Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, het is echt teveel, ik ga dan ook niet op iedereen reageren! Ben net terug van rapport avond van school en dat was allemaal weer ok. Vandaag ook weer lekker gewerkt. Hier onweerde het vanochtend al en was het gelijk al heeeeeel erg koel dus Jasmijn had een broekje aan en een t-shirtje met korte mouw! En vanavond was het erg!!!! Ik ging om half zeven naar mijn werk voor die rapportavond en toen GOOT het, echt zo erg heb ik de laatste tien jaar niet meegemaakt. Van de acht gesprekken die ik heb gevoerd gingen 6 ouderparen gauw weer weg omdat ze waterschade hadden. Toen ik thuis kwam stond het water 10 cm hoog in de straat. Mijn ouders hadden gebeld of mmman kon komen helpen hozen want het water kwam met liters tegelijk uit de toiletpot stromen en ze konden het niet meer overzien; het liep de trap af de kelder in en de hele woonkamer door. Mijn schoonouders die op vakantie zijn hadden mmmman ook al gebeld omdat zijn zusje hén weer had gebeld dat het huis blank stond en ze het niet alleen aan kon (ja, dan bel je je ouders maar die aan de andere kant van het land zijn en niet je broer die 2 straten verderop woont ). Maar manlief kon dus niet komen helpen, omdat hij bij Jas moest blijven, want ik was op school! Hij is er nu even heen. Mijn ouders hadden burenhulp gekregen. Moeder had nu een slinger handdoeken in de was die ze gebruikt hadden ... wat een ellende. Bij jullie geen regen??? En donder???

Wij gebruiken ook Friso! Ik zal hier eens bij de super kijken wat ik ervoor betaal. Weet het geeneens; erg hè???

Minimeeting was eigenlijk een afspraak tussen mij en Pebbs om naar het strand te gaan maar verder is iedereen ook welkom hoor. Maar voor ons tweetjes is het dus belangrijk dat wij allebei wel kunnen...en wie aan wil sluiten, tuurlijk!!!

Verder weet ik het ff niet meer. O ja, het voeren van potjes. Toen ik bijvoeding mocht geven begon ik met halve minipotjes van Olvarit. Gauw gaf Jasmijn al aan dat ze meer wilde. Bleef haar mondje open doen als een pasgeboren mereltje. Dus na week of twee hele. Toen ze zes maanden was hele GROTE potjes. En die eet ze dus nu. Heb het schema al ontieglijk vaak neergezet maar zó ziet het er nu dus uit hier:

Ontbijt: BV (tevens de enige keer dat ze nog aan de borst ligt en dit wil ik in de vakantie ook gaan afbouwen naar ontbijt met pap en lunch met melk en brood)

Tussendoor: HELE GROTE pot fruit of net zoveel vers

Lunch:Bambix melkpap, dat is 130 ml. water met 7 scheppen van die pap (gewone Bambix die je door mélk moet doen vond ze niks)

Tussendoor: lange vinger, bambix koekje of rijstewafel of nog wat vers fruit in stukjes (banaan!), en een flesje Diksap (100 ml ong.)

Diner: HELE GROTE pot groente of evenveel vers én yoghurt met diksap er doorheen toe (yoghurt puur ging ze van over d'r nek; en ik kan haar alleen gelijk geven)

Voor het slapen: fles melk 180 ml en 6 scheppen

Het diner krijgt ze al om 17 uur omdat ze om 19 uur echt moe is en wil gaan slapen en dan dus alweer een fles moet krijgen. Die fles mag al weg vallen maar ze wil hem nog heel gretig, dusss....

Verder geen zin meer hoor! Ga bakje thee doen en douchen en lekker lezen in bed!

Wie had er ook alweer een huisje geboekt? Bij welke maatschappij? Ik heb ook nog steeeeeeeds geen huisje! Zoek wel enige luxe...

Ga ff op de groep kijken!!!
haha, ik ga maar eens aan mijn baas vragen of ik forumverlof kan krijgen. Wat een boel geschreven weer.

@ringel: wat een situatie zeg, en heel voorstelbaar dat je niet altijd 100% proffesioneel reageert, je bent toch geen robot. Volgens mijn ben je in ieder geval heel duidelijk geweest.

Hoe worden die kinderen toch zo, zijn het alleen maar kinderen met een gedragsstoornis of ook kinderen die ergens ontspoort zijn?

Raar zeker, zo'n laatste BV. Maar je klinkt alsof jullie er wel aan toe waren dus dan is het toch goed zo.

@mmmoi: ik ben maar een weekje weg hoor, daar kunnen we het vast wel omheen plannen. En als het voor die tijd een keer lekker weer is dan kom ik gewoon hoor. haha, jij komt morgenavond pas weer schrijven, dan kan je nog flink wat bijlezen.

@niniane: iedereen zegt altijd dat Floor zo'n hollands welvaren is maar Kyran kan er ook wat van zeg. Lekkere bolle toet op de foto! (en dan bedoel ik Kyran:P)

@Annie: met dit weer heeft Floor alleen een romper aan en dan voor de show gaat ze nog onder een dun lakentje omdat ze dan echt het idee heeft dat ze moet slapen. Babyfoon geeft nog steeds 28 graden aan op haar kamertje dus meer doe ik haar echt niet aan.

Grappig he, dat je echt herinneren aan bepaalde muziek hebt. Dat blijf je ook vaak je hele leven houden.

@blindje: haha, mac is een goed idee. Maar het zit dus eigenlijk zo dat ik wel langs Mmmoi wilde gaan omdat ze zo lekker dicht bij het strand woont en vervolgens vond de rest dat ook wel een goed idee.

@pepiet: die andere pebbles mag je weghalen, daar was ik vorig jaar het wachtwoord van kwijt dus toen heb ik een nieuwe gemaakt.

Hier regent het trouwens nog steeds niet. Het is best welkom hoor, dan koelt het misschien een keer af.

@krokus: leuk, toch nog op vakantie! En goed dat je het op je werk verteld hebt, kan je eindelijk een beetje rust proberen te krijgen.

@ris: nog steeds zo warm daar? Hier wel. Wat lekker om 's middags even te slapen, ik heb nu al zin in de vakantie.

@babba: wat een snellert toch die Aimee, die heeft het kruipen vast al snel door. Floor heeft vandaag trouwens een kwart peer in stukjes gegeten dus er zit vooruitgang in.

@flower: je zocht een topic waar het druk was, je hebt het gevonden! Moet ik wel eerlijk zeggen dat het zelden zo druk is als nu.

hehe, kan ik eindelijk even kijken of er nog meer nieuws op het forum is.
Haha ik ben ook echt een doos hoor. Zit ik het stuk van Mmmoi te lezen dat blijkbaar mijn post gekruist had. Kom ik bij de volgende post, denk ik na een paar regels: hee, zoiets had ik ook geschreven........................o, dit IS mijn bericht:$.
Regen en onweer? Was het maar waar. Ik ben kotsmisselijk en krijg er met dit weer (rond de 30 graden) amper eten in en dat maakt het misselijk zijn dus nog erger. Plindje is gisteravond een megamilkshake gaan halen om iets binnen te krijgen. Zou hee blij zijn met wat afkoeling.

Weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben een huisje gehuurd. Van Landal Greenparcs. Die is best luxe, in ieder geval alles wat we direct nodig hebben (magnetron enzo).

Max draagt alleen een romper met dit weer. Maar hij slaapt onder zijn dekbedje, want onder een lakentje kan hij niet slapen. Zonder trouwens ook niet. Kind van zijn moeder want ik slaap ook niet zonder deken. Plindje drijft het bed zo ongeveer uit.

En toen wist ik het niet meer.... later verder.
Jee Blindje, ik heb met je te doen hoor......lijkt me zo waanzinnig naar om constant zo misselijk te zijn. Zou denk ik van gekkigheid niet weten wat te doen.

Heb net topic van de januari 2008 mama's even bijgelezen, zo grappig. En dan te bedenken dat wij er vorig jaar net zo zaten te wauwelen.......(wil stiekem wel weer, maar nog ff geduld, eerst genieten van ons wijffie)

Verder alles dikke prima hier, Mayte rolt, kan zwaaien en zit los in badje! is wel handig met wassen enzo.....en volgens mij begint ze zichzelf ook te herkennen op foto's, we hebben als screensaver een heel grote foto van haar en toen ik haar gisteren even op de grond neer had gelegd, rolde ze zich om en was steeds naar zichzelf aan het lachen en graaien en zwaaien! En ze is camera geil...foto camera, film camera, maakt niet uit, ze moet en zal in beeld komen en maar lief lachen! Of gekke bekken trekken, kan ze op dit moment ook heel goed.

Nog ff meer "Mayte is geweldig" ze heeft vanochtend haar eerste bord pap op. Eerst 100 ml gewoon uit de fles en de rest in een bordje gegooid, nutrix erbij en voor de smaak een beetje diksap, (wordt echt een zoetekauw) heeft ze helemaal leeg gegeten!

NOg twee diensten en dan vakantie, hebben jullie nog ideeen wat te doen als activiteiten met als thema "sprookjes" ? (en voor jongens)

Heej meiden, hoe ist ie hier?

@ Ris, ik was na de bevalling een paar weken ongesteld maar dit is wel normaal, toen even niet maar weet niet meer wanneer het weer kwam en nu is het al heel lang weer regelmatig en heftig! Veel meer dan voor de zwangerschap. Houd nu ook vocht vast als in ongi ben bijv. Niks aan!

Wimbledon, ja hier nog een tennisfan. NadalO+ (nee, geen mooi hoofd maar als ik 'm zie tennissen, wat een stoere vent zeg, zo gebruind, donker haar en die armen!). En een stuk arrogantie, houd ik wel van. Hihi.

Ben ook geen wielrenner of schaatsfan.

Nee, ben geen juf maar we zitten wel in het onderwijs. Wij proberen bij te dragen aan de 15% doelstelling van leerlingen voor betatechnisch onderwijs. Denk o.a. aan de VTB projecten, de juffen onder ons vast wel bekend.

Fijn dat de baby van je vriendin is geboren? Al iets bekend over de lage bloeddruk en de koorts?

@ MMMoi: Niet erg hoor voor een dag om geen groente te geven. Je gaf toch fruit ipv? Prima.

@ Pebbles: Ja, je hebt al die gladde benen voor jezelf meid, hihi.

@ Pepiet: Ik zou me rot balen, van al die ongebruikte kado's aan je schoonmoeder. Klinkt een beetje ontevreden en onfatsoenlijk, om eerlijk te zijn....

@ Ringelding: Aah de laatste borstvoeding, dat was wel even slikken zeker? Je sluit toch een hoofdstuk af dan hè? Gaat het goed nu Mayte alleen de fles krijgt?

Jemig hee wat een verhaal van die ***jongens op je werk. Gatver! Ik zou doodsangsten uitgestaan hebben (wat wil je ook als je kantoormiep bent en dit leest, heftig hoor). Gelukkig is het goed afgelopen maar dan maak je wel even iets mee hoor! En dan ook nog zo'n lange dag....

Maar na vandaag heb je vakantie!! Of werk je ook op zondag en had je dan gisteren al je laatste dag?

@ Annie Ooi: Tja ik vrraag me ook iedere keer af wat ik Vico moet aandoen in bed. Hij moet een trappelzak want anders kan ie niet slapen. Daaronder een romper met hemdmouwtjes en soms een shirtje maar vind dat wel warm. Maar anders voelen zijn armen zo koud. Ja een romper met lange mouwen zou kunnen maar dan moet ik hem 's ochtends weer met helemaal omkleden tot luier een toe en Vico is heel erg gemakkelijk maar heeft er een hekel aan als zijn armpjes ergens doorheen moeten. Dus liever geen romper met lange mouw.

@ Blindje: Is die zonnebril daarvoor? Maar ik heb aangegeven dat de berichten niet naar Postvak In gaan....? Dus dan begrijp ik het even niet meer. Jij?

@ Pepiet: Ik kan weer op de groep, thanks. Wij hadden gisterochtend ook even regen en verder heel de dag stralend mooi en warm weer op de avond na, een regen, wind en onweer hier! Brrrr.

De service van Playgro is geweldig inderdaad. Wij hebben ook een keer zoiets meegemaakt en kregen ook meteen een nwe set aangeleverd thuis. Prettig!

Ok, dat is dan duidelijk! Wij stappen per direct over op Kruivat! Belachelijk. Een beetje prijsverhoging, ok maar 2 euro??? Kan echt niet! Het schijnt ook dat Kruidvat en Friso excact dezelfde samenstelling hebben, dus dan boycot ik Friso voortaan, haha.

@ Krokusje: Klinkt goed zeg, die vakantie! Lekker toch, er even uit?

Marlies alias 'ervaren moeder' hahah. Nee zonder gekheid; Vico kon ook al meteen een heel potje op. Ik heb hem dat gewoon laten eten en gekeken of hij daarnaast zijn flessen nog wilde, is dat het geval dan prima toch.

Ja, dat van die Kiwi is een gouden tip inderdaad en geeft meteen resultaat inderdaad! Lang leve de kiwi's!!!

Goede uitkomst van gesprek op je werk! Van harte. Wel een beetje ontactisch dat je manager dat even noemde over haarzelf. Doet niet ter zake. Snel naast je neerleggen. Het gaat nu om JOU!

Wat is Roan goed gegroeid zeg, super! Lukt vast wel met die potjes joh en anders duurt het toch iets langer voordat jullie een goed schema hebben gevonden. Geeft niks. Het hoeft ook niet allemaal per direct perfect, was hier ook niet zo hoor. Haha. Slapen? Tja, gisteren bijv. amper, 2 x een uur ofzo. Maar heb er ook dagen bijzitten, dan slaapt Vico 2 x 2 uren. Lekker hoor, even wat meer tijd voor mezelf.

Ik ga even plaatsen en Vico op bed brengen en misschien zelf ook nog even liggen....Lekkerrr. Dus kom straks verder reageren.

Gr. Marlies

@ Ringelding: Ze mogen vanaf een half jaar minder melk per keer. Je zou dus bijv. 3 x 200 ml kunnen doen. Wij gaven eerst 's ochtends nog wel 8/240 want dat at Vico altijd zo goed zijn papfles en dan had hij die melk maar alvast mooi te pakken.
@Marlies, ik moet nu woensdag en donderdag nog werken, vrijdag dus pas vakantie (:() ik werk onregelmatig, dus ben 1 keer in de 14 dagen in het weekend ook aan het werk (nu toevallig 2 weekenden achterelkaar, maar dat levert dan ook wel extra centjes op), wonen jullie in Friesland btw? (even patsboem zo zonder bruggetje or what so ever)

ga mezelf zo maar eens wassen en doen.......pffft een dag thuis zonder lief is toch best saai hoor.

Heeft het bij jullie nog geregend en geonweerd?
en ik schreef dus dat ik zaterdag de laatste bv had gegeven? Nou dat klopt dus niet helemaal, want heb meisje gisteravond ook nog borst gegeven. Dit moeten we dus langzamer afbouwen, anders staan m'n tieten op knappen. Had ze gisterochtend onder de douche wel gemasseerd en zo (en ik kan ver spuiten!!!:P) maar het leek me toch verstandiger om wijffie nog een keer aan te leggen (toch wel fijn hoor) dus die gaan we deze week om en om doen en ik hoop dat het volgende week dan helemaal klaar is.
Ringel, lijkt me toch wel raar als het echt de laatste keer is BV te geven, ik wil nog helemaal niet afbouwen, Mats is over 2 weken half jaar en krijgt dan dus ook bijvoeding maar ik wil graag BV blijven geven, vind het zo leuk om te doen!

Flower; Bij mij op de massage zat ook een kindje waarbij je niet aan de armpjes kon zitten zonder dat ze ging krijsen? Ik vond het raar en was bezorgd dat er iets raars bij haar zou zitten ogb zenuwen, botten enz. Maar dat bleek allemaal niet het geval, kind was zo gezond als een vis! Heeft het bij Vico wel een oorzaak?

Ben blij dat het niet zo warm meer is maar dat klinkt wel weer erg heftig die overstromingen bij Mmmoi, zag het deze ochtend ook op het nieuws, zag je in een keer een speelgoeddingetje in een huiskamer voorbij drijven, slik!!!!

Blindje, ik hoop zo dat je misselijkheid snel wegggaat!!! Wel fijn dat Max dus goed tegen de warmte kon!
Hoi!!!!

@ Niniane: Dat is inderdaad Hollands welvaren te noemen:P. Lekker man, van die mooie spekbeentjes! Volgens onze kinderarts stonden de tanden van Vico 6 wkn geleden al op doorbreken.......Er is nog niets :o.

@ Babba: het klopt hoor, babyvoeding moet aan heel veel strenge kwaliteitseisen voldoen, dus de Kruitvat is net zo goed als bijv. Friso, daar twijfel ik niet aan. Stap nu dan dus ook over. Kan voor die paar euro's net zo goed een leuk speeltje bij de Hema kopen ipv het aan Friso te schenken. Of stel dat ik nou Friso blijf geven.....dan krijg ik misschien wel een heel erg slim kind.

Zo te lezen gaat Aimee binnenkort als een speer door huis op handen en knietjes, dat duurt vast niet lang meer! FOTO"S

Dank je Babba, over Vico. Ik wil wel meer foto's plaatsen maar gebruik nu al bijna 3 mb, de limiet, dus zal denk ik eerst moeten verkleinen. Komt vanzelf.

Mmmoi: Wat een noodweer zeg bij jullie, BRRR. Heb even snel op de groep gekeken waar je woont en dat is een eindje bij ons vandaan maar hier hadden we wel flinke buien, zwarte lucht en erge onweer maar dat is niets vergeleken bij jullie! Sliep Jasmijn er gewoon doorheen?

Kijk voor reizen eens op Subweb of Easyhome. Ik geloof dat wij iets gevonden hebben op een van deze site. Manlief vond een te schattig huis dat je deelt met 3 andere gezinnen, elke een appartement in het huis en met een privetuin voor je eigen gezin en een gezamenlijk zwembad en 25 km bij Cannes (Cote d'Azur; Frankrijk) vandaan. En ik vond daar een mooi appartementencomplex op basis van logies/ontbijt. Vanavond zullen we dus wel een keuze maken. Misschien vliegen we met Easyjet naar Nice en huren we daar een auto, manlief zoekt nu eea uit.

Wat goed dat Jasmijn zoveel dixsap al wil drinken! Lukt hier de ene dag wel en de andere niet en dan zit ik me weer zorgen te maken of Vico wel voldoende vocht binnenkrijgt. Maar zit ook in fruit en als hij geen dorst heeft, zal het wel goed zijn.

@ Pebbles: Ja forumverlof, goed plan.

Lekker dat Floor peer heeft gegeten! Zie je wel?! Ze moeten gewoon even wennen. En misschien is ze wel een heel erg kieskeurig dametje en vindt ze peer gewoon 'akkoord'. :P

Ja ja, ik heb zeker de drukte gevonden, hihi, kan mijn lol hier op!

Oh ja, ik had dat vanmorgen ook Pebbles. Dacht ik dat ik aan het bijlezen was, las ik mijn eigen bericht en had het niet door; 'huh, zoiets schreef ik ook, toevallig' DUHHH!!

@ Blindje: Ow ik herken dat nog, ik kon niets binnenhouden en at me rot aan zoetigheden want daar werd ik niet misselijk van. En fruit. Vervelend meid. Kan me voorstellen dat je niks aan die warmte vindt nu. Het is dan ook wel heel erg benauwd dus die regen en onweer komt jullie vast nog wel bezoeken!

@ Ringelding: Lekker man, dat Mayte zo genoot van haar papje!

Nog twee diensten, aftellen dus! Sorry, geen ideetjes voor wat je vroeg, ben niet zo creatief en weinig ervaring. Waarvoor zoek je een activiteit dan? Misschien een speurtocht? Of verkleedpartij. Mmm, toch wel een idee, hihi.

Wij moesten eens op de basisschool verkleed als sprookjesiemand (?) en ik ging als Roodkapje. Leuk hoor.

Ja, we wonen in Friesland! En hier dus ook slecht weer gehad maar minder dan bijv. daar waar MMMoi woont.

Ik zou dat ook fijner vinden, denk ik, om de bv af te bouwen. Anders zo rigoreus voor Mayte maar ook voor jezelf natuurlijk!

@ Annie Ooi: Oh maar Vico heeft niets aan zijn armpjes hoor, hij krijst ook niet heel erg hard ofzo maar vindt gewoon het aankleden van de armpjes niet zo leuk. Vandaar. Hij is ook zo gezond als een vis! Maar heeft al wel een eigen willetje (gelukkig maar!).

Meiden, hoe zit dat nou met foto's op de groep??

Want er niet heel erg veel ruimte toch? Jullie hebben van die mooie albums en dat wil ik ook!! Kan iemand me eea uitleggen?

Tot volgende x, misschien vanaaf nog ff maar morgen komt iemand met kindje bij me langs van forum waar ik eerder schreef dus dan weinig tijd en donderdag even naar kantoor. Ach ja, kom tussendoor wel even koekeloeren. Ga nu even een broodje oid eten.

Liefs, Marlies
quote:Kijk voor reizen eens op Subweb of Easyhome. Ik geloof dat wij iets gevonden hebben op een van deze site.
moest ik ons zo maar van pagina 2 plukken.

flower; je moet voor je de foto's op de groep zet de foto's verkleinen. je hebt ze in het originele formaat geplaatst en dan ben je zo door je 3mb ruimte heen. Ik zal vast een album voor je aanmaken kun je daar je foto's in kwijt.
Thanks Pepiet, voor album.

Rustig hier zeg...Ben ik niet gewend!

Vraagje:

Zou 1500 km verdeeld over twee dagen te ver zijn met Vico?

We willen graag met de auto naar Toscane of Cote d'Azur maar het is beide zo'n 1500 km dus dan willen we wel overnachten natuurlijk. Maar zou dit te ver zijn, zucht we weten het echt niet meer. Graag jullie mening.

Gr. Marlies
quote:

Thanks Pepiet, voor album.

Rustig hier zeg...Ben ik niet gewend!

Vraagje:

Zou 1500 km verdeeld over twee dagen te ver zijn met Vico?

We willen graag met de auto naar Toscane of Cote d'Azur maar het is beide zo'n 1500 km dus dan willen we wel overnachten natuurlijk. Maar zou dit te ver zijn, zucht we weten het echt niet meer. Graag jullie mening.

Gr. MarliesGoedeavond,

@Flower, tsja, het kan wel maar ik zou er zelf niet aan moeten denken om met Mats zo'n lange tijd in de auto te zitten. Wij gaan dus ook naar de Ardennen, dichtbij en toch echt weg. Ik ken verhalen waarbij het goed ging zo'n end rijden (ze krijgen wel rode billen van het lange zitten heb ik horen zeggen). Maar stel je voor dat het niet bevalt, dan kun je het hele eind weer terug. Vico is wel wat ouder, misschien ben je al een keer met hem weggeweest. Een vliegvakantie willen jullie niet?
@flower, je hebt ons de afgelopen week ook wel heel enthousiast meegemaakt hoor. Hahaha. Was echt wel meer dan "normaal".

Ik moet er ook niet aan denken om zolang met Roan in de auto te zitten. Je moet gewoon even rekenen. Gemiddeld 100 km per uur, dus per dag minimaal 7 uur in de auto en dan heb je de pauzes niet meegerekend. Misschien kan Vico rustig een hele dag in een autostoeltje zitten, maar met Roan durf ik dat echt niet aan.

Joehwieieieie, ik heb een nieuwe telefoon. Een Nokia N73. Een roze. Zo fout! Nu dus eerst uitvogelen hoe hij werkt.
Mmm rustig hier...

Effe voor Flower...Of zo'n reis handig is, hangt echt van het kindje af of hoe relaxed de ouders zijn haha. Ene kind slaapt gewoon heel de dag en ander niet te genieten of iets ertussen in. Mij lijkt een baby makkelijker wbt lange reis dan dreinende peuter van 1,5 jaar. Toen Aimee 2 maanden was zijn we met het vliegtuig naar Zuid-Afrika geweest. 2x overstappen in Madrid en Jburg en dus in totaal bijna 24 uur onderweg (voordeur thuis tot voordeur daar, veel tijd ook nog op vliegveld). Aimee sliep precies dezelfde tijden als thuis ook snachts. Toen nog van 23.00 tot 7.00 . Zolang als de langste vlucht duurde. Alles ging super, niet gehuild etc. Voordeel vond ik dat de lange vlucht snachts was. Dan slapen de meeste kids wel. Misschien idee om snachts te reizen?
Tja ik twijfel zelf ook enorm aan de afstand hoor.

Vandaar natuurlijk ook mijn vraag. Vico is wel heel gemakkelijk in de auto, hij slaapt eigenlijk altijd maar dit is niet even een uurtje natuurlijk. Moeilijk. We kijken nu even naar een bestemming iets dichter bij huis.

Vliegen......C wil dit liever niet en als we dat zouden doen, dan ben je al met al ook lang onderweg. Want we moeten een eind rijden naar Schiphol, daar 2 uren van te voren inchecken, dan de vliegreis zelf met Vico op schoot, dat wil hij juist altijd maar even, dan weer op bagage wachten, dan nog met transfer naar bestemming. Ik vind dat ook nogal een heel gedoe. En met de auto hebben we alle tijd aan onszelf.

We moeten er nog maar eens goed over nadenken. Misschien Noord Italie ipv Toscane. Maar het is daar zo ontzettend mooi! De ouders van C reden altijd zo'n eind met de kids en dat ging altijd prima. Ik hoor hele wisselende verhalen.

Tof Krokus, een roze. En helemaal niet fout, want heb ik ook. Een ladyphone, zo roze als het maar kan!! Leuk juist. En nu maar puzzelen met dat ding! Succes met uitvogelen hoe alles werkt.

Gr.Marlies
Hoi Babba,

Ik had jou bericht nog niet gelezen voordat ik de mijne had geplaatst.

Maar dat lijkt mij ook inderdaad, beter nu dan volgend jaar als de kindjes het bewuster meemaken.

Een de ouders zal het denk ik niet liggen, we zijn wel redelijk gemakkelijk en relaxed.

Maar Zuid Afrika, wat een reis maar wat gaaf zeg! Fijn dat dat goed ging.

Ga even met iemand op msn kletsen.

Jullie horen het wel wat het gaat worden (als we er uit zijn....)

Dank voor reacties.

x Marlies
@ringel: bij jongens en sprookjes denk ik toch als eerste aan ridders. Maar misschien zijn de 40 rovers uit de 1001 nacht sprookjes ook leuk.

Of een soort ridder/rover "proef" met allemaal spel-elementen (touw-trekken etc).

't is ook wel een lastige leeftijdsgroep hoor, 11-15 jaar had je toch? Die vinden meestal niks leuk (zelfs al vinden ze het stiekem wel leuk).

@annie: ik wil eigenlijk ook nog wel even BV blijven geven maar het zou wel fijn zijn als vooral de overdag voedingen wat meer door bijvoeding vervangen gaan worden, dat scheelt me een heleboel kolven.

@blindje: leuke foto's weer op de groep! Die schildpad is bijna groter dan hijzelf.

@mmmoi:wat heftig zeg, al dat water. We hebben hier echt geen drupje regen gehad.

@ris:je foto staat op de groep hoor. Wat een mooie ogen heeft Ella!

@flower: floor gaat ook piepen als ik bij haar armpjes kom met aankleden, dat vindt ze echt niet leuk.

Is het al gelukt met de groep en het verkleinen van de foto's?

Als ik jouw foto open dan is hij inderdaad gigantisch dus die kan je beter verwijderen en vervangen door een verkleinde versie, dan heb je meteen weer meer ruimte.

Floor heeft ineens door dat dat gekke spul op die lepel eten is! Ze is ineens een stuk enthousiaster. Ze pakt nog wel zelf de lepel en stopt hem ook zelf in haar mond maar ze eet in ieder geval. Ze zuigt op de lepel alsof het een tepel of speen is maar dat zal ook wel komen.

Morgen naar de tandarts, dan krijg ik een kroon. Bah, heb helemaal geen zin.
Pebbles, fijn dat Floor al stukken beter eet!

Sterkte morgen met je kroon, wilde ik nog even zeggen en nu doe ik pc uit.

Oh ja, die foto verwijder ik biko wel even en dan zet ik er een kleinere op en dan meerdere.

Slaap lekker meiden!
hoeraaaaa, meneer was pas om half acht wakker!!!!! In elk geval maakte hij pas om half acht geluid. Wat een heerlijkheid om niet om half zeven in de woonkamer te hoeven zitten!!!!!
ik weet ineens niet meer hoe ik die foto's op msn moet verkleinen. Ik heb een vinkje gezet bij het verkleinen maar hij blijft de foto er maar zo groot opzetten. Straks maar even aan lief vragen.
die bietjes zien er trouwens heel eng uit als je het zo vergroot ziet.
Zo meiden, het is opeens rustig hier!

Hier thuis ook alles rustig. Vanochtend gehoord dat de buren gaan verhuizen. Helaas niet de demente buurvrouw, maar die van de andere kant. Is ook een hoogbejaard stel maar nog wel geestelijk in orde. Ben benieuwd wat ik ervoor terugkrijg, want van deze mensen hadden we weinig last! Kennis van vroeger zoekt nog een huis dus ik heb haar gelijk getipt

Vanmorgen zat bij de post weer een pakje van MP; ik had een Vingino salopet gekocht maar die was veel te klein dus weer vérkocht en nu een andere (ook nog nieuw) weer aangekocht. Deze is echt heel erg leuk. Vingino valt gewoon enorm klein en smal en aangezien Jas achterlijk groot is voor d'r leeftijd kon ze hem al zo goed als aan en het is volgens het etiket maat 92!!! Vandaar dat ook zoveel mensen ze mis kopen en weer doorverkopen op MP.

Ik ben trouwens een onwijs ontaarde moeder geweest...Jasmijn lag vanochtend aangekleed en wel even op ons bed omdat ik me ging opmaken en dat doe ik dan altijd zittend op ons bed. Zij krijgt dan de make-up spiegel en dat vindt ze helemaal leuk. Toen ik klaar was met opmaken pakte ik die spiegel af, deed hem in mijn beautycase en stond 3 sec. op om de beautycase op een kastje een meter van het bed af, te zetten. In die sec. dat ik opstond en dat ding neerzetten hoorde ik BOEM... Jasmijn had twee draaien achter elkaar gemaakt en lag dus op de grond. Schreeuwen natuurlijk, vooral van de schrik. Kon haar snel troosten gelukkig en ze kreeg geen bult, of bloed ofzo. Dus heb ik haar maar gewoon haar fruit gegeven en ben verder gegaan met de dag en alles werd gelukkig normaal, ze werd niet suf ofzo. Kun je nagaan in zo'n telletje wat babies voor elkaar kunnen krijgen!!! Ik was me echt rot geschrokken dus...maar gelukkig liep het dit keer goed af. Ik laat haar nu dus maar NOOIT meer ergens alleen op liggen, ook geen seconde! Tja, het schijnt iedereen een keer te gebeuren maar als het dan zo is schrik je wel enorm.

Verder niet veel bijzonderheden hier. Rustig dagje. Vanochtend even gewandeld en gewinkeld met vriendin. Nu lekker thuis. Geen zin in huishouden dus dat komt later wel.

Ga nog even op de groep kijken. Stonden vanochtend weer leuke foto's op zeg!

Zo..... vandaag heb ik meegemaakt hoe je binnen een uur strontziek kunt worden!

We gingen lunchen bij mijn ouders, dus lekker daar naar toe gewandeld, Ella in de buggy, hond erbij. Ella kon daar lekker slapen en wij gingen aan de verse broodjes en croissants. Ik had toen al een hypo. Na het eten bleven we nog zitten (Ella sliep tenslotte nog). Ik kreeg pijn in mijn schouders en werd echt strontmisselijk, ik hoorde ook mijn darmen allerlei vage geluiden maken.

Nog maar een keer mijn suiker geprikt, zat ik nog steeds veel te laag (vandaar zo mmisselijk denk ik). Dus kon ik weer wat eten (bah). Inmiddels was Ella wakker en die wilde eten, daarna wilde ik zo snel mogelijk naar huis om in bed te gaan liggen. thuis gekomen, nog steeds misselijk en nog steeds een veel te lage waarde; nog een banaan naar binnen gewerkt (echt vreselijk om tegen je zin in te moeten eten!) en toen op bed met een paracetamol achter de kiezen. Nu gaat het wel weer, maar ik kan Ella amper tillen, ze is zo sterk en zwaar dat het gewoon zeer doet!

Ik ben echt altijd ziekig in de vakantie.... grrrrr!!!

zo, nu wil ze weer eten dus ik ben er weer vandoor.

Mmmmoi, heb je al wat gevonden voor jullie vakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven