minnaar deel3
woensdag 8 juli 2009 om 13:07
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
maandag 21 september 2009 om 17:48
quote:avonduurtje schreef op 21 september 2009 @ 17:21:
Ja, vanmiddag ging ik mijn sv ophalen. Onderweg had ze een smsje gestuurd dat de deur openstond. Dus ik bij haar naar binnen en een paar uur later weer naar buiten.
Weer het terrasje gemist....
Wat vervelend
Maar, morgen gaan we weer in de herkansing, Dan haalt ze mij op en gaan we het nog een keertje proberen.
Mazzel dat jullie nu zoveel tijd hebben ....
En dan een paar weken wachten want ze gaat op vakantie.
Ja, vanmiddag ging ik mijn sv ophalen. Onderweg had ze een smsje gestuurd dat de deur openstond. Dus ik bij haar naar binnen en een paar uur later weer naar buiten.
Weer het terrasje gemist....
Wat vervelend
Maar, morgen gaan we weer in de herkansing, Dan haalt ze mij op en gaan we het nog een keertje proberen.
Mazzel dat jullie nu zoveel tijd hebben ....
En dan een paar weken wachten want ze gaat op vakantie.

maandag 21 september 2009 om 19:52
Hallo,
Ook ik lees al heel lang mee maar nu dan de stap om ook wat te schrijven. Want ik herken veel en heb de afgelopen maanden veel aan het forum gehad bij mijn eerste schreden op het sv-pad
Even kort, ik ben getrouwd met kids, sv is getrouwd met kids. SV is 10 jaar ouder en sinds 2,5 maand zijn we 'samen'. Met mijn partner heb ik de afspraak "ik wil er niks van merken dus be discrete".
Ik heb met een mengeling van gevoelens de afgelopen maanden meegelezen. Sommige dingen zo herkenbaar, andere dingen die me verbazen en die ik dus zelf niet zou doen. Zo zie je maar dat iedereen er anders in staat. Bij SV en mij is het puur een aanvulling en is er weinig gedoe over wel/niet smsen en mails, op 1 of andere manier is het goed zo en raken we elkaar niet uit het oog.
Deze donderdag hebben we voor het eerst een hotel-date, ik kijk er erg naar uit !
Ook ik lees al heel lang mee maar nu dan de stap om ook wat te schrijven. Want ik herken veel en heb de afgelopen maanden veel aan het forum gehad bij mijn eerste schreden op het sv-pad

Even kort, ik ben getrouwd met kids, sv is getrouwd met kids. SV is 10 jaar ouder en sinds 2,5 maand zijn we 'samen'. Met mijn partner heb ik de afspraak "ik wil er niks van merken dus be discrete".
Ik heb met een mengeling van gevoelens de afgelopen maanden meegelezen. Sommige dingen zo herkenbaar, andere dingen die me verbazen en die ik dus zelf niet zou doen. Zo zie je maar dat iedereen er anders in staat. Bij SV en mij is het puur een aanvulling en is er weinig gedoe over wel/niet smsen en mails, op 1 of andere manier is het goed zo en raken we elkaar niet uit het oog.
Deze donderdag hebben we voor het eerst een hotel-date, ik kijk er erg naar uit !
maandag 21 september 2009 om 20:15
maandag 21 september 2009 om 21:13
maandag 21 september 2009 om 21:18
maandag 21 september 2009 om 21:50
maandag 21 september 2009 om 21:54
Voor Tedvrpl een blik van verstandhouding zoals het beschaafde heren onder elkaar betaamt. Ik wist trouwens niet dat je intussen sv loos was. Dat had ik even gemist. Ik kom trouwens zeker niet langs om wie dan ook jaloers te maken. En stew, onze grande dame van dit topic natuurlijk al helemaal niet. Dat past een beschaafd heerschap niet.
maandag 21 september 2009 om 21:59
Dank voor je beleefde blik MdR. Ik ben inderdaad sv-loos. Het was echter niet jouw posting waarop ik doelde. Over mijn beschaafdheid doe ik geen uitspraken maar als man ben ik natuurlijk erg kleinzerig, vandaar mijn postings. En natuurlijk heb ik nu een mentale verwantschap met Stew en voel mij daardoor gesteund!