uiteraard probeer ik nu door mijn vagina te ademen maar geloof dat ik een koudje heb opgelopen........want het lukt niet
Ik fiets me suf, loop me suf maar schiet niet op. Geen10 km overigens misschien is dat het verschil haha.
Na die weeen denk ik ook niet dat jouw chic lang blijft zitten.Chic? Hmmmm, doe dat nou niet, nou zijn ze bijna uit de namen, ga jij er nog even een meisje van maken
Haha die is ook errug ja! Uiteraard probeer ik nu door mijn vagina te ademen maar geloof dat ik een koudje heb opgelopen........want het lukt niet
Ik fiets me suf, loop me suf maar schiet niet op. Geen10 km overigens misschien is dat het verschil haha.
Na die weeen denk ik ook niet dat jouw chic lang blijft zitten.Chic? Hmmmm, doe dat nou niet, nou zijn ze bijna uit de namen, ga jij er nog even een meisje van maken
zaterdag 5 september 2009 om 22:32
zaterdag 5 september 2009 om 22:51
Hoera, Aruba, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat heerlijk dat ie er nu is. Reed net nog door Zeeland rond bevaltijd, want we waren bij schoonouders en moest wel aan je denken. En wat een flink jochie, zeg! Geniet van je wondertje.
Star en Dier, ben wel jaloers op jullie kids, zijn al lekker voorzien van mooie nieuwe schoenen. Ik geloof dat ik ook wel moet opschieten, want hoor van iedereen al verhalen over nieuwe schoenen. Wil toch wel mooie, dus ook maar gauw een keuze maken en inslaan. Winterjas is gelukkig al wel gelukt, bij drie hema's langs gegaan, maar heb nu de roze-geruite jas uit de folder.
Nou, was ff kort berichtje, nu tijd voor man en mij.
Star en Dier, ben wel jaloers op jullie kids, zijn al lekker voorzien van mooie nieuwe schoenen. Ik geloof dat ik ook wel moet opschieten, want hoor van iedereen al verhalen over nieuwe schoenen. Wil toch wel mooie, dus ook maar gauw een keuze maken en inslaan. Winterjas is gelukkig al wel gelukt, bij drie hema's langs gegaan, maar heb nu de roze-geruite jas uit de folder.
Nou, was ff kort berichtje, nu tijd voor man en mij.
zaterdag 5 september 2009 om 22:55
quote:Star schreef op 05 september 2009 @ 22:52:
Veel plezier Rebbel
Winterjas heb ik dan nog weer niet. En de rest van haar garderobe. En die van mezelf. En laarzen voor ons allebei. En vent. Dus, staat me nog flink wat te wachten
Ja, lekker is dat hè. Ik heb ook veel zin om voor mezelf lekker in te slaan. Maar moet even kijken of het slim is dat voor de vakantie te doen of daarna...
Ik vind het wel een mooi idee, cadeautje op de trouwdag van je ouders. Deed mijn zus ook zo twee jaar geleden.
Veel plezier Rebbel
Winterjas heb ik dan nog weer niet. En de rest van haar garderobe. En die van mezelf. En laarzen voor ons allebei. En vent. Dus, staat me nog flink wat te wachten
Ja, lekker is dat hè. Ik heb ook veel zin om voor mezelf lekker in te slaan. Maar moet even kijken of het slim is dat voor de vakantie te doen of daarna...
Ik vind het wel een mooi idee, cadeautje op de trouwdag van je ouders. Deed mijn zus ook zo twee jaar geleden.
zaterdag 5 september 2009 om 23:06
zondag 6 september 2009 om 09:40
Krampen weer helemaal verdwenen Inad?
Star, hoe is het met je buik? Doet 'ie nog raar?
Hier ook een buik die raar doet. Heb nu gistermiddag en vannacht een kramp gehad, die 20 min duurde.
Was echt een ongesteldheidskramp in buik en rug.
Soms denk ik dat het alleen maar komt dat ik moet poepen, maar dan voelt het toch niet aan als ongesteldheiskramp?
Blijf het raar vinden. Want oefenweeen heb ik gister gelezen duren een halve minuut tot een minuut. En het echte werk komt en gaat ook.
Dit is 1 lange kramp die zo'n 20 min duurt en dan stopt het weer voor een halve dag.
Hier gaat het buiten die kramp om goed. Wel vroeg wakker, maar dat geeft niet.
Vandaag open huis bij mijn schoonouders. Maar das gelukkig pas eind van de dag.
Hier ook een buik die raar doet. Heb nu gistermiddag en vannacht een kramp gehad, die 20 min duurde.
Soms denk ik dat het alleen maar komt dat ik moet poepen, maar dan voelt het toch niet aan als ongesteldheiskramp?
Blijf het raar vinden. Want oefenweeen heb ik gister gelezen duren een halve minuut tot een minuut. En het echte werk komt en gaat ook.
Dit is 1 lange kramp die zo'n 20 min duurt en dan stopt het weer voor een halve dag.
zondag 6 september 2009 om 09:56
quote:Nala24 schreef op 06 September 2009 @ 09:40:
Die lange krampen, die ken ik van een paar weken geleden.... Bij mij duurden ze soms wel een uurtje of 2. In mijn geval had het waarschijnlijk met indalen te maken. (hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk, misschien lig je vanavond gewoon lekker te bevallen )
Inad - Heb je nog een beetje lekker kunnen slapen vanacht?
Die lange krampen, die ken ik van een paar weken geleden.... Bij mij duurden ze soms wel een uurtje of 2. In mijn geval had het waarschijnlijk met indalen te maken. (hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk, misschien lig je vanavond gewoon lekker te bevallen )
Inad - Heb je nog een beetje lekker kunnen slapen vanacht?
zondag 6 september 2009 om 14:51
quote:Nala24 schreef op 06 September 2009 @ 14:21:
Vis, volgens de vlos was de kleine meid al helemaal ingedaald. Dus weet het niet.
Ga het woe gewoon ff vragen aan de vlos. Maar volgens Vent ga ik dat niet halen, dan is ze er al.
Oh, wie weet ga je dan gewoon heel snel bevallen! Hoop het voor je
Waar zou Dier uithangen?
Vis, volgens de vlos was de kleine meid al helemaal ingedaald. Dus weet het niet.
Ga het woe gewoon ff vragen aan de vlos. Maar volgens Vent ga ik dat niet halen, dan is ze er al.
Oh, wie weet ga je dan gewoon heel snel bevallen! Hoop het voor je
Waar zou Dier uithangen?
zondag 6 september 2009 om 15:02
zondag 6 september 2009 om 16:36
Geruite roze winterjas van de hema was inderdaad erg leuk.
Ik ga morgemiddag maar eens even op jacht.
in ieder geval even checken of en waar ze iets leuks hebben, dan kan ik evt woensdagmiddag even met de kids gericht naar een paar winkels.
Vandaag naar een verjaardag van een nichtje. Daar waren mijn opa en oma ook. Zij hadden moppie nog niet gezien.
Altijd leuk van die oude mensen met zo'n heel jong mensje.
Rebbel ; hof van saksen is erg mooi!! Ga je daar heen?
Nala ; vrienden van ons wonen een paar tuinen bij jullie vandaan. Net buiten de zone van de tor... De wereld is klein
Ik ga morgemiddag maar eens even op jacht.
in ieder geval even checken of en waar ze iets leuks hebben, dan kan ik evt woensdagmiddag even met de kids gericht naar een paar winkels.
Vandaag naar een verjaardag van een nichtje. Daar waren mijn opa en oma ook. Zij hadden moppie nog niet gezien.
Altijd leuk van die oude mensen met zo'n heel jong mensje.
Rebbel ; hof van saksen is erg mooi!! Ga je daar heen?
Nala ; vrienden van ons wonen een paar tuinen bij jullie vandaan. Net buiten de zone van de tor... De wereld is klein