Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jinny smiley:

Amalia smiley: (nee grapje! ik bedoel het gezellig!)

Helenita smiley:

nou ja, die laatste kan voor de meesten hier wel
Stressed is just desserts spelled backwards
Goed dat je het zegt Mal!

*noteert voor zichzelf; berg chocola halen, Hel komt*
Deze is ook leuk, of hadden we die al een keer?
quote:Maleficent schreef op 17 september 2009 @ 11:48:

Amalia smiley: [afbeelding] (nee grapje! ik bedoel het gezellig!)Oooh wat erg! Ik herkende mezelf er gewoon in Alleen drink ik altijd wit.
Suuuuus, is het aan het doorzetten? Dat zou geweldig zijn!!

You go girl!!!!
Deze zijn ook leuk in een discussie:

die met ignore button!
Whoehoe! dat zou erg leuk zijn!!! Nu maar afwachten dus!

Smileys zijn geweldig!!!
Het is nu wel stil bij Suus. Misschien ligt ze even te slapen nu.

Juud, hoe ging je afspraak gisteren voor Cas in het ziekenhuis?
Nee ik was naar de markt: beweging he.... Ik vrees alleen dat het niet het juiste effect heeft namelijk sterkere weeen. Minder dan vannacht al is het nog niet weg en niet pijnlijker. Nog even afwachten dus...

Jammer dat afspraak vk om 14.45 is. Geen kans op opvang van de freule aangezien de scholen dan bijna uit gaan en iedereen in de buurt dan dus juist koters aan het halen is. Na ja, als het wel op een bevalling aankomt merk ik het wel neem ik aan .

Mal, je smileys zijn hilarisch, net als je cavia
Spannend Suus! Opa's en oma's werken?
Die smileys, geweeeeldig!

Joow Suus, jetzt geht's los!! Vraag je vk stras anders of ze die rugmassage kent. Heb ik van mijn vk gekregen toen ik onduidelijke voorweeen had (en het werkte als een tiet). Ik dans in gedachten mee! Spannend...

* noteert: vanavf nu niets meer eten want morgen chocoladefuif bij Mamax * Ha ha ha, en die onderbroek had ik ook gezien, ga 'm vanavond voor vriend kopen, kadootje voor als ik volgende week weg ben... (Heb voor Mare en hem voor elke dag dat ik er niet ben een kaartje en een kleinigheidje. En voor Mare ook nog een kalender waar ze stickertjes op kan plakken. Hasske veel werk, zo'n dienstreis... Zul je zien dat ze me helegaar niet missen, boehoeeee...).

Wat een snoetie, die Julius Mal!
Die kabouter van mij is in slaapstaking volgens mij. Zucht, kan ik weer met een vervelend kind op stap vandaag. Ik laat hem nog wel even liggen en kijken of hij toch nog in slaap sukkelt.
Wat lief Hel, dat jij kadootjes geeft voor elke dag! Dan willen ze vast dat je langer weg blijft

Nou, mijn liefje is ook over 23 uur thuis, fijn! Moeten we bijna meteen door naar een bruiloft, vind ik zo sneu voor Laurens. Stom gepland, maarja, het is even niet anders. Gelukkig ligt er een heel weekend voor ons.

Bij de ha geweest; bloeddruk ook helemaal goed. Ik ben heel erg gezond zeg maar. Fijn om te weten, maar ik heb er niets aan zeg maar. Succes en sterkte was hetgeen ik mee kreeg. Goed, voor de rest van mijn leven dus maar duf en duizelig rondzweven maar lijkt me.

Vreemd..
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor Amalia, haha!

Mmm, gelukkig goed gezond maar geen oplissing voor de vage klachten. Kan het niet "gewoon" vermoeidheid en slaaptekort zijn? Ik ben na 4 jaar gebroken nachten chronisch wazig en ongeconcentreerd, en als ik echt een paar kutnachten achter elkaar heb ben ik ook vaak duizelig... Nou ja, neem aan dat je dat zelf ook wel als eerste bedacht had, sorry. Ik zal m'n mond verder houden.

Compu, hoe is het met jouw duizels? Ik zag iemand iets over meniere schrijven? Dat is wel een heel specifieke combi van symptomen waarvan duizelgheid er 1tje is. Heb zelf eens in de zoveel tijd evenwichtsstoornissen (kan dan echt niet opstaan, soms niet eens m'n ogen open doen), dokter dacht ook aan meniere maar blijkt het uiteindelijk toch niet te zijn. Hoop voor jou dat het geen meniere is iig, is geloof ik ook niet te genezen.

Nah, ongzellig bericht zeg... Sorry.
Hel, goh, brak ben jij zeg . Wat lief van die voorbereiding voor Mare, een goed idee!

Go Suus, so!!!!
Tja Hel, kon ik de kinderen maar de schuld geven.. maar nee, die slapen wel.

Ik word idd wel iedere nacht minstens 2x wakker, is ook niet echt normaal. Maarja, hoe los je dat op? Ik kom dus nooit aan 5 uur REM slaap zeg maar. Mss is dat wel het probleem.
Ja ja, ik ben een wandelend wrak Jin.

Amalia, zoek eens op verstoord slaapritme, vgs mij is daar vanalles over te vinden wel (als dat het is hoor, maar ja, je moet wat natuurlijk...). Zei dokter verder helemaal niks? Ook flauw..
What the F*** is dat met dat "helegaar"? Is dat een forumstandaard die ik gemist heb ofzo???? Of een nieuwe regel in de Van Dale? Hel, leg eens uit. Ik zie het in zoveel posts en ik snap er niks van....
quote:amalia schreef op 17 september 2009 @ 13:20:

Wat lief Hel, dat jij kadootjes geeft voor elke dag! Dan willen ze vast dat je langer weg blijft

Nou, mijn liefje is ook over 23 uur thuis, fijn! Moeten we bijna meteen door naar een bruiloft, vind ik zo sneu voor Laurens. Stom gepland, maarja, het is even niet anders. Gelukkig ligt er een heel weekend voor ons.

Bij de ha geweest; bloeddruk ook helemaal goed. Ik ben heel erg gezond zeg maar. Fijn om te weten, maar ik heb er niets aan zeg maar. Succes en sterkte was hetgeen ik mee kreeg. Goed, voor de rest van mijn leven dus maar duf en duizelig rondzweven maar lijkt me.

Vreemd..

Je bent gewoon een zweefteef dus

Nee lullig
Ligt het dan aan het gesnurk van je man, of aan jezelf? Het klinkt heel suf en saai maar ik slaap een paar nachtjes per week op een matrasje naast hem (liggen we toch naast elkaar) omdat hij zooooo druk is in zijn slaap, ik trok dat niet meer.

(dus snurken, praten, heel erg veel bewegen, ook aggresief soms in zijn slaap) Ik voel me nu weer een stuk beter!
Helegaar is gewoon helemaal. Maar dan anders
Ja dat snap ik Star. Maar waarom dan dus helegaar en niet helemaal?
quote:Suze2 schreef op 17 september 2009 @ 14:13:

What the F*** is dat met dat "helegaar"? Is dat een forumstandaard die ik gemist heb ofzo???? Of een nieuwe regel in de Van Dale? Hel, leg eens uit. Ik zie het in zoveel posts en ik snap er niks van....

O ja? Haha! Was me op forum nog niet opgevallen. Denk dat ik het van m'n schoonmoeder heb, die gebruikt dat woord serieus en ik heb 'r gisteren een tijdje aan de telefoon gehad (was bij mij dus als grap bedoeld he, niet dat je denk dat ik zo praat ).

Hoe is 't nu?
quote:Suze2 schreef op 17 september 2009 @ 14:18:

Ja dat snap ik Star. Maar waarom dan dus helegaar en niet helemaal?

Ouderwets woord volgens mij. Net als bijvoorbeeld 'edoch', 'niettemin' en 'derhalve'. Leuk wel juist die weer van stal te halen ten tijde van de huidige taalverloedering

Ik bedoel stam + d zie ik zo vaak voorbij komen momenteel. Huiver ende bibber.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven