Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Aaaah Appeltie is er ook weer....gezellig! En nee je mag nog steeds niet op vakantie Tenzij je Xen en mij meeneemt....dan mag het wel

En heb nu al zin om lekker te stomen, te bubbelen, te zweten, en lekker aan de rose.
Hey Appel! Gezellig dat je er ook weer bent!

(en nu ga ik het forum weer afsluiten, anders hang ik weer de hele avond voor mijn computer)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@Erykah: Wat jammer van ZB en jou...heel goed dat je die keuze hebt gemaakt en fijn dat jullie er zo goed over hebben kunnen praten..

@Appel: Wat leuk om je hier weer te zien! Gaat het een beetje goed met je?

@MissT: Fijne avond!

@Xen: Leuke middag gehad met R dus? Geniet van jullie avondje samen!

@Pop en LM: Ik wil date verslagen!

De kater is vertrokken hoor..voel me weer fit

Zit lekker onderuit gezakt naar Boer zoekt vrouw te kijken..

Ik moet erg lachen om boer Wytse..die zegt bijna niets...

Het gaat trouwens erg goed met de poezendames hier! Ze lagen net heerlijk bij mij op de bank met zijn tweetjes! Gezellig hoor 2 van die spinnende poezels op de bank..
Ik heb ook een stukje Boer zoekt vrouw zitten kijken. Hahaha wat een horken he? Lachen hoor....ben benieuwd hoe die dates nu verder gaan als die boeren amper een gesprek durven te voeren. Vooral die Wytse.....pfffff heel vermoeiend lijkt me dat om met hem te daten.
Echt van die ongemakkelijke stiltes...pfff..

En dan die Peter..die kan alleen maar plat praten geloof ik...

Ik ga nu naar dat programma over direct kijken en dan slapen...
Heb voor het eerst BZV zitten kijken...best wel lachuh
Als ik nu de lotto win neem ik jullie allemaal mee op vakantie! :-)

Gaat wel steeds beter met me hoor Indi. Af en toe ups en downs, maar merk dat de scherpe kantjes ervan af zijn en hoop dat het zo blijft. Zal weer wat vaker schrijven hier. Ga nu naar bed, want heb best een druk weekje en weekend achter de rug

Truste!
Ben ik er een dagje niet, gaan jullie als een razende zitten schrijven!

Pop: Waar ben jeeeeee??? Lange date

WM en PV: Veel plezier bij de film...

Indi: Fijn dat je kater weg is. Leuk he 2 van die poezebeesten!

Xen: Heerlijk zo'n dagje bos! Verder nog burgerlijke plannen met R.

Erykah: 't Is ff pijnlijk met ZB, maar wel heel stoer dat je het gewoon aangekaart hebt!

Appeltje: Jeuj, je bent er weeeer!

MT: Geen Uggs dus... damn. (jajaja, ik loop ook op die afgrijselijke dingen dames )

Verder rijkt mijn geheugen eventjes niet

En nee... ik ga morgen nog niet werken. En waarschijnlijk de rest van de week ook niet. Ben vandaag wel een dag weg geweest met mijn ouders en beste vriendin. We zijn naar een symposium geweest, maar zelfs een dag stil zitten en luisteren levert koorts op. Voel me weer alles behalve fit. Ik heb mijn stem terug, maar heb daar een hoofd vol snot, koorts en spierpijn voor terug gekregen (en gewoon vol blijven houden dat ik GEEN griep heb). Werkelijk alles lijkt los te komen bij me. Vandaag weer veel gehuild, snotter me een ongeluk en alles doet pijn.

Dus morgenochtend eerst maar eens met mijn manager bellen.

Gek genoeg kan ik nog wel lachen. Ondanks alle lichamelijke ongemakken heb ik een bizarre rust gevonden.
Pop meldt zich!

Eerst maar ff een date verslagje: Heel gezellig koffie-gedronken, dat wat gerekt en een lunchje gedaan, daarna in de auto gestapt om op de thee te gaan bij onze date-regelaars, die waren niet thuis, dus hij heeft me weer afgezet bij mn fiets, vertelt dat het gezellig was, een soort van 'ik zie je weer' en ik ben naar huis gegaan.

Zo dit was een kort verslag van een lange date, we hebben uiteindelijk van 12 tot 18 uur met elkaar doorgebracht!!! Leuk en veel gepraat, ben veel te weten gekomen van hem, leuke kerel, mooie ogen, wel een pop-type en ik wil hem nog wel een keer zien. We hadden zeker wel een (pak een teiltje voor het kotswoord: ) 'klik', anders blijf je niet zo lang zitten en kletsen, maar ik vind overdag daten toch wat moeilijker dan in een gezelig schemerig kroegje waar je net wat makkelijker 'intiemer' wordt. Niet dat ik direct met hem zou zoenen, maar meer dat je elkaar wat makkelijker aanraakt en merkt hoe de ander jou vindt.

Ik hoop dat ik wat van hem hoor, we zullen zien!

Nu even bijlezen...
Erykah, dapper dat j het gesprek hebt gehad. Jammer dat hij geen vlinders heeft, maar je klinkt er wel oke onder. Knuffel!

Olive, niet al te snel weer beginnen met werken hoor! Dan blijf je bezig met ziekzijn en je ellendig voelen!

Xen, klinkt als een lekker dagje met R. Fijn!

Appel: hoooi!! Fijn om te horen dat het wat beter met je gaat.

Indi, kater gelukkig weer over. Maar ik geloof dat je feestje dan wel erg geslaagd was!
leuk dat je een geslaagde date hebt gehad pop en ik hoopvoor je dat hij gauw wat van zich laat horen
Oh Pop! Dat klinkt helemaal leuk! Ben benieuwd hoe het verder gaat!

Het feestje was zeker erg geslaagd! we zijn daarna naar een 80's/90's feestje geweest..lekker gedanst helemaal goed! Was ook erg lang geleden!

Ik kijk het direct programma even af en dan ga ik lekker slapen!

Trusten allemaal!
Ja, ik ga zo ook maar eens naar bed, ben nu ook wel flink moe.

80/90's feestjes zijn leuk! Kan je inderdaad heel fijn op dansen!

Wieweet, dank je voor je reactie! Hoop ook dat ik wat hoor!
Ehm ik ben een beetje een jonkie maar zou toch graag mee willen schrijven. Kan ik nog wat van jullie leren misschien!

- Leeftijd? bijna 21

- Hoe lang al single? sinds forever :(

- Geslacht? vrouw

- Langste relatie ? nvt

- Kortste relatie? nvt

- Regio? Randstad

- Aan het daten? nope

- Cijfer relatie wens: een 7 denk ik, niet zozeer op zoek als wel openstaan voor een relatie

- Sterrenbeeld ? Schorpioen

- Kinderen of kinderwens ? geen kids wel kinderwens

- Hobby's ? Uitgaan, leuke dingen doen doen met vriendinnen, eten :-D dansen.. zoveel!

Ik ben vooral benieuwd naar hoe het is om op latere leeftijd (want ik vind mezelf toch wel vrij laat) aan een relatie te beginnen pas.
Lysane, welkom! Net als alle andere nieuwelingen.

Ik had pas op mn 19e mn eerste vriendje, en op mn 21 mn eerste en enige lange relatie. Ik vond het op mn 18e best genant om nog nooit een vriendje gehad te hebben, maar uiteindelijk maakt het niet zo veel uit. Je moet geen vriendje nemen om het hebben van een vriendje, en ik heb het idee dat het bij veel meiden wel zo is.

Wees blij dat je gelukkig kan zijn in je eentje, dat kunnen lang niet alle mensen!
En nu ga ik naar bed.... Trusten!!
quote:Lysane schreef op 20 september 2009 @ 22:27:

Ehm ik ben een beetje een jonkie maar zou toch graag mee willen schrijven. Kan ik nog wat van jullie leren misschien!

- Leeftijd? bijna 21

- Hoe lang al single? sinds forever :(

- Geslacht? vrouw

- Langste relatie ? nvt

- Kortste relatie? nvt

- Regio? Randstad

- Aan het daten? nope

- Cijfer relatie wens: een 7 denk ik, niet zozeer op zoek als wel openstaan voor een relatie

- Sterrenbeeld ? Schorpioen

- Kinderen of kinderwens ? geen kids wel kinderwens

- Hobby's ? Uitgaan, leuke dingen doen doen met vriendinnen, eten :-D dansen.. zoveel!

Ik ben vooral benieuwd naar hoe het is om op latere leeftijd (want ik vind mezelf toch wel vrij laat) aan een relatie te beginnen pas.Ik had ook pas op mijn 21 ste mijn eerste relatie en die duurde maar 3 en een halve maand daarna bijna 15 jaar singel geweest en toen pas de volgende relatie die na 4 maanden stopte
Pop...klinkt goeeeed je date! Spannend hoor! Ik ben benieuwd hoe het verdergaat maar het klinkt erg leuk dus komt helemaal goed!

Olive....hele hele dikke knuffel van mij. Neem je tijd!!

Lysan...ik moest wel lachen om wat je had neergezet, op latere leeftijd. Ik voel me gelijk mega bejaard (ben zelf 38);-) 21 jaar is nog harrrrrrstikke jong joh....
Zo lig in bedje na een onwijs indrukwekkende en emotionele film. My sisters keeper. Echt de helft van de tijd liepen de tranen over mijn wangen! Maar wat een mooie film! Aanrader.

Olive....Dikke knuff, heb je al gesmst!

Pop....Klinkt echt super leuk! Ben benieuwd hoe het verder zal gaan!

Xen..Wat fijn zeg dat je zoveel lekkerder in je vel zit en dat R. dat ook ziet. Lekker genieten....en tsja "Go with the flow"

Appel....Leuk dat je er weer bent!!

Erykah.... Gewoon even een dikke

MT....Ik ga je mailen

Slaap lekker allemaal!!
meld me nog even na mijn (zeer geslaagde) ontmoeting met SV.

WM, dat is toch een boek van Jodi Picoult? Ik verslind haar boeken, dus als die film gebaseerd is op dat boek, wil ik m ook gaan zien!

Enne...... mailen maar!
Ja klopt Miss T. Je moet hem zeker gaan zien, maar neem een doos met kleenex mee!

Wilde net mascara op gaan doen, maar dat kan ik beter laten... Oogleden zijn nog steeds dik van de traanbiggelpartij!

Ik heb studiedag Tabeeeeeeee

Werkse allemaal!

(en voor wie nodig heeft een mega dikke )
quote:appeltje72 schreef op 20 september 2009 @ 21:48:

Als ik nu de lotto win neem ik jullie allemaal mee op vakantie! :-)

O ja, er zit wel een voorwaarde aan....niet meer als 15 kilo in je koffer
Welkom nieuwelingen !
quote:winkelmandje schreef op 20 september 2009 @ 23:52:

Zo lig in bedje na een onwijs indrukwekkende en emotionele film. My sisters keeper. Echt de helft van de tijd liepen de tranen over mijn wangen! Maar wat een mooie film! Aanrader.

Ik wil dit nog even onderstrepen. Had niet verwacht dat hij zo ontzettend goed zou zijn...beste drama in tijden voor mij

Verder gisteren mijn eerste squash wedstrijd gehad..ruim verloren, en nu ontzettende spierpijn :P
Goedemorgen allemaal!

WM, dan ga ik 'm zeker zien! Vriend van me wilde van de week met me de stad in, dus dat lijkt me dan wel een goede bestemming!

Ach, arme PV, verloren en nog spierpijn ook? En dat op maandagochtend? Ik heb medelijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven