Good Luck
zondag 6 september 2009 om 10:07
Auto kan waarschijnlijk wel gerepareerd worden, verwachtten we.
Met ons gaat het goed. Ik heb een gevoelige arm, en begin nu overal wel wat spierpijn te krijgen, maar verder prima in orde.
Juul had lekker geslapen zei hij, maar Beertje Boem moest wel meteen mee naar beneden. heeft hij denk ik toch wel steun aan
Met ons gaat het goed. Ik heb een gevoelige arm, en begin nu overal wel wat spierpijn te krijgen, maar verder prima in orde.
Juul had lekker geslapen zei hij, maar Beertje Boem moest wel meteen mee naar beneden. heeft hij denk ik toch wel steun aan
zondag 6 september 2009 om 15:28
Weer was van alles wat en terug op de boot windkracht 8! Geschrokken smiley doet het dus niet..
We kwamen helemaal los van onze stoel, het leek wel een kermisattractie.
Suze nog niet hier geweest? Wel elke dag gehouden aan meldplicht?
Bridges, hoe is het met je moeder? Ik las het in het kort over de ontsteking, zal vast erg pijnlijk zijn!
Kan even niet teruglezen, hoop dat niet ergens aan voorbijga nu..
We kwamen helemaal los van onze stoel, het leek wel een kermisattractie.
Suze nog niet hier geweest? Wel elke dag gehouden aan meldplicht?
Bridges, hoe is het met je moeder? Ik las het in het kort over de ontsteking, zal vast erg pijnlijk zijn!
Kan even niet teruglezen, hoop dat niet ergens aan voorbijga nu..
zondag 6 september 2009 om 16:11
BIB (en nog geen zicht op een komende verlossing, dat lijkt me duidelijk)!
Vanmorgen eerst nog even wat rollers gehaald bij Praxis, ten stond de familie voor een bezoekje op de stoep en nu net heb ik alles afgeplakt boven en heeft de man nu de voorstrijk op de vers gestuukte (??) muur gezet dus als dat droog is gaat tie los (al heeft hij er echt geen zin in...).
Zo, nu even hier beneden de lunch boel opruimen en eten opzetten.
Vanmorgen eerst nog even wat rollers gehaald bij Praxis, ten stond de familie voor een bezoekje op de stoep en nu net heb ik alles afgeplakt boven en heeft de man nu de voorstrijk op de vers gestuukte (??) muur gezet dus als dat droog is gaat tie los (al heeft hij er echt geen zin in...).
Zo, nu even hier beneden de lunch boel opruimen en eten opzetten.
zondag 6 september 2009 om 17:52
zondag 6 september 2009 om 18:30
Compu, leuk dat je er weer bent. Weet jij nog een icoontje die bij jou past? Ik wil onze naamplaat nog wat opppimpen.
Balen dat je weer ongesteld bent. Wel lekker dat je nog even op vakantie bent geweest, heerlijk.
Vanavond komt er bij Hart van Nederland een item over 2 gezinnen met kindjes die een Mito hebben!
Balen dat je weer ongesteld bent. Wel lekker dat je nog even op vakantie bent geweest, heerlijk.
Vanavond komt er bij Hart van Nederland een item over 2 gezinnen met kindjes die een Mito hebben!
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 6 september 2009 om 18:35
quote:compu schreef op 06 september 2009 @ 17:52:
Ik ben op zoek naar schoenen. Laag en met bandje om enkel (dus niet over wreef), beetje ballerina-achtig. Ben onbewust geinspireerd, had graag willen weten waar degene ze heeft gekocht. Net de stad uitgekamd, maar nee..Bikkemberg en Lelli Kelli hebben ze.
Ik ben op zoek naar schoenen. Laag en met bandje om enkel (dus niet over wreef), beetje ballerina-achtig. Ben onbewust geinspireerd, had graag willen weten waar degene ze heeft gekocht. Net de stad uitgekamd, maar nee..Bikkemberg en Lelli Kelli hebben ze.
zondag 6 september 2009 om 18:37
zondag 6 september 2009 om 18:40
zondag 6 september 2009 om 18:42
quote:Star schreef op 06 september 2009 @ 18:37:
Compu, asje
http://www.omoda.nl/shop/ ... isjesschoenen/ballerina-sEn bedankt... Dit gaat weer bergen geld kosten
Compu, asje
http://www.omoda.nl/shop/ ... isjesschoenen/ballerina-sEn bedankt... Dit gaat weer bergen geld kosten
zondag 6 september 2009 om 18:45
zondag 6 september 2009 om 18:48
Mooi is tie! Goede actie toch.
Ik zal vanavond kijken naar H. van N.!
De naamplaat? Ga je er avatars bij plaatsen, snap ik dat goed?
Oh Star...ik bedoel voor mijzelf.. Maar wel bedankt!
Enne. bandje echt om de enkel, vanaf achterkant schoen. Beetje vaag, ik zal een plaatje posten als ik iets spot.
(MP 267782555, deze zijn mij dus te grof, gaat om het bandje op die hoogte)
Ik zal vanavond kijken naar H. van N.!
De naamplaat? Ga je er avatars bij plaatsen, snap ik dat goed?
Oh Star...ik bedoel voor mijzelf.. Maar wel bedankt!
Enne. bandje echt om de enkel, vanaf achterkant schoen. Beetje vaag, ik zal een plaatje posten als ik iets spot.
(MP 267782555, deze zijn mij dus te grof, gaat om het bandje op die hoogte)
zondag 6 september 2009 om 19:53
Mal: fijn van de leuke dag! Leuk armbandje. Die grijze toch? Hmmm vandeweek maar eens naar kijken...
Compu: fijn dat je er weer bent. Schoenen kan ik je niet mee helpen...
Suus: tsja hij heeft natuurlijk al zo enorm hard gewerkt bij conceptie, beste man is nog moe! Aan de bak met hem!!!
Hier vanmiddag overoveroververmoeid ventje. Huilen en niets willen. Vanmorgen zwemmen was erg leuk maar denk wat te druk of zo met de drukte van de afgelopen dagen. Rolde zo zijn bedje in!
Compu: fijn dat je er weer bent. Schoenen kan ik je niet mee helpen...
Suus: tsja hij heeft natuurlijk al zo enorm hard gewerkt bij conceptie, beste man is nog moe! Aan de bak met hem!!!
Hier vanmiddag overoveroververmoeid ventje. Huilen en niets willen. Vanmorgen zwemmen was erg leuk maar denk wat te druk of zo met de drukte van de afgelopen dagen. Rolde zo zijn bedje in!