Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Via zijn web-site. Heb het heel neutraal gehouden want ik weet niet of hij de e-mails opent of zijn secretaresse.

Echt bizar hoeveel informatie je via internet over personen kunt opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Atherton is een paar 100 km vererop, een day-trip , Aussi standards :o).

Weet niet precies wat de family van mijn 'stunt' vindt.. geloof dat ze het wel begrijpen allemaal.

Ha Chica, geinig dat we any time iemand ergens uit ons leven kunnen opbiepen! Misschien heeft hij wel een superjaloerse vrouw of eengigantiesche drukke welbetaalde baan...Hoe lang is het geleden dat je contact had???
quote:chicha schreef op 15 september 2009 @ 13:36:

Via zijn web-site. Heb het heel neutraal gehouden want ik weet niet of hij de e-mails opent of zijn secretaresse.

Echt bizar hoeveel informatie je via internet over personen kunt opzoeken.

Of zijn vrouw

En daarom hoor je ook niets.
quote:orbit schreef op 15 september 2009 @ 13:37:

Atherton is een paar 100 km vererop, een day-trip , Aussi standards :o).

"Vlakbij" dus inderdaad, kunnen jullie even bij elkaar op de koffie, hihi. Wel heel leuk voor haar dat ze weer eens gaat, kan ze voor het eerst haar neefje zien (al bijna twee)
Ik heb hem al, ff denken........, minstens 25 jaar niet meer gezien. Hij is naar USA gegaan na zijn studie en ik naar Spanje.

Lapin, dat denk ik inderdaad ook. Ga het via een omweg nog een keertje proberen. Weet nu waar hij werkt, woont en wat hij in zijn vrije tijd doet.

Het is zo raar... ik dacht dat hij inmiddels ergens in USA gesettled was met een top-baan. Kalend en grijs.

Hij heeft dus al die jaren vlakbij mijn geboortedorp gewoond, echt niet logisch want het was een kakker uit Den Haag.

En hij heeft ook al zijn haar nog....
Orbit, ja inderdaad, het moet dan wel die C-bar geweest zijn. Je had namelijk uitzicht op t eiland. Heerlijke pancakes!

En daar vlakbij zit nogal een rare bottleshop-drive by he?

Maar fijn dat je het helemaal naar je zin hebt. Toen ik nog in NL zat las ik weleens mee op dit topic, en ik dacht altijd: 'die moet ik hebben als ik daar straks zit'. En toen ik hier eindelijk was....zat jij in NL.
quote:lapin schreef op 15 september 2009 @ 12:19:

Marloussie, lig je al te persen?

... nee lapin werpen!

zo ik ben ook weer op gestaan en zit op mijn werk

marloussie je houd het spannend
Chicha, heb je al wat gehoord?

En Marloussie, al aan het werpen? (zo goed Dutchie )
zou ik dan techisch gezien mijn mini's uit werpsels moeten noemen whahahahahaha

vanmorgen weer een typisch amerikaans moment gehad wat ik niet kan uit staan. Was bij de apotheek komt er een meisje met een hoofddoek binnen en mensen onweken haar gewoon. Je ziet het hier haast niet, zeker in Ohio. Maar zo'n reactie echt gewoon om te kotsen. Ik vind het daar om ook zo veel respect voro haar dat ze gewoon opelijk haar cultuur in het publiek uit oefent...
Nee, helaas. Strippen lukte niet, ze gaan het later deze week nog eens proberen. Baal er flink van, duik zo maar mn bedje in....:(
Wat spannend, de bevalling van Marloussie. Als ze de bevalling achter de rug heeft, denkt ze vast niet meer aan dit topic de eerste dagen en dat terwijl wij natuurlijk alles willen weten.

Lapin, wanneer ga je nou naar NY?

Spannend, Chicha, die contactpoging met een van je exen. Ik ben heel benieuwd wanneer hij reageert. Heb je met hem samengewoond of was het een onschuldige liefde uit je school-/studietijd?

Wat zijn vrouw betreft... als je ons nou even de naam van die website geeft dan reageren we allemaal even met een mailtje waarin we ons melden als een van de exen (ehm.. op Sfo na dan). Dat zal zijn vrouw vast wel leuk vinden.

Hier weer druk en gezellig en ik loop te stuiteren vandaag. Zo hard gewerkt en daarna eind van de middag een nieuwe winkel gevonden. Happy me. Outlet shop met zulke gave kleding en ze hadden alles voor de helft van de prijs, ook dat nog. Dan kun je gewoon uit de rekken trekken wat je wilt en het is allemaal goed betaalbaar oftewel: zonde om te laten hangen voor die prijs.

De buit: 3 jurkjes (zelfs al eentje - een zwarte - voor oudejaarsavond als we naar het verwen/relaxhotel gaan), 1 gaaf shirtje, een strepless jurkje in KLM-blauw (echt mijn kleur, heb ém nu aan dus niet gefotografeerd), nog een ander blauw jurkje, een topje voor op een spijkerbroek en (nee he, niet weer) 3 bikini´s.

Thuisgekomen alles geshowd aan Tb en hij vond dat ik mega goed geslaagd ben. Ik heb er al fotoos van gemaakt. Moet ze alleen nog uploaden op de laptop, dan naar mijn album transporteren en via de gewone Pc op het forum knallen. Komt eraan, morgen of zo.

Nog een nieuwtje, we gaan een appartement huren in Istanbul. Tb wil niet meer in hotels daar en ik geef hem helemaal gelijk. Hij wil zelf kunnen koken als hij daar moet werken, een eigen bed en privacy. Ik ga het er wel gezellig maken, helpen met de inrichting en kan zelf dan ook wat vaker naar Istanbul om te shoppen als hij werkt. Is toch prettiger dan in onpersoonlijke hotels verblijven. Bij het volgende bezoek aan Istanbul gaat hij op huizenjacht.
Oh jee, Marloussie, ik lees nu je laatste berichtje. Wat zul jij balen zeg. Potverdorie, baby vindt het kennelijk erg aangenaam in je buik en heeft misschien nog geen zin in het echte leven.

Hebben jullie geen wonderolie daar? Werk echt goed als de baby rijp is om te worden geboren... Sterkte hoor, ik vind het echt rot voor je dat het zo lang duurt allemaal.
He shit zeg Marloussie! Maar geef de moed niet op hoor, ook zonder strippen kan het gewoon spontaan op gang komen natuurlijk. Bij Oudste braken gewoon mijn vliezen toen we in bed lagen, zomaar spontaan. Kan allemaal!
okay now we gaan allemaal plaatjes plakken waar door marloussie zo moet lachen dat haar vliezen spontaan breken

je heb ook nog even tijd voor een mooie belly painting!

Ik ga ook plaatjes zoeken!

Hebben jullie toevallig dat topic van Zoyla gezien, op de geld&recht-pijler Jeetje normaal ben ik niet vies van een rel, maar wat een ongelooflijk vals doortrapt KUTWIJF naar mens is die HPL zeg, echt buiten alle perken. Ik negeer haar al tijden, en ook hier ga ik buiten blijven, maar bah, krijg bijna buikpijn van haar postingen. Ongelooflijk dat haar maar een hand boven het hoofd gehouden wordt. Ik hoop dat ze 50 kilo aankomt, hahaha (ze is een dikkerd op 1 van de honderden afvaltopics).
Dit is trouwens een foto van Jongste (jullie weten toch dat Vent onder de tattoes zit? Nou 't is erfelijk)

Honger, Marloussie?

Ainne, ja die HPL kan af en toe raar uit de hoek komen. Ik heb een jaar geleden ofzo een aantal aanvaringen met haar gehad. Maar het gekke is dat ze af en toe ook heel normaal kan reageren, sociaal zelfs

Dat topic van Zoyla is wel heel vreemd aan het worden.

Marloussie, ik denk dat het vannacht gaat gebeuren. Mark my words.
wat is een hpl?

mijn kenteken zegt hpplkut en dat heeft geen uit leg nodig (voor nederlanders dan) dutch man zegt altijd it's silly runnign girl hahaha
hpplkut is een prima benaming!

Lapin, ik ken haar nog van haar vorige nick en ook jaaaaren geleden was ze al een shagrijnig stuk vreten. Ik lees haar wel eens in het 100+-topic (als in: kilo's) en daar kan ze wel gewoon doen inderdaad.

Bij mij staat ze nu al een poos op de negeer.
Jaaaaa Marloussie, 16 september is een mooie datum!

vent had honger
Lekker ding die vent van jou
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven