zwanger of niet?
maandag 14 september 2009 om 11:45
Mijn vriend en ik willen heel graag kinderen, ik ben dan ook sinds begin juni ben gestopt met de pil. Eigenlijk vanaf dag 1 is mijn ciclus goed. Nu heb ik al twee weken rare klachten. Mijn humeur is wisselvallig. De ene keer ben ik opvliegend en het volgende moment kan ik huilen en het volgende moment ben ik weer heel vrolijk. Ook ben ik iets aangekomen ipv afgevallen terwijl ik niet meer ben gaan eten. Sterker nog ik let erg op wat ik eet. Mijn borsten groeien. Ik ben al twee weken misselijk. Niet dat ik moet overgeven maar gewoon irritant misselijk. Moet om de haverklap naar de wc om te plassen en vanaf verleden week donderdag leek het of ik toch gewoon ongesteld moest worden maar het zette niet door. Tot vandaag. Het is niet hetzelfde als de voorgaande maanden lijkt het wel maar het zette wel door. Wat houd dat in? Ik heb nog geen test gehaald want helaas door mijn werk heb ik daar geen tijd voor maar kan het zijn dat je toch min of meer ongesteld kan worden ookal ben je zwanger?
groeten tal77
groeten tal77
woensdag 16 september 2009 om 08:05
Volgens mij gaan mensen niet echt op een forum als je mee-huilers wilt... waarom in godsnaam?
(en waarom zou je dat doen als je juist met iets leuks bezig bent? Baby maken!)
Maar okee. De stijl van dit forum en het gekat bevalt me niet.
Gelukkig heeft viva meer topics waar het er gezelliger aan toe gaat.
Bye bye!
(en waarom zou je dat doen als je juist met iets leuks bezig bent? Baby maken!)
Maar okee. De stijl van dit forum en het gekat bevalt me niet.
Gelukkig heeft viva meer topics waar het er gezelliger aan toe gaat.
Bye bye!
woensdag 16 september 2009 om 08:08
FaV, het begon op dit topic heel vriendelijk hoor, maar als je zelf over dingen als respect ed gaat lopen huilen, dan kan je de bal terug verwachten.
TO heeft op haar vraag ook gewone reacties gekregen en er is haar ook verteld dat wij hier niet vanaf een afstand kunnen zien of ze wel of niet zwanger is. Als je daar zo op zo'n manier een reactie op geeft, dan kan je wel wat verwachten.
Zeker als je daarna gaat zitten dubbelnicken
TO heeft op haar vraag ook gewone reacties gekregen en er is haar ook verteld dat wij hier niet vanaf een afstand kunnen zien of ze wel of niet zwanger is. Als je daar zo op zo'n manier een reactie op geeft, dan kan je wel wat verwachten.
Zeker als je daarna gaat zitten dubbelnicken
"ik ben het, Barbabelladingdong"
woensdag 16 september 2009 om 08:12
quote:Ring1981 schreef op 15 september 2009 @ 08:39:
Eensch! Voor klussen, NOD en beebs kan je beter naar Babybrabbel. Daar heerst nogal een sterke mening over hier op het forum, het klinkt vrij kinderachtig. Maar als je een normalere woordkeuze gaat gebruiken en je houdt wel van een beetje pittige antwoorden op z'n tijd, dan zit je hier prima! We blaffen vaak wel, maar bijten niet trouwens. Zo erg is het hier niet. Sterker nog, het is hier hartstikke leuk!
Dusseh, welkom! Veel succes!
PS. Ook ik lees de Viva niet!
Sorry voor die woordkeuze, klinkt idd wat kinderachtig. Iets te veel forum's gelezen waar ze die woorden wel gebruiken.
Deze reactie bevalt me al wat meer. Maar kan je je voorstellen dat al die reacties bij elkaar wel wat bijterig over kwam?
Ik heb ook niet het idee dat hier mensen zitten die bezig zijn zwanger te worden... klopt dat?
Eensch! Voor klussen, NOD en beebs kan je beter naar Babybrabbel. Daar heerst nogal een sterke mening over hier op het forum, het klinkt vrij kinderachtig. Maar als je een normalere woordkeuze gaat gebruiken en je houdt wel van een beetje pittige antwoorden op z'n tijd, dan zit je hier prima! We blaffen vaak wel, maar bijten niet trouwens. Zo erg is het hier niet. Sterker nog, het is hier hartstikke leuk!
Dusseh, welkom! Veel succes!
PS. Ook ik lees de Viva niet!
Sorry voor die woordkeuze, klinkt idd wat kinderachtig. Iets te veel forum's gelezen waar ze die woorden wel gebruiken.
Deze reactie bevalt me al wat meer. Maar kan je je voorstellen dat al die reacties bij elkaar wel wat bijterig over kwam?
Ik heb ook niet het idee dat hier mensen zitten die bezig zijn zwanger te worden... klopt dat?
woensdag 16 september 2009 om 08:15
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 16 september 2009 @ 08:08:
FaV, het begon op dit topic heel vriendelijk hoor, maar als je zelf over dingen als respect ed gaat lopen huilen, dan kan je de bal terug verwachten.
Zeker als je daarna gaat zitten dubbelnickenDe woorden "huilen en dubbelnicken" kan ik niet geheel plaatsen... Maar even over de rest. Ik snap dat je niet van een afstand kan zien of iemand zwanger is, maar als iemand daar vragen over stelt kan dat toch ook gewoon gezegd worden. Sommige schrijven zulke lullige dingen en lezen niet eens gewoon haar vraag...
Zeker als je daarna gaat zitten dubbelnickenDe woorden "huilen en dubbelnicken" kan ik niet geheel plaatsen... Maar even over de rest. Ik snap dat je niet van een afstand kan zien of iemand zwanger is, maar als iemand daar vragen over stelt kan dat toch ook gewoon gezegd worden. Sommige schrijven zulke lullige dingen en lezen niet eens gewoon haar vraag...
woensdag 16 september 2009 om 08:17
woensdag 16 september 2009 om 08:18
Tal99 en Channie zijn dezelfde, dus dubbelnick.
En met huilen bedoel ik dat ze heel erg gaat jammeren, miepen (geef het een woord) als er even niet op haar word gereageerd zoals zij zou willen.
Daarbij is dit een vraag die al zo enorm vaak gesteld is (wekelijks komt ie voorbij), en iedere keer komt er hetzelfde antwoord. Wij weten het niet, ga testen.
Als je voordat je die vraag stelt even de moeite neemt om op het forum te zoeken naar dezelfde vraag, dan kan je dit al lezen, en zie je dat je zelf niets anders kan doen dan testen.
En met huilen bedoel ik dat ze heel erg gaat jammeren, miepen (geef het een woord) als er even niet op haar word gereageerd zoals zij zou willen.
Daarbij is dit een vraag die al zo enorm vaak gesteld is (wekelijks komt ie voorbij), en iedere keer komt er hetzelfde antwoord. Wij weten het niet, ga testen.
Als je voordat je die vraag stelt even de moeite neemt om op het forum te zoeken naar dezelfde vraag, dan kan je dit al lezen, en zie je dat je zelf niets anders kan doen dan testen.
woensdag 16 september 2009 om 08:19
woensdag 16 september 2009 om 08:32
[quote]molie schreef op 16 september 2009 @ 08:30:
nieuwe forummers: tip, lees hier en daar eens een poosje mee.
Dan zie je vanzelf hoe het er hier aan toe gaat, en echt.....het is hier erg leuk.
ps. waar kan ik lezen wat babybrabbel van ons vindt?[/quote]
ik denk op babybrabbel.nl
nieuwe forummers: tip, lees hier en daar eens een poosje mee.
Dan zie je vanzelf hoe het er hier aan toe gaat, en echt.....het is hier erg leuk.
ps. waar kan ik lezen wat babybrabbel van ons vindt?[/quote]
ik denk op babybrabbel.nl
woensdag 16 september 2009 om 10:34
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 16 september 2009 @ 08:18:
Owww nu begin ik het meer te snappen... dacht dat je mij erop aanviel haha (vandaar dat ik er dus niks van begreep)
Maar je hebt gelijk hoor!
Wat super dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Owww nu begin ik het meer te snappen... dacht dat je mij erop aanviel haha (vandaar dat ik er dus niks van begreep)
Maar je hebt gelijk hoor!
Wat super dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
woensdag 16 september 2009 om 10:58
Hihi, ik heb een ban op Babybrabbel... En ik ben er trots op!
FaV, ik zou ook gewoon lekker hier en daar gaan meelezen. En dan een topic kiezen waar je graag mee zou willen schrijven (tip: op de 'kinderenpijler' zitten heel veel forummers die zwanger willen worden). Je kan ook eventueel zelf een topic openen daar, wat je wil.
Ook ik heb er een tijdje (lees: twee jaar, twee miskramen) over gedaan, maar sinds juni dit jaar heb ik een dochter. Dus ook ik ken de spanning, de teleurstelling, het afwachten, enzovoorts.
FaV, ik zou ook gewoon lekker hier en daar gaan meelezen. En dan een topic kiezen waar je graag mee zou willen schrijven (tip: op de 'kinderenpijler' zitten heel veel forummers die zwanger willen worden). Je kan ook eventueel zelf een topic openen daar, wat je wil.
Ook ik heb er een tijdje (lees: twee jaar, twee miskramen) over gedaan, maar sinds juni dit jaar heb ik een dochter. Dus ook ik ken de spanning, de teleurstelling, het afwachten, enzovoorts.
woensdag 16 september 2009 om 11:24
Jaa, ben ik ook aan het doen
Inmiddels vind ik het ook hier wat gezelliger geworden!
Dus ik zal af en toe ff meelezen en reageren.
Wat fijn dat je nu een dochter hebt! (Maar wel heftig lijkt het mij hoe de tijd daarvoor is gegaan)
Ik hoop natuurlijk dat het bij mij wat sneller gaat, maar jah, dat hoopt iedereen.
Ik heb 4 nichten die alle 4 onvruchtbaar zijn door verschillende redenen. Eentje ervan is 30 en nu al in de overgang, echt afschuwelijk. Ze wou zo graag een kindje.
Dus voor de mensen die zwanger of bevallen zijn, geniet er extra van!
Tussen 17 en 23 september is mijn NOD (ja sorry dames voor deze woordkeus, maar wel zo makkelijk!) en ik hoop dat het deze keer raak is. Het wordt wel spannend nu
Inmiddels vind ik het ook hier wat gezelliger geworden!
Dus ik zal af en toe ff meelezen en reageren.
Wat fijn dat je nu een dochter hebt! (Maar wel heftig lijkt het mij hoe de tijd daarvoor is gegaan)
Ik hoop natuurlijk dat het bij mij wat sneller gaat, maar jah, dat hoopt iedereen.
Ik heb 4 nichten die alle 4 onvruchtbaar zijn door verschillende redenen. Eentje ervan is 30 en nu al in de overgang, echt afschuwelijk. Ze wou zo graag een kindje.
Dus voor de mensen die zwanger of bevallen zijn, geniet er extra van!
Tussen 17 en 23 september is mijn NOD (ja sorry dames voor deze woordkeus, maar wel zo makkelijk!) en ik hoop dat het deze keer raak is. Het wordt wel spannend nu
woensdag 16 september 2009 om 11:43
quote:channie76 schreef op 14 september 2009 @ 14:48:
Mogen ze doen hoor! Want ik ben niet dezelfde persoon. Ik heb niets te verbergen. Gaan jullie maar verder detective spelen. Ik ben klaar hier. Ik ga ergens anders kijken. Doei.Aan haar postings te zien heeft ze het iq van Chantaaaallli van Baby te huur haha. Die is toch ook zwanger?
Mogen ze doen hoor! Want ik ben niet dezelfde persoon. Ik heb niets te verbergen. Gaan jullie maar verder detective spelen. Ik ben klaar hier. Ik ga ergens anders kijken. Doei.Aan haar postings te zien heeft ze het iq van Chantaaaallli van Baby te huur haha. Die is toch ook zwanger?
woensdag 16 september 2009 om 14:32