Is dit waar?????

06-09-2009 10:28 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Laatst een interressant gesprek gehad met een man.

Het was een heel eerlijk en open gesprek over zijn activiteiten op een openbare ontmoetingssite. Gaf aan dat hij veel date (en sex heeft!) zonder de bedoeling dat er een relatie van komt.

Hij is daar tegenover zijn date's blijkbaar ook heel eerlijk over.

(da's netjes)

Volgens hem is hij prima in staat liefde en lust van elkaar te scheiden. (Nou...dat wist ik ook al wel dat mannen dat beter kunnen dan vrouwen)

Maar nu komt het: volgens hem kunnen de meeste van die vrouwen daar prima mee dealen en staat voor hen ook de lust los van liefde.

Van al zijn vriendinnetjes wisten er zelfs een heleboel (stuk of 15!)het van elkaar dat hij hen 'ontmoet' heeft. En dat vonden ze allemaal prima omdat zij blijkbaar ook alleen die date's hebben voor de lol.(lees sex)

En dat snap ik dus niet.....

Ik kan me dat gewoon niet voorstellen!?

Ik ben dan al wat ouder (43), misschien ligt het daar dan aan?

Zijn die vrouwen echt in staat liefde en lust te scheiden of houden ze zichzelf voor de gek? Doen ze stoer en net alsof het ze niet raakt?

Want nee...je kwetsbaar opstellen...dat is veel te gevaarlijk!

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat iedereen elkaar maar gebruikt en het niet meer aandurft om écht een emotionele band op te bouwen met elkaar.

Wat een kilte.....en eenzaamheid schuilt daarachter....?

Of heb ik het mis?

Grtz.

D.
quote:droppertje schreef op 06 september 2009 @ 11:10:

[...]

Misschien komt het omdat veel van mijn vriendinnen begin 20 zijn??? Zou het beest nog later loskomen ??

Heb zelf overigens wel eens een one night stand gehad (aangezet door heul veul alcohol) en was lekker en geen spijt van, maar zie het mezelf niet snel weer doen

Ik ben midden twintig en had one night stands op mijn 21ste. Zegt niet zoveel dus.

En wat Mevrouwdekees zegt.
quote:droppertje schreef op 06 september 2009 @ 11:22:

[...]

Bij mij komt het er ook een beetje uit voort dat ik alleen seks wil hebben met iemand die ik leuk vind en met iemand die ik leuk vind, wil ik er liever meer uit halen dan alleen seks

Ik kom best wel regelmatig mannen tegen die ik hartstikke lekker vind, met wie ik best een uurtje of wat over koetjes en kalfjes kan kletsen, en met wie ik waarschijnlijk heel lekkere seks kan hebben omdat ze niet onder stoelen of banken steken dat ze zich aangetrokken voelen tot mij.

Maar echt niet al die mannen zie ik als potentieel relatiemateriaal, sommigen zijn te jong, sommigen te dom, sommigen te oud, sommigen richten hun leven op een heel andere manier in dan ik dat wil (stel bv. zijn voor hun werk altijd in het buitenland, of andersom: zitten elke avond in de kroeg).

Dat wil niet zeggen dat het geen leuke mensen zijn, maar wel dat ze niet bij mijn relatiewens passen. Heb je dat nooit?
ja begrijp het wel, maar dan voel ik me weer niet geneigd om er sex mee te hebben...ik kan dat dus denk ik niet gescheiden zien
quote:wereldmeid schreef op 06 september 2009 @ 11:19:

Seks om de seks is niets voor mij. Ik vind het veel prettiger als het met de man is van wie ik hou. Mensen die er geen moeite mee hebben om liefde en seks te scheiden veroordeel ik niet, maar voor mij werkt het niet.

Niet om je te overtuigen ofzo hoor, maar dit vind ik best wel onzinnig.

Ik vind het ook lekkerder met iemand van wie ik hou in principe. Maar er zit toch wel even tussen het moment dat je iemand tegenkomt van wie je denkt in de toekomst te kunnen gaan houden en het moment dat je echt van hem houdt? Doe je het pas als je het gevoel hebt dat je van hem houdt (zeg bv. na een half jaar? of een jaar?).

Ikzelf zou het liever eerder doen, vóór ik van hem ga houden, want als blijkt dat het niets is...

En daarbij, je hebt natuurlijk niet altijd het geluk om met iemand te zijn van wie je houdt. Stel je bent single, wacht je dan tot je iemand tegenkomt en van diegene houdt? Kan het dus gebeuren dat je zomaar een jaar geen seks hebt....???? (dat zou voor mij echt onvoorstelbaar zijn namelijk).
Of langer, Margaretha.
quote:Margaretha2 schreef op 06 september 2009 @ 11:29:

[...]

Niet om je te overtuigen ofzo hoor, maar dit vind ik best wel onzinnig.

Ik vind het ook lekkerder met iemand van wie ik hou in principe. Maar er zit toch wel even tussen het moment dat je iemand tegenkomt van wie je denkt in de toekomst te kunnen gaan houden en het moment dat je echt van hem houdt? Doe je het pas als je het gevoel hebt dat je van hem houdt (zeg bv. na een half jaar? of een jaar?).

Ikzelf zou het liever eerder doen, vóór ik van hem ga houden, want als blijkt dat het niets is...

En daarbij, je hebt natuurlijk niet altijd het geluk om met iemand te zijn van wie je houdt. Stel je bent single, wacht je dan tot je iemand tegenkomt en van diegene houdt? Kan het dus gebeuren dat je zomaar een jaar geen seks hebt....???? (dat zou voor mij echt onvoorstelbaar zijn namelijk).Zit binnenkort aan een half jaar en ik trek me zowat de haren uit de kop
Ik heb gehoord dat als je het een hele tijd niet doet (ik weet niet hoe lang zeg bv. een jaar of langer) dat de zin dan ook vanzelf afneemt.

Maargoed ik persoonlijk zou er alles aan doen dat te voorkomen
quote:Margaretha2 schreef op 06 september 2009 @ 11:29:

[...]

En daarbij, je hebt natuurlijk niet altijd het geluk om met iemand te zijn van wie je houdt. Stel je bent single, wacht je dan tot je iemand tegenkomt en van diegene houdt? Kan het dus gebeuren dat je zomaar een jaar geen seks hebt....???? (dat zou voor mij echt onvoorstelbaar zijn namelijk).Dat went hoor, gewoon volhouden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Frustrerend lijkt me dat. Niet dat ik nu niet zonder sex kan. Maar vind het wel zeer prettig dat ik gewoon sex kan hebben wanneer ik er zin in heb.
quote:Margaretha2 schreef op 06 september 2009 @ 11:35:

Ik heb gehoord dat als je het een hele tijd niet doet (ik weet niet hoe lang zeg bv. een jaar of langer) dat de zin dan ook vanzelf afneemt.

Maargoed ik persoonlijk zou er alles aan doen dat te voorkomen Bij Solomio is dat dus al gebeurd
quote:jufdoortje schreef op 06 september 2009 @ 10:28:

Wat een kilte.....en eenzaamheid schuilt daarachter....?

Of heb ik het mis?

Heb je weleens bedacht dat er gewoon lust achter zou kunnen schuilen? En dat het afgewogen keuzes kunnen zijn?

(Nog) geen relatie hebben of willen maar wel zin in sex en solosex niet bevredigend (genoeg) vinden, wat dan?

Of het je ding is, is punt twee, maar kun je je ook niet voorstellen dat het ook heel leuk kan zijn; nieuwe mensen ontmoeten, elkaar het hof maken en eindigen tussen de lakens?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik geloof meteen dat het went, ik zou alleen mezelf niet dat plezier ontzeggen denk ik. Ik denk dat ik er ook best aan kan wennen om nooit meer chocola te eten, maar waarom zou ik het doen
Precies Margaretha.
Sterker nog ik ben meteen chocola aan het smelten
Hahaha
Ben zoals droppertje, voor mij moet een man helemaal leuk zijn (dus ook intelligent en zo) om met hem naar bed te willen. En inderdaad, dat kan seksloze periodes opleveren maar dan is het maar zo. Eén keer een one-night-stand gehad -bij mijn laatste date- en dat was niet eens een echte want we zijn elkaar een tijdje verder blijven zien. Hoewel ik die avond in bed gedoken ben met deze knappe man met het idee van hem misschien wel nooit meer terug te zien, heb ik heel goed gevoeld de volgende dag dat ik het er wél moeilijk mee zou hebben als we elkaar nooit meer terug zouden zien (ttz als hij niet meer in me had gezien).

Heb maar één vrijgezel vriendin die meerdere ONS heeft gehad, maar na een paar jaar is ze daar mee opgehouden omdat ze het sop de kolen niet meer waard vindt.

Zelf heb ik één vriendje gehad waar het me alleen om de lust en de seks ging. De dag dat hij me voorstelde om ons allebei ziek te melden op het werk en naar zee te gaan, ben ik in een paniek geschoten want dat was wel het laatste wat ik wou. Toen hij merkte dat ik niet verliefd was, werd hij hoe langer hoe wraakzuchtiger en was het met de seks ook snel afgelopen. Jammer, want seks puur en alleen om de lust is ook niet te versmaden, maar dan alleen wanneer je de overhand hebt. Ben het nooit tegengekomen dat de twee partijen even onthecht waren, begrijp ook niet hoe anderen het voor elkaar krijgen om een SV te hebben (zou dat namelijk ook best willen in afwachting van een volwaardige partner).
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 september 2009 @ 11:36:

[...]

Heb je weleens bedacht dat er gewoon lust achter zou kunnen schuilen? En dat het afgewogen keuzes kunnen zijn?

(Nog) geen relatie hebben of willen maar wel zin in sex en solosex niet bevredigend (genoeg) vinden, wat dan?

Of het je ding is, is punt twee, maar kun je je ook niet voorstellen dat het ook heel leuk kan zijn; nieuwe mensen ontmoeten, elkaar het hof maken en eindigen tussen de lakens?Probleem is alleen vaak wel, dat mannen zich vaak afgewezen voelen, als je te kennen geeft dat het wat jou betreft niet om meer dan dat gaat, omgekeerd dus als bij Droppertje.
quote:toetyfroety schreef op 06 september 2009 @ 10:43:

Natuuurlijk zijn er veel van deze ontmoetingen, maar zoals digi al aangeeft, de vrouw doet mee uit financieel oogpunt, en de man betaalt voor zijn lolletje.

All the rest is wishful thinking on the part of the male!

Nou, nee hoor, ik kan een hele leuke, onbetaalde nacht hebben met een lekker ding die ik daarna nooit meer hoef te zien. Zelfs niet als ze bellen voor meer, een ONS is een ONS

Dat is puur voor de jeuk die ook ik als vrouw wel eens heb zonder dat er een geschikte relatiepartner in de buurt is. En omdat ik alleen dingen in mezelf stop waar bloed doorheen stroomt en een man aan vast zit (dus geen vibs), blijft er weinig anders over dan naar een leuke ONS uit te kijken en als die aanwezig is daar even flinkt tegenaan te krabben.

Door medische omstandigheden sta ik al meer dan twee jaar droog, maar binnenkort kan ik de hort weer op en wie weet kom ik een leuke vent tegen waar een relatie mee is te beginnen en misschien niet. Misschien kom ik een vent tegen die leuk is voor een nacht en misschien niet. Komt tijd, komt raad. Maar hier geen moeite met een paar uur passie en daarna geen consequenties.

Ik ben overigens 41.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Hi,

Zoo...wat een reactie's! Thnx daarvoor.

Vond het interressant om te lezen hoe andere vrouwen daar tegenaan kijken en mee omgaan.

Blijkbaar zijn daar dus nogal grote verschillen tussen en dat is prima verder....ieders haar eigen keus.

Belangrijkst is neem ik aan, dat je eerlijk bent tegen jezelf en geen dingen gaat doen die niet bij je passen.

Hij had dus grotendeels gelijk.

Het probleem is alleen dat mensen er niet altijd eerlijk over zijn. (of niet goed luisteren naar de ander, dat kan natuurlijk ook)

Wil nog wel even benadrukken dat ik me bepaalde dingen afvroeg.

Dat er mensen zijn die zich dan aangevallen voelen, is hun probleem.

De site waar ik het over heb is trouwens geen officiële datingsite en geen sexsite....gewoon een ontmoetingssite.

Grtz.

D.
quote:Zamirah schreef op 06 september 2009 @ 11:51:

[...]

Probleem is alleen vaak wel, dat mannen zich vaak afgewezen voelen, als je te kennen geeft dat het wat jou betreft niet om meer dan dat gaat, omgekeerd dus als bij Droppertje.

Ook mannen van-die-sites?

ik denk dat als je een man leert kennen tijdens het uitgaan en je komt in bed terecht en je moet voor dat moment nog even vertellen dat het niet meer gaat worden dan dát , dat zo'n man denkt " wat mankeert er aan mij dat je meteen zegt geen relatie te willen ?"

Ook al hópen ze het misschien niet omdat ze zelf geen relatie willen, ik denk dat veel mannen er van uitgaan dat vrouwen pas sex willen als alles ideaal (zo'n man zelf dus) is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ook mannen van-die-sites?

ik denk dat als je een man leert kennen tijdens het uitgaan en je komt in bed terecht en je moet voor dat moment nog even vertellen dat het niet meer gaat worden dan dát , dat zo'n man denkt " wat mankeert er aan mij dat je meteen zegt geen relatie te willen ?"

Ook al hópen ze het misschien niet omdat ze zelf geen relatie willen, ik denk dat veel mannen er van uitgaan dat vrouwen pas sex willen als alles ideaal (zo'n man zelf dus) is.[/quote]

Ben het hier helemaal mee eens. Mannen zijn op dat vlak niet minder ingewikkeld dan vrouwen. Willen naar mijn gevoel altijd in alle onafhankelijkheid zelf kunnen beslissen of ze verder willen met de relatie, en daarvoor moet de vrouw minstens even gehecht zijn aan hen als omgekeerd, en liever nog meer. (Of val ik altijd op abnormale mannen?)
quote:jufdoortje schreef op 06 september 2009 @ 11:56:

Wil nog wel even benadrukken dat ik me bepaalde dingen afvroeg.

Dat er mensen zijn die zich dan aangevallen voelen, is hun probleem.

.

Je formuleert je openingspost nogal passief agressief vind ik. Je suggereert dat het wel eenzame mensen moeten zijn die in seks een soort substituut proberen te vinden voor datgene wat ze niet kunnen krijgen: liefde, geborgenheid, saamhorigheid, etc.

Dat je er dan achter zet... 'klopt dit' maakt het niet opeens 'niet veroordelend' natuurlijk

Ik zit er verder niet mee hoor en voel me ook niet aangevallen maar ik wou je er wel even op wijzen.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Precies, ze willen zelf geen relatie, maar vinden het vreemd dat jij dat ook niet wilt.

In kroegen duik ik geen mannen meer op, kost te veel tijd en je weet niet wat hij wil.

Op sexsites sta ik ( nog?) niet, maar op gewone datingsites loopt ook genoeg volk rond dat alleen avontuurtjes wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven