Theehuis
donderdag 1 oktober 2009 om 19:19

vrijdag 2 oktober 2009 om 09:02
vrijdag 2 oktober 2009 om 09:03
Ja, meestal maak ik 'm met frambozen (officieel moet ie met cranberrys). Bij de AH heb je verschillende soorten vruchtjes in het vriesvak, doosjes met bramen, frambozen, aardbeien, mango, bosbessen, etc. Die gebruik ik vaak. Heel handig!
Muffins ook leuk!
*gaat even googlen op Lisbon-treaty'
Muffins ook leuk!
*gaat even googlen op Lisbon-treaty'
Peas on earth!
vrijdag 2 oktober 2009 om 09:13
Ik moet naar de buurtsuper, AH beetje ver weg nog met vers Miertje. Hoop dat ze daar iets hebben. Anders gewoon appel/rozijnen muffins of zo, ook lekker.
Vish, jaaa. Hmm. Ik had gisteren pannenkoeken, ook goed ontbijt.
En wat een mooie herfst en oma-tuin foto's op je Hyves!
Vish, jaaa. Hmm. Ik had gisteren pannenkoeken, ook goed ontbijt.
En wat een mooie herfst en oma-tuin foto's op je Hyves!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 2 oktober 2009 om 10:43
Hmm volgens mij heeft Vinyl ook een Powershot en die is daar erg blij mee. Waarom ben je geswitcht eigenlijk?
Wel gek, want ik lees over die Ixus dit:
Canon Digital IXUS 100 IS perfectioneert groepsfotografie
De verbeterde Bewegingsdetectietechnologie zorgt ervoor dat bewegende onderwerpen haarscherp worden vastgelegd. i-Contrast maakt donkere vlakken in een foto helderder zonder dat correct belichte vlakken te licht worden. Gezichtdetectietechnologie kan meerdere gezichten in beeld detecteren en instellingen aanpassen om zeker te zijn van het best mogelijke resultaat; bij de Digital IXUS 100 IS omvat deze technologie bovendien de functie Knipperdetectie die de teleurstelling van een verkeerd getimede portretfoto helpt voorkomen. FaceSelf-Timer vergemakkelijkt het maken van groepsfoto's of zelfportretten door voordat de foto wordt gemaakt te wachten tot de gebruiker in beeld komt.
Is er niet iets mis in de instellingen?
Wel gek, want ik lees over die Ixus dit:
Canon Digital IXUS 100 IS perfectioneert groepsfotografie
De verbeterde Bewegingsdetectietechnologie zorgt ervoor dat bewegende onderwerpen haarscherp worden vastgelegd. i-Contrast maakt donkere vlakken in een foto helderder zonder dat correct belichte vlakken te licht worden. Gezichtdetectietechnologie kan meerdere gezichten in beeld detecteren en instellingen aanpassen om zeker te zijn van het best mogelijke resultaat; bij de Digital IXUS 100 IS omvat deze technologie bovendien de functie Knipperdetectie die de teleurstelling van een verkeerd getimede portretfoto helpt voorkomen. FaceSelf-Timer vergemakkelijkt het maken van groepsfoto's of zelfportretten door voordat de foto wordt gemaakt te wachten tot de gebruiker in beeld komt.
Is er niet iets mis in de instellingen?
Peas on earth!
vrijdag 2 oktober 2009 om 10:49
Ik ben geswitched omdat ik er bijna elke dag nieuwe batterijen in moest doen. En oplaadbare batterijen herkende hij niet meer. Ik dacht dus met een IXUS gewoon zelfde kwaliteit te hebben maar dan met een accu. Helaas.
Instellingen zal ik straks nog eens naar kijken, was er al beetje klaar mee, je kent dat misschien wel.
Instellingen zal ik straks nog eens naar kijken, was er al beetje klaar mee, je kent dat misschien wel.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.