Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Toet straalt via forum de telefoon van Bentetje in........

Bel

Bel

Bel

Bel Q-music, bel!
Ik ga niets instralen, want dat is gegarandeerd niet teruggebeld worden - ik win werkelijk nooit iets (op een gouden plaat van de Smashing Pumpkins enkele jaren geleden na, dan).

Meave, wat een verdrietig bericht. Sterkte voor zowel jou als de jouwen. *;
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Hee Alex . Is het bij jou thuis wat beter nou?

Bentetje; al teruggebeld?
neuh, kan ook de zender niet vinden thuis (hoor het steeds in de auto) weet dus niet of het inmiddels gewonnen is en of ik dus voor niets spastisch mijn mobiel zo ongeveer tot op de pot meesleep :?.
Lil, ik wil ook wel in die boekwinkel werken! Ben totaal hopeloos verslaafd. Is Dave Eggers echt wat, ik ben aan zijn boeken nooit begonnen, omdat het me om één of andere duistere reden niet meteen zo aanspreekt.

Meave, jij ligt gewoon prima in de markt, en mocht je later wel weg willen op een gunstiger moment, dan is dat alvast een mooie opsteker.
Ruim 27.000 euro... :o Hup Bent, hup Bent!!!
heb nu de zender in elk geval op de computer staan, kan zo dus horen of het al vergeven is. Ik droom nog even verder!
Go Bent, go Bent! *zwaait met pompoms*quote:

Hee Alex . Is het bij jou thuis wat beter nou?

JA! Man is weer werken en dat scheelt donderwolktechnisch gezien, nogal Ik weet niet wat hij heeft de laatste tijd (buiten die verkoudheid om, dan), want hij is sowieso mopperig en chagrijnig enzo. Nu zijn we beide meer van het vrolijke, dus als één van ons snel geïrriteerd is, dan scheelt er meestal wel wat. In mijn geval vaak PMS, maar dat lijkt me in zijn geval niet bepaald van toepassing

Hoe is het bij jullie??
tis nog niet vergeven, het staat op 27.900 :o
Go Bent, go Bent! *zwaait harder met pompoms*
Spreid je kansen; laat iedereen die je kent ondertekenen/bevestigen dat ze, als ze winnen, slechts 1000 euro houden, de rest is voor jou. Voor deze bekentenis verkoop je het antwoord. Dan gaat iedereen sms'en en heb je meer kans dat er iemand van die iemanden wordt teruggebeld. Jij wint 25900 euro, de ander 1000. Die ander had zonder jou antwoord niets gewonnen. Alleen te doen bij mensen die je echt vertrouwt!
Toet! Ik ben speechless!! Je bent veel doortrapter dan ik dacht, hahaha. (En ik moest je berichtje twee keer lezen voor ik 'm helemaal doorhad :o)
Bloes, heb jij nog boekenwensen trouwens?
Sorry. Wat een hork kan ik zijn...:$

Haai iedereen!:D
haaai hork :P
uitgekookt toet..... heb net het geluid weer even gehoord en ga toch twijfelen.....Ach, met dromen is niets mis!
quote:Spreid je kansen; laat iedereen die je kent ondertekenen/bevestigen dat ze, als ze winnen, slechts 1000 euro houden, de rest is voor jou. Voor deze bekentenis verkoop je het antwoord. Dan gaat iedereen sms'en en heb je meer kans dat er iemand van die iemanden wordt teruggebeld. Jij wint 25900 euro, de ander 1000. Die ander had zonder jou antwoord niets gewonnen. Alleen te doen bij mensen die je echt vertrouwt! Ik kan alleen niet goed rekenen, dacht dat je 26900 euro kon winnen, maar het is nog meer. GO BENT GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi Hork! :P
Tsss, en ik let ook niet goed op, want het hoi hork grapje was ook al gemaakt.
PFFFFFFF... hebben jullie óók zo'n zin in die 6 (!!!!!) weken zomervakantie?  Als dat dagen worden als die van vandaag...  wáár is de nooduitgang?!

Ben je met kind 1 aan het kwartetten want kind 2 wil niet meedoen, die wil tekenen. Roept kind 2 na 5 minuten ieens dat ze NU met je wil pimpampetten, moet ze op haar beurt wachten of met ons meedoen maar neeeeeheeeee, IK WIL PIMPAMPETTEN, Nee, even wachten lieverd, of je doet met ons mee, kom dan naast me zitten? Nee Stomme MAMMA! Wát zeg je?!!

Ga maar even naar de gang. Huilen, krijsen, schoppen. (?!)  Naar de gang. Kind 1 moppert dat hij verder wil met spelletje, ondertussen graait kind 3 alle kaarten van tafel dus kind 1 begint ontroostbaar hard te huilen (hij was aan het winnen.. sjielig) Oh mén..

En deze situatie kwam in allerlei variaties voorbij. BAH!
ooo, zo is 6 weken wel horror. Tot nu toe heb ik er wel zin in, maar bij ons moet het nog beginnen , wie weet ben ik maandag van gedachten veranderd.
Hier zitten er al twee weken op. Heb ze vandaag omgekocht door ze patatjes te beloven. Brengt de bezorger pitabroodjes met gesmolten kaas :o Ja hoor, is bijna hetzelfde
en? Vonden ze lekker of waren ze erg teleurgesteld?

Ga je nog op vakantie toet of niet?
Ze hebben eerst hun frikandel opgegeten, met mayo en appelmoes, toen wilden ze het broodje wel proeven. Vonden ze lekker, hebben allebei een halve gegeten. Toen drie kwartier later (!!!) de patatjes werden bezorgd hebben ze allebei nog een halve portie opgepeuzeld. Ze zitten nu pas aan het toetje (bevoren danoontje). Lekker laat schema dus. Ach, ut is vakantie. Ik gooi ze zo wel zonder badderen op bed.

We gaan niet echt op vakantie deze zomer. Geld en vrije dagen zijn op. Maar we zijn niet zielig; gaan komende drie weken op huis en beesten passen in Amersfoort, daarna nog dikke week wonen en werken in onze vroegere woonwerkgemeenschap en hebben in september nog een weekje Landal te goed!

Mocht er nog iemand in ons huis willen logeren de komende weken; be my guest!
Toet in Amersfoort! Mens, dat is naast de deur zo'n beetje! Wanneer ben je daar? Nou ontkom je er niet aan, dan moeten we elkaar echt ontmoeten! Ik mail je subiet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven