Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Bij bumperklevers ga ik altijd heel fanatiek mijn ruiten sproeien.

Vinden de meeste niet zo leuk
quote:Winx68 schreef op 24 augustus 2009 @ 17:44:

Bij bumperklevers ga ik altijd heel fanatiek mijn ruiten sproeien.

Vinden de meeste niet zo leuk Ow..ik verbaas me er altijd over dat mensen nét moeten sproeien als ik achter ze rij. Ik begin het nu wel te begrijpen geloof ik
Hahaha Lunax, dus bij bent ook zo'n bumperklever

*waarom lukken de smileys niet bij mij???*
Smileys waren gister na de werkzaamheden aan het forum volgens mij van slag. Bij mij deed het uitklapmenuutje het ook niet. Alleen degene die ik uit mijn hoofd ken kwamen op papier

En ja..ik geloof wel dat toe moet geven dat ik een beetje ongeduldig ben in de auto soms.
Gefeliciteerd met je rijbewijs!!!!!!!

Maarre, hoest met je kies afgelopen vandaag?
Dank je!!

Wé heeft de afspraak verzet. Het was te stresserig, én afrijden én de tandarts op één dag.

Het is nog steeds ruk met die kies maar niet doorlopend. Meestal voel ik er niks van, alleen met koud en warm is het vervelend.

Hoe is het met jouw kies, of ex kies inmiddels?
En, hoe voelt dat nou, eindelijk je rijbewijs op zak?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Heel goed.....echt, ik ben al vanaf 04.30 uur op en ik voel me geweldig, een nieuw mens.

Ik heb er - met tussenpozen - 3 jaar over gedaan, over het behalen van de rijcreditcard en ik ben dus euforisch, nooit gedacht dat ik het zou halen.
Ga jij lekker met lessen trouwens HPL?
Het is voor mij al een jaar of 13 geleden, maar ik ben nog steeds hartstikke trots op het halen van mijn rijbewijs! Een van de grote mijlpalen in mijn jonge leventje toen, ik voelde me denk ik toen pas echt volwassen, want ik mocht net als andere grote mensen gewoon autrorijden!

Geniet ze! En ook van de eerste keer helemaal alleen in de auto, vond ik ook best spannend!
Oh ja, die eerste keer dat je alleen rijdt...heel apart. Je zou zowat een zwaailicht op je karretje zetten zodat iedereen ziet dat jij het ook heus alleen kan hahahaha
Morgen kan ik 'm ophalen, mijn rijbewijs.

Bespottelijk dat het niet meer meteen kan maar goed, het mag de grote pret hier niet drukken.

Gisteren sprak ik een lieve schat van een vriendin, die soms een beetje vaag kan zijn, zij feliciteerde me met het behalen van het rijbewijs en zei toe, dat het vooral zo heerlijk was dat ik nu een rijbewijs had en dat ik er nooit meer een hoefde op te halen bij het gemeentehuis. Toen ik zei dat ze toch echt een keer in de 10 jaar up moest daten en dan weer naar het gemeentehuis moest om 'm te vernieuwen, was ze hoogst verbaasd. Ze had haar rijbewijs in 1994 gehaald en dat was het.......

Ze rijdt nu dus al vijf jaar met een ongeldig rijbewijs rond. Ik heb niet gelachen (nu wel) maar wat erg zeg. Kun je weer opnieuw beginnen!
Gefeliciteerd met je rijbewijs!!!!

Staat je nieuwe bolide al voor de deur?

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Prachtig MV!

Ik heb alleen een gele....Een Stiga. Maar deze is ook blits hoor!

Qua auto heb ik een C3, babyblauw en daar mag ik nu ein-de-lijk lekker in rijden......
Dat lijkt mij nou zó leuk he, op zo'n grasmaaier rondscheuren.

C3 zijn leuke auto's! Veel rijplezier.......gaat wel lukken.

Met mijn ex-kies gaat het goed. D'r zit een gat nu. Best lastig want er blijft weleens wat in hangen (wanneer komen nu eens die smiley's terug?) maar dat mag de pret niet drukken.

Ik heb geen pijn meer!!! *doet soort van dansen*

Nu jij nog!
quote:Winx68 schreef op 08 september 2009 @ 22:05:

*doet soort van dansen*

Winx geen pijn meer aan spookkies en Leo dr rijbewijs. Het kan niet op deze week!!! Oleee Oleee

En nu nog de staatsloterij!
Ik ga zo rijden hoor, maar Groningen dus, naar het ziekenhuis met Fien en Wé....

Spannend, poeh, ik ben helemaal zenuwachtig!

Voor het eerst écht ergens heenrijden, zonder instructeur en dat ik dan wel 120 mag rijden en zo.

Iedereen in de buurt van Groningen binnen blijven van 12.00 uur tot pakweg 13.00 uur!

(ik waarschuw maar vast.....)

Succes in het ziekenhuis!

En natuurlijk ook met rijden *blij dat ik in de randstad woon, tonguitsteeksmiley*
Leo, gefeliciteerd!!!!

Ik ben een paar dagen offline geweest en lees het net pas, echt helemaal super!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Spannend Leo, zat me net af te vragen of je al lekker aan het rondkarren was, ja dus.
Cum non tum age
Hé Lé, ik woon in Groningen. Toeter je even als je langs rijdt? Succes in het ziekenhuis met Fien.
Sterkte met het ziekenhuisbezoek. Ik woon ook in Groningen, maar ik ga gewoon de weg op, misschien kom ik de versbakken chauffeuse wel tegen!!!!

(nog gefeliciteerd he Leo).
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
en hoe is het gegaan vandaag Leo. Het is wel altijd spannend zo een eerste keer zonder instructeur

ik was weer thuis, ben vergeten of ik je gefeliciteerd heb dus bij deze nog maar een keertje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven