Is dit waar?????

06-09-2009 10:28 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Laatst een interressant gesprek gehad met een man.

Het was een heel eerlijk en open gesprek over zijn activiteiten op een openbare ontmoetingssite. Gaf aan dat hij veel date (en sex heeft!) zonder de bedoeling dat er een relatie van komt.

Hij is daar tegenover zijn date's blijkbaar ook heel eerlijk over.

(da's netjes)

Volgens hem is hij prima in staat liefde en lust van elkaar te scheiden. (Nou...dat wist ik ook al wel dat mannen dat beter kunnen dan vrouwen)

Maar nu komt het: volgens hem kunnen de meeste van die vrouwen daar prima mee dealen en staat voor hen ook de lust los van liefde.

Van al zijn vriendinnetjes wisten er zelfs een heleboel (stuk of 15!)het van elkaar dat hij hen 'ontmoet' heeft. En dat vonden ze allemaal prima omdat zij blijkbaar ook alleen die date's hebben voor de lol.(lees sex)

En dat snap ik dus niet.....

Ik kan me dat gewoon niet voorstellen!?

Ik ben dan al wat ouder (43), misschien ligt het daar dan aan?

Zijn die vrouwen echt in staat liefde en lust te scheiden of houden ze zichzelf voor de gek? Doen ze stoer en net alsof het ze niet raakt?

Want nee...je kwetsbaar opstellen...dat is veel te gevaarlijk!

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat iedereen elkaar maar gebruikt en het niet meer aandurft om écht een emotionele band op te bouwen met elkaar.

Wat een kilte.....en eenzaamheid schuilt daarachter....?

Of heb ik het mis?

Grtz.

D.
Ok je hebt de vraag al beantwoord, sorry!!!
Trouwens, natuurlijk is het waar, wie komt er anders op zo'n seks-dating-site? Daar ga je toch naartoe heel bewust als je seks dates zoekt? Als je dan nog denkt dat er liefde uit komt ben je wel hééééééél idioot.
Ik ga mijn vriendinnen natuurlijk niet in geuren en kleuren de verhalen vertellen van mijn sexafspraakjes, en dat ik de mannen daarna laat vallen als een baksteen, terwijl zij inmiddels hoteldebotel van me zijn.

Dat is niet iets waar ik trots op ben.
quote:Margaretha2 schreef op 06 september 2009 @ 11:04:

Ok je hebt de vraag al beantwoord, sorry!!! ben heel vergevingsgezind vandaag....heb gisteren een geweldige date gehad....ZONDER SEX, dat dan weer wel
Heb ook gewoon seks om de seks gehad zonder ervoor betaald te worden hoor. Heb wel wat one night stands op mijn naam staan.

En ik ken eerlijk gezegd juist zeer weinig vrouwen die nooit een one night stand naar volle tevredenheid hebben gehad. Eens met Marg, vrouwen worden er maatschappelijk gezien op beoordeeld en dan houdt men de klep wel.

Eenzaamheid, pff. Als je gewoon zin hebt in seks en je ziet een lekker exemplaar dat ook zin heeft in seks, je vindt elkaar aantrekkelijk, dan is er een gelijkwaardige basis en dan neuk je eens en neem je gewoon afscheid en denk je helemaal niet meer aan die persoon, enkel -als de seks goed was- nog weleens terug aan de lekkere neukpartij.
quote:Zamirah schreef op 06 september 2009 @ 11:06:

Ik ga mijn vriendinnen natuurlijk niet in geuren en kleuren de verhalen vertellen van mijn sexafspraakjes, en dat ik de mannen daarna laat vallen als een baksteen, terwijl zij inmiddels hoteldebotel van me zijn.

Dat is niet iets waar ik trots op ben.Ik snap wel dat je het niet van de daken schreeuwt als dit gebeurd (doe ik ook niet) Maar je hoeft je er toch ook niet voor te verontschuldigen? Als jij duidelijk bent naar hen vanaf moment een en ze weten dat er niets meer dan sex inzit dan is het jammer voor hen als ze wel meer voelen maar mij bent wel eerlijk geweest naar hen.
Ik vind veel meer mannen geschikt trouwens om eens mee te neuken dan om een relatie mee te hebben. Seks in een relatie vind ik leuker, maar je kan het ook omkeren: zijn mensen in een relatie dan ook een relatie begonnen om seks te krijgen? "Wat voor eenzaamheid schuilt daar achter?"

Allemaal bullshit dus.
quote:Digitalis schreef op 06 september 2009 @ 11:08:

En ik ken eerlijk gezegd juist zeer weinig vrouwen die nooit een one night stand naar volle tevredenheid hebben gehad.

Misschien komt het omdat veel van mijn vriendinnen begin 20 zijn??? Zou het beest nog later loskomen ??

Heb zelf overigens wel eens een one night stand gehad (aangezet door heul veul alcohol) en was lekker en geen spijt van, maar zie het mezelf niet snel weer doen
Sex binnen een relatie is voor mij sex met meer diepgang, met meer gevoel. Sex om de sex is vaker een kwestie van lust dan dat er echt veel diepgang inzit. Echt oppervlakkig is het voor mij ook weer niet want ik duik dus niet met jan en alleman het bed in.
Precies, Dush, ik zeg het altijd meteen, dat ik niet verliefd ben. En dan vraag ik of zij op die basis verder willen gaan..dat ik me goed kan voorstellen als ze dat niet willen.
Het zou zomaar kunnen Droppertje: dat leeftijd meespeelt bij je vriendinnen. Schijnt onderzoek naar gedaan te zijn: de sexuele piek van een vrouw ligt zo rond haar 30ste. Van een man ligt die piek later eerder. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 06-09-2009 11:23
Reden: zo nu klopt het beter.
% gewijzigd
@ jufdoortje, nou gezien je vooroordelen klopt het als een bus dat je het niet snapt.

Als je iets niet snapt kun je het ook gewoon daar bij laten in plaats van allemaal aannames erover te doen....
Ja dat kan. Die zelfde vrouwen kunnen daarna ook prima een gelijkwaardige leuke langdurige relatie aangaan.

Dat dit lichtje je nu pas opgaat zegt meer over jouw oogkleppen dan over vrouwen.
quote:Zamirah schreef op 06 september 2009 @ 11:14:

Precies, Dush, ik zeg het altijd meteen, dat ik niet verliefd ben. En dan vraag ik of zij op die basis verder willen gaan..dat ik me goed kan voorstellen als ze dat niet willen.Ik ook! En als ze niet willen dan is dat hun goed recht maar dan wordt er ook niet gesext. Als ik maar een beetje het vermoeden heb dat hij me leuker dan leuk vind is sexen of door blijven sexen (want sommigen zijn wel eens meer dan een keer in mijn leven geweest) niet aan de orde.
quote:Margaretha2 schreef op 06 september 2009 @ 10:59:

I

Ik heb juist het idee dat vrouwen net als mannen seks en liefde prima kunnen scheiden, maar dat vooral oudere vrouwen daar moeite mee hebben vanwege de maatschappelijke veroordeling die daar vroeger aan hing.

Behoor ik al bij die oudere vrouwen, Mar?

Ik heb namelijk het idee dat mijn generatie vrouwen zich daar aardig los van maakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoi jufdoortje,

Ik denk dat het te maken heeft met ieders referentiekader en de manier waarop je contacten beleeft. Ik vind je niet bevooroordeeld want je geeft geen waardeoordeel over anderen. Je beschrijft jouw beleving en je mening en vraagt vervolgens of andere mensen denken dat je het mis hebt? Daar zie ik gewoon een vraag in, dus hierop antwoorden met een dooddoener vind ik te kort door de bocht. Ik kan me goed voorstellen dat iemand dit gedrag niet begrijpt, net zoals ik me goed voor kan stellen dat dit voor anderen juist heel normaal kan zijn. Ik denk dat de echte vraag is: wat wil jij zelf? Past het bij jou, dan kun je er voor kiezen om dit ook te doen. Vind je het niet bij jou passen, om wat voor reden dan ook, dan laat je dit aan je voorbij gaan. Het is dan hooguit handig om te weten dat lang niet iedereen met dezelfde intenties een date aangaat, dus hier van tevoren eerlijk over zijn is denk ik wel belangrijk. Maar dat wist je natuurlijk al .
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 september 2009 @ 11:15:

Ja dat kan. Die zelfde vrouwen kunnen daarna ook prima een gelijkwaardige leuke langdurige relatie aangaan.

Moet toch eens leren wat korter van stof te zijn. Hahaha. Je zegt kort en bondig precies waar ik meer tekst voor nodig heb.
quote:Dushi74 schreef op 06 september 2009 @ 11:14:

Het zou zomaar kunnen Droppertje: dat leeftijd meespeelt bij je vriendinnen. Schijnt onderzoek naar gedaan te zijn: de sexuele piek van een vrouw ligt zo rond haar 30ste. Van een man ligt die piek later. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.He?? Dacht altijd dat piek van man rond 20e lag?
wat Mevrouwdekees zegt dus...
Ik ben sowieso niet gauw verliefd, en dat is eerder mijn probleem dan het hunne, denk ik..
Seks om de seks is niets voor mij. Ik vind het veel prettiger als het met de man is van wie ik hou. Mensen die er geen moeite mee hebben om liefde en seks te scheiden veroordeel ik niet, maar voor mij werkt het niet.
quote:wereldmeid schreef op 06 september 2009 @ 11:19:

Seks om de seks is niets voor mij. Ik vind het veel prettiger als het met de man is van wie ik hou. Mensen die er geen moeite mee hebben om liefde en seks te scheiden veroordeel ik niet, maar voor mij werkt het niet.Bij mij komt het er ook een beetje uit voort dat ik alleen seks wil hebben met iemand die ik leuk vind en met iemand die ik leuk vind, wil ik er liever meer uit halen dan alleen seks
quote:droppertje schreef op 06 september 2009 @ 11:17:

[...]

He?? Dacht altijd dat piek van man rond 20e lag?Ja nee, je hebt gelijk had eerder moeten schrijven. Zal het even corrigeren. Hmmm erg handig bezig vanmorgen zeg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 september 2009 @ 11:16:

[...]

Behoor ik al bij die oudere vrouwen, Mar?

Ik heb namelijk het idee dat mijn generatie vrouwen zich daar aardig los van maakt.

Ik neem het terug

Ik weet niet op welke leeftijd dat begint, mijn moeder is van nu halverwege de vijftig (jij bent rond de veertig toch?) en die zijn volgens mji wel echt opgevoed met het idee van seks hoort bij het huwelijk, 'geef jezelf niet weg', enzovoort. (aan de andere kant heeft mijn moeder toen al 'eerbiedig uw echtgenoot' oid uit de gelofte laten schrappen omdat ze hem anders weigerde te doen ).

Maargoed zoals ik al zei ik heb natuurlijk geen flauw idee wat zij in hun vrije tijd doen. Ik weet dat er uit mijn moeders vriendinnengroep een paar vrijgezel zijn en die gaan wel uit met mannen. Wie weet zitten ze ook wel op sex-dates-sites, dat zou ik natuurlijk echt niet weten en het gaat me ook niets aan.
quote:Zamirah schreef op 06 september 2009 @ 11:18:

Ik ben sowieso niet gauw verliefd, en dat is eerder mijn probleem dan het hunne, denk ik..Dat ben ik ook niet. Ik raak niet zo gauw onder de indruk van iemand. Maar als ik eenmaal verliefd ben en het is wederzijds dan spat het er ook vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven