VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Haha, ja dat is ook echt vreselijk. Ik had laatst nacontrole voor de totaal-ruptuur die ik na Poppetje had, en dan zit je ook zo in die vreselijk stoel. De controle ging alleen om het andere gaatje dan ik in gedachten had, dus was ook nog even schrikken. Dan zitten ze wel niet te kutten , maar was ook echt niet leuk.

Maar goed, toch wel heel goed dat we dat systeem met die uitstrijkjes hebben, want anders kom je er natuurlijk pas veel te laat achter als er iets mis is.
Ik wil nergens prikken. Kan er echt niet tegen. Gatverdegatver. Ander onderwerp .

Ik moet nog een beetje opruimen, morgen komt er weer een potentiele werkster en als ik opruim kan ze beter zien hoe smoezelig we zijn en of ze dat wel aankan .

En ik moet ook nog hardlopen.
quote:Morrie schreef op 07 september 2009 @ 21:22:

[...]

Dat is een heel groot en heel belangrijk verschil .En gelukkig maar, want als dat verschil er niet was geweest, dan hadden ze jou iets heeeel raars wijs gemaakt bij die teennagel
En nu nog hardlopen! Dat heb ik om 20u al gedaan. Zou me er nu niet meer toe kunnen zetten geloof ik.
Mille en LLL: ik vind jullie avatars op elkaar lijken, vergis me steeds!

Na de bevalling van Knorrie ging de vk na het hechten controleren of ze niet in mijn darmen oid gehecht had. Ik snapte het niet helemaal. Ik vond het wel by far het meest genante moment van de gehele bevalling.....
quote:Mille schreef op 07 september 2009 @ 21:26:

En nu nog hardlopen! Dat heb ik om 20u al gedaan. Zou me er nu niet meer toe kunnen zetten geloof ik.Maandag is Harrie zijn sportdag, hij komt als het goed is zo thuis en dan kan ik. Maar ik twijfel nog hoor. Ben niet zo'n held in het donker namelijk en was even vergeten dat het alweer zo vroeg donker is.
Ja, ik moet een nieuwe avatar maar kan niks leuks vinden.

Wauw nu nog hardlopen vind ik echt heel erg stoer. Ik ben nog steeds niet geweest, het kómt er gewoon maar niet van. En omdat het er niet van komt denk ik er ook nooit aan. Nou ja, binnenkort begint pilates weer, doe ik tenminste iets.
O LLL, doe je ook pilates? Grappig, ik ook.

En Lien, geef jij eigenlijk nog borstvoeding?
Drop, wat ben je toch een bikkel! Ik moest ook even benen kruisen toen ik het verslag las, maar hoop dat het allemaal nu achter de rug is. Niet nog een keer ok? Enne geef je vent ff een dreun!

Kan me voorstellen dat het best ff heftig is met allemaal onbekenden en volgende keer gun ik jou net zo'n leukie als gyn als die van mij
Als ik ga hardlopen is dat meestal tussen 21 en 22u. Lekker over de dijk heen en langs de 'lage' weg terug, leuke route van ongeveer 8km. Vind het in het donker juist wel lekker en bijzonder, al die lichtjes in de verte en de stilte om me heen.
Discussie ga ik me niet in mengen aangezien ik denk ik laatst mijn mening duidelijk heb gemaakt wbt afspreken etc.

Ok, verder nog een x de vraag vd dag: heeft iemand inspiratie of iets aan te trekken voor een jaren 70 feest? Help?
Een rastapruik? Heb ik hier liggen.

Een broek met van die flaired pijpen?

Een gebloemde blouse?

Drop, ben je dan niet bang voor 'verkrachters'? Ik wel... Ben echt een schijterd wat dat betreft.
Deze gyn is wel heel lief hoor, beetje vader-achtige figuur al is hij daar wat te jong voor. Wilde het per se zelf doen, er is nog een gyn daar maar hij wilde het doen omdat hij destijds mijn bevalling niet heeft kunnen doen vanwege de omstandigheden (HELLP). Hij vroeg me de vorige keer nog hoe het met de kinderen was en toen heb ik verteld dat Wiske waarschijnlijk of tijdens de bevalling, of tijdens de zwangerschap een lichte hersenbloeding heeft gehad waardoor ze nu alweer 4,5 jaar therapie heeft. Tel dat op bij mijn onverwachte HELLP en spoedkeizersnede en hij zal zich achteraf misschien best een beetje rot hebben gevoeld, dacht ik achteraf na mijn vorige bezoek. Misschien dat hij me daarom dit keer zelf wilde behandelen. Jammer dan weer van die lange wachttijd .
Ik loop ook niet in het donker en ben niet bang voor verkrachters, maar wel dat ik in een greppel met doorgesneden keel kom te liggen!

Op 1 of andere manier denk ik niet dat rastapruik bij mij leuk staat Maar suggesties welkom nog en kleding helemaal welkom..
O, het moet leuk staan? Nee, dan heb ik geen tips .
quote:dropje schreef op 07 september 2009 @ 21:36:

Deze gyn is wel heel lief hoor, beetje vader-achtige figuur al is hij daar wat te jong voor. .

Die van mij is lief en leuk

Maar wel lief dat hij jou perse zelf wilde behandelen.
Vrolijk, misschien hier. Maar idd, olifantenpijpen, plateauzolen, grote bloemen, catsuit met uitlopende flaired pijpen, je haar in papillotten draaien en naderhand touperen, bloezen met van die lange punten, Mary Quant-achtige nauwsluitende minijurk met lage col. hier ook foto's voor inspiratie.

He, wat dachten jullie hiervan?
Oh, en vergeet de hotpants niet. Neem een hotpant in een felle kleur en een dikke panty in een felle, maar afwijkende kleur en je bent echt seventies. Google eens op Mary Quant.
HOTPANT???? wie o wie heeft/durft in hemelsnaam in hotpants?

Ik niet hoor!
Oh ik heb ook nooit inspiratie voor verkleedfeestjes. En ik heb er ieder jaar in ieder geval één omdat ik een paar vriendinnen heb die er dól op zijn. En die dus ook de meest waanzinnige outfits verzinnen iedere keer.

Hotpants, leuk toch? Zijn weer helemaal hip als ik zo op mijn werk om me heen kijk .
quote:vrolijk schreef op 07 september 2009 @ 21:45:

[afbeelding]

He, wat dachten jullie hiervan?En als je dit aandurft snap ik sowieso niet waarom je niet in een hotpants durft .
quote:lilalore schreef op 07 september 2009 @ 21:56:

[...]

En als je dit aandurft snap ik sowieso niet waarom je niet in een hotpants durft .Omdat bij kleine mensen dit soort jurkjes langer vallen. Ik ben er van overtuigd dat dit echt wel langer valt bij mij
Oh, in dat geval: doen!

Ik ga naar bed, drukke dag achter de rug met twee (!) ritjes naar Ikea, want kast gekocht en bleek bij thuiskomst de verkeerde (paste niet in waar we 'm bedacht hadden) dus weer terug, hoop gedoe. Maar daarna nog wel alles in elkaar geklust, alle zooi uit oude kast en weer in nieuwe kast geruimd, en toen ook nog spontaan vrienden te eten gehad. Erg gezellig maar nu dus moe. Weltrusten!
Truste LLL!

Ik ga boven ook ff tv kijken en ook naar bedje toe. Gister niet zo lekker geslapen.

Drop, truste meisje en hoop dat paracetamolletje helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven