Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 06 september 2009 @ 18:42:

[...]

En bedankt... Dit gaat weer bergen geld kosten Joh, jij bent toch al vaste klant bij Omoda
quote:Maleficent schreef op 06 september 2009 @ 18:45:

Ja, gaat nu beter met zus, eindelijk komt er wat vechtlust nu. Eerder zat ze hem steeds nog goed te praten. Ze neemt nu ook een advocaat in de arm, lijkt me verstandig. Dan kan ze wat meer afstand nemen, emotioneel.Mooi, dat klinkt als een begin!
O sorry Compu, ik dacht voor meidje
Mal, de vechtlust van je zus klinkt goed! En het feit dat jullie dus een leuke tijd gehad hebben ook. Klinkt alsof ze langzaam bij haar positieven komt dus dat zou heel erg mooi zijn...

Witte muur is klaar, mooi straks geworden. Nu de rode en de roze nog. Morgenavond moet hij weer aan de slag want ik duld geen uitstel meer. Zo... :-)

Compu hai! Je weekje weg klinkt lekker hoor. Weer was ook wel ok de afgelopen week, toch?

Mal, ik vind het startscherm ook mooi! En ik wil roze schoentjes, ok?

Oh joepie, blik op de weg. Gezellig
Zo ken ik je weer Suus

Volgens mij weet hond iets wat ik nog niet weet. Word gek van hem vandaag, loopt al de hele dag als een hondje achter me aan en laat me niet met rust.
Oehoehoeh! Hij ruikt ontsluiting......

Morgen word ik wakker met een sms over een vers kuiken, dat is leuk!
Gatver, dat klinkt best ranzig.
Oeh spannend Star, als de hond al achter je aan gaat lopen.. Ik heb de hond nog om half 4 uitgelaten met lichte weeën ( heb 1 x stil moeten staan, omdat ze wel erg heftig waren ) en om kwart over 5 was Robin er, dus de hond heeft het allemaal meegemaakt

Enne de 10de is een hele mooie datum hoor, dan hang ik ook slingers op

Jeetje Bam dat is even heftig! En ook nog dat Julian erbij was. Pff.. echt niet leuk

Bridges, fijn dat je je zusje nog gesproken hebt, maar wat verdrietig dat ze dan geen visite krijgt

Mal, fijn dat het wat beter met je zus gaat. Vechtlust is goed voor je!

Compu leuk weekje weg! Was het leuk? Balen dat je weer ongesteld bent. Op naar de volgende maand dan maar

Suze, tja praten praten praten, hier geen hormonen van de zwangerschap, maar hier, als er een groot meningsverschil is, is het praten hier ook lastig. Maar anders komt het ook echt niet aan. En dan gaat het helemaal niet lekker.
Ghe ghe ghe, inderdaad...

Zo, ik ga dutje doen. Ik ben alweer nachtenlang om 5 uur wakker en kan dan niet meer slapen tot half 8 ofzo.

Morgen Hart in de herhaling kijken hoop ik...
Bah.. Suze dat klinkt..ehh.. nou..ehh.. smerig!!!
Hai Naat! Hoest? Alles goed met jou en de mannen?
Hoooi, ben er weer! Was een superdag vandaag. De 11stedentocht met de auto gereden, erg leuk! Ben nu wel gaar, want na daar 238km te hebben gereden moesten we oog 150km naar huis....

Bam jeeee, wat schrikken!!!! Pfoe, gelukkig ongedeerd. Jemig zeg.. :(

Bridges voor jou en je zusje.

Nou, verder geen babies maar Star gaat vannacht bevallen dus dat lees ik morgen dan wel

Ga nog even bijkomen, want we zijn net thuis.
Trusten voor zo Suus.

O goed plan Naat, hond uitlaten
Poeh, da's flink wat kilometers inderdaad Amaal. Wel leuk gehad?
Dat hoor je vaker bij honden als de bevalling nadert.

Hier geen hond gezien;)

Fijn mal, dat je zus wat wakker lijkt te worden, hopelijk zet het door.

Suze: Zzo ken ik je weer!
Mal: En nog gewonnen? Klinkt als leuke dag zeg
Hoest met de spierpijn Bam?
Amalia moet dat zijn, Sorry
Ja goed, valt me wel mee. Alleen die arm blijft gevoelig, maar geod dat doe ik ook wel zelf............
Ligt NY hier een paar honderd km vandaan dan? Ik waande je echt daar, Amalia!

Jee, Naatie, jij met die hond buiten. Ik zie de buren al meeleven. Of was het in de nacht?

Het wordt woe een graad of 27! Ik zit al met de herfst in mijn hoofd. Nouja, nog even genieten maar. Star, kies nou niet die dag uit he! Hoewel, als je koude rillingen hebt..

Have a nice night!
Neeee, niet gewonnen :(

Jammer want er waren errug leuke prijzen, maargoed.

Oooh, je had het tegen Mal

Nouja, wij dus niet.

Yek ja, ik zat bij de weeën van Laurens ook op de bank te hangen, op de grond of over het aanrecht (had het niet meer ) en die hond maar achter me aan.
NY is vlgnd week Compu!
Vandaag leuke dag gehad, mijn broer kwam onverwachts langs, en gingen we ook nog spontaan uit eten bij de griek en als klapper vertelde ze dat mijn schoonzusje zwanger is. Cool!!
Oh, wél tegen mij. Nou, ik ga afsluiten, kan het tempo niet meer aan...
Gefeliciteerd!!! die uit Aussie? Leuk zeg! Hoe ver is ze? Super

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven