Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
Doet het alleen pijn tijdens aanleggen, Kjong? De eerste paar seconden? Of langer? Is Chipita verder wel tevreden, drinkt ze goed? Want dan leg je in elk geval goed aan en kan het zijn dat je tepels gewoon nog erg moeten wennen. Dan is pijn binnenkort wel minder tot weg. Althans, zo ging het bij mijn borstvoedingsperiodes. En bij twijfel mag je Bloes vast wel bellen op haar vakantie.

Alcohol en borstvoeden.. Via google genoeg over te vinden. De do's en don'ts.

Heb wel gewoon 1 wijntje gedronken. Beetje logisch nadenken, niet 5 minuten voor het voeden nog een glas achterover slaan (sterk overdreven), goed eten en dan een wijntje, Af en toe een nip, dat werk.

Pfff.. over 4,5 uur moet ik alweer uit bed (en moet er eerst nog even in) want vroeg opstaan want moeten om 7 uur met Yentl in ziekenhuis zijn.

Krijg morgen spijt dat ik hier nog zo lekker zit..

Maar ja, je kunt beter spijt krijgen van wat je wél hebt gedaan dan van wat je níet hebt gedaan. Dat zeggen 'ze' toch?

En het is 0.36u

en dat betekend..

Mims!

Je bent JARIG!

HOERA!

Van harte, lieverd!

Hoop dat je een fijne dag zult hebben met je liefsten..
*zangmodus aan -bewerkt met voice-zuiverdinges-*

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang ze leven in de gloria, in de gloooooriiiiiiaaaaa, in de gloooooriiiiiaaaaaa!!!!! Hieperdepiep Hoeraaaaaaaa (x30)

*zangmodus uit*

Gefeliciteerd Mims! En nog heel veel gezonde, gelukkkige jaren!

Gaat over op stemmig zwart...

Kjong, 'k zou zoveel meer voor je willen doen dan slechts een *; kunnen geven... Mànnen! Zou het ingebouwd zijn in het XY-systeem dat enthousiasme altijd ontbreekt? Misschien kan dat alleen met een dubbele XX??

Voeden doet minder pijn zonder tepelhoedje. Ik heb 4 maanden met tepelhoedje gevoed en nu al (ehm..) 25 maanden zonder, en dat gaat toch een stuk beter

Pimpel, Daktarin moet òòk op jouw tepels. Niet alleen in het mondje van Leentje. 't Zit aan beide kanten, snap je?

Tips voor bv? Goooooo with flooooooowwwwww. Dat helpt. Geen voedingen tellen, niet elke dag 't kind wegen, ohja, niet op de klok kijken bij de zoveelste nachtvoeding, kind aanleggen, kind terugleggen. Slapen. Zoiets.

Zoooo, kan ook wel een praktijkje beginnen :P. Zit er serieus over na te denken, misschien kan ik wel wat van die ouderwetse Italiaanse ideeen de Romeinse wereld uithelpen. Vriendin van schoonzus zit zwaar in de stress want man in ziekenhuis. Dochter van maand oud werd meteen van de borst gehaald want alle stress kwam ook in de melk, en dan zou het kind vergiftigd worden :o. Jammer dat Bloeske al op vakantie is, had ze ook nog even mee kunnen lachen :P  Fijne vakantie trouwens Bloes, ik zal naar je zwaaien, we zitten tenslotte in hetzelfde land (op slecht 1000 km afstand :D)

Bam, goed dat je het op deze manier hebt aangepakt, wordt iedereen blijer van denk ik, jullie incluis. Sterkte voor Yentl!

Wat een kleine klasjes zijn er bij jullie! (bij jùllie... tssss, 'k word nog 'ns een rare romein :P) Ludlum gaat in september wèl naar school, hij staat op de lijst. Zou eerst wel, toen absoluut niet, want wetswijziging, en nu dus wel. Wordt hij de jongste van de klas... Zucht. M'n jongetje gaat naar school, en hoewel het vast een soort van vrijheid geeft (hoewel: heenbrengen, weer naar huis, weer naar school, ophalen... elk een kwartier...) geeft het ook een behoorlijke leegte, m'n kleine jongetje. Ik kom er wel overheen (raapt zichzelf weer bij elkaar). Ohja, klas van Ludlum wordt zo'n 35 kinderen groot... Hee, ik kan wel eens gaan sporten! Misschien ben ik dan voor de zomer van 2010 weer in 'shape' om rond te dwarrelen over het strand :P

Eddie Vedder, Alex? Lekker. ;) 

Pim, bij ons kun je ook van vloer eten :D Serieus: ik had hetzelfde gedaan. En in bad? Alle-4? No way...

Wat wil ik graag voor mijn verjaardag nu ik geen fiets mag? (te gevaarlijk... Zucht) Iemand ideeen? Ik niet.

Ik zou vroeg naar bed (lees: voor 0.00), maar geloof dat het grandioos aan het mislukken is... :D
Met dank aan Hero (die nu naast me goddelijk staat te wezen) is de eerste fles champagne al leeg. Ik wordt echt dertig, heb nu al bubbels in mijn hoofd...

(bemoeial Hero zegt nu dat ik geen dertig wórdt, maar dertig bén....auw!)

Ben en Jerry leven nog.

Australian Bonbons niet meer.

En ik weiger het vandaag over de tandarts te hebben!!! Ik ben jarig, hallóóóó (Bam, ik ben langer niet geweest dan jij, nananananaaaaa).

Hoe dan ook, Hero wordt nu zeeziek van het scrollen (nitwit, hij is al 31 en komt dus uit het tijdperk van de kleitabletten) en volgens mij is het sowieso wijs dat ik nu mijn beschonken giecheltje ga houden!

~duwt Hero op het matras in het kantoor en gaat knus en uiterst braaf naast hem liggen, hoofd op zijn schouder......samen snurken ze binnen 5 minuten harmonieus "happy birthday"~
Wat wilde ik nou toch typen?
Mimsekind, gefeliciflapt!

Welkom in De Wereld Der Desperate Dertiger.

(En als je Herootje van slechts 31 al een ouwe lul vindt, krijg je natuurlijk van de nóg oudere onder ons een rotjaar dit jaar. 

Zo.

Dat was Dertigers Les nr 1.;))
Sjee wat loop ik achter:

Bij Kjongen op school zijn de klassen tussen de 25 en 32 kindertjes groot.

Borstvoeden doet de eerste paar minuten tranentrekkend zeer. En daarna zo af en toe. Door terugtrektepels (na 8 jaar eindelijk het antwoord waarom het bij Kjongen was mislukt) is het maar wat aanklooien geblazen. Veel opnieuw happen. Ook wel lucht erbij waardoor krampjes.

Ben bang dat ik dit niet erg lang vol ga houden. Ik push mezelf nu tot in elk geval de vakantie. Maar zeer zeker een tevreden kind, met 1 mem per keer.

Helaas is site voor ticket boeken nu gesloten.

Kman ging gisteravond per sms al akkoord met vakantie in aug.

Vandaag op msn kwam de aap uit de mouw (, hoewel dat niet kon, hij zat, na zijn kop kaal geschoren deze week , met blote bast achter de webcam. Hittegolf en in restaurant aan stoof te staan, blijkt toch een beetje heet te zijn. Gelukkig heeft hij nu een kind, want met oververhit scrotum was het nooit gelukt.)

Hij zei:

Weet je, als je komt, betekent het dat je ook weer weg gaat...
Voor de rest ben ik sprakeloos van decadentie door het nieuws dat ik vandaag van Supra kreeg.

Na alle halve hints, snapte ik het nu pas. En dan wordt er gezegd dat ík in raadsels praat.

Ik geniet in stilte.

Maar zeer zeker: Dank jullie wel...
Hè Meave, ik had nog zo gehoopt dat dat ons geheimpje zou blijven, :P Was erg gezellig gisteren bij Meave en alle mannen. Ook erg leuk om Vietje en Bikkel samen te zien aanrommelen. Vandaag een dagje thuis met alleen Bink aangezien Madokus aan het werk is en Bikkel op het kdv.

Wow Pimpel, van 11 tot 6 geslapen?! Hopelijk heeft Leentje dat vannacht weer gedaan. Hier kan ik daar alleen nog van dromen vrees ik. Ik mag nog iedere 3 tot 3 en half uur aan de bak 's nachts. Maar ach, ergens ook wel gezellig zo'n klein lijfje tegen je aan 's nachts. Ik weet niet wat er in de lucht zat gisteren, maar hier gisterenavond voor het eerst een tijd lang een ontroostbare Bink. Kereltje had duidelijk last van krampjes. Was erg sneu om te zien.

Kjong, wat kan ik me voorstellen dat je de balen hebt van zo'n lauwe reactie op jouw voorstel. Logisch dat je zo snel mogelijk daar naartoe wilt. Hopelijk komen jullie er uit om iets te regelen op een moment dat Kman er ook echt voor jullie kan zijn.

Dreamer, je benen klinken kleurrijk. Wel lastig zeg zo'n allergie. Hopelijk heb je niet teveel last meer. En wat vervelend dat nou om zo'n reden het geplande uitstapje niet door kan gaan.

Livre, veel plezier!
Gefeliciteerd Mims!!! Ik post nu clandestien vanaf mijn werk, dus even weinig uitbundig!

Kjong, ik zal je vanavond opnieuw mailen naar gmail. Maar in mijn mail stond o.a. of je vrijdag a.s. hulp en gezelschap behoeft. Ik neem dan lekker een dagje vrij en kom jouw kant op. Zegutmaar.

Kan iemand mij de laatste mail over het decante gebeuren voor Kjong nog even doorsturen, want ik mis nog allerlei relevante info om pecunia elders terecht te kunnen laten komen. (Zie Majo, ik ben ook een Romein).
Ja jemig, Kjong! Is je mail stoek! En ik maar mailen naar jou. En ook maar niks terug krijgen....
Heb ik toevallig vanmorgen al gedaan Meave.

Had ik toch helemaal de laatste pagina bijlezen gemist :$ Dus alsnog,

Mims, van harte gefeliciteerd. 30 is echt niet oud hoor. Heus niet (zowel, dan ben ik over anderhalf jaar al oud en dat weiger ik te geloven). Het klinkt in ieder geval alsof jullie je verjaardag goed hebben ingeluid.

o ja, ook hier geen kaartje van je ontvangen.

Bam, hopelijk heeft Yentl de operatie inmiddels achter de rug en viel het allemaal mee. Nu snel opknappen voor het grietje zodat jullie er lekker opuit kunnen om van een welverdiende vakantie te genieten.

Kjong, die laatste opmerking van Kman raakt me wel zeg. Wat hartverscheurend toch :(

Zwaait nog even, spuit 11 als ze is, naar Bloes en de meiden. Veel plezier!

Majolika, Ludlum ook alweer naar school. Jeetje zeg :o

Hier zojuist ook spruw ontdekt. Ik vond meneer gisteren al zo raar drinken. Was er al een beetje bang voor. Zojuist een wit tongetje ontdekt dus kan niet missen eigenlijk. Probeer ik de huisarts te bellen, zijn ze eerst steeds in gesprek en nu volgens het antwoordapparaat telefonisch niet bereikbaar. Het valt niet mee om huisartsen te pakken te krijgen zeg.
Meave,als het mailadres dat ik van je heb nog klopt heb je mail.

Mimsey! Van harte met je verjaardag, welkom bij de club van dertigers! En echt het went.;)
Suup, je hebt mail van mij. Want ik had mail van Mado.
Mimsmeid! gefeliciteerdindegloriahiephiephoera!!!!

Zitten ze hier te miepen over dat dertig oude. is Dértig! Tsk Ben ik dan al bejaard of zo?

Leven is te vol maar het is zo leuk allemaal, althans; veel, komt dit iemand bekend voor? Vanochtend iedereen de deur uit geveegd, La Dotta net in bedje geworpen, sterke koffie gemaakt en nu alleen maar zin in boek lezen met poten omhoog, lekkere broodjes maken, nog meer koffie, nog meer boek. In plaats daarvan moet ik eigenlijk (eigenlijk.. rekbaar begrip) wassen, schuur opruimen (totaalchaos), administatie doen, werkreis voorbereiden, klusman bellen, speelgoed uitzoeken en stiekem laten verdwijnen wat nooit meer gebruikt wordt maar hier wel de woonkamer volledig verstopt; van die dingen. Gelukkig vanaf morgenmiddag op werkreis, in een volledig speelgoedvrije hotelkamer . Met bad en minibar. Kijk, dat houdt een mens op de been.

Kjong, geen punt. Heb nog spullen voor je trouwens, komen vandaag op de bus. Ga je nou wel of niet in augustus reizen?
quote:Suup, je hebt mail van mij. Want ik had mail van Mado. Je hebt ook weer mail terug. Het adres dat ik had klopte niet.

Mims, gefeliciteerd meisje!

(ja, ik zeg meisje, want in mijn ogen ben je een hele jonge blom)

*stevent langzaam maar zeker op 40 af*

Kjong, ik ga nog even op zoek naar zonnekapje voor de maxicosi (die had ik vergeten erbij te doen, toch?) lijkt me wel handig als je naar het zonnige zuiden gaat.

Ohja, Mimsey, denk eens goed na, waar had je destijds ook alweer de draadloze muis mee naar toe genomen? Daar liggen vast de kaartjes! ;)

En spruw sucks! Bigtime! Sterkte meiden.
Even heeel snel, want beredruk, hier...

Mimsey! Van harte gefeliciteerd, meid!! En 30.... pfff.. jong, hoor :D!! Die kaartjes, hihihi... nog steeds geen idee? (:$'k Reed zelf zaterdag met de 4 halve bruine broden OP het dak van de auto weg. Had je die bakker moeten zien kijken en wijzen, hahahaha:$ Tja, de kids zaten te zieken in de auto, en dan verlies ik enigszins mijn hoofd...)

Kjong; klinkt heel bekend, dat gevoel. Heb zelf ook ingetrokken tepels (jeuh, leuke info...), en ook bij mij deed de eerste weken voeden verrekte zeer. De boel lag gewoonweg tot bloedens toe open. Na enkele weken ging het beter, en op den duur was het echt over. Maar godsamme, wat een pijn de eerste minuten, als beeb de boel eens lekker naar binnen zoog! Ik schopte altijd met de benen in het rond, en de tranen sprongen me in de ogen. Manlief mocht dan ook niets vragen of zeggen of wat dan ook, want dan vloekte ik 'm stijf, hahaha. Ik moest me echt even concentreren op het verbijten. Jaaaah, geweldig leuk, BV geven ;).... En bij Sophie herhaalde zich alles weer. Maar goed, toen wist ik dat het over zou gaan, en daardoor vond ik het beter te verdragen. Tepelhoedjes, cremepjes, steeds andere houding enz enz... de hele truukendoos geprobeerd, maar niets hielp. Moest er gewoon doorheen.

Pimpel; aiai... spruw. Helpt de AB al wat?

Bambi, hoe gaat het?

Sorry;l geheugen als een zeef en tijd is op.... Afspraak-meneer komt eraan gelopen....

Tot later!
Huh? Vetgedrukt en zwart??? :$ Zo belangrijk ben ik niet, hoor......
Jeee, Madootje ook al spruw, lees ik net. He bah! Ook maar een kuurtje halen?

Bambi en familie op vakantie, dus? En Bloesem ook al, toch?

Van Lilian las ik nog iets over eigenlijk heeel veel dingen moeten doen, maar lekker een nachtje voor het werk weg! Ha, dat zijn de betere dingen in het leven :D. Heel af en toe heb ik ook zo'n nachtje, en ik geniet altijd met volle teugen!!
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloriaaaaaaaaaaaa. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Mims. En welkom bij de 30-ers. 30 wordne is net zo erg als het klinkt :P

Oh bah, spruw. Wat een verschrikkelijk rot-iets is dat toch ook. Succes..

En pijn bij het voeden gaat mettertijd wel weer over, Kjong. Dat neemt niet weg dat het nu gewoon kut is. *herinnert zich die momenten nog levendig, waarbij ze met tranen heeft zitten voeden*

Lil, werkreisje weer? Waar ga je dit keer heen? Een speelgoedloze kamer lijkt me zoooo heerlijk. Al was het maar voor 2 daagjes.

Bam, hoe is het gegaan met Yentl?

Zoon heeft vandaag z'n allereerste schoolreisje. Bah, ik wou dat hij thuis was.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Waarom heb je er niet gelijk een poster van laten drukken, van de info over jouw memmen, Xop?

Heb jij ook neppers? (We gaan gewoon door met dit onderwerp, beter dan het weer) Die-van-mij lijken namelijkheel normaal, maar van binnen zijn ze dus raar. (Eigenlijk zijn het mijn zielenspiegels;))

Of heb jij verlegen tepels?

Bam, niet naar de tandarts zijn, en wel gaten in het gebit gevallen. Zou er een verband zijn?

Meave, tuurlijk! Hoe laat?

Norre, mail doet het weer.

Ik heb geboekt. Vannacht om 4uur.

Kman wil het wel hoor, dat we komen. Maar hij wil dan ook dat we nooit meer weggaan. Doet te veel zeer, nu al, het idee.

Hij heeft gisteren me heel voorzichtig verteld dat hij toch van Chipita meer houdt dan van mij. Nu al, onbesnuffeld. Opgelucht gezicht toen ik zei dat dat ook zo hoorde.:D

Ik kon niet slapen. Lag hyper in bed.

Om Decadente Boel en wat ik zou kunnen delegeren. (Supra is daar veel beter in, die somde zomaar een hele lijst op waar ikzelf werkelijk nooit aan gedacht zou hebben: ramen wassen bijv. Doe ik nl zelf maar 1x in het jaar. Maar als je verplicht thuis zit is het misschien inderdaad wel errug lekker als je ook naar buiten kan kijken)

Om tickets, en slecht weer, en dat die ene optie al vergeven was, dus dat ik er écht nú iets aan moest doen, moest kiezen.

Ik ben dan ook net een uurtje wakker. Lag me ook nog te bedenken wat een moeite het moet zijn met allerlei peuters en grut om je heen. Kjongen kan heerlijk al alles zelf.

Ik ben me nu pas bewust wat er hier op de radio gaande is:

Er is een mevrouw die met overleden dieren praat, en er zijn werkelijk mensen die foto's van die beesjtes sturen en vervolgens hun telefoonrekening laten oplopen om deze mevrouw te woord te staan en te horen dat hun dooie diertjes echt een goed leven hadden bij hun baasje. Of dat de weggelopen kat haske daod is, dus echt niet meer terug komt, want heeft een eigen stil plekje opgezocht voor een privemoment sterven.

~tikt op voorhoofd, maar moet er heel hard om lachen, lijkt wel Koot&Bie sketch~
Mims, van harte gefeliciteerd meid! En echt, het went, 30 zijn.. (en na zo'n 9x, als je er nét aan gewend bent... ;))

En.. altijd fijn dat JIJ in elk geval snapt, waarom je je kaartje te laat krijgt. (bij mij zit ie gewoon in de tas, da's dan wel weer makkelijk)

Ai Bah, pijn bij 't borstvoeden, dat is níet fijn. Sterkte ermee.

Ik ben vandaag niet naar het werk ivm hoofdpijn (vandaar dat ik hier zo laat ben ) Heb net Shrek deel 1 gekeken en ga voor deel 2. Helpt écht, lachen! En het uitslapen tot half 12 hielp ook wel, denk ik.

Gevolg van mijn 'tegenpaaltjebotsactie' is wel dat ik vréselijk moet lachen om de reclame van Hans Anders :D (vrouw botst op leeg plein tegen paal)

Elvis schrok wel van de plek, trouwens. Zag 'm eerst bij avond, wat donker dus, gisterenmorgen kwam de schrik alsnog.

Majo, ludlum alweer naar school? Hoe oud is hij dan? toch nog geen 4?? (kijkt om het hoekje waar de tijd gebleven is) (joehoe, tijhijd....)

Mims, meid, pretttige verjaardag verder

Altijd prettig he, als je vent ouder is. Bij mij is dat zo'n half jaar per jaar. Aah, dan voel je je weer zo jong

Bambi, ik hoop dat het dit keer makkelijker ging met Yentl.

En heerlijk dat je weg kan! Hopelijk geen hoosbuien in Hongarije zoals hier. Ach.. ook hoosbuien kunnen positief uitpakken, zo hadden wij gisteren een zwembad in de tuin! Baantjes zwemmen kon nog net niet, maar pootjebaden...

Tot later weer dames

ik heb een afspraak met m'n Oger

:D
Later is nu
Als Chipita een vent was geweest Alex, zo lurkend en krabbelend (met die venijnige nageltjes in de hof) dan had ik haar een enorme loeiharde lel verkocht.

Waar zijn al jullie kinderen naartoe (geweest) met schoolreis?

Ging Yentl vandaag naar zkh?

Hier. Meer speelgoed voor in de woonkamer.

Ik ga eens contact leggen met mijn nieuwe vriend Albert.nl.
Mijn kinderen gaan morgen op schoolreis. Ze gaan naar een grote speelboerderij. Met dus dieren maar ook hele grote speeltuin. Toevallig degene waar wij ook zijn geweest met Yentl en Noah in dat weekend. Is echt heel erg leuk! 

Ben ook vergeten Bam en Yentl sterkte te wensen....

Hoe ging het???
quote:

Waarom heb je er niet gelijk een poster van laten drukken, van de info over jouw memmen, Xop?

Heb jij ook neppers? (We gaan gewoon door met dit onderwerp, beter dan het weer) Die-van-mij lijken namelijkheel normaal, maar van binnen zijn ze dus raar. (Eigenlijk zijn het mijn zielenspiegels;))

Of heb jij verlegen tepels?

Whahaha, ik lig hier echt naast mijn stoel...Hihihi, hoe kom je erop.... Maar indeed, ik heb de verlegen varianten, grinnikgrinnik...

Ik heb geboekt. Vannacht om 4uur.

Kman wil het wel hoor, dat we komen. Maar hij wil dan ook dat we nooit meer weggaan. Doet te veel zeer, nu al, het idee.

Hij heeft gisteren me heel voorzichtig verteld dat hij toch van Chipita meer houdt dan van mij. Nu al, onbesnuffeld. Opgelucht gezicht toen ik zei dat dat ook zo hoorde.:D

Ik kon niet slapen. Lag hyper in bed.

DIt zal je toch weer helemaal geruststellen, denk ik?! Lief, hoor!
Even heel snel want hier mega hectisch al de hele dag en dag nog laaaaang niet voorbij.

Ging goed met Yentl, ze was wel erg bang toen ze richting OK werd gereden, tranendal in OK, gossie. Had haar beloofd dat ze een grote Barbie-helium ballon kreeg als ze terug was uit uitslaapkamer en dat vond ze wel een fijn en geruststellend vooruitzicht. :) Lief ding. Tijdens narcose wel weer die spasmes, nu wist ik het gelukkig, dus ik schrok nu niet zo erg als vorig jaar.

Maar heb toch ook een traantje weggepinkt toen ik OK weer moest verlaten. Stelletje huilebalken zijn we. :) Ze had vriendinnetje gemaakt op zaal, meisje van haar leeftijd en Yentl was direkt na operatie alweer helemaal het wijffie. Even uitgerust, daarna gespeeld in speelkamer en sinds 11.00u alweer thuis. Hele middag ligt ze al lekker op de bank films te kijken. Ook weer achter de rug.

Snel verder hier, kom later wel weer buurten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven